GuidZP400 |
424baad2-f7a8-4346-b3e5-03594d29cbe6
|
Biuletyn |
661844-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy
|
Regon |
000332133
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Rakowiecka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-975
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 4592313
|
Zamawiajacy fax |
22 4592023
|
Zamawiajacy email |
ewa.kucinska@pgi.gov.pl
|
Adres strony url |
www.pgi.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytut badawczy
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.pgi.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.pgi.gov.pl/zamowienia/przetargi.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Przekazania oferty do Zamawiającego osobiście za pośrednictwem operatora pocztowego lub posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Państwowy Instytut Geologiczny – Państwowy Instytut Badawczy (PIG-PIB) ul. Rakowiecka 4, 00-975 Warszawa Kancelaria Ogólna (parter budynku, pok. 1) czynna w godzinach 8.15 – 16.15
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Modyfikacja aplikacji wspomagającej cyfrowanie i redakcję Mapy Geologicznej Polski oraz aktualizacja do wyższej wersji i utworzenie aplikacji umożliwiającej migrację danych w geobazach do bazy CBDG
|
Numer referencyjny |
NZ-240-62/2018
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
3.1. Przedmiotem zamówienia jest modyfikacja i poszerzenie funkcjonalności istniejącej aplikacji wspomagającej cyfrowanie i redakcję Mapy Geologicznej Polski w skali 1: 200 000 (MGP), (aplikacja IKAR, oparta na platformie oprogramowania ArcGIS firmy ESRI w wersji 9.3.1), aktualizacja aplikacji IKAR do wersji ArcGIS 10.6 Advanced oraz utworzenie aplikacji umożliwiającej migrację danych zgromadzonych w geobazach personalnych poszczególnych arkuszy do bazy CBDG.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w:
załączniku nr 1 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”;
załączniku nr 2 do SIWZ – „Istotne postanowienia umowy”.
|
Cpv glowny przedmiot |
72230000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-12-01T00:00:00+01:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W zakresie „zdolności technicznej lub zawodowej” Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że:
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 1 (jedną) usługę polegającą na wykonaniu co najmniej jednego opracowania aplikacyjnego opartego na platformie oprogramowania GIS, związanego z rozwojem geologicznych baz danych oraz umożliwiającego wizualizację kartograficzną seryjnych map geologicznych.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W tym zakresie zastosowanie ma art. 26 ust. 6 ustawy Pzp.
UWAGA: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia- dokument składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w pkt 7 SIWZ, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 5 do SIWZ (Wykaz usług).
Dowodami, o których wyżej mowa, są:
referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usługi były wykonywane, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać referencji bądź innych dokumentów, o których wyżej mowa.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie miał rzeczywisty dostęp do zasobów tych podmiotów w zakresie niezbędnym do należytego wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z treści załączonych dokumentów powinien wynikać:
zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia,
czy inne podmioty, na zdolności których Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu. W stosownej sytuacji, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
UWAGA: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokument składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.
W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania). Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści przedłożonej w niniejszym postępowaniu oferty przy zachowaniu niezmiennej ceny, w następującym zakresie:
1) zmiany przepisów mających zastosowanie przy wykonaniu Umowy;
2) wprowadzenia zmiany stawki podatku VAT lub innych zobowiązań publicznoprawnych,
3) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu objętego przedmiotem zamówienia lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności urządzeń oraz klasy bezpieczeństwa – w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia,
4) zmiany terminu realizacji umowy ze względu na przyczyny będące konsekwencją zaistnienia zdarzeń spowodowanych przez „siłę wyższą” (tj. zdarzenia nagłe powstałe niezależnie od Stron Umowy, które są poza kontrolą Stron Umowy, na których czas trwania Strony nie mają jakiegokolwiek wpływu, a których zaistnienie uniemożliwia wypełnienie któregokolwiek z zobowiązań wynikających z Umowy, nie obejmujące winy własnej lub nienależytej staranności tej Stron i nieprzewidywalne w dacie zawarcia Umowy),
5) zmiany wysokości naliczonej Wykonawcy kary umownej, w przypadku, gdy zobowiązanie Wykonawcy zostało w znacznej części wykonane, i Zamawiający nie poniósł szkody.
2. Każda zmiana Umowy – z zastrzeżeniem wyjątków w niej przewidzianych oraz postanowienia ust. 1 pkt 5 niniejszego paragrafu, zastrzeżonego na korzyść Zamawiającego – może nastąpić jedynie za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności.
3. Zmiana przedstawicieli do bezpośrednich kontaktów między Stronami w sprawach związanych z realizacją umowy, o których mowa w §3 ust.3, nie należy traktować jako zmiany niniejszej umowy. Dla swojej ważności wymagane jest pisemne poinformowanie drugiej Strony pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2018-12-28T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta wraz z załącznikami musi być sformułowana w języku polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
|