| GuidZP400 |
742ab0c1-fc5d-47b5-a7e6-8a4394bd3497
|
| Biuletyn |
661932-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Szpital Powiatowy w Jarocinie Spółka z o.o.
|
| Regon |
30141560400000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szpitalna
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Jarocin
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
63200
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
62 747 30 51
|
| Zamawiajacy fax |
62 747 03 59
|
| Zamawiajacy email |
logistyka@szpitaljarocin.pl
|
| Adres strony url |
www.szpitaljarocin.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpitaljarocin.pl
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w zamkniętej kopercie siedzibie Zamawiającego na adres jak poniżej
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
"Szpital Powiatowy w Jarocinie" Sp. z o.o, ul. Szpitalna 1, 63-200 Jarocin, bud.F pok.14
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Objęcie nadzorem autorskim i serwisem oprogramowania Infomedica wykorzystywanego w Szpitalu Powiatowym w Jarocinie
|
| Numer referencyjny |
17/2018
|
| Rodzaj zamowienia |
2
|
| Okreslenie przedmiotu |
Objęcie nadzorem autorskim i serwisem oprogramowania Infomedica wykorzystywanego w Szpitalu Powiatowym w Jarocinie
|
| Cpv glowny przedmiot |
72267000-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Doświadczenie zawodowe: Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert , a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie zrealizował co najmniej trzy usługi określone w pkt. II siwz – opis przedmiotu zamówienia.
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz 3 usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem rodzaju wykonanych dostaw, wartości, daty, miejsca dostawy i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, potwierdzających spełnienie warunku opisanego w ust. 7 pkt. 7.1.1. ppkt. 7.1.1.4. Z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Do oferty należy dołączyć: 1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy /zał. 1/ 2)Załącznik cenowy do formularza ofertowego sporządzony według zał.wzoru 3)Pełnomocnictwa określone w pkt XIII.3) oraz XIII.5) SIWZ. 4)Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach:
1) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych usług od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,
c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie z zachowaniem art. 144 ust. 1 d ustawy Pzp
- pod warunkiem, że Zamawiający nie wprowadzi kolejnych zmian umowy w celu uniknięcia stosowania ustawy i wykonana obowiązek publikacji ogłoszenia o zmianach, o którym mowa w art. 144 ust. 1 c ustawy Pzp;
5) zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) konieczność zmiany umowy lub umowy ramowej spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie
w umowie zachowaniem art. 144 ust. 1 d ustawy Pzp
- pod warunkiem, że zmiany postanowień umownych nie doprowadzą do zmiany charakteru umowy, Zamawiający nie wprowadzi kolejnych zmian umowy w celu uniknięcia jej stosowania i po dokonaniu zmian, wykonana obowiązek publikacji ogłoszenia o zmianach,
o którym mowa w art. 144 ust. 1 c ustawy Pzp;
6) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
b) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców
- pod warunkiem, że w przypadku o którym mowa w lit. a) Zamawiający nie wprowadzi kolejnych zmian umowy w celu uniknięcia stosowania ustawy Pzp;
7) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e; ustawy Pzp
8) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie
w umowie w przypadku zamówień na usługi pod warunkiem, że zmiany postanowień umownych nie doprowadzą do zmiany charakteru umowy a wartość zmian zostanie wyliczona na podstawie art. 144 ust. 1 d ustawy Pzp;
9) zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy, którym jest podmiot, na którego zasoby Wykonawca powołał się w ofercie, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - w takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w wyniku którego została zawarta niniejsza Umowa.
|
| IV 4 4 data |
2018-12-21T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|