Dostawa 44 250 sztuk tablic rejestracyjnych z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi do realizacji zadań Starosty Kieleckiego w zakresie rejestracji pojazdów

Data publikacji 2018-12-14
Data zakończenia 2018-12-27 00:00:00
Instytucja Powiat Kielecki - Starostwo Powiatowe w Kielcach
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Tablice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 659149-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301950002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi do realizacji zadań Starosty Kieleckiego związanych
z rejestracją pojazdów na podstawie ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1990 z późn. zm.) i przepisów wykonawczych do tej ustawy.
2.Dostawa obejmuje tablice rejestracyjne z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi: a)o przeznaczeniu i rozmiarach zgodnych ze wzorami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 2355 z późn, zm.),
b)wyprodukowane zgodnie z warunkami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (j.t. Dz.U. z 2018 r., poz. 1751); c)w ilości zgodnej z faktycznym zapotrzebowaniem Zamawiającego, przy czym Zamawiający planuje, iż ilość zamówionych tablic w okresie wykonywania umowy nie będzie wyższa niż 44 250 sztuk, z czego:- tablice samochodowe jedno- i dwurzędowe, w tym wtórniki – 42 000 sztuk,- tablice motocyklowe/ciągnikowe, w tym wtórniki – 1 750 sztuk, - tablice motorowerowe, w tym wtórniki – 500 sztuk.Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wskazanych powyżej ilości w ramach poszczególnych rodzajów tablic rejestracyjnych. W związku z tym liczba tablic może ulec zmianie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu ilościowego jednego rodzaju tablic i zwiększenia w zamian zakresu ilościowego innego rodzaju z asortymentu objętego zamówieniem. 3.W przypadku zmiany przepisów, o których mowa w ust. 2 lit. a i b powyżej w okresie wykonywania przedmiotu zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do dostawy tablic rejestracyjnych po uwzględnieniu zmian.
4.Dostawy będą realizowane sukcesywnie partiami według potrzeb Zamawiającego na podstawie częściowych zamówień, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia złożenia zamówienia, a w części dotyczącej zamówienia wtórników tablic i w innych wskazanych przez Zamawiającego przypadkach w terminie nie dłuższym niż 3 dni od dnia złożenia zamówienia.
5.Dostawy będą realizowane w trwałych opakowaniach zawierających po 50 sztuk tablic, opisanych w czytelny sposób z podaniem w szczególności ilości tablic i zakresu numerów rejestracyjnych, chyba, że z treści złożonego zamówienia będzie wynikać inny sposób dostawy. 6.Dostawy będą dostarczane do siedziby Zamawiającego: Starostwo Powiatowe
w Kielcach, Wydział Komunikacji i Transportu, ul. Wrzosowa 44, 25 – 211 Kielce, poziom -1 (stanowisko 1 i 2), w sposób gwarantujący terminowość i bezpieczeństwo transportu.
7.Okres gwarancji i rękojmi na dostarczone tablice rejestracyjne nie może być krótszy niż 36 miesięcy, liczonych od dnia wydania tablic rejestracyjnych właścicielowi pojazdu
w celu oznaczenia pojazdu. 8.W przypadku wystąpienia w okresie gwarancji jakości i/lub rękojmi za wady, wad bądź usterek w przedmiocie umowy, Zamawiający zawiadamia niezwłocznie Wykonawcę o powstałych wadach bądź usterkach, a Wykonawca zobowiązuje się w terminie nie dłuższym niż 3 dni od dnia zgłoszenia wad bądź usterek do ich bezwzględnego
i bezpłatnego usunięcia. Jednocześnie Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów związanych z wymianą znaków legalizacyjnych na tablicach wolnych od wad, a koszt wymiany będzie potrącony z bieżących faktur, na co Wykonawca wyraża zgodę. Koszty będą naliczane po cenie zakupu znaków legalizacyjnych na dany dzień, zgodnie z umową zawartą przez Powiat Kielecki z dostawcą. 9.Wykonawca dokona badań niepełnych 50 sztuk losowo wybranych tablic rejestracyjnych z każdej partii wyprodukowanych 3 000 sztuk w zakresie:
a)kształt i wymiary; b) geometria i rozmieszczenia znaków; c) kolorystyka i znak identyfikacyjny
(Załącznik nr 13 pkt 3.2 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 2355 )10.Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego własnym transportem i na własny koszt. Tablice dostarczane będą partiami, sukcesywnie, w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego, po wcześniejszym pisemnym lub elektronicznym zgłoszeniu zapotrzebowania, określającym wielkość dostawy.
11.Wykonawca będzie zobowiązany do odbioru i złomowania tablic rejestracyjnych przeznaczonych do kasacji, według okresowo zgłaszanego zapotrzebowania przez Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f1abfb57-619c-4be7-8f8e-d4dd16ce13a4
Biuletyn 659149-N-2018
Zamawiajacy nazwa Powiat Kielecki - Starostwo Powiatowe w Kielcach
Regon 29100937200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wrzosowa
Zamawiajacy adres numer domu 44
Zamawiajacy miejscowosc Kielce
Zamawiajacy kod pocztowy 25211
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 41 200 12 00
Zamawiajacy fax 41 200 12 10
Zamawiajacy email zamowienia@powiat.kielce.pl
Adres strony url nie
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.powiat.kielce.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny oferty pisemne nalęży złożyćw siedzibie Zamawiającego w sekretariacie, pokój 371, do dnia 27.12.2018 do godz: 10:30
Komunikacja elektroniczna wymaga bip.powiat.kielce.pl.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa 44 250 sztuk tablic rejestracyjnych z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi do realizacji zadań Starosty Kieleckiego w zakresie rejestracji pojazdów
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi do realizacji zadań Starosty Kieleckiego związanych z rejestracją pojazdów na podstawie ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1990 z późn. zm.) i przepisów wykonawczych do tej ustawy. 2.Dostawa obejmuje tablice rejestracyjne z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi: a)o przeznaczeniu i rozmiarach zgodnych ze wzorami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 2355 z późn, zm.), b)wyprodukowane zgodnie z warunkami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (j.t. Dz.U. z 2018 r., poz. 1751); c)w ilości zgodnej z faktycznym zapotrzebowaniem Zamawiającego, przy czym Zamawiający planuje, iż ilość zamówionych tablic w okresie wykonywania umowy nie będzie wyższa niż 44 250 sztuk, z czego:- tablice samochodowe jedno- i dwurzędowe, w tym wtórniki – 42 000 sztuk,- tablice motocyklowe/ciągnikowe, w tym wtórniki – 1 750 sztuk, - tablice motorowerowe, w tym wtórniki – 500 sztuk.Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wskazanych powyżej ilości w ramach poszczególnych rodzajów tablic rejestracyjnych. W związku z tym liczba tablic może ulec zmianie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu ilościowego jednego rodzaju tablic i zwiększenia w zamian zakresu ilościowego innego rodzaju z asortymentu objętego zamówieniem. 3.W przypadku zmiany przepisów, o których mowa w ust. 2 lit. a i b powyżej w okresie wykonywania przedmiotu zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do dostawy tablic rejestracyjnych po uwzględnieniu zmian. 4.Dostawy będą realizowane sukcesywnie partiami według potrzeb Zamawiającego na podstawie częściowych zamówień, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia złożenia zamówienia, a w części dotyczącej zamówienia wtórników tablic i w innych wskazanych przez Zamawiającego przypadkach w terminie nie dłuższym niż 3 dni od dnia złożenia zamówienia. 5.Dostawy będą realizowane w trwałych opakowaniach zawierających po 50 sztuk tablic, opisanych w czytelny sposób z podaniem w szczególności ilości tablic i zakresu numerów rejestracyjnych, chyba, że z treści złożonego zamówienia będzie wynikać inny sposób dostawy. 6.Dostawy będą dostarczane do siedziby Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Kielcach, Wydział Komunikacji i Transportu, ul. Wrzosowa 44, 25 – 211 Kielce, poziom -1 (stanowisko 1 i 2), w sposób gwarantujący terminowość i bezpieczeństwo transportu. 7.Okres gwarancji i rękojmi na dostarczone tablice rejestracyjne nie może być krótszy niż 36 miesięcy, liczonych od dnia wydania tablic rejestracyjnych właścicielowi pojazdu w celu oznaczenia pojazdu. 8.W przypadku wystąpienia w okresie gwarancji jakości i/lub rękojmi za wady, wad bądź usterek w przedmiocie umowy, Zamawiający zawiadamia niezwłocznie Wykonawcę o powstałych wadach bądź usterkach, a Wykonawca zobowiązuje się w terminie nie dłuższym niż 3 dni od dnia zgłoszenia wad bądź usterek do ich bezwzględnego i bezpłatnego usunięcia. Jednocześnie Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów związanych z wymianą znaków legalizacyjnych na tablicach wolnych od wad, a koszt wymiany będzie potrącony z bieżących faktur, na co Wykonawca wyraża zgodę. Koszty będą naliczane po cenie zakupu znaków legalizacyjnych na dany dzień, zgodnie z umową zawartą przez Powiat Kielecki z dostawcą. 9.Wykonawca dokona badań niepełnych 50 sztuk losowo wybranych tablic rejestracyjnych z każdej partii wyprodukowanych 3 000 sztuk w zakresie: a)kształt i wymiary; b) geometria i rozmieszczenia znaków; c) kolorystyka i znak identyfikacyjny (Załącznik nr 13 pkt 3.2 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 2355 )10.Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego własnym transportem i na własny koszt. Tablice dostarczane będą partiami, sukcesywnie, w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego, po wcześniejszym pisemnym lub elektronicznym zgłoszeniu zapotrzebowania, określającym wielkość dostawy. 11.Wykonawca będzie zobowiązany do odbioru i złomowania tablic rejestracyjnych przeznaczonych do kasacji, według okresowo zgłaszanego zapotrzebowania przez Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 30195000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca, wykaże że legitymuje się aktualnym zaświadczeniem Marszałka Województwa, właściwego ze względu na siedzibę Wykonawcy, o dokonaniu wpisu do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne , o którym mowa w art. 75 a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1990 z późn. zm.)
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 350 000,00 zł. Ocena spełniania niniejszego warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę dokumentu potwierdzającego, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, musi być aktualny w dniu składania ofert. W przypadku wyboru oferty Wykonawcy będzie on zobowiązany przedłużyć ważność dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na cały okres realizacji umowy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej jedno zamówienie, które obejmowało swoim zakresem wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych dowolnego rodzaju na kwotę min. 200 000,00 PLN. Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych, ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, (składa(ją) także podmiot(ty), na którego/ych zasoby powołują się w niniejszym postępowaniu wykonawca). 2.Oświadczenia wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3 Oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności - o treści załącznika nr 9 do SIWZ. 4.Oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne - o treści załącznika nr 10 do SIWZ. 5.oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716). Oświadczenie należy złożyć według proponowanego wzoru stanowiącego załącznik nr 11 do SIWZ - wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona „za zgodność z oryginałem” 6. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona „za zgodność z oryginałem” 7. zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona „za zgodność z oryginałem” 8. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, o którym mowa w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz.1990 z późn.zm.)
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz usług należy złożyć według proponowanego wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa w pkt. 8 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).2. Zobowiązanie do oddania zasobów(w przypadku powołania się na zasoby innego podmiotu). 3.Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą
Czy wadium 1
Wadium 1.Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 12 300,00 zł przed upływem terminu składania ofert. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:pieniądzu,poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,gwarancjach bankowych,gwarancjach ubezpieczeniowych,poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669).3.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek zamawiającego Nr 62 1560 0013 2037 3600 2000 0015 w Getin Noble Bank S.A. z dopiskiem: Wadium w przetargu nieograniczonym na dostawę 44 250 sztuk tablic rejestracyjnych z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi do realizacji zadań Starosty Kieleckiego w zakresie rejestracji pojazdów.Zamawiający uzna za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, które przed upływem terminu składania ofert zostanie zaksięgowane na rachunku Zamawiającego. 4.Kserokopię dowodu wniesienia wadium w pieniądzu, zaleca się załączyć do oferty .Uwaga: Zamawiający informuje, iż zgodnie z ustawą z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 723 z późn. zm.) wyklucza się dokonywanie wpłat gotówkowych na rachunek Zamawiającego, w kasie banku prowadzącego rachunek Zamawiającego czy też innego banku.5.Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w oryginale w Starostwie Powiatowym w Kielcach Wydział Budżetu i Finansów, ul. Wrzosowa 44, 25-211 Kielce, III piętro, pokój 363 przed upływem terminu składania ofert, a kserokopię dokumentu, zaleca się dołączyć do oferty. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy:nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją w wymaganej wysokości,termin ważności gwarancji (nie krótszy niż termin związania ofertą),bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż:Wykonawca, którego ofertę wybrano:odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.6.Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 10. 7.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.8.Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez Wykonawcę.Uwaga:Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.9.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a)Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej,b)Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w sytuacji: a) zmiany obowiązującej stawki VAT - jeżeli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie wartości umowy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę przy jednoczesnym zachowaniu niezmienionej ceny netto. b) zmiany obowiązującej stawki VAT - jeżeli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę przy jednoczesnym zachowaniu niezmienionej ceny netto. c) gdy ilość 44 250 sztuk tablic rejestracyjnych nie zostanie wykorzystana w trakcie upływu okresu obowiązywania umowy tj. 12 m-cy od dnia jej zawarcia, Zamawiający wówczas jest uprawniony do przedłużenia okresu obowiązywania umowy do czasu wyczerpania tej ilości. d) w przypadku zmiany przepisów dotyczących produkcji tablic, Wykonawca będzie zobowiązany wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi na ten dzień przepisami prawa
IV 6 1 sposob udostepniania lWykonawca zobowiązany jest do oddzielenia części jawnej oferty od części stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Jeżeli Wykonawca zastrzega, że informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji t.j. Dz. U. z 2018 r. Nr. poz. 419 z późn. zm.) nie mogą być udostępnione, część oferty, która zawiera te informacje należy umieścić w odrębnej kopercie oznaczonej napisem: „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa”. Wykonawca zastrzegając tajemnicę przedsiębiorstwa zobowiązany jest dołączyć do oferty pisemne uzasadnienie odnośnie charakteru zastrzeżonych w niej informacji. Uzasadnienie ma na celu udowodnienie spełnienia przesłanek określonych w przywołanym powyżej przepisie, tj., że zastrzeżona informacja: ma charakter techniczny, technologiczny organizacyjny przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, nie została ujawniona do wiadomości publicznej lub nie są łatwo dostępne, podjęto, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich poufności.Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Pzp.
IV 4 4 data 2018-12-27T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)