GuidZP400 |
aa10b1c8-5c56-4047-83eb-556a32075a81
|
Biuletyn |
662160-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej
|
Regon |
29488100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Sporna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
6
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Skarżysko-Kamienna
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
26110
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
41 2515550, 41 2515822
|
Zamawiajacy fax |
412 515 556
|
Zamawiajacy email |
j.jamroz@dpsskarzysko.pl
|
Adres strony url |
www.dpsskarzysko.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://powiat.skarzyski.lo.pl/?cid=964
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://powiat.skarzyski.lo.pl/?cid=964
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dom Pomocy Społecznej, ul. Sporna 6, 26-110 Skarżysko-Kamienna
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej z siedzibą w Skarżysku-Kamiennej, ul. Sporna 6 na rok 2019
|
Numer referencyjny |
DPS.701.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Skarżysku-Kamiennej, ul. Sporna 6, z podziałem na 9 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach do SIWZ w numerach od 6a do 6i.
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży następujące dokumenty:
– decyzję właściwej stacji sanitarno-epidemiologicznej lub inspekcji weterynaryjnej dla środków transportu (samochodów dostawczych) przystosowanych do przewozu artykułów spożywczych, którymi będą dowożone artykuły spożywcze, zwłaszcza te, które wymagają odpowiednio niskiej temperatury – wymagana forma oryginał lub poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia – dotyczy częsci: II, III, IV, VI, VII, IX;
– oświadczenie Wykonawcy, że posiada wprowadzony system zdrowej żywności HACCP zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ – dotyczy części: I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego należy złożyć:
a) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
b) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
c) w przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów składa dokumenty o braku podstaw do wykluczenia w odniesieniu do tych podmiotów (dokumenty te zostały określone w rozdziale 5 pkt 13 lit. 1) – 5) siwz.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału postępowania o udzielenie zamówienia publicznego należy złożyć:
– decyzję właściwej stacji sanitarno-epidemiologicznej lub inspekcji weterynaryjnej dla środków transportu (samochodów dostawczych) przystosowanych do przewozu artykułów spożywczych, którymi będą dowożone artykuły spożywcze, zwłaszcza te, które wymagają odpowiednio niskiej temperatury – wymagana forma oryginał lub poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia – dotyczy częsci: II, III, IV, VI, VII, IX;
– oświadczenie Wykonawcy, że posiada wprowadzony system zdrowej żywności HACCP zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ – dotyczy części: I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Składana oferta winna być sporządzona na formularzu oferty – załącznik nr 6 do SIWZ – wymagana forma dokumentu: oryginał.
2. Wraz z ofertą powinny być złożone:
1) Oświadczenie wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 1 do SIWZ – wymagana forma dokumentu: oryginał;
2) Oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia w postępowaniu – załącznik nr 2 do SIWZ – wymagana forma dokumentu: oryginał;
3) Formularze cenowe – części zamówienia (pakiety) – wymagana forma dokumentu: oryginał:
a) Część I – załącznik nr 6a do SIWZ,
b) Część II – załącznik nr 6b do SIWZ,
c) Część III – załącznik nr 6c do SIWZ,
d) Część IV – załącznik nr 6d do SIWZ,
e) Część V – załącznik nr 6e do SIWZ,
f) Część VI – załącznik nr 6f do SIWZ,
g) Część VII – załącznik nr 6g do SIWZ,
h) Część VIII – załącznik nr 6h do SIWZ,
i) Część IX – załącznik nr 6i do SIWZ,
4) jeżeli osoba podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty - wymagana forma dokumentu: oryginał lub kopia potwierdzona przez notariusza;
5) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – załącznik nr 5 SIWZ. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy – wymagana forma dokumentu: oryginał lub kopia potwierdzona przez notariusza (jeśli dotyczy);
6) oświadczenie o udostępnieniu zasobów wskazujące na okoliczności opisane w rozdziale 5 pkt 13 siwz – wymagana forma dokumentu: oryginał – jeśli dotyczy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający oprócz wypadków wymienionych w przepisach Kodeksu Cywilnego regulujących umowne prawo odstąpienie od umowy przewiduje także możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w przypadku zawieszenia usług przez Zamawiającego.
2. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy.
3. Wynagrodzenie Wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach: zmiana stawki urzędowej podatku VAT, rezygnacji z części zamówienia, jeżeli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy lub której wykonanie nie będzie konieczne lub będzie bezcelowe w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy – o wartość niewykonanych dostaw.
|
IV 4 4 data |
2018-12-28T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Drobne artykuły spożywcze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnych artykułów spożywczych określonych w załączniku 6a do siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Nabiał i produkty mleczarskie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa nabiału i produktów mleczarskich określonych w załączniku nr 6b do siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Mięso i wędliny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa i wędlin określonych w załączniku nr 6c do siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Drób
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów drobiarskich określonych w załączniku nr 6d do siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pieczywo i wyroby cukiernicze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych określonych w załączniku nr 6e do siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Ryby i konserwy rybne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa ryb i konserw rybnych określonych w załączniku nr 6f do siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Mrożonki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mrożonek określonych w załączniku nr 6g do siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Owoce i warzywa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa owoców i warzyw określonych w załączniku nr 6h do siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Jaja
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa jaj określonych w załączniku nr 6i do siwz.
|
| |