Najem oraz serwisowanie odzieży roboczej dla pracowników Przedsiębiorstwa Komunalnego Spółka z o.o. w Człuchowie

Data publikacji 2018-12-17
Data zakończenia 2018-12-27 00:00:00
Instytucja Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o.
Miejscowość Człuchów
Województwo pomorskie
Branża
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 662448-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 181000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest najem i serwisowanie odzieży roboczej dla pracowników Przedsiębiorstwa Komunalnego Spółka z o.o. w Człuchowie w okresie 36 m-cy, zgodnie z rodzajem, ilościami i warunkami opisanymi w załączniku nr 7 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
2. Szczegółowy wykaz ubrań roboczych oraz warunki świadczenia usługi serwisowania zawiera załącznik nr 7 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4fa28713-3430-4a88-928f-a1a4ff289ceb
Biuletyn 662448-N-2018
Zamawiajacy nazwa Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o.
Regon 77089794000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Sobieskiego
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Człuchów
Zamawiajacy kod pocztowy 77-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 059 8342200, 8342209
Zamawiajacy fax 598 343 354
Zamawiajacy email przedkom@interia.pl
Adres strony url http://pk.czluchow.info
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Osoba prawna, o której mowa w art. 3 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://pk.czluchow.info
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://pk.czluchow.info
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jest składanie ofert w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Sobieskiego 11, 77-300 Człuchów, sekretariat (pokój 106)
Nazwa nadana zamowieniu Najem oraz serwisowanie odzieży roboczej dla pracowników Przedsiębiorstwa Komunalnego Spółka z o.o. w Człuchowie
Numer referencyjny 4P/OŚiE/2018
Rodzaj zamowienia 2
Zastrzega prawo grup czesci Nie dotyczy
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Nie dotyczy
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest najem i serwisowanie odzieży roboczej dla pracowników Przedsiębiorstwa Komunalnego Spółka z o.o. w Człuchowie w okresie 36 m-cy, zgodnie z rodzajem, ilościami i warunkami opisanymi w załączniku nr 7 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 2. Szczegółowy wykaz ubrań roboczych oraz warunki świadczenia usługi serwisowania zawiera załącznik nr 7 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2019-03-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2022-02-28T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Dostawa nowych kompletów odzieży - w terminie do 01.03.2019 r.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w tym zakresie, jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000,00 zł.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w tym zakresie, jeżeli wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował lub realizuje przynajmniej 2 usługi (umowy) podobnego charakteru tj. najem i serwis odzieży roboczej, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każda. Wykonawca nie może sumować wartości kilku usług (umów) o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości. Celem potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć wykaz usług wg załącznika nr 4 do SIWZ wraz z załączeniem dowodów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane w sposób należyty.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1-3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Zakresie warunkow udzialu 1) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia wraz z potwierdzeniem aktualnych opłat składki OC. 2) wykaz wykonanych lub wykonywanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Warunkiem udziału w postępowaniu jest realizacja przynajmniej 2 usług (umów) podobnego charakteru tj. najem i serwis odzieży roboczej o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każda.
Inne dokumenty niewymienione 1) formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) dowód wniesienia wadium, 3) pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) – w oryginale lub poświadczone notarialnie, 4) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji. Niniejsze oświadczenie, zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia przekazania przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium Zasady wnoszenia wadium 1. Wadium w wysokości 3.500,00 zł powinno być wniesione w przed upływem terminu składania ofert. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie spowoduje odrzucenie oferty. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a. w pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. w gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane na rachunek Zamawiającego w banku: Bank PEKAO S.A. I-o/Człuchów numer konta 89 1240 3796 1111 0000 3074 0662 z adnotacją „Wadium - nr sprawy 4P/OŚiE/2018’’ 4. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Zasady zwrotu wadium 1. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci, zgodnie z art. 46 ust. 4, wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizję bankową za przelew pieniężny na rachunek Wykonawcy. 2. Zgodnie z art. 46 ust. l ustawy, wadium zostanie zwrócone niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 3. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po podpisaniu umowy. 4. Zgodnie z art. 46 ust. 2 ustawy, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania oferty. Utrata wadium 1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2. Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, traci wadium na rzecz Zamawiającego, w przypadku gdy: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje następujące rodzaje i warunki zmian w treści umowy, która zostanie zawarta z wybranym Wykonawcą: 1) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa, których uchwalenie lub zmiana nastąpiły po dniu zawarcia umowy, a z których treści wynika konieczność lub zasadność wprowadzenia zmian umowy, mających wpływ na realizację umowy, 2) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przez ustawodawcę przepisów dotyczących stawki procentowej należnego podatku VAT lub w przypadku rozszerzenia przedmiotu zamówienia o kolejnego pracownika, o ile stan zatrudnienia u Zamawiającego przekroczy 85 osób (dot. pracowników, którym przysługuje odzież robocza), 3) zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zamiany podwykonawców w przypadku: a) wprowadzenia podwykonawcy, b) zmiany podwykonawcy, c) rezygnacji z podwykonawcy, d) zmiany wartości lub zakresu usług wykonywanych przez podwykonawców, 4) zmiana osób reprezentujących Zamawiającego/Wykonawcę spowodowana zmianami organizacyjnymi lub wynikłymi z przyczyn losowych. 2. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody, za wyjątkiem zmian wynikających ze zmiany przepisów prawa. 3. Zamawiający przewiduje również możliwość dokonania zmian i uzupełnień w umowie, które nie stanowią istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy (zmiany zgodne z dyspozycją art. 144 ustawy Pzp), z tym zastrzeżeniem, iż zmiany te nie będą naruszać naczelnych zasad udzielania zamówień publicznych, a w szczególności uczciwej konkurencji i równego traktowania Wykonawców oraz zmieniać w istotny sposób przedmiotu zamówienia. 4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie za zgodą obydwu stron, w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. 5. W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmian postanowień umowy, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie. 6. Jeżeli Zamawiający uzna, że okoliczności wskazane przez Wykonawcę jako stanowiące podstawę do zmiany umowy nie są zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z warunkami zawartymi w umowie. 7. Każda zmiana umowy musi nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-12-27T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Aspekt społeczny (As) – zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełen etat, osób niepełnosprawnych do wykonywania czynności w ramach realizacji zamówienia na cały okres jego realizacji
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Cena ofertowa (C)
Znaczenie 70,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)