Dostawa artykułów higienicznych

Data publikacji 2018-12-14
Data zakończenia 2018-12-24 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej w Legnickim Polu
Miejscowość Legnickie Pole
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 661867-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa artykułów higienicznych:
I. Pieluchomajtki
1. Pieluchomajtki tzw. nocne rozmiar S obwód pas/biodra od 55 cm do 80 cm (+/- 5cm.)
o podwyższonej chłonności (minimum 2000g wg. ISO 11948-1), do stosowania u pacjentów z wysoką diurezą przy długiej przerwie między zmianami np. w nocy. Przeznaczone dla osób z inkontynencją moczu i kału. Warstwa izolacyjna paroprzepuszczalna w części centralnej, włóknina w części biodrowej, podwójny anatomiczny wkład chłonny z superabsorbentem neutralizującym zapach moczu, wiążącym wilgoć wewnątrz wkładu chłonnego utrzymując ją z daleka od skóry. Falbanki zapobiegające wyciekom bocznym, wskaźnik wilgotności, oznaczenie umożliwiające identyfikacje produktu i rozmiaru indywidualnie na każdej pieluchomajtce. Mocowanie na cztery przylepcorzepy, które dają się wielokrotnie przyklejać i odklejać nie niszcząc pieluchomajtki. Pakowane po 30 sztuk.

2. Pieluchomajtki tzw. nocne rozmiar M obwód pas/biodra od 75 cm do 110 cm (+/- 5cm.)
o podwyższonej chłonności (minimum 2800g wg. ISO 11948-1), do stosowania u pacjentów z wysoką diurezą przy długiej przerwie między zmianami np. w nocy. Przeznaczone dla osób z inkontynencją moczu i kału. Warstwa izolacyjna paroprzepuszczalna w części centralnej, włóknina w części biodrowej, podwójny anatomiczny wkład chłonny z superabsorbentem neutralizującym zapach moczu, wiążącym wilgoć wewnątrz wkładu chłonnego utrzymując ją z daleka od skóry. Falbanki zapobiegające wyciekom bocznym, wskaźnik wilgotności, oznaczenie umożliwiające identyfikacje produktu i rozmiaru indywidualnie na każdej pieluchomajtce. Mocowanie na cztery przylepcorzepy, które dają się wielokrotnie przyklejać i odklejać nie niszcząc pieluchomajtki. Pakowane po 30 sztuk.


3.Pieluchomajtki tzw. Nocne rozmiar L obwód pas/biodra od 105 cm do 150 cm (+/- 5cm.)
o podwyższonej chłonności, (minimum 3150g wg. ISO 11948-1), do stosowania u pacjentów z wysoką diurezą przy długiej przerwie między zmianami np. w nocy. Przeznaczone dla osób z inkontynencją moczu i kału. Warstwa izolacyjna paroprzepuszczalna na całej powierzchni pieluchomajtki, podwójny anatomiczny wkład chłonny z warstwą kierującą wilgoć do wnętrza wkładu utrzymując ją z daleka od skóry. Falbanki zapobiegające wyciekom bocznym, ściągacze taliowe z przodu i z tyłu, optymalnie dopasowujące pieluchomajtkę do kształtu ciała, dwa indykatory wilgoci, identyfikacja produktu i rozmiaru indywidualnie na każdej pieluchomajtce. Mocowanie na cztery elastyczne przylepcorzepy, które dają się wielokrotnie przyklejać i odklejać nie niszcząc pieluchomajtki. Pakowane po 30 sztuk.

4.Pieluchomajtki tzw. nocne rozmiar XL obwód pas/biodra od 130 cm do 170 cm (+/- 5cm.)
o podwyższonej chłonności, (minimum 3200g wg. ISO 11948-1), do stosowania u pacjentów z wysoką diurezą przy długiej przerwie między zmianami np. w nocy. Przeznaczone dla osób z inkontynencją moczu i kału. Warstwa izolacyjna paroprzepuszczalna na całej powierzchni pieluchomajtki, podwójny anatomiczny wkład chłonny z warstwą kierującą wilgoć do wnętrza wkładu , wiążącym wilgoć wewnątrz wkładu chłonnego utrzymując ją z daleka od skóry. Falbanki zapobiegające wyciekom bocznym, ściągacze taliowe z przodu i z tyłu optymalnie dopasowujące pieluchomajtkę do kształtu ciała, dwa indykatory wilgoci, identyfikacja produktu i rozmiaru indywidualnie na każdej pieluchomajtce. Mocowanie na cztery elastyczne przylepcorzepy, które dają się wielokrotnie przyklejać i odklejać nie niszcząc pieluchomajtki. Pakowane po 30 sztuk.

5.Pieluchomajtki tzw. nocne rozmiar XXL obwód pas/biodra od 160 cm do 210 cm (+/- 5cm.)
o podwyższonej chłonności, (minimum 3200g wg. ISO 11948-1), do stosowania u pacjentów z wysoką diurezą przy długiej przerwie między zmianami np. w nocy. Przeznaczone dla osób z inkontynencją moczu i kału. Zewnętrzna warstwa izolacyjna paroprzepuszczalna na całej powierzchni pieluchomajtki, ściągacze taliowe z przodu i z tyłu optymalnie dopasowujące pieluchomajtkę do kształtu ciała. Dwa wskaźniki wilgotności, podwójny anatomiczny wkład chłonny z warstwą kierującą wilgoć do wnętrza wkładu, chroniąc skórę przed wilgocią. superabsorbent neutralizujący zapach moczu i wiążący wilgoć wewnątrz wkładu chłonnego, utrzymując ją z daleka od skóry. Mocowanie na cztery elastyczne przylepcorzepy, które dają się wielokrotnie przyklejać i odklejać nie niszcząc pieluchomajtki. Pakowane po 10 sztuk.

II. Majtki elastyczne chłonne
1. Majtki elastyczne chłonne rozmiar S obwód pasa/bioder od 55 cm do 85 cm (+/- 5cm.) zakładane jak bielizna, rozrywane szwy boczne ułatwiające ściąganie zużytego produktu przeznaczone dla osób aktywnych ze średnią i ciężką inkontynecją moczu i kału o chłonności minimum 1200g wg. ISO 11948-1. Elastyczne na całym obwodzie optymalnie dopasowująca się do kształtu ciała, posiadające wkład chłonny z superabsorbentem wiążącym wilgoć wewnątrz wkładu chłonnego utrzymując ją z daleka od skóry i warstwą kierującą wilgoć do wnętrza wkładu. Wskaźnik wilgotności, oznaczenie umożliwiające identyfikacje produktu i rozmiaru indywidualnie na każdym produkcie. Warstwa zewnętrzna paroprzepuszczalna na całej powierzchni. Pakowane po 30 sztuk.
2. Majtki elastyczne chłonne rozmiar M obwód pasa/bioder od 80 cm do 110 cm (+/- 5cm.) zakładane jak bielizna, rozrywane szwy boczne ułatwiające ściąganie zużytego produktu przeznaczone dla osób aktywnych ze średnią i ciężką inkontynecją moczu i kału o chłonności minimum 1300g wg. ISO 11948-1. Elastyczne na całym obwodzie optymalnie dopasowująca się do kształtu ciała, posiadające wkład chłonny z superabsorbentem wiążącym wilgoć wewnątrz wkładu chłonnego utrzymując ją z daleka od skóry i warstwą kierującą wilgoć do wnętrza wkładu. Wskaźnik wilgotności, oznaczenie umożliwiające identyfikacje produktu i rozmiaru indywidualnie na każdym produkcie. Warstwa zewnętrzna paroprzepuszczalna na całej powierzchni. Pakowane po 30 sztuk.
3. Majtki elastyczne chłonne rozmiar L obwód pasa/bioder od 100 cm do 135 cm (+/- 5cm.) zakładane jak bielizna, rozrywane szwy boczne ułatwiające ściąganie zużytego produktu przeznaczone dla osób aktywnych ze średnią i ciężką inkontynecją moczu i kału o chłonności minimum 1450g wg. ISO 11948-1. Elastyczne na całym obwodzie optymalnie dopasowująca się do kształtu ciała, posiadające wkład chłonny z superabsorbentem wiążącym wilgoć wewnątrz wkładu chłonnego utrzymując ją z daleka od skóry i warstwą kierującą wilgoć do wnętrza wkładu. Wskaźnik wilgotności, oznaczenie umożliwiające identyfikacje produktu i rozmiaru indywidualnie na każdym produkcie. Warstwa zewnętrzna paroprzepuszczalna na całej powierzchni. Pakowane po 30 sztuk.
4. Majtki elastyczne chłonne rozmiar XL obwód pasa/bioder od 120 cm do 160 cm (+/- 5cm.) zakładane jak bielizna, rozrywane szwy boczne ułatwiające ściąganie zużytego produktu przeznaczone dla osób aktywnych ze średnią i ciężką inkontynecją moczu i kału o chłonności minimum 1550g wg. ISO 11948-1. Elastyczne na całym obwodzie optymalnie dopasowująca się do kształtu ciała, posiadające wkład chłonny z superabsorbentem wiążącym wilgoć wewnątrz wkładu chłonnego utrzymując ją z daleka od skóry i warstwą kierującą wilgoć do wnętrza wkładu. Wskaźnik wilgotności, oznaczenie umożliwiające identyfikacje produktu i rozmiaru indywidualnie na każdym produkcie. Warstwa zewnętrzna paroprzepuszczalna na całej powierzchni. Pakowane po 30 sztuk.


III.Wkładki urologiczne
1.Wkładki urologiczne (anatomiczne), chłonność minimum 450g wg. ISO 11948-1, przeznaczone dla kobiet z lekką i średnią inkontynencją. Anatomiczny kształt, warstwa zewnętrzna paroprzepuszczalna nieprzepuszczająca wilgoci, superabsorbent neutralizujący nieprzyjemny zapach, pasek z klejem do mocowania na bieliźnie.
Rozmiar Extra - długość wkładki 30 cm. (+/- 3cm.), Opakowania po 10/po 15 sztuk.

2. Wkładki urologiczne (anatomiczne), chłonność minimum 750g wg. ISO 11948-1, przeznaczone dla kobiet z lekką i średnią inkontynencją. Anatomiczny kształt, warstwa zewnętrzna paroprzepuszczalna nieprzepuszczająca wilgoci, hydrofobowe falbanki boczne zapobiegające wyciekom, superabsorbent neutralizujący nieprzyjemny zapach, pasek z klejem do mocowania na bieliźnie.
Rozmiar Super – długość wkładki 39 cm. (+/- 3cm.), Opakowanie po 10/po15 szt.



IV. Podpaski
1. Podpaski – podpaski tradycyjne o regularnym kształcie bez osłonek bocznych, pokryte miękką włókniną, zapewniającą skuteczną ochronę bielizny, jednocześnie umożliwiającą swobodny przepływ powietrza i nie podrażniającą skóry. Grubości 6,5-8 mm, Produkt o wysokiej chłonność, stabilny pasek klejący uniemożliwiający przesuwanie podpaski.
Rozmiar normal, Opakowanie po 20 szt.


V. Rękawice
Rękawice niejałowe diagnostyczne, wykonane z latexu, pudrowane z rolowanym brzegiem mankietu. Nie zróżnicowane na prawą i lewą rękę. Zapakowane w kartonik – dyspenser po 100 szt. do pojedynczego wyciągania rękawic. Rozmiar S, M
Rękawice niejałowe diagnostyczne, wykonane z winylu, nie pudrowane z rolowanym brzegiem mankietu. Nie zróżnicowane na prawą i lewą rękę. Zapakowane w kartonik – dyspenser po 100 szt. do pojedynczego wyciągania rękawic. Rozmiar S, M, L
Rękawice niejałowe diagnostyczne, wykonane z nitrylu, nie pudrowane z rolowanym brzegiem mankietu. Nie zróżnicowane na prawą i lewą rękę. Zapakowane w kartonik – dyspenser po 100 szt. do pojedynczego wyciągania rękawic. Rozmiar M, L

Zapotrzebowanie ilościowe na 2019r.:
I Pieluchomajtki
1. S - 720 szt.
2.M - 31 680 szt.
3. L - 66 960 szt.
4.XL - 28 800 szt.
5.XXL - 2 160 szt.
II Majtki elastyczne
1.S – 720 szt.
2.M – 7200 szt.
3.L- 2160 szt.
4.XL – 2160 szt.
III Wkładki anatomiczne
1.Extra – 7 950 szt.
2.Super – 12 240 szt.
Produkty refundowane
Orientacyjna cena 241.000,00 zł. netto + 8% vat (19.280,00 zł.) = 260.280,00 zł. brutto

IV Podpaski
1.Normal - 7 200 szt.
V Rękawice diagnostyczne
1.Rękawice latexowe
S – 695 opakowań a’100
M – 382 opakowań a’100
2.Rękawice winylowe
S – 24 opakowań a’100
M – 379 opakowań a’100
L – 147 opakowań a’100
3.Rękawice nitrylowe
M – 88 opakowań a’100
L – 47 opakowań a’100
UWAGA:

Zamawiający wymaga od dostawcy sprzedaży asortymentu (pieluchomajtek, majtek elastycznych i wkładek anatomicznych) według aktualnych zasad refundacji środków pomocniczych NFZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0c5267b4-5103-49d4-a83f-251f905f474c
Biuletyn 661867-N-2018
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej w Legnickim Polu
Zamawiajacy adres ulica ul. Benedyktynów
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Legnickie Pole
Zamawiajacy kod pocztowy 59241
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 76 858-23-87 w. 140
Zamawiajacy email sekretariat@dpslp.org.pl
Adres strony url http://dpslp.nbip.pl/dpslp/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Dostep dokumentow zamowienia http://dpslp.nbip.pl/dpslp/?id=148
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny 1) za pośrednictwem operatora pocztowego, 2)osobiście lub przez posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sekretariat, Dom Pomocy Społecznej w Legnickim Polu, ul. Benedyktynów 4, 59-241 Legnickie Pole, w godz.: 7.00-15.00
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów higienicznych
Numer referencyjny GŻ/230-2-9/18
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa artykułów higienicznych: I. Pieluchomajtki 1. Pieluchomajtki tzw. nocne rozmiar S obwód pas/biodra od 55 cm do 80 cm (+/- 5cm.) o podwyższonej chłonności (minimum 2000g wg. ISO 11948-1), do stosowania u pacjentów z wysoką diurezą przy długiej przerwie między zmianami np. w nocy. Przeznaczone dla osób z inkontynencją moczu i kału. Warstwa izolacyjna paroprzepuszczalna w części centralnej, włóknina w części biodrowej, podwójny anatomiczny wkład chłonny z superabsorbentem neutralizującym zapach moczu, wiążącym wilgoć wewnątrz wkładu chłonnego utrzymując ją z daleka od skóry. Falbanki zapobiegające wyciekom bocznym, wskaźnik wilgotności, oznaczenie umożliwiające identyfikacje produktu i rozmiaru indywidualnie na każdej pieluchomajtce. Mocowanie na cztery przylepcorzepy, które dają się wielokrotnie przyklejać i odklejać nie niszcząc pieluchomajtki. Pakowane po 30 sztuk. 2. Pieluchomajtki tzw. nocne rozmiar M obwód pas/biodra od 75 cm do 110 cm (+/- 5cm.) o podwyższonej chłonności (minimum 2800g wg. ISO 11948-1), do stosowania u pacjentów z wysoką diurezą przy długiej przerwie między zmianami np. w nocy. Przeznaczone dla osób z inkontynencją moczu i kału. Warstwa izolacyjna paroprzepuszczalna w części centralnej, włóknina w części biodrowej, podwójny anatomiczny wkład chłonny z superabsorbentem neutralizującym zapach moczu, wiążącym wilgoć wewnątrz wkładu chłonnego utrzymując ją z daleka od skóry. Falbanki zapobiegające wyciekom bocznym, wskaźnik wilgotności, oznaczenie umożliwiające identyfikacje produktu i rozmiaru indywidualnie na każdej pieluchomajtce. Mocowanie na cztery przylepcorzepy, które dają się wielokrotnie przyklejać i odklejać nie niszcząc pieluchomajtki. Pakowane po 30 sztuk. 3.Pieluchomajtki tzw. Nocne rozmiar L obwód pas/biodra od 105 cm do 150 cm (+/- 5cm.) o podwyższonej chłonności, (minimum 3150g wg. ISO 11948-1), do stosowania u pacjentów z wysoką diurezą przy długiej przerwie między zmianami np. w nocy. Przeznaczone dla osób z inkontynencją moczu i kału. Warstwa izolacyjna paroprzepuszczalna na całej powierzchni pieluchomajtki, podwójny anatomiczny wkład chłonny z warstwą kierującą wilgoć do wnętrza wkładu utrzymując ją z daleka od skóry. Falbanki zapobiegające wyciekom bocznym, ściągacze taliowe z przodu i z tyłu, optymalnie dopasowujące pieluchomajtkę do kształtu ciała, dwa indykatory wilgoci, identyfikacja produktu i rozmiaru indywidualnie na każdej pieluchomajtce. Mocowanie na cztery elastyczne przylepcorzepy, które dają się wielokrotnie przyklejać i odklejać nie niszcząc pieluchomajtki. Pakowane po 30 sztuk. 4.Pieluchomajtki tzw. nocne rozmiar XL obwód pas/biodra od 130 cm do 170 cm (+/- 5cm.) o podwyższonej chłonności, (minimum 3200g wg. ISO 11948-1), do stosowania u pacjentów z wysoką diurezą przy długiej przerwie między zmianami np. w nocy. Przeznaczone dla osób z inkontynencją moczu i kału. Warstwa izolacyjna paroprzepuszczalna na całej powierzchni pieluchomajtki, podwójny anatomiczny wkład chłonny z warstwą kierującą wilgoć do wnętrza wkładu , wiążącym wilgoć wewnątrz wkładu chłonnego utrzymując ją z daleka od skóry. Falbanki zapobiegające wyciekom bocznym, ściągacze taliowe z przodu i z tyłu optymalnie dopasowujące pieluchomajtkę do kształtu ciała, dwa indykatory wilgoci, identyfikacja produktu i rozmiaru indywidualnie na każdej pieluchomajtce. Mocowanie na cztery elastyczne przylepcorzepy, które dają się wielokrotnie przyklejać i odklejać nie niszcząc pieluchomajtki. Pakowane po 30 sztuk. 5.Pieluchomajtki tzw. nocne rozmiar XXL obwód pas/biodra od 160 cm do 210 cm (+/- 5cm.) o podwyższonej chłonności, (minimum 3200g wg. ISO 11948-1), do stosowania u pacjentów z wysoką diurezą przy długiej przerwie między zmianami np. w nocy. Przeznaczone dla osób z inkontynencją moczu i kału. Zewnętrzna warstwa izolacyjna paroprzepuszczalna na całej powierzchni pieluchomajtki, ściągacze taliowe z przodu i z tyłu optymalnie dopasowujące pieluchomajtkę do kształtu ciała. Dwa wskaźniki wilgotności, podwójny anatomiczny wkład chłonny z warstwą kierującą wilgoć do wnętrza wkładu, chroniąc skórę przed wilgocią. superabsorbent neutralizujący zapach moczu i wiążący wilgoć wewnątrz wkładu chłonnego, utrzymując ją z daleka od skóry. Mocowanie na cztery elastyczne przylepcorzepy, które dają się wielokrotnie przyklejać i odklejać nie niszcząc pieluchomajtki. Pakowane po 10 sztuk. II. Majtki elastyczne chłonne 1. Majtki elastyczne chłonne rozmiar S obwód pasa/bioder od 55 cm do 85 cm (+/- 5cm.) zakładane jak bielizna, rozrywane szwy boczne ułatwiające ściąganie zużytego produktu przeznaczone dla osób aktywnych ze średnią i ciężką inkontynecją moczu i kału o chłonności minimum 1200g wg. ISO 11948-1. Elastyczne na całym obwodzie optymalnie dopasowująca się do kształtu ciała, posiadające wkład chłonny z superabsorbentem wiążącym wilgoć wewnątrz wkładu chłonnego utrzymując ją z daleka od skóry i warstwą kierującą wilgoć do wnętrza wkładu. Wskaźnik wilgotności, oznaczenie umożliwiające identyfikacje produktu i rozmiaru indywidualnie na każdym produkcie. Warstwa zewnętrzna paroprzepuszczalna na całej powierzchni. Pakowane po 30 sztuk. 2. Majtki elastyczne chłonne rozmiar M obwód pasa/bioder od 80 cm do 110 cm (+/- 5cm.) zakładane jak bielizna, rozrywane szwy boczne ułatwiające ściąganie zużytego produktu przeznaczone dla osób aktywnych ze średnią i ciężką inkontynecją moczu i kału o chłonności minimum 1300g wg. ISO 11948-1. Elastyczne na całym obwodzie optymalnie dopasowująca się do kształtu ciała, posiadające wkład chłonny z superabsorbentem wiążącym wilgoć wewnątrz wkładu chłonnego utrzymując ją z daleka od skóry i warstwą kierującą wilgoć do wnętrza wkładu. Wskaźnik wilgotności, oznaczenie umożliwiające identyfikacje produktu i rozmiaru indywidualnie na każdym produkcie. Warstwa zewnętrzna paroprzepuszczalna na całej powierzchni. Pakowane po 30 sztuk. 3. Majtki elastyczne chłonne rozmiar L obwód pasa/bioder od 100 cm do 135 cm (+/- 5cm.) zakładane jak bielizna, rozrywane szwy boczne ułatwiające ściąganie zużytego produktu przeznaczone dla osób aktywnych ze średnią i ciężką inkontynecją moczu i kału o chłonności minimum 1450g wg. ISO 11948-1. Elastyczne na całym obwodzie optymalnie dopasowująca się do kształtu ciała, posiadające wkład chłonny z superabsorbentem wiążącym wilgoć wewnątrz wkładu chłonnego utrzymując ją z daleka od skóry i warstwą kierującą wilgoć do wnętrza wkładu. Wskaźnik wilgotności, oznaczenie umożliwiające identyfikacje produktu i rozmiaru indywidualnie na każdym produkcie. Warstwa zewnętrzna paroprzepuszczalna na całej powierzchni. Pakowane po 30 sztuk. 4. Majtki elastyczne chłonne rozmiar XL obwód pasa/bioder od 120 cm do 160 cm (+/- 5cm.) zakładane jak bielizna, rozrywane szwy boczne ułatwiające ściąganie zużytego produktu przeznaczone dla osób aktywnych ze średnią i ciężką inkontynecją moczu i kału o chłonności minimum 1550g wg. ISO 11948-1. Elastyczne na całym obwodzie optymalnie dopasowująca się do kształtu ciała, posiadające wkład chłonny z superabsorbentem wiążącym wilgoć wewnątrz wkładu chłonnego utrzymując ją z daleka od skóry i warstwą kierującą wilgoć do wnętrza wkładu. Wskaźnik wilgotności, oznaczenie umożliwiające identyfikacje produktu i rozmiaru indywidualnie na każdym produkcie. Warstwa zewnętrzna paroprzepuszczalna na całej powierzchni. Pakowane po 30 sztuk. III.Wkładki urologiczne 1.Wkładki urologiczne (anatomiczne), chłonność minimum 450g wg. ISO 11948-1, przeznaczone dla kobiet z lekką i średnią inkontynencją. Anatomiczny kształt, warstwa zewnętrzna paroprzepuszczalna nieprzepuszczająca wilgoci, superabsorbent neutralizujący nieprzyjemny zapach, pasek z klejem do mocowania na bieliźnie. Rozmiar Extra - długość wkładki 30 cm. (+/- 3cm.), Opakowania po 10/po 15 sztuk. 2. Wkładki urologiczne (anatomiczne), chłonność minimum 750g wg. ISO 11948-1, przeznaczone dla kobiet z lekką i średnią inkontynencją. Anatomiczny kształt, warstwa zewnętrzna paroprzepuszczalna nieprzepuszczająca wilgoci, hydrofobowe falbanki boczne zapobiegające wyciekom, superabsorbent neutralizujący nieprzyjemny zapach, pasek z klejem do mocowania na bieliźnie. Rozmiar Super – długość wkładki 39 cm. (+/- 3cm.), Opakowanie po 10/po15 szt. IV. Podpaski 1. Podpaski – podpaski tradycyjne o regularnym kształcie bez osłonek bocznych, pokryte miękką włókniną, zapewniającą skuteczną ochronę bielizny, jednocześnie umożliwiającą swobodny przepływ powietrza i nie podrażniającą skóry. Grubości 6,5-8 mm, Produkt o wysokiej chłonność, stabilny pasek klejący uniemożliwiający przesuwanie podpaski. Rozmiar normal, Opakowanie po 20 szt. V. Rękawice Rękawice niejałowe diagnostyczne, wykonane z latexu, pudrowane z rolowanym brzegiem mankietu. Nie zróżnicowane na prawą i lewą rękę. Zapakowane w kartonik – dyspenser po 100 szt. do pojedynczego wyciągania rękawic. Rozmiar S, M Rękawice niejałowe diagnostyczne, wykonane z winylu, nie pudrowane z rolowanym brzegiem mankietu. Nie zróżnicowane na prawą i lewą rękę. Zapakowane w kartonik – dyspenser po 100 szt. do pojedynczego wyciągania rękawic. Rozmiar S, M, L Rękawice niejałowe diagnostyczne, wykonane z nitrylu, nie pudrowane z rolowanym brzegiem mankietu. Nie zróżnicowane na prawą i lewą rękę. Zapakowane w kartonik – dyspenser po 100 szt. do pojedynczego wyciągania rękawic. Rozmiar M, L Zapotrzebowanie ilościowe na 2019r.: I Pieluchomajtki 1. S - 720 szt. 2.M - 31 680 szt. 3. L - 66 960 szt. 4.XL - 28 800 szt. 5.XXL - 2 160 szt. II Majtki elastyczne 1.S – 720 szt. 2.M – 7200 szt. 3.L- 2160 szt. 4.XL – 2160 szt. III Wkładki anatomiczne 1.Extra – 7 950 szt. 2.Super – 12 240 szt. Produkty refundowane Orientacyjna cena 241.000,00 zł. netto + 8% vat (19.280,00 zł.) = 260.280,00 zł. brutto IV Podpaski 1.Normal - 7 200 szt. V Rękawice diagnostyczne 1.Rękawice latexowe S – 695 opakowań a’100 M – 382 opakowań a’100 2.Rękawice winylowe S – 24 opakowań a’100 M – 379 opakowań a’100 L – 147 opakowań a’100 3.Rękawice nitrylowe M – 88 opakowań a’100 L – 47 opakowań a’100 UWAGA: Zamawiający wymaga od dostawcy sprzedaży asortymentu (pieluchomajtek, majtek elastycznych i wkładek anatomicznych) według aktualnych zasad refundacji środków pomocniczych NFZ.
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 260000,00
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Zamawiający wymaga od dostawcy sprzedaży asortymentu (pieluchomajtek, majtek elastycznych i wkładek anatomicznych) według aktualnych zasad refundacji środków pomocniczych NFZ.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym w szczególności posiadają wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - zrealizowali co najmniej jedną dostawę środków higienicznych o łącznej wartości minimum 200 000,00 zł brutto
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia (załącznik nr 3)
Zakresie warunkow udzialu wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (załącznik nr 6) Wykonawca składa również oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2).
Inne dokumenty niewymienione 1.Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (na załączniku nr 4), w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2.Wniosek o dopuszczenie Wykonawcy do udziału w licytacji elektronicznej. 3.inne dokumenty: 1. Dokumenty wymagane dla rękawic latexowych (poz. 1-2 formularza asortymentowo-cenowego):Deklaracja zgodności - dla kategorii III (zgodnie z Dyrektywą dot. Środków Ochrony Indywidualnej 89/686/EEC), Certyfikat jednostki notyfikacyjnej. 2. Dokumenty wymagane dla rękawic winylowych ( poz. 3-5 formularza asortymentowo-cenowego): Deklaracja zgodności - dla kategorii I (zgodnie z wymaganiami zasadniczymi zał.1 i wymaganiami dotyczącymi deklaracji zgodności załącznik VII Dyrektywy 993/42/EEC wraz z późniejszymi zmianami. 3. Dokumenty wymagane dla pieluchomajtek (poz. 8-12 formularza asortymentowo-cenowego): Deklaracja zgodności, Zgłoszenie do rejestracji jako wyrób medyczny (do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych , Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych), Karty Techniczne Wyrobu - aktualne, potwierdzające parametry techniczne wyrobu i minimalną chłonność wg. ISO 11948-1, wystawione przez producenta wyrobu - potwierdzone za zgodność z oryginałem. 4. Dokumenty wymagane dla majtek elastycznych (poz. 13-16) formularza asortymentowo-cenowego): Deklaracja zgodności, Zgłoszenie do rejestracji jako wyrób medyczny (do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych,Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych), Karty Techniczne Wyrobu – aktualne, potwierdzające parametry techniczne wyrobu i minimalną chłonność wg. ISO 11948-1, wystawione przez producenta wyrobu – potwierdzone „za zgodność z oryginałem” przez Oferenta. 5. Dokumenty wymagane dla wkładek anatomicznych (poz. 17-18) formularza asortymentowo-cenowego): Deklaracja zgodności, Karty Techniczne Wyrobu - aktualne, potwierdzające parametry techniczne wyrobu i minimalną chłonność wg. ISO 11948-1, wystawione przez producenta wyrobu - potwierdzone za zgodność z oryginałem.
Tryb udzielenia zamowienia 7
IV 4 6 https://licytacje.uzp.gov.pl/index.php
IV 4 7 http://www.dpslp.nbip.pl/dpslp/
IV 4 8 1. Wykonawcy chcący wziąć udział w przedmiotowej licytacji są zobowiązani do dokonania uprzedniej rejestracji na platformie do prowadzenia licytacji elektronicznych, zwanej dalej platformą, oraz do przesłania swojego LOGIN-u Zamawiającemu, wypełniając informację we wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej. 2. Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej stanowi załącznik nr 2 do ogłoszenia. 3. Korzystanie z oprogramowania jest bezpłatne. Jedynym warunkiem jest zarejestrowanie się w systemie. Przed rozpoczęciem korzystania z platformy zaleca się zapoznanie się z Samouczkiem, oraz z wersją demonstracyjną platformy, zamieszczonymi na stronie internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna. Pomoc techniczną w zakresie funkcjonowania systemu (zgłaszanie ew. błędów) można uzyskać pod numerem telefonu (22) 852 60 80. 4. Udział w licytacji elektronicznej wymaga dysponowania komputerem PC z systemem operacyjnym Windows/Linux oraz przeglądarką internetową Internet Explorer 6.0 lub wyższą lub Firefox 2.0 lub wyższą. 5. Zamawiający dopuści do udziału w licytacji elektronicznej i zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu, określając w zaproszeniu termin związania ofertą wykonawcy (30 dni), który zaoferuje najniższą cenę.
IV 4 9 1.W toku jednoetapowej licytacji elektronicznej Wykonawcy składają oferty w postaci elektronicznej. 2.Wykonawca ma możliwość złożenia postąpienia od otwarcia licytacji do jej zamknięcia. Oferty składane przez Wykonawców podlegają automatycznej klasyfikacji na podstawie ceny 3. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. 4. W toku licytacji Zamawiający za pośrednictwem platformy licytacyjnej na bieżąco będzie przekazywał wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych ofert, z tym że do momentu zamknięcia licytacji nie ujawni informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. 5. Bezpośrednio po zamknięciu licytacji elektronicznej Zamawiający poda, pod ustalonym w ogłoszeniu o zamówieniu adresem internetowym, nazwę (firmę) oraz adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano. 6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę netto za całość zamówienia. 7. W trakcie licytacji Wykonawca podaje cenę netto (bez VAT) za wykonanie całości zamówienia określonego w pkt II. Cena wywoławcza: 260 000,00 zł (netto). Minimalne postąpienie 100.00 PLN netto (słownie: sto złotych). System nie przyjmie postąpienia, którego wartość jest mniejsza od określonego minimalnego postąpienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian powyższych parametrów licytacji. O zmianach zostaną poinformowani wszyscy zaproszeni Wykonawcy. W celu ustalenia zaoferowanej ceny brutto za przedmiot licytacji - wynagrodzenie netto zaproponowane w ofercie zwycięskiej zostanie zwiększone o należną stawkę podatku VAT. UWAGA!Zamawiający wymaga od Wykonawcy sprzedaży asortymentu (pieluchomajtek i wkładek anatomicznych) według zasad refundacji środków pomocniczych wg Narodowego Funduszu Zdrowia. Kwota wywoławcza 260 000,00 zł netto oznacza kwotę netto całego zamówienia obejmującego: kwotę do zapłaty przez Dom Pomocy Społecznej w Legnickim Polu i kwotę do zapłaty przez Narodowy Fundusz Zdrowia. Rozliczenie Zamawiającego z Wykonawca następować będzie po wystawieniu faktury przez Wykonawcę zawierającej: kwotę całościową za złożone zamówienie (ceny zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy), na którą składa się: a)wyszczególniona kwota do zapłaty przez Dom Pomocy Społecznej w Legnickim Polu , b) wyszczególniona kwota do zapłaty przez Narodowy Fundusz Zdrowia. Suma kwot o których mowa w pkt.a) i b) będzie równa kwocie całościowej faktury. Rozliczenie z Narodowym Funduszem Zdrowia leży po stronie Wykonawcy. 8. Termin otwarcia licytacji: 5 dni od dnia przekazania zaproszeń, o godzinie 10:00. Dokładny termin Zamawiający poda w zaproszeniu do udziału w licytacji elektronicznej. 9. Zamawiający zamyka licytację,gdy nie zostanie złożona żadna oferta lub gdy w ciągu 10 minut od złożenia oferty przez jednego z Wykonawców nie zostanie złożona żadna inna oferta
IV 4 10 licytacja jednoetapowa 1
IV 4 10 licytacja jednoetapowa czas Upływa 10 minut po złożeniu ostatniego postąpienia
IV 4 11 data 2018-12-24T00:00:00+01:00
IV 4 11 godzina 1900-01-01T10:00:00+01:00
IV 4 12 5 dni po terminie przekazania zaproszeń
IV 4 13 1.Termin zamknięcia licytacji upływa 10 minut po złożeniu ostatniego postąpienia. 2. Po zamknięciu licytacji elektronicznej Zamawiający na stronie internetowej http://www.dpslp.nbip.pl/dpslp/ poda nazwę oraz adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 3. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, w terminie do 2 dni roboczych od zakończenia licytacji, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedstawić Zmawiającemu kalkulację ceny – wg załącznika nr 1 do umowy.
IV IstotnePostanowienia Umowa nr ……… Zawarta w dniu ……………..roku w Legnickim Polu pomiędzy: Powiatem Legnickim Plac Słowiański 1, 59-220 Legnica NIP 691-22-26-286 reprezentowanym przez: 1. …………………………………… przy kontrasygnacie finansowej……………………………………………… zwanym dalej Zamawiającym a ……………………….. ……………………….. ………………………. reprezentowany przez: ………………………… NIP: REGON: zwanego dalej Wykonawcą. Umowa została zawarta w wyniku przeprowadzonego postepowania w trybie licytacji elektronicznej o numerze 230/2-9/18. § 1 PRZEDMIOT UMOWY, CENY 1.Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do wykonania sukcesywne dostawy materiałów higienicznych dla Domu Pomocy Społecznej w Legnickim Polu (dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. nr 2 do umowy) w opisie zgodnych z ofertą z dnia ……………...stanowiącą załącznik nr 1 do niniejszej umowy i zawierającą szczegółową specyfikację dostawy. 2.Całkowita wartość umowy wynosi: a. kwota netto:……………………PLN b. VAT ………..% (od poz. a): …………………….PLN c. kwota brutto (suma poz. a i b): …………………...PLN (słownie:……………………………………………..) 3.Umowa została zawarta na okres: …………………do 31.12.2019 r. § 2 TERMIN I WARUNKI DOSTAWY 1.Wykonawca jest zobowiązany do sukcesywnego dostarczenia przedmiotu zamówienia w ciągu 72 godz., w ilości określonej w zamówieniu składanym przez Zamawiającego telefonicznie lub faxem. § 3 WARUNKI PŁATNOŚCI 1.Zamawiający wymaga od Wykonawcy sprzedaży asortymentu (pieluchomajtek, majtek elastycznych i wkładek anatomicznych) według zasad refundacji środków pomocniczych wg Narodowego Funduszu Zdrowia. 2.Rozliczenie Zamawiającego z Wykonawca następować będzie po wystawieniu faktury przez Wykonawcę zawierającej: kwotę całościową za złożone zamówienie (ceny zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy), na którą składa się: a)Wyszczególniona kwota do zapłaty przez Dom Pomocy Społecznej w Legnickim Polu, b)Wyszczególniona kwota do zapłaty przez Narodowy Fundusz Zdrowia. 3.Suma kwot o których mowa w pkt. 2a) i b) będzie równa kwocie całościowej faktury. 4.Rozliczenie z Narodowym Funduszem Zdrowia leży po stronie Wykonawcy. 5.Rozliczenie z tytułu realizacji przedmiotu umowy, o którym mowa w pkt. 2 a) dokonane będzie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą w formie przelewu na niżej wskazany nr rachunku Wykonawcy: ………………………………………………………………………………………………………….. 6.Ustala się umowny termin zapłaty przez Zamawiającego w terminie 21 dni od dnia otrzymania oryginału prawidłowo wystawionej faktury. 7. Faktury będą wystawiane w następujący sposób: Nabywca: Powiat Legnicki, ul. Plac Słowiański 1, 59-220 Legnica, NIP 691-22-26-286, Odbiorca: Dom Pomocy Społecznej w Legnickim Polu, ul. Benedyktynów 4, 59-241 Legnickie Pole. 8.Termin uważa się za zachowany, jeżeli obciążenie rachunku dłużnika nastąpi najpóźniej w następnym dniu roboczym po terminie płatności. 9.Faktury VAT wystawione niezgodnie z obowiązującymi przepisami nie będą realizowane. Spowoduje to opóźnienie w zapłacie faktury z winy Wykonawcy do czasu nadesłania faktury korygującej, prostującej popełnione błędy. § 4 KARY UMOWNE 1.Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne z tytułu : 1) za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy, w wysokości 0,2 % wynagrodzenia umownego, określonego w § 1 ust. 2, za każdy dzień zwłoki dla dostarczanej części. 2) za odstąpienie od umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy w wysokości 10 % całości wynagrodzenia umownego za dostawę określonego w § 1 ust. 2. 2.Zamawiający zapłaci Dostawcy karę umowną za odstąpienie od umowy z przyczyn zależnych od Zamawiającego w wysokości 10 % całości wynagrodzenia umownego (określonego w § 1 ust. 2) za tę część dostawy, od której realizacji odstąpił. 3.Zamawiający może dochodzić na zasadach ogólnych odszkodowania przewyższającego zastrzeżone kary umowne. 4.Zamawiający zastrzega sobie prawo potrącenia należności z tytułu kar umownych z bieżących płatności za dostawę lub usługę. § 5 POSTANOWIENIA KOŃCOWE 1.Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2.We wszystkich sprawach nieuregulowanych w niniejszej umowie zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego. 3.Strony mają obowiązek wzajemnego informowania o wszelkich zmianach statusu prawnego swojej firmy, a także o wszczęciu postępowania upadłościowego, układowego i likwidacyjnego. 4.Ewentualne spory powstałe na tle wykonywania przedmiotu umowy strony rozstrzygać będą polubownie. W przypadku nie dojścia do porozumienia spory rozstrzygane będą przez właściwy rzeczowo sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego. § 6 Strony postanawiają, że uprawnionymi do reprezentowania stron i odpowiedzialnymi za realizację postanowień umowy są: z ramienia Wykonawcy: z ramienia Zamawiającego: § 7 Umowę sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, dwa egzemplarze dla każdej Zamawiającego, jeden dla Wykonawcy. § 8 Integralną część niniejszej umowy stanowią: 1. Formularz asortymentowo-cenowy 2.Opis przedmiotu zamówienia ZAMAWIAJĄCY WYKONAWCA Załącznik nr 1 do umowy …………………………………………………………… pieczęć wykonawcy Załącznik nr 1 do umowy Nazwa wykonawcy (wykonawców w przypadku konsorcjum) Adres: NIP: REGON: Telefon: fax: Osoba do kontaktu: e-mail: Formularz asortymentowo-cenowy Lp. Wyszczególnienie Jedn. miary Ilość Oferowana cena jednostkowa netto VAT % Oferowana cena jednostkowa brutto Szacunkowa ilość A B C D E F G 1. Rękawice lateksowe Rozmiar S (100 szt. w opakowaniu) Opakowanie 1 695 2. Rękawice lateksowe Rozmiar M (100 szt. w opakowaniu) Opakowanie 1 382 3. Rękawice winylowe Rozmiar S (100 szt. w opakowaniu) Opakowanie 1 24 4. Rękawice winylowe Rozmiar M (100 szt. w opakowaniu) Opakowanie 1 379 5. Rękawice winylowe Rozmiar L (100 szt. w opakowaniu) Opakowanie 1 147 6. Rekawice nitrylowe Rozmiar M (100 szt. w opakowaniu) Opakowanie 1 88 7. Rekawice nitrylowe Rozmiar L (100 szt. w opakowaniu) Opakowanie 1 47 8. Pieluchomajtki rozmiar S Szt 1 720 9. Pieluchomajtki rozmiar M Szt. 1 31 680 10. Pieluchomajtki rozmiar L Szt. 1 66 960 11. Pieluchomajtki rozmiar XL Szt. 1 28 800 12. Pieluchomajtki rozmiar XXL Szt. 2 160 13. Majtki elastyczne Rozmiar S Szt. 720 14. Majtki elastyczne Rozmiar M Szt. 7 200 15. Majtki elastyczne Rozmiar L Szt. 2 160 16. Majtki elastyczne Rozmiar XL Szt. 2 160 17. Wkładki anatomiczne super Szt 1 12 240 18. Wkładki anatomiczne extra Szt 1 7 950 19. Podpaski Normal Szt 1 7 200 CENA OGÓŁEM NETTO (PLN): GÓŁEM CENA BRUTTO (PLN): I. Niniejszym, po zapoznaniu się z ogłoszeniem i załącznikami, w postępowaniu prowadzonym w trybie licytacji elektronicznej, składamy ofertę na realizację przedmiotowego zamówienia publicznego. Oświadczamy, że przedmiot zamówienia: Dostawa środków higienicznych jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia –– załącznik nr 5 do Ogłoszenia i nie wnosimy do niego zastrzeżeń. Przedmiot zamówienia zobowiązujemy się dostarczyć za cenę ofertową: netto:…..................................... …….. podatek (VAT %)……............. …….. razem brutto………………….... ……. słownie: .............................................. ………………………………………………………………………………….. (miejscowość, data) (pieczęć i podpis osób uprawnionych do podejmowania zobowiązań)
IV 4 14 Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
IV LicytacjeDodatkoweInformacje Załącznikami do niniejszego ogłoszenia, udostępnionymi na stronie Zamawiającego są: wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej- załącznik nr 1 Oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postepowaniu- załącznik nr 2 Oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia- załącznik nr 3 Oświadczenie o przynależności/braku przynależności do grupy kapitałowej- załącznik nr 4 Opis przedmiotu zamówienia- załącznik nr 5 Wykaz dostaw-załącznik nr 6 Wzór umowy- załącznik nr 7
IV 6 1 srodki ochrony Zamawiający nie ujawnia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 uPzp, tj.: m. in.: nazwy i adresu, informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia odpowiedniego punktu druku Formularza Ofertowego. Zastrzeżone informacje winny być odpowiednio oznaczone na właściwym dokumencie widocznym napisem: „tajemnica przedsiębiorstwa” i złożone w odrębnej kopercie wewnętrznej, a na ich miejscu w dokumentacji należy zamieścić stosowne odsyłacze.
IV 4 4 data 2018-12-24T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO. 1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że: 1.1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dom Pomocy Społecznej w Legnickim Polu, ul. Benedyktynów 4, 59-241 Legnickie Pole, tel.76 858 21 64, adres email: sekretariat@dpslp.org.pl 1.2.Inspektorem ochrony danych osobowych w Domu Pomocy Społecznej w Legnickim Polu jest Pani Anna Wojsznis, anna.wojsznis.iod@gmail.com oraz nr tel. 507 030 138. 1.3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.”Dostawa artykułów higienicznych” o nr GŻ/230-2-9/18, prowadzonym w trybie licytacji elektronicznej. 1.4.Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018, poz.1986 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; 1.5.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 1.6.Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 1.7.W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 1.8.Posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 1.9.Nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)