Sukcesywna dostawa produktów chemicznych.

Data publikacji 2018-12-12
Data zakończenia 2018-12-20 00:00:00
Instytucja Wrocławski Park Wodny S.A.
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Produkty chemiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 661007-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 240000004
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa produktów chemicznych dla Wrocławskiego Parku Wodnego S.A., zwanych dalej Produktami.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Opisie Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
3. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
4. Podana ilość Produktów wymienionych w załączniku nr 2 do SIWZ jest wielkością szacunkową, jaką Zamawiający zamierza zrealizować w okresie obowiązywania Umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięć ilościowo-asortymentowych w granicach do 10% każdego asortymentu w ten sposób, że Zamawiający będzie uprawniony do zamawiania mniejszych lub większych ilości danego asortymentu w stosunku do ilości określonych w załączniku nr 2 do SIWZ.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewyczerpania całości przedmiotu zamówienia, tzn. do rezygnacji z objętych Umową części zamówienia w zakresie do 10% wartości Umowy, bez żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy z tego tytułu.
6. Produkty dostarczane przez Wykonawcę muszą być: pozbawione wad, opatrzone w odpowiednie oznakowanie zawierające: nazwę producenta, warunki przechowywania, powinny posiadać właściwe atesty, spełniać wymogi określone w obowiązujących dla nich normach.
7. Dostawa Produktów odbywać się będzie w odpowiednio bezpiecznych opakowaniach (zamkniętych i nieuszkodzonych), środkiem transportu Wykonawcy zapewniającym należyte zabezpieczenie przed czynnikami zewnętrznymi i przystosowanym do przewozu – zgodnie z obowiązującymi przepisami.
8. Wykonawca ponosi koszty: transportu, dojazdu do siedziby Zamawiającego, rozładunku i wniesienia produktów do pomieszczeń magazynowych Zamawiającego.
9. Miejscem dostawy jest budynek Wrocławskiego Parku Wodnego S.A. zlokalizowany przy ul. Borowskiej 99, 50-558 Wrocław.
10. Wymagania szczegółowe, zakres oraz ustalenia organizacyjne związane z przedmiotem zamówienia znajdują się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ.
11. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

24000000-4 Produkty chemiczne
24311411-1 Kwas siarkowy
24311470-2 Chlorowodór (kwas chlorowodorowy)
24311520-8 Wodorotlenek sodu
24312120-1 Chlorki
24312123-2 Chlorek poliglinowy
24962000-5 Chemikalia do uzdatniania wody

12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
13. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień na dodatkowe dostawy.
14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
15. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak informacji oznaczać będzie, iż Wykonawca samodzielnie zrealizuje zamówienie.
16. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
17. Zamawiający nie przewiduje zastosowania dynamicznego systemu zakupów.
18. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
19. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę żadnych czynności związanych z wykonaniem przedmiotu dostawy.
20. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia.
21. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego określone w SIWZ w opisie przedmiotu zamówienia oraz w formularzu asortymentowo-cenowym, który będzie stanowił Załącznik nr 1 do Umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fca1784d-b34a-454c-b86f-53425e862c2f
Biuletyn 661007-N-2018
Zamawiajacy nazwa Wrocławski Park Wodny S.A.
Regon 93304118100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Borowska
Zamawiajacy adres numer domu 99
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50558
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 717 711 500
Zamawiajacy fax 717 711 510
Zamawiajacy email zdzislaw.dus@aquapark.wroc.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny spółka prawa handlowego
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.aquapark.wroc.pl
Wymagane przeslanie ofert inny składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wrocławski Park Wodny S.A. ul. Borowska 99 50-558 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa produktów chemicznych.
Numer referencyjny ZP/12/18/PN/WPW
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa produktów chemicznych dla Wrocławskiego Parku Wodnego S.A., zwanych dalej Produktami. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Opisie Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 3. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Podana ilość Produktów wymienionych w załączniku nr 2 do SIWZ jest wielkością szacunkową, jaką Zamawiający zamierza zrealizować w okresie obowiązywania Umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięć ilościowo-asortymentowych w granicach do 10% każdego asortymentu w ten sposób, że Zamawiający będzie uprawniony do zamawiania mniejszych lub większych ilości danego asortymentu w stosunku do ilości określonych w załączniku nr 2 do SIWZ. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewyczerpania całości przedmiotu zamówienia, tzn. do rezygnacji z objętych Umową części zamówienia w zakresie do 10% wartości Umowy, bez żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy z tego tytułu. 6. Produkty dostarczane przez Wykonawcę muszą być: pozbawione wad, opatrzone w odpowiednie oznakowanie zawierające: nazwę producenta, warunki przechowywania, powinny posiadać właściwe atesty, spełniać wymogi określone w obowiązujących dla nich normach. 7. Dostawa Produktów odbywać się będzie w odpowiednio bezpiecznych opakowaniach (zamkniętych i nieuszkodzonych), środkiem transportu Wykonawcy zapewniającym należyte zabezpieczenie przed czynnikami zewnętrznymi i przystosowanym do przewozu – zgodnie z obowiązującymi przepisami. 8. Wykonawca ponosi koszty: transportu, dojazdu do siedziby Zamawiającego, rozładunku i wniesienia produktów do pomieszczeń magazynowych Zamawiającego. 9. Miejscem dostawy jest budynek Wrocławskiego Parku Wodnego S.A. zlokalizowany przy ul. Borowskiej 99, 50-558 Wrocław. 10. Wymagania szczegółowe, zakres oraz ustalenia organizacyjne związane z przedmiotem zamówienia znajdują się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. 11. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 24000000-4 Produkty chemiczne 24311411-1 Kwas siarkowy 24311470-2 Chlorowodór (kwas chlorowodorowy) 24311520-8 Wodorotlenek sodu 24312120-1 Chlorki 24312123-2 Chlorek poliglinowy 24962000-5 Chemikalia do uzdatniania wody 12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 13. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień na dodatkowe dostawy. 14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 15. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak informacji oznaczać będzie, iż Wykonawca samodzielnie zrealizuje zamówienie. 16. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 17. Zamawiający nie przewiduje zastosowania dynamicznego systemu zakupów. 18. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. 19. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę żadnych czynności związanych z wykonaniem przedmiotu dostawy. 20. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia. 21. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego określone w SIWZ w opisie przedmiotu zamówienia oraz w formularzu asortymentowo-cenowym, który będzie stanowił Załącznik nr 1 do Umowy.
Cpv glowny przedmiot 24000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Zamawiający nie żąda dokumentów na potwierdzenie spełniania warunków udziału w powyższym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie prawidłowo wypełnionego oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie żąda dokumentów na potwierdzenie spełniania warunków udziału w powyższym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie prawidłowo wypełnionego oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie żąda dokumentów na potwierdzenie spełniania warunków udziału w powyższym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie prawidłowo wypełnionego oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający uzna warunek potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 pkt 3 Ustawy Pzp za spełniony na podstawie prawidłowo wypełnionego oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia złożonego przez Wykonawcę, stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ oraz dostarczenia odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) Ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie żąda dokumentów na potwierdzenie spełniania warunków udziału w powyższym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie prawidłowo wypełnionego oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda, na podstawie § 13.1.1) Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. 2016. 1126 ze zm.), aby Wykonawca dostarczył wraz z ofertą dla każdego Produktu opisanego w OPZ stosowne dokumenty potwierdzające, że dany Produkt spełnia opisane w OPZ parametry techniczne, w szczególności kartę charakterystyki produktu lub kartę techniczną produktu lub kartę produktu lub atest lub certyfikat - wystawione przez producenta Produktu.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, który złoży ofertę jest zobowiązany złożyć bez wezwania w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego Informacji z sesji otwarcia ofert, która zostanie umieszczona na stronie internetowej Zamawiającego www.aquapark.wroc.pl w zakładce BIP przetargi: 1) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r., poz. 184, 1618 i 1634 ze zm.) z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu, sporządzone wg Załącznika nr 5 do SIWZ, a w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dokumenty lub informacje potwierdzające, że istniejące między Wykonawcami powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu; 2) wraz ze złożeniem oświadczenia, o którym mowa w pkt. 1, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień niniejszej umowy przy wystąpieniu następujących warunków: a) Jeżeli w czasie obowiązywania umowy nastąpi, mająca wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, zmiana: przepisów prawa podatkowego w zakresie stawki podatku VAT, wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2002 r., nr 200, poz. 1679 ze zm.), zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, strony przy ustalaniu maksymalnej wartości wynagrodzenia Wykonawcy oraz ceny za zrealizowaną po zmianie przepisów dostawę uwzględnią zmienioną regulację prawną; nie dotyczy to ceny za dostawy zrealizowane przed zmianą przepisów prawa, b) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, c) Zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia na skutek wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy oraz z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, w szczególności: i. gdy ze względów technicznych lub organizacyjnych zaistniałych u Zamawiającego nie było możliwe przystąpienie do wykonania umowy lub jej części w terminie przewidzianym przez Zamawiającego, ii. w sytuacji powstania obowiązku wstrzymania realizacji przedmiotu zamówienia wynikającego z innych przepisów prawnych; iii. w skutek działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na realizację zamówienia, jak itp. klęski żywiołowej, strajków i niepokojów społecznych, a także wystąpienia wyjątkowych i nietypowych w danej porze roku warunków atmosferycznych powodujących paraliż w zakresie telekomunikacji lub transportu na skutek długotrwałych i intensywnych opadów śniegu/deszczu, niskiej/wysokiej temperatury itp., uniemożliwiających wykonanie zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami w takim stopniu, że termin wykonania może być zagrożony, iv. zmiany terminu, lecz bez zmiany cen jednostkowych i maksymalnej wartości umowy oraz zakresu rzeczowego, d) Zmian podwykonawców - jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 25 a. ust. 3 Ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, e) gdy zmiany będą leżały w interesie publicznym. 2. Przewidziane powyżej okoliczności, stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian. 3. Nie są zakazane zmiany umowy, niezależnie od ich wartości, które nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1 e. Ustawy oraz w przypadku określonym w art. 144 ust. 1 pkt 6) Ustawy - gdy łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy. 4. Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisów art. 140 ust. 1 i 3 Ustawy stanowiących, że zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie oraz że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, z uwzględnieniem art. 144. 5. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Ustawy: zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami. 6. Wszelkie zmiany umowy mogą nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron, wyrażoną w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności.
IV 6 1 sposob udostepniania Zamawiający informuje, że oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.), jeśli Wykonawca w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane i jednocześnie wykazał, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
IV 6 1 srodki ochrony Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „tajemnica przedsiębiorstwa” lub spięte/zszyte oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczać będzie, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń. Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, będzie traktowane jako bezskuteczne i skutkować będzie zgodnie z uchwałą SN z 20 października 2005 (sygn. III CZP 74/05) ich odtajnieniem.
IV 4 4 data 2018-12-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki ofertę nalezy sporządzić w języku polskim
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 95,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 5,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)