Dostawa sprzętu komputerowego

Data publikacji 2018-12-18
Data zakończenia 2018-12-28 00:00:00
Instytucja Zamek Królewski na Wawelu - Państwowe Zbiory Sztuki
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 662650-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302130005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego (wraz z transportem i wniesieniem do
siedziby Zamawiającego). Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, w tym: A. Zestaw komputerowy, stacjonarny,
typu desktop do zastosowań biurowych - 15 szt., gwarancja bezwzględnie wymagana: 3 lata - patrz SIWZ pkt 14 Kryteria oceny ofert; B.
Zestaw komputerowy, stacjonarny, typu desktop do zastosowań graficznych - 1 szt., gwarancja bezwzględnie wymagana: 3 lata - patrz
SIWZ pkt 14 Kryteria oceny ofert; C. Komputer przenośny typu laptop do zastosowań biurowych - 3 szt., gwarancja bezwzględnie
wymagana: 3 lata - patrz SIWZ pkt 14 Kryteria oceny ofert; D. Monitor LCD min. 21.5 cala - 13 szt., gwarancja bezwzględnie wymagana:
3 lata; E. Monitor LCD min. 24 cale - 1 szt., gwarancja bezwzględnie wymagana: 3 lata; F. Zestaw komputerowy, stacjonarny, typu desktop
do zastosowań graficznych - 1 szt., gwarancja bezwzględnie wymagana: 3 lata; G. Komputer typu micro PC do zastosowań biurowych - 8
szt., gwarancja bezwzględnie wymagana: 3 lata - patrz SIWZ pkt 14 Kryteria oceny ofert; H. Profesjonalny monitor ekranowy LCD do
zastosowań graficznych - 1 szt., gwarancja bezwzględnie wymagana: 5 lat; I. Drukarka atramentowa kolorowa A4 - 4 szt., gwarancja
bezwzględnie wymagana: 1 rok; J. Urządzenie wielofunkcyjne A4 (drukarka atramentowa, skaner, kopiarka) - 4 szt., gwarancja
bezwzględnie wymagana: 1 rok; K. Urządzenie wielofunkcyjne A3 (drukarka atramentowa, skaner, kopiarka, faks) - 2 szt., gwarancja
bezwzględnie wymagana: 1 rok; L. Drukarka monochromatyczna, laserowa A4 - 1 szt., gwarancja bezwzględnie wymagana: 3 lata; M.
Drukarka kolorowa, laserowa A3 - 1 szt., gwarancja bezwzględnie wymagana: 3 lata; N. Skaner stacjonarny A4 - 2 szt., gwarancja
bezwzględnie wymagana: 1 rok; O. Tablet graficzny - 1 szt., gwarancja bezwzględnie wymagana: 2 lata. Wymagania ogólne dotyczące
całości dostawy: Wszystkie urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia muszą być przystosowane do zasilania zgodnego z polskimi
normami i muszą być dostarczone z odpowiednimi przewodami zasilającymi. Sprzęt dostarczony w ramach zamówienia musi pochodzić z
kanałów dystrybucyjnych autoryzowanych przez producentów, nie dopuszcza się dostawy zamienników z innych kanałów
dystrybucyjnych. Dostarczony sprzęt musi być sprzętem nowym, wyprodukowanym nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem
zawarcia umowy. Zamawiający nie dopuszcza sprzętu pochodzącego z innych zamówień lub projektów, w tym odnawianego przez
producenta. W sytuacji, jeżeli Zamawiający wskazuje w Specyfikacji znaki towarowe, patenty lub pochodzenie to Zamawiający dopuszcza
zastosowanie rozwiązań równoważnych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ae6c5829-bc35-41d1-ad48-fdee38c9c169
Biuletyn 662650-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zamek Królewski na Wawelu - Państwowe Zbiory Sztuki
Regon 000276009
Zamawiajacy adres ulica Wawel
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31001
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 124 225 155
Zamawiajacy fax 124 215 177
Zamawiajacy email zamek@wawel.org.pl
Adres strony url www.wawel.krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa Instytucja Kultury
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wawel.krakow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy złożyć w formie pisemnej kurier, poczta, osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zamek Królewski na Wawelu - Państwowe Zbiory Sztuki, budynek Wawel 8, 31-001 Kraków, Kancelaria Ogólna
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego
Numer referencyjny VIIa/ZKnW/18
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego (wraz z transportem i wniesieniem do siedziby Zamawiającego). Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, w tym: A. Zestaw komputerowy, stacjonarny, typu desktop do zastosowań biurowych - 15 szt., gwarancja bezwzględnie wymagana: 3 lata - patrz SIWZ pkt 14 Kryteria oceny ofert; B. Zestaw komputerowy, stacjonarny, typu desktop do zastosowań graficznych - 1 szt., gwarancja bezwzględnie wymagana: 3 lata - patrz SIWZ pkt 14 Kryteria oceny ofert; C. Komputer przenośny typu laptop do zastosowań biurowych - 3 szt., gwarancja bezwzględnie wymagana: 3 lata - patrz SIWZ pkt 14 Kryteria oceny ofert; D. Monitor LCD min. 21.5 cala - 13 szt., gwarancja bezwzględnie wymagana: 3 lata; E. Monitor LCD min. 24 cale - 1 szt., gwarancja bezwzględnie wymagana: 3 lata; F. Zestaw komputerowy, stacjonarny, typu desktop do zastosowań graficznych - 1 szt., gwarancja bezwzględnie wymagana: 3 lata; G. Komputer typu micro PC do zastosowań biurowych - 8 szt., gwarancja bezwzględnie wymagana: 3 lata - patrz SIWZ pkt 14 Kryteria oceny ofert; H. Profesjonalny monitor ekranowy LCD do zastosowań graficznych - 1 szt., gwarancja bezwzględnie wymagana: 5 lat; I. Drukarka atramentowa kolorowa A4 - 4 szt., gwarancja bezwzględnie wymagana: 1 rok; J. Urządzenie wielofunkcyjne A4 (drukarka atramentowa, skaner, kopiarka) - 4 szt., gwarancja bezwzględnie wymagana: 1 rok; K. Urządzenie wielofunkcyjne A3 (drukarka atramentowa, skaner, kopiarka, faks) - 2 szt., gwarancja bezwzględnie wymagana: 1 rok; L. Drukarka monochromatyczna, laserowa A4 - 1 szt., gwarancja bezwzględnie wymagana: 3 lata; M. Drukarka kolorowa, laserowa A3 - 1 szt., gwarancja bezwzględnie wymagana: 3 lata; N. Skaner stacjonarny A4 - 2 szt., gwarancja bezwzględnie wymagana: 1 rok; O. Tablet graficzny - 1 szt., gwarancja bezwzględnie wymagana: 2 lata. Wymagania ogólne dotyczące całości dostawy: Wszystkie urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia muszą być przystosowane do zasilania zgodnego z polskimi normami i muszą być dostarczone z odpowiednimi przewodami zasilającymi. Sprzęt dostarczony w ramach zamówienia musi pochodzić z kanałów dystrybucyjnych autoryzowanych przez producentów, nie dopuszcza się dostawy zamienników z innych kanałów dystrybucyjnych. Dostarczony sprzęt musi być sprzętem nowym, wyprodukowanym nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem zawarcia umowy. Zamawiający nie dopuszcza sprzętu pochodzącego z innych zamówień lub projektów, w tym odnawianego przez producenta. W sytuacji, jeżeli Zamawiający wskazuje w Specyfikacji znaki towarowe, patenty lub pochodzenie to Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych.
Cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-03-10T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen nie dotyczy
Zakresie warunkow udzialu nie dotyczy
Zakresie kryteriow selekcji nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań postawionych przez Zamawiającego Wykonawcy zobowiązani są złożyć wraz z ofertą: 1. Dokument potwierdzający, że sprzęt posiada deklarację zgodności CE - dotyczy wszystkich pozycji Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia; 2. Dla pozycji A, B, C i G Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia: 2.1. dokument - Certyfikat Microsoft lub wydruk ze strony internetowej potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z systemem operacyjnym Windows 10 Professional 64-bit (HCT / HCL entry / WHQL); 2.2. Dokument -certyfikat lub wydruk ze strony internetowej potwierdzający, że sprzęt spełnia wymogi normy EnergyStar, komputer musi znajdować się na liście zgodności dostępnej na stronie www.energystar.gov lub http://www.eu-energystar.org; 2.3. Dokument - Certyfikat EPEAT na poziomie co najmniej GOLD dla Polski lub wydruk ze strony internetowej WWW.epeat.net Country=POLAND, która zawiera wpis dotyczący oferowanego modelu komputera. Dokumenty mają potwierdzić, że produkt jest przyjazny dla środowiska; 2.4. Dokument -certyfikat, potwierdzający że sprzęt wyprodukowany jest przez producenta, u którego wdrożono normę PN-EN ISO 9001 lub równoważną w zakresie co najmniej produkcji / rozwoju urządzeń komputerowych; 2.5. Dokument -certyfikat, potwierdzający że sprzęt wyprodukowany jest przez producenta, u którego wdrożono normę PN-EN ISO 14001 lub równoważną w zakresie co najmniej produkcji / rozwoju urządzeń komputerowych; 2.6. Dokument potwierdzający spełnianie kryteriów środowiskowych, tj. oświadczenie wykonawcy w zakresie; (1) zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych, wystawione na podstawie dokumentacji producenta jednostki (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie „Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych”, pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006), (2) w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram; 3. Dla pozycji D i E Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia: 3.1. dokument - certyfikat TCO 7.0 lub wydruk ze strony internetowej potwierdzający jakość oferowanego modelu monitora, wymagany wpis dotyczący oferowanego modelu monitora w internetowym katalogu http://tcocertified.com/; 3.2. Dokument -certyfikat lub wydruk ze strony internetowej potwierdzający, że oferowany model monitora spełnia wymogi normy EnergyStar, wymagany wpis dotyczący oferowanego modelu monitora w internetowym katalogu http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov; 3.3. Certyfikat EPEAT na poziomie co najmniej GOLD dla Polski lub wydruk ze strony internetowej WWW.epeat.net Country=POLAND, która zawiera wpis dotyczący oferowanego modelu monitora. Dokumenty mają potwierdzić, że produkt jest przyjazny dla środowiska; 3.4. Dokument -certyfikat potwierdzający, że sprzęt wyprodukowany jest przez producenta, u którego wdrożono normę PN-EN ISO 9001 lub równoważną w zakresie co najmniej produkcji / rozwoju urządzeń komputerowych; 3.5. Dokument -certyfikat potwierdzający, że sprzęt wyprodukowany jest przez producenta, u którego wdrożono normę PN-EN ISO 14001 lub równoważną w zakresie co najmniej produkcji / rozwoju urządzeń komputerowych; 3.6. Dokument potwierdzający spełnianie kryteriów środowiskowych, tj. oświadczenie wykonawcy w zakresie; (1) zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych, wystawione na podstawie dokumentacji producenta jednostki (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie „Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych”, pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006), (2) w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram; 4. Dla pozycji L i M Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia: 4.1. Dokument -certyfikat potwierdzający, że sprzęt wyprodukowany jest przez producenta, u którego wdrożono normę PN-EN ISO 9001 lub równoważną w zakresie co najmniej produkcji / rozwoju urządzeń komputerowych; 4.2. Dokument -certyfikat potwierdzający, że sprzęt wyprodukowany jest przez producenta, u którego wdrożono normę PN-EN ISO 14001 lub równoważną w zakresie co najmniej produkcji / rozwoju urządzeń komputerowych; 4.3. Dokument -certyfikat lub wydruk ze strony internetowej potwierdzający, że oferowany model drukarki spełnia wymogi normy EnergyStar, wymagany wpis dotyczący oferowanego modelu drukarki w internetowym katalogu http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov. 5. Dokumenty składane wraz z ofertą mają być aktualne na dzień złożenia. 6. Zamawiający dopuszcza składanie w języku angielskim dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań postawionych przez Zamawiającego a określonych powyżej.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Specyfikacji; 2. Szczegółowy wykaz zaoferowanego sprzętu - załącza wykonawca, wg załącznika nr 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia; 3. Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, dotyczącej: a) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; b) firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; c) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, zobowiązani są do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg wzoru załącznik nr 5 do SIWZ), w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. nr 50, poz. 331, z późn. zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku, jeśli Wykonawca złoży ww. oświadczenie wraz z ofertą wskazując, że nie należy do grupy kapitałowej z Wykonawcami biorącymi udział w postępowaniu, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej, (a więc również z Wykonawcami którzy złożyli oferty w toku postępowania). 4. Pełnomocnictwo do działania w imieniu wykonawcy (tylko w przypadku, gdy ofertę składa pełnomocnik, pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną pod rygorem nieważności (oryginału) lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza)
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający wymaga w niniejszym postępowaniu wniesienia wadium. Ustala się wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 2 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3 Wadium może być wnoszone w: 1) pieniądzu (przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego); 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm). 4 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: o numerze 48 1130 1150 0012 1269 5620 0006 – Bank Gospodarstwa Krajowego z siedzibą w Warszawie. 5 W pozostałych formach wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego 31-001 Kraków, Wawel 8 – kancelaria ogólna. 6 Wadium należy złożyć w zaklejonej kopercie opisanej „wadium przetargowe NR VIIa/ZKnW/18 -przetarg nieograniczony pn. ,,Dostawa sprzętu komputerowego”.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonywane w formie pisemnej i w okolicznościach określonych w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz w okolicznościach określonych poniżej. 2. Zmiany umowy mogą być dokonane w szczególności w zakresie i okolicznościach niżej wymienionych: a) wycofania lub wstrzymania produkcji towaru, Strony dopuszczają możliwość zastąpienia dotychczasowego towaru, towarem nowym posiadającym takie same, tj. nie gorsze parametry jakie posiadał towar będący podstawą wyboru oferty Wykonawcy, pod warunkiem, iż cena wprowadzonego towaru nie ulegnie zwiększeniu, b) zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, c) obniżenia cen jednostkowych towaru, o którym mowa § 1 niniejszej umowy, d) zmiany warunków ekonomiczno-gospodarczych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 3. Sposób dokonywania zmian. Każda ze stron może zgłosić potrzebę zmiany niniejszej umowy poprzez pisemny wniosek do drugiej ze strony, złożony z odpowiednim wyprzedzeniem dla danej zmiany, tj. minimum 3 dni przed planowanym wprowadzeniem zmian, pisemnie z powołaniem się na wystąpienie jednego z w/w warunków i z podaniem opisu proponowanej zmiany. Wniosek taki winien zawierać wskazanie skutków finansowych i terminowych zmiany. Jeśli strony dojdą do porozumienia co do potrzeby i treści zmiany umowy, mogą dokonać takiej zmiany wyłącznie w formie aneksu do niniejszej umowy. 4. Inne zmiany umowy strony mogą wprowadzić zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych.
IV 4 4 data 2018-12-28T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:45
IV 4 4 jezyki Polski. Zamawiający dopuszcza składanie w języku angielskim dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań postawionych przez Zamawiającego a określonych w pkt. III.6) niniejszego ogłoszenia.
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Efektywność zasilaczy, które zostaną zamontowane w komputerach opisane w pkt A i B Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Warunki świadczenia rozszerzonego serwisu gwarancyjnego opisane w pkt A, B, C i G Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Długość okresu gwarancji na zestawy komputerowe opisane w pkt A, B, C i G Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)