GuidZP400 |
b1be6a06-c4d9-49a8-8edd-aab50e783e4a
|
Biuletyn |
661961-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Miasto Częstochowa
|
Regon |
151399002
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Śląska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11/13
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Częstochowa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
42-217
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48343707100
|
Zamawiajacy fax |
+48343707170
|
Zamawiajacy email |
przetargiuzp@czestochowa.um.gov.pl
|
Adres strony url |
www.czestochowa.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.czestochowa.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.czestochowa.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pocztą, kurierem, osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Częstochowy, Biuro Obsługi Interesanta (parter), stanowisko Nadzoru i Administracji, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zapewnienie dostępności oraz ciągłości działania Kompleksowego Systemu Zarządzania Oświatą w Mieście Częstochowa wdrożonego przez firmę VULCAN
|
Numer referencyjny |
Ed.271.3.2018
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Zapewnienie dostępności oraz ciągłości działania Kompleksowego Systemu Zarządzania Oświatą w Mieście Częstochowa wdrożonego przez firmę VULCAN poprzez:
Zadanie I - Zapewnienie prawa do korzystania z oprogramowania Sigma w roku 2019 w Urzędzie Miasta Częstochowy
Zadanie II - Zapewnienie prawa do korzystania z oprogramowania Nabór – wspomaganie elektronicznej rekrutacji do przedszkoli, szkół podstawowych oraz szkół ponadgimnazjalnych i ponadpodstawowych w roku 2019
Zadanie III - Zapewnienie prawa do korzystania z oprogramowania Jednorazowy dodatek uzupełniający (Artykuł 30) w roku 2019 w Urzędzie Miasta Częstochowy
Zadanie IV – Zapewnienie prawa do korzystania z oprogramowania Dotacja podręcznikowa, wspomagającego proces otrzymywania i rozliczania dotacji celowej na wyposażenie szkół w podręczniki, materiały edukacyjne i materiały ćwiczeniowe w roku 2019
Zadanie V - Zapewnienie prawa do korzystania z oprogramowania Centralny VAT w roku 2019
lub dostarczenie rozwiązania równoważnego.
|
Cpv glowny przedmiot |
72260000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek określony w art. 22 ust. 1b pkt 2) ustawy, dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100.000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych).
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek określony w art. 22 ust. 1b pkt 3) ustawy, dotyczący posiadania zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał należycie:
1) co najmniej jedną usługę o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 PLN brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych), polegającą na świadczeniu przez okres co najmniej 9 miesięcy udostępnienia oraz utrzymania aplikacji dotyczących zamówienia tj.:
- aplikacji umożliwiającej proces planowania i zatwierdzania organizacji oraz zarządzania budżetem w szkołach i placówkach oświatowych;
- aplikacji do obsługi jednorazowego dodatku uzupełniającego wynikającego z zapisów w art. 30a Karty Nauczyciela;
- aplikacji umożliwiającej realizację i rozliczenie zadania „Dotacja podręcznikowa”;
- aplikacji umożliwiającej obsługę centralizacji VAT wdrożonej w Urzędzie Miasta Częstochowy;
oraz
2) co najmniej jedną usługę o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 PLN brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych), polegającą na świadczeniu przez okres co najmniej 9 miesięcy udostępnienia oraz utrzymania aplikacji wspomagającej proces rekrutacji do przedszkoli, szkół podstawowych, oraz szkół ponadgimnazjalnych i ponadpodstawowych.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, czyli tych, o których mowa w punkcie 5.2.1) niniejszej SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w pkt 5.3. SIWZ muszą być:
a) Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku zdolności technicznej i zawodowej, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie). Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ. Wykaz musi zawierać informacje niezbędne do wykazania spełniania warunków, o których mowa w pkt 5.3. SIWZ.
b) Dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, np. referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (do każdej usługi wskazanej w wykazie, o którym mowa w punkcie 6.1.3 lit. a) SIWZ należy przedstawić dokument potwierdzający, że usługa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie).
Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5.4. niniejszej specyfikacji muszą być:
a) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 4 do specyfikacji. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.
W przypadku dostarczenia rozwiązania równoważnego do druku "OFERTA" należy załączyć specyfikacje oferowanego oprogramowania jako potwierdzenie, że oferowane oprogramowanie odpowiada wymaganiom określonym w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji.
2) Wypełnione oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, o których mowa w punktach 5.1 oraz 5.2 niniejszej specyfikacji, stanowiące załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji.
3) Wypełnione oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punktach 5.3. i 5.4. specyfikacji, stanowiące załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji.
4) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy). Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem.
5) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w celu udowodnienia zamawiającemu że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów - jeżeli wykonawca, zgodnie z art. 22a ust. 2 Prawa zamówień publicznych, będzie polegał na zdolnościach innych podmiotów.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
W przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT, strony zobowiązują się do podpisania aneksu do umowy regulującego wysokość podatku VAT i ceny brutto umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-12-27T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|