GuidZP400 |
c81d7a33-4204-430a-9f97-0de776a08c0a
|
Biuletyn |
662060-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
|
Regon |
35108157000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Mogilska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
109
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31571
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
012 6154860, 6154862
|
Zamawiajacy fax |
012 6154887; 6154219
|
Zamawiajacy email |
zzp@malopolska.policja.gov.pl
|
Adres strony url |
http://malopolska.policja.gov.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://malopolska.policja.gov.pl/pl/zamowienia-publiczne
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://malopolska.policja.gov.pl/pl/zamowienia-publiczne
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty skłąda się wylącznie w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków Wydział ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych KWP – pok. 101B. Dopuszczalne jest składanie ofert na dzienniku podawczym KWP – Biuro Przepustek. UWAGA! W przypadku składania oferty osobiście bądź przy pomocy kuriera, zgodnie z przepisami dotyczącymi ruchu osobowego na terenie KWP w Krakowie, należy wejść przez Biuro Przepustek za okazaniem stosownego dowodu tożsamości.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa celowników laserowych, znaczników stroboskopowych i latarek do pistoletów
|
Numer referencyjny |
ZP.157.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa celowników laserowych, znaczników stroboskopowych i latarek do pistoletów dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie.
2. Zakres zamówienia został podzielony na 3 zadania:
1) Zadanie 1: Celowniki laserowe do broni długiej – 15 kpl (z prawem opcji 1 kpl);
2) Zadanie 2: Znaczniki osobiste stroboskopowe – 55 kpl (z prawem opcji 9 kpl);
3) Zadanie 3: Latarki do pistoletu Glock – 12 kpl;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami gwarancyjnymi dla każdego z urządzeń, stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
4. Zamawiający przewiduj prawo opcji:
1) W ramach zadania nr 1: Prawem opcji objęte jest maksymalnie 1 kpl celownika laserowego. Prawo opcji oznacza, iż Zamawiający zakupi 14 kpl celowników laserowych, a decyzję o zakupie dodatkowego celownika podejmie w zależności od ceny oferty najkorzystniejszej, przed zawarciem umowy.
2) W ramach zadania nr 2. Prawem opcji objęte jest maksymalnie 9 kpl znaczników osobistych stroboskopowych. Prawo opcji oznacza, iż Zamawiający zakupi 46 kpl znaczników, a decyzję o zakupie dodatkowych kpl znaczników, (od 1 do 9) podejmie w zależności od ceny oferty najkorzystniejszej, przed zawarciem umowy.
5. Miejscem dostaw sprzętu jest Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, ul. Mogilska 109.
6. Termin realizacji zamówienia: do 2 miesięcy od daty zawarcia umowy, nie później niż do 22 marca 2019r. (łącznie z czynnościami odbiorowymi).
|
Cpv glowny przedmiot |
35000000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-03-22T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia: do 2 miesięcy od daty zawarcia umowy, nie później niż do 22 marca 2019r. (łącznie z czynnościami odbiorowymi).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zgodnie z § 13 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 27.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, Wykonawca musi dołączyć do oferty następujące dokumenty: w celu potwierdzenia, iż oferowane produkty odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na przykład poprzez wypełnienie załącznika nr 2 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
UWAGA! Oświadczenie musi być złożone w formie pisemnej, a dowody w oryginale bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy).W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z nich składa odrębne oświadczenie. W przypadku jeśli Wykonawca złoży ww. oświadczenie wraz z ofertą wskazując, że nie należy do grupy kapitałowej z Wykonawcami biorącymi udział w postępowaniu, Zamawiający uzna. Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, z zastrzeżeniem zmian przewidzianych w niniejszym paragrafie oraz zmian określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 Pzp.
2. Zmiany treści umowy mogą dotyczyć:
1) asortymentu stanowiącego przedmiot umowy, poprzez zastąpienie produktami o takim samym przeznaczeniu oraz nie gorszych parametrach technicznych w przypadku zaistnienia następujących okoliczności:
a) nastąpiła zmiana sytuacji rynkowej i wycofanie z rynku produktu oferowanego przez Wykonawcę oraz zastąpieniem go innymi, co najmniej o takich samych parametrach;
b) produkty zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie nie są dostępne na rynku;
c) nastąpiły przerwy w produkcji lub dostawie przedmiotu umowy powstałe z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy;
2) terminu realizacji umowy poprzez jego przedłużenie, maksymalnie 30 dni kalendarzowych,
w przypadku wystąpienia uzasadnionych trudności logistycznych związanych z realizacją przedmiotu umowy;
3) Wynagrodzenia należnego Wykonawcy, poprzez zwiększenie lub zmniejszenie jego wysokości
w przypadku zaistnienia następujących okoliczności:
a) nastąpiła zmiana powszechnie obowiązującego prawa regulującego stawkę podatku VAT;
b) cena rynkowa asortymentu, który został wprowadzony do umowy aneksem jest niższa niż pierwotnie wskazany w umowie.
4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności
5. Zmiany o których mowa w ust. 1 i 2 mogą zostać wprowadzone w życie po odpowiednich negocjacjach Wykonawcy z Zamawiającym i akceptacji ustaleń przez obie strony umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-12-28T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 1: Celowniki laserowe do broni długiej – 15 kpl (z prawem opcji 1 kpl)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35310000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Zadanie 1: Celowniki laserowe do broni długiej – 15 kpl (z prawem opcji 1 kpl).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami gwarancyjnymi stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
3. Zamawiający przewiduj prawo opcji: Prawem opcji objęte jest maksymalnie 1 kpl celownika laserowego. Prawo opcji oznacza, iż Zamawiający zakupi 14 kpl celowników laserowych, a decyzję o zakupie dodatkowego celownika podejmie w zależności od ceny oferty najkorzystniejszej, przed zawarciem umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 2: Znaczniki osobiste stroboskopowe – 55 kpl (z prawem opcji 9 kpl)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35310000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-03-22T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Zadanie 2: Znaczniki osobiste stroboskopowe – 55 kpl (z prawem opcji 9 kpl);
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami gwarancyjnymi stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
3. Zamawiający przewiduj prawo opcji: Prawem opcji objęte jest maksymalnie 9 kpl znaczników osobistych stroboskopowych. Prawo opcji oznacza, iż Zamawiający zakupi 46 kpl znaczników, a decyzję o zakupie dodatkowych kpl znaczników, (od 1 do 9) podejmie w zależności od ceny oferty najkorzystniejszej, przed zawarciem umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 3: Latarki do pistoletu Glock – 12 kpl
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35000000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-03-22T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Zadanie 3: Latarki do pistoletu Glock – 12 kpl;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami gwarancyjnymi dla każdego z urządzeń, stanowi załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |