Dostawa tłuszczów, artykułów sypkich, przetworów, produktów bezglutenowych, makaronów, dżemów, zup w proszku, sosów w proszku i przypraw na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, z podziałem na 2 części zamówienia.

Data publikacji 2018-12-12
Data zakończenia 2018-12-20 00:00:00
Instytucja Miejskie Centrum Usług Socjalnych
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Różne produkty spożywcze i produkty suszone

Szczegóły

Numer ogłoszenia 661084-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158900003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa tłuszczów, artykułów sypkich, przetworów, produktów bezglutenowych, makaronów, dżemów, zup w proszku, sosów w proszku i przypraw na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, z podziałem na 2 części zamówienia:
część 1 zamówienia - dostawa tłuszczów, artykułów sypkich, przetworów, produktów bezglutenowych, makaronów, dżemów na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu;
część 2 zamówienia - dostawa zup w proszku, sosów w proszku i przypraw na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu.
Przedmiot zamówienia oznaczony jest kodem CPV: 15412000-9 tłuszcze, CPV: 15400000-2 oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne, CPV: 15600000-4 produkty przemiału ziarna, skrobi
i produktów skrobiowych, CPV: 15890000-3 różne produkty spożywcze i suszone; CPV: 15882000-4 – produkty dietetyczne, CPV: 15331400-1 warzywa konserwowane i/lub puszkowane; CPV: 15331500-2 warzywa konserwowane w occie; CPV: 15332400-8 owoce konserwowane; 15331131-4 fasola przetworzona; CPV: 15331132-1 groch przetworzony; CPV: 15331142-4 kapusta przetworzona; CPV: 03222115-2 rodzynki, CPV: 15800000-1 produkty z ciasta makaronowego; CPV: 15851100-9 makaron niegotowany CPV: 15332290-3 dżem, CPV: 15332293-4 dżem z czarnej porzeczki, CPV: 15332294-1 dżem wiśniowy, CPV: 15332296-5 dżem truskawkowy, CPV: 15332230-5 marmolady, CPV: 15891000-0 zupy i buliony; CPV: 15870000-7 przyprawy i przyprawy korzenne; CPV: 15872000-1 zioła i przyprawy korzenne; CPV: 15872100-2 pieprz, CPV: 15872300-4 zioła.
Towar dostarczany będzie do magazynu żywnościowego, mieszczącego się w Domu Pomocy Społecznej przy ul. Karmelkowej 25 we Wrocławiu, z przeznaczeniem dla Domów Pomocy Społecznej przy ul. Mącznej 3, ul. Kaletniczej 8, ul. Karmelkowej 25, ul. Rędzińskiej 66/68 oraz Dziennych Domów Pomocy przy ul. Komuny Paryskiej 11, ul. Kościuszki 67, ul. Żeromskiego 37 i ul. Skwierzyńskiej 23/2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający rodzaj oraz ilość zamawianego towaru, znajduje się w Kalkulacji cenowej, która jako Załącznik nr 2a oraz Załącznik nr 2b do SIWZ stanowi jej integralną część.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 5a i 5b do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 185b4cec-39c0-49dd-98a4-be4565a84c69
Biuletyn 661084-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miejskie Centrum Usług Socjalnych
Regon 93268454000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Mączna
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 54131
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 713 769 950
Zamawiajacy fax 713 769 905
Zamawiajacy email mzdps@mzdps.wroclaw.pl
Adres strony url www.mcus.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Dostep dokumentow zamowienia Nie
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mcus.pl
Dostep do dokumentow ograniczony Nie
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Tak, pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, ul. Mączna 3: sekretariat (pokój nr 160)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa tłuszczów, artykułów sypkich, przetworów, produktów bezglutenowych, makaronów, dżemów, zup w proszku, sosów w proszku i przypraw na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, z podziałem na 2 części zamówienia.
Numer referencyjny MCUS.DZP.373-39/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci 1,2
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: dostawa tłuszczów, artykułów sypkich, przetworów, produktów bezglutenowych, makaronów, dżemów, zup w proszku, sosów w proszku i przypraw na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, z podziałem na 2 części zamówienia: część 1 zamówienia - dostawa tłuszczów, artykułów sypkich, przetworów, produktów bezglutenowych, makaronów, dżemów na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu; część 2 zamówienia - dostawa zup w proszku, sosów w proszku i przypraw na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu. Przedmiot zamówienia oznaczony jest kodem CPV: 15412000-9 tłuszcze, CPV: 15400000-2 oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne, CPV: 15600000-4 produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych, CPV: 15890000-3 różne produkty spożywcze i suszone; CPV: 15882000-4 – produkty dietetyczne, CPV: 15331400-1 warzywa konserwowane i/lub puszkowane; CPV: 15331500-2 warzywa konserwowane w occie; CPV: 15332400-8 owoce konserwowane; 15331131-4 fasola przetworzona; CPV: 15331132-1 groch przetworzony; CPV: 15331142-4 kapusta przetworzona; CPV: 03222115-2 rodzynki, CPV: 15800000-1 produkty z ciasta makaronowego; CPV: 15851100-9 makaron niegotowany CPV: 15332290-3 dżem, CPV: 15332293-4 dżem z czarnej porzeczki, CPV: 15332294-1 dżem wiśniowy, CPV: 15332296-5 dżem truskawkowy, CPV: 15332230-5 marmolady, CPV: 15891000-0 zupy i buliony; CPV: 15870000-7 przyprawy i przyprawy korzenne; CPV: 15872000-1 zioła i przyprawy korzenne; CPV: 15872100-2 pieprz, CPV: 15872300-4 zioła. Towar dostarczany będzie do magazynu żywnościowego, mieszczącego się w Domu Pomocy Społecznej przy ul. Karmelkowej 25 we Wrocławiu, z przeznaczeniem dla Domów Pomocy Społecznej przy ul. Mącznej 3, ul. Kaletniczej 8, ul. Karmelkowej 25, ul. Rędzińskiej 66/68 oraz Dziennych Domów Pomocy przy ul. Komuny Paryskiej 11, ul. Kościuszki 67, ul. Żeromskiego 37 i ul. Skwierzyńskiej 23/2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający rodzaj oraz ilość zamawianego towaru, znajduje się w Kalkulacji cenowej, która jako Załącznik nr 2a oraz Załącznik nr 2b do SIWZ stanowi jej integralną część. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 5a i 5b do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 15890000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-03-31T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie: 1) aktualnego na dzień złożenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp (odpis aktualny na dzień złożenia); 2) dokumentu lub dokumentów wystawionych w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 powyżej, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby (dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
Inne dokumenty niewymienione Pełnomocnictwo w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z art. 144 ust. 1 Pzp strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach: 1) obniżenia cen producenta lub zastosowania promocyjnej obniżki cen, Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu towaru objętego umową po cenach odpowiednio obniżonych; 2) podwyższenia jakości parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu dostawy, w tym zmiana numeru katalogowego towaru lub nazwy własnej towaru, pod warunkiem wprowadzenia na rynek produktu o wyższej jakości, lepszych parametrach lub innych korzystniejszych cechach charakterystycznych, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego, wyrażonej w formie pisemnej, pod rygorem nieważności; 3) zmiany sposobu konfekcjonowania towarów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego, wyrażonej w formie pisemnej, pod rygorem nieważności; 4) w przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem dostawy, możliwość dostarczania odpowiedników towarów objętych umową, o parametrach nie gorszych niż towary objęte ofertą, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego, wyrażonej w formie pisemnej, pod rygorem nieważności; 5) czas trwania umowy wygasa wraz z dniem zrealizowania jej na wartość, o której mowa w § 2 ust. 1; 6) wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia; 7) zmiany cen w przypadku zmiany stawek podatku VAT na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie. Zmiany są wprowadzane aneksem do umowy. Zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie niezmienna. O zmianie VAT-u na przedmiot umowy, Wykonawca informuje pisemnie Zamawiającego w terminie 14 dni roboczych przed terminem dostawy towaru, którego cena ulega zmianie; 8) możliwa jest zmiana umowy w zakresie podwykonawstwa na etapie realizacji zamówienia, za uprzednią zgodą Zamawiającego: a) powierzenie podwykonawcom innego zakresu dostawy niż wskazany w ofercie Wykonawcy; b) zmiana podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia; c) wprowadzenie nowego podwykonawcy, również w przypadku, gdy Wykonawca wskazał w ofercie, że dostawę przedmiotu zamówienia wykona samodzielnie. Z przyczyn niezależnych, Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji umowy, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości towarów lub rezygnacji z niektórych pozycji, w wyniku czego wynagrodzenie ulegnie zmianie proporcjonalnie do ilości zamówionego towaru.
IV 4 4 data 2018-12-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa tłuszczów, artykułów sypkich, przetworów, produktów bezglutenowych, makaronów, dżemów na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15890000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Towar dostarczany będzie do magazynu żywnościowego, mieszczącego się w Domu Pomocy Społecznej przy ul. Karmelkowej 25 we Wrocławiu, z przeznaczeniem dla Domów Pomocy Społecznej przy ul. Mącznej 3, ul. Kaletniczej 8, ul. Karmelkowej 25, ul. Rędzińskiej 66/68 oraz Dziennych Domów Pomocy przy ul. Komuny Paryskiej 11, ul. Kościuszki 67, ul. Żeromskiego 37 i ul. Skwierzyńskiej 23/2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający rodzaj oraz ilość zamawianego towaru, znajduje się w Kalkulacji cenowej, która jako Załącznik nr 2a oraz Załącznik nr 2b do SIWZ stanowi jej integralną część.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 5a i 5b do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa zup w proszku, sosów w proszku i przypraw na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15890000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-03-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Towar dostarczany będzie do magazynu żywnościowego, mieszczącego się w Domu Pomocy Społecznej przy ul. Karmelkowej 25 we Wrocławiu, z przeznaczeniem dla Domów Pomocy Społecznej przy ul. Mącznej 3, ul. Kaletniczej 8, ul. Karmelkowej 25, ul. Rędzińskiej 66/68 oraz Dziennych Domów Pomocy przy ul. Komuny Paryskiej 11, ul. Kościuszki 67, ul. Żeromskiego 37 i ul. Skwierzyńskiej 23/2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający rodzaj oraz ilość zamawianego towaru, znajduje się w Kalkulacji cenowej, która jako Załącznik nr 2b do SIWZ stanowi jej integralną część. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 5b do SIWZ.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)