Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do szkół na terenie Gminy Miasta Dębica

Data publikacji 2018-12-17
Data zakończenia 2018-12-27 00:00:00
Instytucja Gmina Miasta Dębicy
Miejscowość Dębica
Województwo podkarpackie
Branża
  • Sprzęt używany w urzędach pocztowych,
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 661612-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006, 301310006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do Szkoły Podstawowej nr 2 im . Królowej Jadwigi w Dębicy, Szkoły Podstawowej nr 8 im. Jana Pawła II w Dębicy , Szkoły Podstawowej nr 12 im Armii Krajowej w Dębicy.
- Część 1: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do Szkoły Podstawowej nr 2 im . Królowej Jadwigi w Dębicy,
- Część 2: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do Szkoły Podstawowej nr 8 im. Jana Pawła II w Dębicy
- Część 3: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do Szkoły Podstawowej nr 12 im. Armii Krajowej w Dębicy

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5036d1c3-423e-4e67-ac21-bba462aa11d1
Biuletyn 661612-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Miasta Dębicy
Zamawiajacy adres ulica ul. Ratuszowa
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Dębica
Zamawiajacy kod pocztowy 39200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 146 838 100
Zamawiajacy fax 146 838 161
Zamawiajacy email umdebica@um.debica.pl
Adres strony url www.debica.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Kompleksowa oferta kształcenia ogólnego szkół podstawowych w Dębicy. Numer projektu: RPPK.09.02.00-18-0005/17
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.debica.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Dębicy, 39-200 Dębica, ul. Ratuszowa 2, pokój nr 104.
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do szkół na terenie Gminy Miasta Dębica
Numer referencyjny IZP.271.61.2018.MK
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do Szkoły Podstawowej nr 2 im . Królowej Jadwigi w Dębicy, Szkoły Podstawowej nr 8 im. Jana Pawła II w Dębicy , Szkoły Podstawowej nr 12 im Armii Krajowej w Dębicy. - Część 1: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do Szkoły Podstawowej nr 2 im . Królowej Jadwigi w Dębicy, - Część 2: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do Szkoły Podstawowej nr 8 im. Jana Pawła II w Dębicy - Część 3: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do Szkoły Podstawowej nr 12 im. Armii Krajowej w Dębicy
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający nie przewiduje zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych dostaw o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 UPzp.
Okres w dniach 14
Informacje na temat katalogow 14 dni od dnia zawarcia umowy
Okreslenie warunkow zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow - Część 1: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną dostawę ( w ramach jednej umowy) związaną z dostawą sprzętu odpowiadającego przedmiotowi zamówienia tj. (sprzęt komputerowy tzn. dostawę komputerów, laptopów, drukarek. )na kwotę nie mniejszą niż 20 000 zł. brutto. - Część 2: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną dostawę ( w ramach jednej umowy) związaną z dostawą sprzętu odpowiadającego przedmiotowi zamówienia tj. (sprzęt komputerowy tzn. dostawę komputerów, laptopów, drukarek. )na kwotę nie mniejszą niż 20 000 zł. brutto. - Część 3: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną dostawę ( w ramach jednej umowy) związaną z dostawą sprzętu odpowiadającego przedmiotowi zamówienia tj. (sprzęt komputerowy tzn. dostawę komputerów, laptopów, drukarek. )na kwotę nie mniejszą niż 20 000 zł. brutto.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w 1 i 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 6. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352).
Zakresie warunkow udzialu wykazu dostaw (dotyczy części 1,2,3) lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 5 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 UPzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 3. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą.
Czy wadium 1
Wadium 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: - na część 1: 1 000,00 zł, słownie: jeden tysiąc złotych. - na część 2: 1 000,00 zł, słownie: jeden tysiąc złotych. - na część 3: 1 000,00 zł, słownie: jeden tysiąc złotych.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści wybranej oferty. Przewidywane zmiany umowy w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają zakres zmian, charakter zmian oraz warunki ich wprowadzenia: (zmiany dotyczą części 1, 2 oraz 3 zamówienia) 1. Wszelkie zmiany treści niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności 2. Zamawiający oświadcza, iż przewiduje możliwość istotnych zmian Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z wymienionych w niniejszym paragrafie okoliczności oraz określa warunki zmian w ust. 3 - 8 niniejszego paragrafu Umowy. 3. W przypadku zmiany wysokości obowiązującej stawki podatku VAT w sytuacji, gdy w trakcie realizacji przedmiotu Umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla robót objętych przedmiotem Umowy. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia, określonego w § 7 ust. 1 Umowy, o kwotę równą różnicy w kwocie podatku. 4. W przypadku wycofania z rynku zaoferowanego przez Wykonawcę asortymentu. W takiej sytuacji Zamawiający może wyrazić zgodę na zmianę asortymentu będącego przedmiotem umowy na inny o lepszych bądź takich samych cechach, parametrach i funkcjonalności, pod warunkiem otrzymania od producenta oświadczenia o zaprzestaniu produkcji i po uzyskaniu akceptacji propozycji zmiany. Zmiana ta nie może spowodować zmiany ceny, terminu wykonania, okresu gwarancji oraz innych warunków realizacji umowy. 5. W przypadku zmiany regulacji prawnych odnoszących się do praw i obowiązków stron Umowy, wprowadzonych po zawarciu Umowy, wywołujących niezbędną potrzebę zmiany sposobu realizacji Umowy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany sposobu realizacji Umowy, wysokości wynagrodzenia, określonego w § 7 ust. 1 Umowy. 6. W przypadku, gdy w Umowie znajdują się oczywiste błędy pisarskie lub rachunkowe, Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień Umowy, w których występują takie oczywiste błędy pisarskie lub rachunkowe. 7. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian i uzupełnień nieistotnych Umowy (nie stanowiących zmian istotnych niniejszej umowy), w szczególności: a) zmiana nazwy, siedziby stron Umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych, b) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem Umowy. 8. W przypadku zmiany podwykonawców: w przypadku wprowadzenia podwykonawcy, wprowadzenia nowego (kolejnego) podwykonawcy, rezygnacji podwykonawcy, zmiany wartości lub zakresu robót wykonywanych przez podwykonawcę, Zamawiający może wyrazić zgodę na powyższe po zaakceptowaniu umowy Wykonawcy z podwykonawcą wraz z częścią dokumentacji dot. wykonania robót określonych w umowie, w terminie 14 dni od przekazania umowy przez Wykonawcę. 9. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody.
IV 4 4 data 2018-12-27T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do Szkoły Podstawowej nr 2 im . Królowej Jadwigi w Dębicy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Dostawa laptopów, tablicy interaktywnej, robotów
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do Szkoły Podstawowej nr 8 im. Jana Pawła II w Dębicy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30131000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Dostawa laptopów, wizualizera, robotów, drukarki 3D, urządzenia wielofunkcyjnego, punktu dostępowego, rutera, okablowania, firewalla.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do Szkoły Podstawowej nr 12 im. Armii Krajowej w Dębicy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Dostawa laptopów, wizualizera, robotów, drukarki 3D, zasilacza UPS, punktu dostępowego, rutera, okablowania, firewalla, systemu zarządzania siecią
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)