Opieka serwisowa oraz powdrożeniowa dla systemu informatycznego SIMPLE.ERP eksploatowanego przez Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie

Data publikacji 2018-12-17
Data zakończenia 2018-12-27 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 661979-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na opiece serwisowej oraz powdrożeniowej dla systemu informatycznego SIMPLE.ERP eksploatowanego przez Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, w zakresie następujących modułów:
1) SIMPLE.ERP – FK (Finanse i Księgowość)
2) SIMPLE.ERP – INFO (Biblioteka funkcji SIMPLE.ERP dla MS Excel)
3) SIMPLE.ERP – JPK (Jednolity Plik Kontrolny)
4) SIMPLE.ERP – MT (Majątek Trwały)
5) SIMPLE.ERP – OT (Obrót Towarowy)
6) SIMPLE.ERP – PER (Zarządzanie Personelem)
7) SIMPLE.ERP – ePIT (Podpis Elektroniczny)
8) SIMPLE.ERP – RAPORT (Serwer Raportów - Personel)
9) SIMPLE.ERP – BDG (Budżetowanie)
10) SIMPLE.ERP – BUD (Zarządzanie projektami)
11) SIMPLE.ERP – HRUMCP (HR Umowy Cywilno Prawne)
12) SIMPLE.ERP – HRUMOP (HR Umowy o pracę (WSO))
13) SIMPLE.ERP – HCM (Portal Pracowniczy)
14) SIMPLE.ERP – Integracja (Integracja)
15) SIMPLE.ERP – BI (Report Portal)
16) DOCUSAFE – EOD (Elektroniczny Obieg Dokumentów)
17) ESB – system szyny danych

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e6513be2-5813-49a5-9208-b58dda5d37f3
Biuletyn 661979-N-2018
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
Regon 181500000
Zamawiajacy adres ulica al. Mickiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 21
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31120
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 126 624 413
Zamawiajacy fax 126 624 410
Zamawiajacy email dzp@ar.krakow.pl
Adres strony url https://urk.edu.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://dzp.urk.edu.pl/index/site/4291
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyc w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, al. Adama Mickiewicza 21, 31-120 Kraków (Kancelaria uczelni - pok. 7)
Nazwa nadana zamowieniu Opieka serwisowa oraz powdrożeniowa dla systemu informatycznego SIMPLE.ERP eksploatowanego przez Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
Numer referencyjny DZP-291-3360/2018
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na opiece serwisowej oraz powdrożeniowej dla systemu informatycznego SIMPLE.ERP eksploatowanego przez Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, w zakresie następujących modułów: 1) SIMPLE.ERP – FK (Finanse i Księgowość) 2) SIMPLE.ERP – INFO (Biblioteka funkcji SIMPLE.ERP dla MS Excel) 3) SIMPLE.ERP – JPK (Jednolity Plik Kontrolny) 4) SIMPLE.ERP – MT (Majątek Trwały) 5) SIMPLE.ERP – OT (Obrót Towarowy) 6) SIMPLE.ERP – PER (Zarządzanie Personelem) 7) SIMPLE.ERP – ePIT (Podpis Elektroniczny) 8) SIMPLE.ERP – RAPORT (Serwer Raportów - Personel) 9) SIMPLE.ERP – BDG (Budżetowanie) 10) SIMPLE.ERP – BUD (Zarządzanie projektami) 11) SIMPLE.ERP – HRUMCP (HR Umowy Cywilno Prawne) 12) SIMPLE.ERP – HRUMOP (HR Umowy o pracę (WSO)) 13) SIMPLE.ERP – HCM (Portal Pracowniczy) 14) SIMPLE.ERP – Integracja (Integracja) 15) SIMPLE.ERP – BI (Report Portal) 16) DOCUSAFE – EOD (Elektroniczny Obieg Dokumentów) 17) ESB – system szyny danych
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1) Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, w szczególności: a) co najmniej 6 osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi kwalifikacje do pełnienia obowiązków serwisantów, tj. - wykształcenie kierunkowe: Informatyka – dotyczy co najmniej 4 osób; - wykształcenie kierunkowe: Księgowość – dotyczy co najmniej 1 osoby; - wykształcenie kierunkowe: Zarządzanie kadrami – dotyczy co najmniej 1 osoby; - minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze IT, w tym minimum 2-letnie doświadczenie w zakresie obsługi technicznej systemów klasy ERP – dotyczy każdej osoby. Łącznie kompetencje osób wyznaczonych do pełnienia funkcji serwisantów muszą objąć obszary: kadry-płace, finanse-księgowość, budżetowanie, kontroling, majątek trwały, obrót towarowy, obieg dokumentów, portal pracowniczy. b) co najmniej 6 osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi kwalifikacje do pełnienia obowiązków konsultantów, tj. - wykształcenie kierunkowe: Informatyka – dotyczy co najmniej 4 osób; - wykształcenie kierunkowe: Księgowość – dotyczy co najmniej 1 osoby; - wykształcenie kierunkowe: Zarządzanie kadrami – dotyczy co najmniej 1 osoby; - minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze IT, w tym minimum 2-letnie doświadczenie w zakresie obsługi technicznej systemów klasy ERP – dotyczy każdej osoby. Łącznie kompetencje osób wyznaczonych do pełnienia funkcji konsultantów muszą objąć obszary: kadry-płace, finanse-księgowość, budżetowanie, kontroling, majątek trwały, obrót towarowy, obieg dokumentów, portal pracowniczy. 2) Zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia, których przedmiotem było/jest serwis systemu informatycznego klasy ERP, każde o wartości nie mniejszej niż 100 000 złotych brutto w skali 1 roku (12 miesięcy). W przypadku usług aktualnie wykonywanych wartość usługi zrealizowanej do upływu terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu nie może być niższa niż 100 000 złotych brutto w skali 1 roku (12 miesięcy).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, zamawiający żąda odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Uwaga: - W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, dokument składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. - Wykonawca powołujący się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zobowiązany jest przedłożyć dokument dotyczący podmiotów trzecich. - Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, jest zobowiązany do złożenia dokumentu dotyczącego podwykonawców. Uwaga: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa wyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570 oraz z 2018 r. poz. 1000, 1544 i 1669).
Zakresie warunkow udzialu 2) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający wymaga: a) wykazu usług wykonanych/wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usługi były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Uwaga: Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570 oraz z 2018 r. poz. 1000, 1544 i 1669).
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony druk „Oferta” – stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Pełnomocnictwo: a) dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570 oraz z 2018 r. poz. 1000, 1544 i 1669). b) dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy – dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. 3. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty - w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r. poz. 570 oraz z 2018 r. poz. 1000, 1544 i 1669), względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 4. Zobowiązanie innego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy). Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane – wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 2A do specyfikacji.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-12-27T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 4 jezyki Ofertę należy sprządzić w języku polskim
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin naprawy błędu normalnego
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Termin naprawy błędu ważnego
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin naprawy błędu krytycznego
Znaczenie 25,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)