„Sukcesywna dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów w roku 2019 do Miejskiego Zakładu Oczyszczania w Wołominie Spółka z o.o.”

Data publikacji 2018-12-14
Data zakończenia 2018-12-27 00:00:00
Instytucja Miejski Zakład Oczyszczania w Wołominie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Miejscowość Wołomin
Województwo mazowieckie
Branża
  • Worki i torby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 661836-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 189300007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje:
Opis przedmiotu zamówienia: Sukcesywna dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów z nadrukiem do Miejskiego Zakładu Oczyszczania w Wołominie Spółka z o.o. w roku 2019.
Dostawy będą realizowane sukcesywnie zgodnie z zamówieniem złożonym w formie elektronicznej.
Dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów będzie się odbywała do magazynu mieszczącego się na terenie MZO przy ul. Łukasiewicza 4 w Wołominie 05-200.

Worki do selektywnej zbiórki odpadów: z nadrukiem (na workach będzie widniał adres, dane kontaktowe Zamawiającego, znak graficzny odpadów, rodzaje odpadów jakie należy wrzucać oraz czego nie powinno się wrzucać do danego worka). Worki ze ściągaczem umieszczonym w tunelu w górnej części worka, bez szwu dennego ze zgrzewami bocznymi o następujących parametrach:
A) Worki w kolorze żółtym: wykonane z foli HDPE o grubości min 0,03mm lub przy zachowaniu półprzeźroczystości i niezmiennej jakości i wytrzymałości z foli LDPE o grubości min 0,03mm, pojemność 120l, wymiar 70x110cm. Ilość 330 000 sztuk [Wołomin].

B) Worki w kolorze żółtym: wykonane z foli HDPE o grubości min 0,03mm,pojemność 120l. Ilość 120 000 sztuk [Zielonka]
Szata graficzna do worków stanowi załącznik do SIWZ odpowiednio: A- 7,B- 12.

Worki do selektywnej zbiórki odpadów: z nadrukiem (na workach będzie widniał adres, dane kontaktowe Zamawiającego, znak graficzny odpadów, rodzaje odpadów jakie należy wrzucać oraz czego nie powinno się wrzucać do danego worka). Worki z zakładkami i z taśmą do zawiązywania o następujących parametrach:
C) Worki w kolorze niebieskim: wykonane z foli HDPE lub przy zachowaniu półprzeźroczystości i niezmiennej jakości i wytrzymałości z foli LDPE o grubości min 0,04mm, pojemność 120l, wymiar 70x110cm. Ilość 180 000 sztuk [Wołomin].
D) Worki w kolorze zielonym: wykonane z foli LDPE o grubości min 0,05mm, pojemność 120l, wymiar 70x110cm. Ilość 120 000 sztuk [Wołomin].
E) Worki brązowe: wykonane z foli HDPE o grubości min 0,02mm lub przy zachowaniu półprzeźroczystości i niezmiennej jakości i wytrzymałości z foli LDPE o grubości min 0,04mm, pojemność worka 120l, wymiar 70x110cm. Ilość 200 000 sztuk [Wołomin].
F) Worki w kolorze szarym wykonane z foli HDPE o grubości min 0,05mm, pojemność worka 60l. Ilość 80 000 sztuk [Wołomin].

G) Worki w kolorze niebieskim: wykonane z foli HDPE lub przy zachowaniu półprzeźroczystości i niezmiennej jakości i wytrzymałości z foli LDPE o grubości min 0,03mm, pojemność worka 120l. Ilość 90 000 sztuk [Zielonka].
H) Worki w kolorze zielonym: wykonane z foli HDPE lub przy zachowaniu półprzeźroczystości i niezmiennej jakości i wytrzymałości z foli LDPE o grubości min 0,06mm, pojemność worka 80l. Ilość 70 000 sztuk [Zielonka].
I) Worki w kolorze brązowym: wykonane z foli HDPE lub przy zachowaniu półprzeźroczystości i niezmiennej jakości i wytrzymałości z foli LDPE o grubości min 0,03mm, pojemność worka 120l. Ilość 120 000 sztuk [Zielonka jednorodzinne].
J) Worki w kolorze brązowym: wykonane z foli HDPE lub przy zachowaniu półprzeźroczystości i niezmiennej jakości i wytrzymałości z foli LDPE o grubości min 0,03mm, pojemność worka 60l. Ilość 50 000 sztuk [Zielonka wielorodzinne].

Szata graficzna do worków stanowi załącznik do SIWZ odpowiednio: C- 8, D- 9, E- 10, F- 11, G- 13, H- 14, I / J- 15.


Ilość worków będących przedmiotem zamówienia mają charakter szacunkowy i są zgodne z zakładanymi prognozami. W związku z tym w przypadku zamówienia mniejszej ilości worków Wykonawcy nie będzie przysługiwać wynagrodzenie za niezrealizowaną część zamówienia, ani żadne inne roszczenie.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 097bf5a8-6bfe-438b-ab83-cb44fccb083b
Biuletyn 661836-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miejski Zakład Oczyszczania w Wołominie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Regon 14634872100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Łukasiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Wołomin
Zamawiajacy kod pocztowy 05-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 318 14 92
Zamawiajacy fax 22 318 14 07
Zamawiajacy email mzo@mzo.wolomin.pl
Adres strony url https://mzo.wolomin.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://mzo-wolomin.bip.net.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny papierowo w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu/kopercie, w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczający jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert- zgodnie z SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miejski Zakład Oczyszczania w Wołominie Sp. z o.o. ul. Łukasiewicza 4, 05-200 Wołomin, pok. kadr
Nazwa nadana zamowieniu „Sukcesywna dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów w roku 2019 do Miejskiego Zakładu Oczyszczania w Wołominie Spółka z o.o.”
Numer referencyjny ZP/20/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje: Opis przedmiotu zamówienia: Sukcesywna dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów z nadrukiem do Miejskiego Zakładu Oczyszczania w Wołominie Spółka z o.o. w roku 2019. Dostawy będą realizowane sukcesywnie zgodnie z zamówieniem złożonym w formie elektronicznej. Dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów będzie się odbywała do magazynu mieszczącego się na terenie MZO przy ul. Łukasiewicza 4 w Wołominie 05-200. Worki do selektywnej zbiórki odpadów: z nadrukiem (na workach będzie widniał adres, dane kontaktowe Zamawiającego, znak graficzny odpadów, rodzaje odpadów jakie należy wrzucać oraz czego nie powinno się wrzucać do danego worka). Worki ze ściągaczem umieszczonym w tunelu w górnej części worka, bez szwu dennego ze zgrzewami bocznymi o następujących parametrach: A) Worki w kolorze żółtym: wykonane z foli HDPE o grubości min 0,03mm lub przy zachowaniu półprzeźroczystości i niezmiennej jakości i wytrzymałości z foli LDPE o grubości min 0,03mm, pojemność 120l, wymiar 70x110cm. Ilość 330 000 sztuk [Wołomin]. B) Worki w kolorze żółtym: wykonane z foli HDPE o grubości min 0,03mm,pojemność 120l. Ilość 120 000 sztuk [Zielonka] Szata graficzna do worków stanowi załącznik do SIWZ odpowiednio: A- 7,B- 12. Worki do selektywnej zbiórki odpadów: z nadrukiem (na workach będzie widniał adres, dane kontaktowe Zamawiającego, znak graficzny odpadów, rodzaje odpadów jakie należy wrzucać oraz czego nie powinno się wrzucać do danego worka). Worki z zakładkami i z taśmą do zawiązywania o następujących parametrach: C) Worki w kolorze niebieskim: wykonane z foli HDPE lub przy zachowaniu półprzeźroczystości i niezmiennej jakości i wytrzymałości z foli LDPE o grubości min 0,04mm, pojemność 120l, wymiar 70x110cm. Ilość 180 000 sztuk [Wołomin]. D) Worki w kolorze zielonym: wykonane z foli LDPE o grubości min 0,05mm, pojemność 120l, wymiar 70x110cm. Ilość 120 000 sztuk [Wołomin]. E) Worki brązowe: wykonane z foli HDPE o grubości min 0,02mm lub przy zachowaniu półprzeźroczystości i niezmiennej jakości i wytrzymałości z foli LDPE o grubości min 0,04mm, pojemność worka 120l, wymiar 70x110cm. Ilość 200 000 sztuk [Wołomin]. F) Worki w kolorze szarym wykonane z foli HDPE o grubości min 0,05mm, pojemność worka 60l. Ilość 80 000 sztuk [Wołomin]. G) Worki w kolorze niebieskim: wykonane z foli HDPE lub przy zachowaniu półprzeźroczystości i niezmiennej jakości i wytrzymałości z foli LDPE o grubości min 0,03mm, pojemność worka 120l. Ilość 90 000 sztuk [Zielonka]. H) Worki w kolorze zielonym: wykonane z foli HDPE lub przy zachowaniu półprzeźroczystości i niezmiennej jakości i wytrzymałości z foli LDPE o grubości min 0,06mm, pojemność worka 80l. Ilość 70 000 sztuk [Zielonka]. I) Worki w kolorze brązowym: wykonane z foli HDPE lub przy zachowaniu półprzeźroczystości i niezmiennej jakości i wytrzymałości z foli LDPE o grubości min 0,03mm, pojemność worka 120l. Ilość 120 000 sztuk [Zielonka jednorodzinne]. J) Worki w kolorze brązowym: wykonane z foli HDPE lub przy zachowaniu półprzeźroczystości i niezmiennej jakości i wytrzymałości z foli LDPE o grubości min 0,03mm, pojemność worka 60l. Ilość 50 000 sztuk [Zielonka wielorodzinne]. Szata graficzna do worków stanowi załącznik do SIWZ odpowiednio: C- 8, D- 9, E- 10, F- 11, G- 13, H- 14, I / J- 15. Ilość worków będących przedmiotem zamówienia mają charakter szacunkowy i są zgodne z zakładanymi prognozami. W związku z tym w przypadku zamówienia mniejszej ilości worków Wykonawcy nie będzie przysługiwać wynagrodzenie za niezrealizowaną część zamówienia, ani żadne inne roszczenie.
Cpv glowny przedmiot 18930000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w celu potwierdzenie tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w celu potwierdzenie tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający w celu potwierdzenie tego warunku wymaga aby wykonawca: - w zakresie potencjału kadrowego –Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w celu potwierdzenie tego warunku. - w zakresie wiedzy i doświadczenia – Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (zakończył) minimum dwie dostawy w zakresie dostawy worków o wartości co najmniej 400 000 zł brutto każda obejmujące swym zakresem dostawę worków do selektywnej zbiórki odpadów. Wykonawca musi wykazać, że usługi te zostały wykonane należycie. Jeżeli wykonawca, na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu, przedstawi w wykazie wykonanych dostaw lub dokumentach potwierdzających należyte wykonanie wskazanych dostaw wartości wyrażone w innej walucie niż złoty, zamawiający do oceny spełnienia warunku przeliczy podaną wartość po średnim kursie tej waluty w stosunku do złotego publikowanym przez NBP z dnia składania ofert.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (zakończył) minimum dwie dostawy w zakresie dostawy worków o wartości co najmniej 400 000 zł brutto każda obejmujące swym zakresem dostawę worków do selektywnej zbiórki odpadów. Wykonawca musi wykazać, że usługi te zostały wykonane należycie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - (załącznik nr 4 do SIWZ),(w zakresie wskazanym w pkt. 5 SIWZ); 2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony Formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ wraz z Formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Oświadczenia dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. Dokumenty inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 2) Dowód wniesienia wadium (jeśli dotyczy). 3) Wypełniony załącznik nr 2 do SIWZ, stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania; 4) Wypełniony załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu; 5) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 6) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenia zamówienia publicznego, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Dokument ten winien być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 7) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 8) Próbki worków zgodnych z SIWZ bez szaty graficznej
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018r. poz. 110,650,1000 i 1669 z późn. zm,). 3. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 4. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy w oryginale dołączyć do oferty w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto w Banku Pekao S.A. w Wołominie ul. Miła 8/12 numer rachunku: 11 1240 6335 1111 0010 6427 8437 z dopiskiem: wadium na :„Sukcesywna dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów w roku 2019 do Miejskiego Zakładu Oczyszczania w Wołominie Spółka z o.o.” ZP/20/2018 6. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę jego wpływu na rachunek Zamawiającego. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Istotne postanowienia warunków umowy stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w wypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności: 1) zmiany przepisów podatkowych w zakresie zmiany stawki podatku VAT. W przypadku wprowadzenia zmiany stawki podatku VAT, zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia netto wchodzącego w skład łącznego wynagrodzenia brutto, stawka podatku VAT oraz wartość podatku VAT; 2) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy – w zakresie dostosowania postanowień umowy do zmian przepisów prawa; 3) opóźnień w realizacji przedmiotu umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy; 4) zmiany nazwy oraz formy prawnej stron – w zakresie dostosowania postanowień umowy do tych zmian; 5) wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie postanowień umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony – w zakresie dostosowania umowy do tych zmian; 6) wprowadzenie innych zmian, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 3. Zmiany postanowień zawartej umowy będą dokonane, za zgodą stron, wyłącznie w formie pisemnego aneksu do umowy.
IV 6 1 sposob udostepniania Zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Stosowne zastrzeżenie wykonawca powinien złożyć na druku OFERTA. Informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa składane w ofercie wykonawca wydziela lub oznacza w wybrany przez siebie sposób (np. poprzez złożenie w/w dokumentów w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem ,,tajemnica przedsiębiorstwa” lub poprzez spięcie (zszycie) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty).
IV 4 4 data 2018-12-27T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (tj. informacji z otwarcia ofert), przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załącznik nr 6 do SIWZ).

Criterion

Kryteria czas dostawy od momentu zgłoszenia
Znaczenie 5,00
  
Kryteria cena brutto
Znaczenie 95,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)