Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych, instalacyjno-sanitarnych, elektrycznych dla MZGM w Bolesławcu w roku 2019

Data publikacji 2018-12-12
Data zakończenia 2018-12-20 00:00:00
Instytucja Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
Miejscowość Bolesławiec
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)

Szczegóły

Numer ogłoszenia 660576-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 440000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych, instalacyjno-sanitarnych, elektrycznych dla MZGM w Bolesławcu w roku 2019” ujętych
w wykazach stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji. Wszędzie tam gdzie
w wykazach użyto nazwy wyrobu wskazującej na producenta, Wykonawca składając ofertę może zaproponować dostawę wyrobu równoważnego, tzn. wyrób innego producenta o parametrach nie gorszych niż wyrób ujęty w wykazie. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części:
Część I – dostawa materiałów budowlanych ujętych w wykazie materiałów budowlanych (załącznik nr 7 do SIWZ),
Część II – dostawa materiałów instalacyjno-sanitarnych ujętych w wykazie materiałów instalacyjno-sanitarnych (załącznik nr 8 do SIWZ),
Część III – dostawa materiałów elektrycznych ujętych w wykazie materiałów elektrycznych (załącznik nr 9 do SIWZ).
Realizacja dostaw materiałów instalacyjno-sanitarnych, budowlanych, elektrycznych następować będzie zgodnie z pisemnym zleceniem Zamawiającego w terminie do 7 dni od złożenia zlecenia.
Ilość materiałów w ramach poszczególnych asortymentów może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, jednakże sumaryczna wartość dostarczonych materiałów nie może przekroczyć ogólnej kwoty wykonania zamówienia w złożonej ofercie przez wybranego oferenta.
Dostawa materiałów będzie sukcesywna i nastąpi transportem Wykonawcy.
Dostarczane materiały muszą spełniać wymagania określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1202).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b1ca71b0-c986-4483-8957-b84fbf42e4f3
Biuletyn 660576-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
Zamawiajacy adres ulica ul. Dolne Młyny
Zamawiajacy adres numer domu 23
Zamawiajacy miejscowosc Bolesławiec
Zamawiajacy kod pocztowy 59700
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 756 440 901
Zamawiajacy fax 756 440 925
Zamawiajacy email mzgm@post.pl
Adres strony url www.mzgm.boleslawiec.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Dostep dokumentow zamowienia TAK
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mzgm.boleslawiec.pl
Dostep do dokumentow ograniczony NIE
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy umieścić w kopercie/opakowaniu i zabezpieczyć w sposób uniemożliwiający zapoznanie się z jej zawartością bez naruszenia zabezpieczeń przed upływem terminu otwarcia ofert. Ofertę można złożyć osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Bolesławcu, ul. Dolne Młyny 23, 59-700 Bolesławiec , sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych, instalacyjno-sanitarnych, elektrycznych dla MZGM w Bolesławcu w roku 2019
Numer referencyjny 13.ZP.DEK.2018.AD
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Na dowolną ilość części
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest „Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych, instalacyjno-sanitarnych, elektrycznych dla MZGM w Bolesławcu w roku 2019” ujętych w wykazach stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji. Wszędzie tam gdzie w wykazach użyto nazwy wyrobu wskazującej na producenta, Wykonawca składając ofertę może zaproponować dostawę wyrobu równoważnego, tzn. wyrób innego producenta o parametrach nie gorszych niż wyrób ujęty w wykazie. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części: Część I – dostawa materiałów budowlanych ujętych w wykazie materiałów budowlanych (załącznik nr 7 do SIWZ), Część II – dostawa materiałów instalacyjno-sanitarnych ujętych w wykazie materiałów instalacyjno-sanitarnych (załącznik nr 8 do SIWZ), Część III – dostawa materiałów elektrycznych ujętych w wykazie materiałów elektrycznych (załącznik nr 9 do SIWZ). Realizacja dostaw materiałów instalacyjno-sanitarnych, budowlanych, elektrycznych następować będzie zgodnie z pisemnym zleceniem Zamawiającego w terminie do 7 dni od złożenia zlecenia. Ilość materiałów w ramach poszczególnych asortymentów może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, jednakże sumaryczna wartość dostarczonych materiałów nie może przekroczyć ogólnej kwoty wykonania zamówienia w złożonej ofercie przez wybranego oferenta. Dostawa materiałów będzie sukcesywna i nastąpi transportem Wykonawcy. Dostarczane materiały muszą spełniać wymagania określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1202).
Cpv glowny przedmiot 44000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 213789,49
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, iż są wpisani do właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Określenie warunków: Wykonawca musi posiadać: aktualną polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł (dotyczy części I oraz II), 20.000 zł (dla części III). W przypadku ubiegania się na więcej niż jedną część – ubezpieczenie na kwotę 100.000 zł.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (załącznik nr 3 do SIWZ).
Zakresie warunkow udzialu 1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ). 2. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, 3. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa w pkt.2. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. b)dokumenty, o których mowa w pkt.4, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. W trakcie realizacji umowy postanowienia umowy mogą ulec zmianom, jeżeli zmiany będą korzystne dla Zamawiającego lub konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy czym zmiany postanowień umowy dotyczyć mogą w szczególności: 1)sposobu wykonywania przedmiotu umowy, 2)zmiany podwykonawcy. 2. Wprowadzenie zmiany postanowień umowy wymaga aneksu sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-12-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów budowlanych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 80453,33
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów budowlanych ujętych w wykazie materiałów budowlanych do zakupu przez MZGM w roku 2019 (załącznik nr 7 do SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów instalacyjno-sanitarnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 79915,26
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów instalacyjno-sanitarnych ujętych w wykazie materiałów instalacyjno-sanitarnych do zakupu przez MZGM w roku 2019 (załącznik nr 8 do SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów elektrycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 13458,52
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów elektrycznych ujętych w wykazie materiałów elektrycznych do zakupu przez MZGM w roku 2019 (załącznik nr 8 do SIWZ)
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 0,60
  
Kryteria termin płatności faktury
Znaczenie 0,40
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)