Dostawa trumien i akcesoriów pogrzebowych dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Stargardzie

Data publikacji 2018-12-14
Data zakończenia 2018-12-21 00:00:00
Instytucja Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
Miejscowość Stargard
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Wyroby pogrzebowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 662012-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392961004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

I. Sukcesywna dostawa (w formie sprzedaży):
1) Trumna dębowa (jasny dąb) – szacunkowa ilość szt. 70
2) Trumna dębowa (ciemny dąb) – szacunkowa ilość szt. 40
3) Trumna dębowa (średni dąb) – szacunkowa ilość szt. 40
4) Trumna dębowa (dzielona) – szacunkowa ilość szt. 20
5) Trumna sosnowa (jasna) – szacunkowa ilość szt. 20
6) Trumna sosnowa (średnio ciemna) – szacunkowa ilość szt. 10
7) Trumna sosnowa (ciemna) – szacunkowa ilość szt. 10
8) Trumna dębowa ponadwymiarowa – szacunkowa ilość szt. 30
9) Trumna olchowa (jasna) – szacunkowa ilość szt. 40
10) Trumna olchowa (średnio ciemna) – szacunkowa ilość szt. 40
11) Trumna olchowa (ciemna) – szacunkowa ilość szt. 20
12) Trumna kremacyjna (sosnowa) – szacunkowa ilość szt. 80
13) Trumna ekshumacyjna (sosnowa) 80 cm – szacunkowa ilość szt. 15
14) Trumna ekshumacyjna (sosnowa) 100 cm – szacunkowa ilość szt. 10
15) Trumna ekshumacyjna (sosnowa) 120 cm – szacunkowa ilość szt.5
16) Trumna ekshumacyjna (sosnowa) 150 cm – szacunkowa ilość szt. 5
17) Trumna biała (sosnowa) 150 cm – szacunkowa ilość 5 szt.
18) Krzyż dębowy - szacunkowa ilość szt. 330
19) Postument dla Świadków Jehowy dębowy - szacunkowa ilość szt. – 5
20) Drewniana obudowa na grób – szacunkowa ilość szt. 40

II. Wynagrodzenie końcowe może ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego nie więcej niż o 30% w każdej z kategorii zamawianych towarów. W przypadku mniejszej ilości dostaw niż nieokreślone w ofercie Wykonawcy, Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tytułu mniejszego wynagrodzenia. Z zastrzeżeniem zdania poprzedniego, Wykonawca może także dokonywać przesunięć ilościowych pomiędzy poszczególnymi pozycjami zamawianych towarów, nie więcej jednak niż o 30% w stosunku do ilości podanych w każdej z kategorii opisanych powyżej.
III. Wszystkie koszty i ryzyka związane z realizacją dostawy oraz załadunkiem i rozładunkiem ponosi Wykonawca. Miejsce dostawy przedmiotu umowy - Zakład Pogrzebowy MPGK Sp. z o.o., ul. Spokojna 6, 73-110 Stargard.
IV. Wymagania dodatkowe
1) Do każdej oferty należy złożyć zdjęcie/katalog oferowanych trumien/krzyży/obudów, których autentyczność zostanie potwierdzona przez Wykonawcę;
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania przesunięć ilościowych pomiędzy poszczególnymi asortymentami w danej kategorii towarów jak również pomiędzy poszczególnymi kategoriami towarów w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Zmiana ilościowa nie może wpłynąć na zwiększenie maksymalnego wynagrodzenia brutto należnego Wykonawcy za realizację niniejszej umowy, określonego w formularzu ofertowym;
3) Termin dostaw: zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego (nawet 1 szt. trumny) maksymalnie do 24 godziny od momentu złożenia zamówienia telefonicznego, potwierdzonego e-mailem/faksem.
4) Koszty dostaw ponosi Wykonawca.
5) Stwierdzone wady w trakcie odbioru w dostarczonym przedmiocie umowy należy zrealizować bez stwierdzonych wad przy najbliższej dostawie towarów zgodnie z przedmiotem umowy.
6) Wykonawca udzieli minimum 12 miesięcznej gwarancji na przedmiot umowy. W okresie gwarancji Wykonawca będzie usuwał wady przedmiotu umowy w terminie do 5 dni od dnia ich zgłoszenia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6af84952-6e2b-46ec-84f7-8f33badbe74e
Biuletyn 662012-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
Regon 81111575800000
Zamawiajacy adres ulica Okrzei
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Stargard
Zamawiajacy kod pocztowy 73-110
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 91 5771274,
Zamawiajacy fax 91 5772128
Zamawiajacy email tomasz.zareba@mpgk.stargard.pl, krzysztofa.gut@mpgk.stargard.pl
Adres strony url www.mpgk.stargard.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia www.mpgk.stargard.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mpgk.stargard.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie papierowej - tradycyjnej, za pośrednictwem kuriera lub osobiści
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. S. Okrzei 6, 73-110 Stargard
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa trumien i akcesoriów pogrzebowych dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Stargardzie
Numer referencyjny EZ-ZP-10/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu I. Sukcesywna dostawa (w formie sprzedaży): 1) Trumna dębowa (jasny dąb) – szacunkowa ilość szt. 70 2) Trumna dębowa (ciemny dąb) – szacunkowa ilość szt. 40 3) Trumna dębowa (średni dąb) – szacunkowa ilość szt. 40 4) Trumna dębowa (dzielona) – szacunkowa ilość szt. 20 5) Trumna sosnowa (jasna) – szacunkowa ilość szt. 20 6) Trumna sosnowa (średnio ciemna) – szacunkowa ilość szt. 10 7) Trumna sosnowa (ciemna) – szacunkowa ilość szt. 10 8) Trumna dębowa ponadwymiarowa – szacunkowa ilość szt. 30 9) Trumna olchowa (jasna) – szacunkowa ilość szt. 40 10) Trumna olchowa (średnio ciemna) – szacunkowa ilość szt. 40 11) Trumna olchowa (ciemna) – szacunkowa ilość szt. 20 12) Trumna kremacyjna (sosnowa) – szacunkowa ilość szt. 80 13) Trumna ekshumacyjna (sosnowa) 80 cm – szacunkowa ilość szt. 15 14) Trumna ekshumacyjna (sosnowa) 100 cm – szacunkowa ilość szt. 10 15) Trumna ekshumacyjna (sosnowa) 120 cm – szacunkowa ilość szt.5 16) Trumna ekshumacyjna (sosnowa) 150 cm – szacunkowa ilość szt. 5 17) Trumna biała (sosnowa) 150 cm – szacunkowa ilość 5 szt. 18) Krzyż dębowy - szacunkowa ilość szt. 330 19) Postument dla Świadków Jehowy dębowy - szacunkowa ilość szt. – 5 20) Drewniana obudowa na grób – szacunkowa ilość szt. 40 II. Wynagrodzenie końcowe może ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego nie więcej niż o 30% w każdej z kategorii zamawianych towarów. W przypadku mniejszej ilości dostaw niż nieokreślone w ofercie Wykonawcy, Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tytułu mniejszego wynagrodzenia. Z zastrzeżeniem zdania poprzedniego, Wykonawca może także dokonywać przesunięć ilościowych pomiędzy poszczególnymi pozycjami zamawianych towarów, nie więcej jednak niż o 30% w stosunku do ilości podanych w każdej z kategorii opisanych powyżej. III. Wszystkie koszty i ryzyka związane z realizacją dostawy oraz załadunkiem i rozładunkiem ponosi Wykonawca. Miejsce dostawy przedmiotu umowy - Zakład Pogrzebowy MPGK Sp. z o.o., ul. Spokojna 6, 73-110 Stargard. IV. Wymagania dodatkowe 1) Do każdej oferty należy złożyć zdjęcie/katalog oferowanych trumien/krzyży/obudów, których autentyczność zostanie potwierdzona przez Wykonawcę; 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania przesunięć ilościowych pomiędzy poszczególnymi asortymentami w danej kategorii towarów jak również pomiędzy poszczególnymi kategoriami towarów w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Zmiana ilościowa nie może wpłynąć na zwiększenie maksymalnego wynagrodzenia brutto należnego Wykonawcy za realizację niniejszej umowy, określonego w formularzu ofertowym; 3) Termin dostaw: zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego (nawet 1 szt. trumny) maksymalnie do 24 godziny od momentu złożenia zamówienia telefonicznego, potwierdzonego e-mailem/faksem. 4) Koszty dostaw ponosi Wykonawca. 5) Stwierdzone wady w trakcie odbioru w dostarczonym przedmiocie umowy należy zrealizować bez stwierdzonych wad przy najbliższej dostawie towarów zgodnie z przedmiotem umowy. 6) Wykonawca udzieli minimum 12 miesięcznej gwarancji na przedmiot umowy. W okresie gwarancji Wykonawca będzie usuwał wady przedmiotu umowy w terminie do 5 dni od dnia ich zgłoszenia.
Cpv glowny przedmiot 39296100-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości nieprzekraczającej 20% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na rozszerzeniu zakresu dostawy.
Data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Na potwierdzenie sytuacji ekonomicznej i finansowej przedstawi dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 400.000 zł, ważnej przynajmniej w okresie związania ofertą.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykaz min. jednej wykonanej dostawy podobnej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, których przedmiotem były dostawy trumien i utensylii pogrzebowych podobnych do przedmiotu zamówienia o łącznej wartości co najmniej 200 000 zł brutto, zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostaw lub są wykonywane należycie, wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Czy wadium 1
Wadium 1. Wadium jest wymagane i wynosi 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 21.12.2018 r. do godz.10.00. 3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach: 3.1. pieniądzu, 3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.3. gwarancjach bankowych, 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 16 1240 3901 1111 0000 4216 5073. Dokument przelewu należy opisać: „Wadium w postępowaniu nr EZ-ZP-10/2018”. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-12-21T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin płatności faktury
Znaczenie 10,00
  
Kryteria termin usunięcia wad
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)