Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby żywieniowe mieszkańców Regionalnego Centrum Rehabilitacji i Pomocy Społecznej w Borzęcinie

Data publikacji 2018-12-17
Data zakończenia 2018-12-28 00:00:00
Instytucja Regionalne Centrum Rehabilitacji i Pomocy Społecznej w Borzęcinie
Miejscowość Borzęcin
Województwo małopolskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 662435-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby żywieniowe mieszkańców Regionalnego Centrum Rehabilitacji i Pomocy Społecznej w Borzęcinie, 32-825 Borzęcin 591.
2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
1) 15000000-8 – Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
2) 15800000-6 – Różne produkty spożywcze,
3) 15500000-3 – Produkty mleczarskie,
4) 15300000-1 – Owoce, warzywa i podobne produkty,
5) 15200000-0 – Ryby przetworzone i konserwowe,
6) 15100000-1 – Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
7) 15811000-6 – Pieczywo
8) 15610000-7 – Produkty przemiału ziarna
9) 15400000-2 – Oleje i tłuszcze roślinne lub zwierzęce
3. Wszystkie podane parametry w załącznikach do niniejszej specyfikacji są wymagane. Nieposiadanie jakiegokolwiek parametru daje podstawy Zamawiającemu do odrzucenia oferty
4. Projekt umowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ jest integralną częścią dokumentacji i zapisy w niej zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia.
5. Podwykonawstwo:
1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom.
2) Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem przez Wykonawcę firm podwykonawców.
3) Zamawiający informuje, że nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
4) Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia,Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.
5) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialnościza należyte wykonanie tego zamówienia.
6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
7. Rodzaje asortymentu zamówienia:
1) Mięso i produkty mięsne
2) Ryby i mrożonki
3) Owoce i warzywa
4) Produkty mleczarskie
5) Pieczywo
6) Różne produkty spożywcze
8. Każdy rodzaj asortymentu zamówienia wymieniona w pkt. 7 jest częścią zamówienia.
9. Ofertę można składać na dowolną ilość części zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e79d7d5d-dc35-4c86-955c-1ba2d5538f37
Biuletyn 662435-N-2018
Zamawiajacy nazwa Regionalne Centrum Rehabilitacji i Pomocy Społecznej w Borzęcinie
Regon 365348192
Zamawiajacy adres ulica Borzęcin
Zamawiajacy adres numer domu 591
Zamawiajacy miejscowosc Borzęcin
Zamawiajacy kod pocztowy 32-825
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 0146740550
Zamawiajacy email rcrips@borzecin.pl
Adres strony url https://bip.malopolska.pl/rcripsborzecin
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.malopolska.pl/rcripsborzecin
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.malopolska.pl/rcripsborzecin
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz.U.poz.1529), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Regionalne Centrum Rehabilitacji i Pomocy Społecznej w Borzęcinie 32-825 Borzęcin 591
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby żywieniowe mieszkańców Regionalnego Centrum Rehabilitacji i Pomocy Społecznej w Borzęcinie
Numer referencyjny RCRiPS.DAG.271.ZP5.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 6
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby żywieniowe mieszkańców Regionalnego Centrum Rehabilitacji i Pomocy Społecznej w Borzęcinie, 32-825 Borzęcin 591. 2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 1) 15000000-8 – Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 2) 15800000-6 – Różne produkty spożywcze, 3) 15500000-3 – Produkty mleczarskie, 4) 15300000-1 – Owoce, warzywa i podobne produkty, 5) 15200000-0 – Ryby przetworzone i konserwowe, 6) 15100000-1 – Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne, 7) 15811000-6 – Pieczywo 8) 15610000-7 – Produkty przemiału ziarna 9) 15400000-2 – Oleje i tłuszcze roślinne lub zwierzęce 3. Wszystkie podane parametry w załącznikach do niniejszej specyfikacji są wymagane. Nieposiadanie jakiegokolwiek parametru daje podstawy Zamawiającemu do odrzucenia oferty 4. Projekt umowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ jest integralną częścią dokumentacji i zapisy w niej zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia. 5. Podwykonawstwo: 1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. 2) Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem przez Wykonawcę firm podwykonawców. 3) Zamawiający informuje, że nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 4) Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia,Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 5) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialnościza należyte wykonanie tego zamówienia. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 7. Rodzaje asortymentu zamówienia: 1) Mięso i produkty mięsne 2) Ryby i mrożonki 3) Owoce i warzywa 4) Produkty mleczarskie 5) Pieczywo 6) Różne produkty spożywcze 8. Każdy rodzaj asortymentu zamówienia wymieniona w pkt. 7 jest częścią zamówienia. 9. Ofertę można składać na dowolną ilość części zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia dla poszczególnych części zamówienia.. Za odpowiedni rodzaj dostawy i wartość Zamawiający uznaje dostawy dla n/w części zamówienia: 1) Mięso i produkty mięsne – min. 118.000,00 zł brutto 2) Ryby i mrożonki – min. 14.000,00 zł brutto 3) Owoce i warzywa – min. 49.000,00 zł brutto 4) Produkty mleczarskie – min. 50.000,00 zł brutto 5) Pieczywo – min. 23.000,00 zł brutto 6) Różne produkty spożywcze – min. 64.000,00 zł brutto
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (zał.. Nr 6 do SIWZ)
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 5 do SIWZ)
Wykaz potwierdzenie okolicznosci wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony formularz ofertowy (zał. nr 2 do SIWZ). 2) Wypełnioną kalkulacje szczegółową przedmiotu zamówienia (zał. nr 3 do SIWZ). 3) Wypełnione oferowane parametry przedmiotu zamówienia (zał. nr 4 do SIWZ). 4) Oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu.(zał. nr 5 do SIWZ). 5) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia(zał. nr 6 do SIWZ). 6) Pełnomocnictwa – jeżeli oferta nie jest podpisana przez osobę upoważnioną i wskazaną w KRS lub CEIDG.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium dla każdej części zamówienia w wysokości: 1) Mięso i produkty mięsne – 3.500,00 zł brutto 2) Ryby i mrożonki – 400,00 zł brutto 3) Owoce i warzywa –1.400,00 zł brutto 4) Produkty mleczarskie –1.500,00 zł brutto 5) Pieczywo – 600,00 zł brutto 6) Różne produkty spożywcze – 1.900,00 zł brutto 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank: Krakowski Bank Spółdzielczy Nr rachunku: 77 8591 0007 1100 0902 7699 0002 Tytuł przelewu: Wadium – Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby żywieniowe mieszkańców Regionalnego Centrum Rehabilitacji i Pomocy Społecznej w Borzęcinie, 32-825 Borzęcin 591 – dla części ……. (wpisać odpowiednią część zamówienia dla której jest składana oferta np. części 1 – Mięso i produkty mięsne). 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
IV 4 4 data 2018-12-28T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Mięso i produkty mięsne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Mięso i produkty mięsne – zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ pkt. 1
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Ryby i mrożonki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Ryby i mrożonki - zgodnie z zał. nr 1 do SIZW poz. 2
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Owoce i warzywa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Owoce i warzywa - zgodnie z zał. nr 1 do SIZW poz. 3
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Produkty mleczarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Produkty mleczarskie - zgodnie z zał. nr 1 do SIZW poz.4
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pieczywo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pieczywo - zgodnie z zał. nr 1 do SIZW poz. 5
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Różne produkty spożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Różne produkty spożywcze - zgodnie z zał. nr 1 do SIZW poz. 6
  

Criterion

Kryteria Termin płatności
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Aspekty społeczne
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)