GuidZP400 |
58d73473-7a9e-43de-9da7-a3a6ce815e3c
|
Biuletyn |
660234-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu
|
Regon |
17074593000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Królewiecka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
146
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Elbląg
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
82300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
(055) 2344111
|
Zamawiajacy fax |
552 345 547
|
Zamawiajacy email |
mdudzinska@szpital.elblag.pl
|
Adres strony url |
www.szpital.elblag.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital.elblag.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.elblag.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Sekretariat Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Ellągu, pok. 44, ul. Królewiecka 146, 82-300 Elbląg
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa jednostek centralnych, urządzeń typu miniPC, monitorów, drukarek, osprzętu sieci komputerowej, podzespołów komputerowych i urządzeń peryferyjnych, licencji systemu operacyjnego, licencje zdalnego pulpitu, licencji dostępowych CAL, rejestratora monitoringu wizyjnego oraz sprzętu komputerowego ( jednostki centralne, monitory, wagi precyzyjne, drukarki, etykiety, czytniki kodów kreskowych) i oprogramowania wspierającego produkcję leków w Pracowni Cytostatyków Apteki Szpitalnej dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu
|
Numer referencyjny |
49/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednostek centralnych, urządzeń typu miniPC, monitorów, drukarek, osprzętu sieci komputerowej, podzespołów komputerowych i urządzeń peryferyjnych, licencji systemu operacyjnego, licencje zdalnego pulpitu, licencji dostępowych CAL, rejestratora monitoringu wizyjnego oraz sprzętu komputerowego ( jednostki centralne, monitory, wagi precyzyjne, drukarki, etykiety, czytniki kodów kreskowych) i oprogramowania wspierającego produkcję leków w Pracowni Cytostatyków Apteki Szpitalnej dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu, których asortyment i ilości zostały przedstawione w załącznikach od nr 1 do nr 11 do SIWZ.
2. Opis techniczny oraz wymogi dla przedmiotu zamówienia zostały określone w załącznikach od nr 1 A do 11 B do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30230000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
866509,80
|
Waluta calosc |
zł
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
Realizacja zamówienia w Pakiecie od Nr 1 do Nr 10 odbywać się będzie sukcesywnie w terminie 12 m-cy od dnia podpisania umowy.
Termin realizacji zamówienia w Pakiecie Nr 11 wynosi max. 4 m-ce od dnia podpisania umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający dla warunków udziału nie określa szczegółowych wymagań, a za wstępne spełnienie
warunków uzna złożenie wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego Załącznik
Nr 14 do SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający dla warunków udziału nie określa szczegółowych wymagań, a za wstępne spełnienie
warunków uzna złożenie wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego Załącznik
Nr 14 do SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający dla warunków udziału nie określa szczegółowych wymagań, a za wstępne spełnienie
warunków uzna złożenie wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego Załącznik
Nr 14 do SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
I. 1. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem
podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu
potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności
wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2. Zaświadczenia
właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia
Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia
społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego
dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz
z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;3. Odpisu z
właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp. W
przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia poniższe dokumenty składa każdy z
Wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega
nazdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a uPzp., przedstawienia w odniesieniu do
tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. I.II. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów z: 1. pkt I ppkt. 1 i 2 SIWZ - składa dokument lub
dokumentywystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z
opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym
organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu; 2. pkt. I ppkt. 3 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o
których mowa w pkt.I ppkt. 3 SIWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt. I ppkt. 1 i 2 SIWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem tego terminu.4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania
ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. I ppkt. 1-3 SIWZ zastępuje się je
dokumentemzawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem
sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub
miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.Przepis pkt.II ppkt.3 stosuje się. 5. W przypadku
wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów
odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której
dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Dokumenty należy złożyć w formie
oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Dla potwierdzenia spełnienia wymagań zgodnie z opisem zawartym w Załączniku nr 1 A do SIWZ „Komputer stacjonarny przeznaczony do pracy w biurach, osiągający wynik w teście PassMark CPU min 5900 pkt. (dostępnym pod adresem http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php)” – wydruk z ww. witryny z zaoferowanym podzespołem.
2. Dla potwierdzenia spełnienia wymagań, zgodnie z opisem zawartym w Załączniku nr 1 A do SIWZ „Zasilacz w oferowanym komputerze musi się znajdować na stronie http://www.plugloadsolutions.com/80pluspowersupplies.aspx) - wydruk z ww. witryny z zaoferowanym podzespołem.
3. Dla potwierdzenia wymagań dla urządzenia typu MiniPC zgodnie z opisem zawartym w Załączniku nr 2 A Do SIWZ „Urządzenie przeznaczone do pracy w biurach, osiągające wynik w teście PassMark CPU min 1280 pkt. (dostępnym pod adresem http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php) - wydruk z ww. witryny z zaoferowanym podzespołem.
4. Dla Pakietu Nr 4 poz. 1 i poz. 3, zgodnie z opisem załącznika Nr 4 A do SIWZ - oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że serwis będzie realizowany przez Producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta oraz dokument potwierdzający, że realizacja serwisu będzie się odbywać zgodnie z wymaganiami normy ISO 9001.
5. Dla Pakietu Nr 6 poz. 1 zgodnie z opisem zawartym w Załączniku nr 6 A do SIWZ „Zestaw podzespołów przeznaczony do zastosowania w komputerze do pracy w biurach, osiągający wynik w teście PassMark CPU min 5900 pkt. (dostępnym pod adresem http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php) - wydruk z ww. witryny z zaoferowanym podzespołem.
6. Dla Pakietu Nr 11 poz. 2 zgodnie z opisem zawartym w Załączniku nr 11 B do SIWZ część II poz. 3, „Wydajność: Urządzenie przeznaczone do pracy w biurach, osiągające wynik w teście PassMark CPU min 1280 pkt. (dostępnym pod adresem http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php) - wydruk z ww. witryny z zaoferowanym podzespołem.
7. Dla Pakietu Nr 11 poz. 5 zgodnie z opisem zawartym w Załączniku nr 11 B do SIWZ, Część V poz. 2 „Wydajność: Komputer stacjonarny przeznaczony do pracy w biurach, osiągający wynik w teście PassMark CPU min 5900 pkt. (dostępnym pod adresem http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php) - wydruk z ww. witryny z zaoferowanym podzespołem.
8. Dla Pakietu Nr 11 poz. 5 zgodnie z opisem zawartym w Załączniku nr 11 B do SIWZ, Część V poz. 7 „Zasilacz w oferowanym komputerze musi się znajdować na stronie http://www.plugloadsolutions.com/80pluspowersupplies.aspx). Wydruk z ww. witryny z zaoferowanym podzespołem.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Ponadto oferta musi zawierać następujące dokumenty:
1. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz asortymentowo-cenowy, stanowiący załącznik od Nr 1 do Nr 11 do SIWZ, odpowiednio do zakresu składanej oferty.
2. Wypełniony formularz ofertowy – załącznik Nr 12 do SIWZ.
3. Podpisane przez Wykonawcę Załączniki od Nr 1A do Nr 11 B zawierające opis i wymagania dla przedmiotu zamówienia - odpowiednio do zakresu składanej oferty.
4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osoby niewpisane do dokumentów rejestracyjnych w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
5. Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w tym z kryteriami oceny ofert oraz załącznikami do SIWZ oraz że przyjmuje je bez zastrzeżeń.
6. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wybrania jego oferty zobowiązuje się do
podpisania umowy sprzedaży, której wzór stanowi załącznik Nr 18 do SIWZ.
7. Wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy / niepowierzy podwykonawcom.
8. Informację od Wykonawcy zgodnie z art. 91ust.3a uPzp, że wybór jego oferty będzie/ nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
9. Podpisaną klauzulę informacyjna ws. przetwarzania danych osobowych (dotyczy wszystkich Wykonawców) oraz podpisane oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (należy przeczytać w treści oświadczenia oznaczonego * czy dotyczy danego Wykonawcy), których wzór stanowi załącznik Nr 17 do SIWZ.
10. Wykaz wszystkich dokumentów – spis zawartości złożonej oferty.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 3 1 dodatkowe informacje |
Wyżej Zamawiający podał kryteria oceny ofert dla Pakietów Nr 1,2,3,5,6,10. Kryteria oceny ofert dla Pakietu Nr 4 to cena 60%, termin dostawy 20%, termin usunięcia awarii 20% ; dla Pakietu Nr 7,8,9 to cena 60%, termin dostawy 40%; w Pakiecie Nr 11 to cena 60%, termin usunięcia awarii sprzętu komputerowego 20%, termin usunięcia awarii oprogramowania 20%.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony dopuszczają zmiany treści umowy czasowe i trwałe w trakcie jej obowiązywania wówczas, gdy:
a) zmiany te są korzystne dla Zamawiającego,
b) strony dopuszczają zmianę umowy w zakresie obniżenia cen jednostkowych poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia,
c) w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia, Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązany jest zamienić dotychczasowy wyrób na nowy produkt o tych samych właściwościach i parametrach lub lepszych po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie chyba, że Wykonawca wykaże, że brak jest wyrobu zamiennego,
d) Strony zastrzegają możliwość przedłużenia aneksem terminu obowiązywania umowy w przypadku nie wykorzystania ilości określonych w umowie, przy czym Zamawiającemu przysługuje prawo do rozwiązania umowy bez względu na okres, na jaki ją przedłużono w przypadku zawarcia nowej umowy dotyczącej przedmiotu zamówienia.
2. Dopuszczalne są zmiany umowy, niezależnie od ich wartości, jeżeli nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy- Prawo zamówień publicznych
3. W przypadku udokumentowanych zmian, o których mowa w pkt. 1i 2 zostaną one uzgodnione i po zaakceptowaniu przez Zamawiającego wprowadzone aneksem do umowy.
4. Aneks zostanie sporządzony przez stronę zainteresowaną i przedstawiony, z co najmniej 7 – dniowym wyprzedzeniem drugiej stronie umowy do akceptacji.
|
IV 4 4 data |
2018-12-21T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1 - Jednostki Centralne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
108000,00
|
Waluta zal |
zł
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet zawiera 1 pozycję, której szczegółowy opis zawarto w Załączniku Nr 1 A a ilości zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2- MiniPC
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
12000,00
|
Waluta zal |
zł
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet zawiera 1 pozycję, której szczegółowy opis i ilości zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3- Monitory
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
88250,00
|
Waluta zal |
zł
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet zawiera 1 pozycję, której szczegółowy opis i ilości zawarto w załączniku nr 3 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 4- Drukarki i materiały eksploatacyjne do drukarek.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
70600,00
|
Waluta zal |
zl
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet zawiera 6 pozycji, których szczegółowy opis i ilości zawarto w załączniku nr 4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5- Osprzęt sieci komputerowej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
13000,00
|
Waluta zal |
zł
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet zawiera 1 pozycję, której szczegółowy opis i ilości zawarto w załączniku nr 5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 6 - popdzespoły komputerowe i urządzenia peryferyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
106037,50
|
Waluta zal |
zł
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet zawiera 10 pozycji, których szczegółowy opis i ilości zawarto w załączniku nr 6 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 7 - Licencje Windows
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
104000,00
|
Waluta zal |
zł
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet zawiera 1 pozycję, której szczegółowy opis i ilości zawarto w załączniku nr 7 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 8 - Licencje CAL RDP
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
65250,00
|
Waluta zal |
zł
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet zawiera 1 pozycję, której szczegółowy opis i ilości zawarto w załączniku nr 8 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 9 - Licencje CAL Device
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
65250,00
|
Waluta zal |
zł
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet zawiera 1 pozycję, której szczegółowy opis i ilości zawarto w załączniku nr 9 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 10 - Rejestrator monitoringu wizyjnego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
19500,00
|
Waluta zal |
zł
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet zawiera 1 pozycję, której szczegółowy opis i ilości zawarto w załączniku nr 10 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 11
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
227122,00
|
Waluta zal |
zł
|
Zalacznik okres w miesiacach |
4
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet zawiera 6 pozycji, których szczegółowy opis i ilości zawarto w załączniku nr 11 do SIWZ.
|
| |