GuidZP400 |
d4f07d02-ab5c-4118-b859-22c658c9a249
|
Biuletyn |
660722-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia
|
Regon |
1015399000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Prymasa S. Wyszyńskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zielonka
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05220
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
227 614 425
|
Zamawiajacy fax |
227 614 446
|
Zamawiajacy email |
witu@witu.mil.pl
|
Adres strony url |
www.witu.mil.pl
|
Adres strony internetowej |
www.witu.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytut Badawczy
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.witu.mil.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.witu.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
operator pocztowy lub kurier, osobiste doręczenie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia, ul. Wyszyńskiego 7, 05-220 Zielonka, Kancelaria Jawna, pokój nr 4.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA I WDROŻENIE LOGICZNEGO SZKIELETU SIECI TELEINFORMATYCZNEJ
|
Numer referencyjny |
ZP/57/18/F1/083/06/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i wdrożenie w siedzibie zamawiające-go logicznego szkieletu sieci teleinformatycznej. Ilości poszczególnego sprzętu, szczegółowe wymagania techniczne oraz informacje uzupełniające dot. przedmiotu zamówienia określono w Formularzu cenowym Za-łącznik Nr 1 i wymaganiach sprzętowych stanowiących załączniki Nr 1.1 – 1.10 do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
32430000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
100
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Warunek Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posia-da opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 800 000,00 PLN.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał: co najmniej dwie dostawy aparatury teleinformatycznej o wartości nie mniejszej niż 800 000,00 zł brutto każda, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie..
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy;
b) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwe-go organu;
c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubez-pieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwe-go organu;
|
Zakresie warunkow udzialu |
- wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie , wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz które-go dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – wzór Załącznik nr 5 do SIWZ
- opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 800 000,00 PLN.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wadium w kwocie 25 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych) może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu – przelewem na rachunek Zamawiającego – oznacza to, że w terminie składania ofert wniesione wadium musi znaleźć się na rachunku zamawiającego,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej; z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
Dokumenty, o których mowa w punkcie 2) – 5) muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Gwarancje określone w pkt. 3) – 5) muszą być złożone w formie oryginału.
Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego w PKO BP S.A. Zielonka 10 1020 1042 0000 8302 0014 7793 w kwocie 25 000,00 PLN zaznaczeniem numeru sprawy ZP/57/18/F1/083/06/2018
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1) ustawy pzp Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian w treści umowy, w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia w zakresie:
1) zwiększenia lub zmniejszenia wynagrodzenia – w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, a w szczególności w przypadku ustawowej zmiany podatku od towarów i usług, jeżeli wpływa ona na wysokość należnego wykonawcy wynagrodzenia - zgodnie ze zmienionymi przepisami;
2) zmiany producenta, typu, modelu lub nr katalogowego przedmiotu umowy w przypadku zakończenia jego produkcji lub wycofania go z produkcji, z tym że cena wskazana w § 3 nie może ulec podwyższeniu a parametry techniczne nie mogą być gorsze niż wskazane w SIWZ;
3) przedłużenia terminu wykonania umowy:
a) w przypadku wystąpienia po zawarciu umowy siły wyższej (Siła Wyższa – zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań, wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły za-pobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) o okres nie dłuższy niż trwanie siły wyższej;
b) gdy niewykonanie umowy w terminie wyniknie z powodu opóźnienia realizacji innych umów, których zakończenie jest niezbędne do właściwego wykonania niniejszej umowy o okres nie dłuższy niż opóźnienie realizacji tamtych umów;
c) gdy zostało wniesione odwołanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o okres nie dłuższy niż okres trwania postępowania odwoławczego przed Krajową Izbą Odwoławczą oraz sądem powszechnym;
d) gdy Zamawiający nie dopełnił zobowiązań wynikających z opisu przedmiotu zamówienia, które miały wpływ na realizację umowy przez Wykonawcę o okres nie dłuższy niż czas opóźnienia;
4) zmiany podwykonawców lub innych podmiotów w przypadku korzystania przez Wykonawcę w realizacji zamówienia z podwykonawców lub innych pod-miotów kiedy:
a) umowa pomiędzy Wykonawcą a podwykonawcą lub innymi podmiotami ule-gnie rozwiązaniu;
b) podwykonawca lub inny podmiot nienależycie wykonuje świadczenia określone umową, po uprzednim pisemnym wezwaniu do zaprzestania naruszeń.
2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.
3. W celu dokonania zmian zapisów umowy wnioskowanych przez Stronę zobowiązana jest ona pisemnie wystąpić z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem.
|
IV 4 4 data |
2018-12-19T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|