Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku do zabiegów chirurgicznych, dostawa protez naczyniowych i do hemodializy oraz dostawa jednorazowych wyrobów medycznych do hemodializy dla SPWSZ w Szczecinie

Data publikacji 2018-12-18
Data zakończenia 2018-12-28 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony w Szczecinie
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 662470-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003, 331842005, 331815203
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku do zabiegów chirurgicznych, dostawa protez naczyniowych i do hemodializy oraz dostawa jednorazowych wyrobów medycznych do hemodializy wraz z dzierżawą 4 sztuk klipsownic laparoskopowych automatycznych wielorazowego użytku dla SPWSZ w Szczecinie. Przedmiot Zamówienia został podzielony na 8 zadań.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ i 1A do SIWZ do zadania nr 1,3,7 i 8 .
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik 4 do SIWZ, w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ i 1A do SIWZ dla zadania nr 1,3,7,8.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 82cbe5b2-3bf0-4111-998b-c1ebf1d17053
Biuletyn 662470-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony w Szczecinie
Regon 29027400000
Zamawiajacy adres ulica Arkońska
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 71-455
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 91 813 90 21
Zamawiajacy fax 918 139 079
Zamawiajacy email przetargi@spwsz.szczecin.pl
Adres strony url www.spwsz.szczecin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.spwsz.szczecin.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spwsz.szczecin.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria SPWSZ w Szczecinie przy ul. Broniewskiego 2, 71-460 Szczecin pok. 311, II piętro
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku do zabiegów chirurgicznych, dostawa protez naczyniowych i do hemodializy oraz dostawa jednorazowych wyrobów medycznych do hemodializy dla SPWSZ w Szczecinie
Numer referencyjny EP/220/113/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku do zabiegów chirurgicznych, dostawa protez naczyniowych i do hemodializy oraz dostawa jednorazowych wyrobów medycznych do hemodializy wraz z dzierżawą 4 sztuk klipsownic laparoskopowych automatycznych wielorazowego użytku dla SPWSZ w Szczecinie. Przedmiot Zamówienia został podzielony na 8 zadań. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ i 1A do SIWZ do zadania nr 1,3,7 i 8 . 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik 4 do SIWZ, w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ i 1A do SIWZ dla zadania nr 1,3,7,8.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-08-24T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: Zadanie nr 1-2 do dnia 06.08.2019 r. Zadanie nr 3-6 do dnia 16.08.2019 r. Zadanie nr 7-8 do dnia 24.08.2019 r., jednakże nie dłużej niż do wyczerpania maksymalnej kwoty zobowiązania.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje opisu warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje opisu warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje opisu warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 3 powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawca, bez wezwania, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (oryginał). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1) dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego (strony katalogowe lub foldery, ulotki informacyjne) – w j. polskim dotyczące oferowanych przez wykonawcę wyrobów, pozwalające na potwierdzenie ich zgodności z SIWZ w zakresie wymagań określonych przez Zamawiającego w Załącznikach nr 1 dla zadania 1-8 i załączniku nr 1A-1 i/lub 1A – 3, i/lub 1A -7 i/lub 1A-8
Inne dokumenty niewymienione 1. Każdy wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty (sporządzonej według wzoru stanowiącego załączniki nr 2, 2A i/lub 2B do SIWZ): 1) oświadczenie, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu, 2) oświadczenie, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3A do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, 3) odpowiednie pełnomocnictwa lub dokumenty (np. odpisy z rejestru) wykazujące umocowanie osoby podpisującej ofertę do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli dotyczy), 4) Wymagane parametry/ warunki techniczne według wzoru stanowiącego załącznik nr 1A-1 i/lub 1A-3 i/lub 1A-7, i/lub 1A-8 do zadań, na które składana jest oferta 2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawca, bez wezwania, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (oryginał). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, paragraf 7.
IV 4 4 data 2018-12-28T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Klipsy do klipsownicy laparoskopowej oraz dzierżawione klipsownice
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-06T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagane parametry /warunki techniczne znajdują się w załączniku nr 1A-1 do SIWZ, które po wypełnieniu należy załączyć do oferty.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 i 1A-1 do SIWZ dla zadania nr 1. Zadanie nr 1 składa się z 4 pozycji, w tym dzierżawa 4 sztuk klipsownic laparaskopowych automatycznych wielorazowego użytku.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Łącznik do zestawu perfuzyjnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-06T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ dla zadania nr 2. Zadanie nr 2 składa się z 1 pozycji.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Protezy do hemodializy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33184200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-16T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagane parametry /warunki techniczne znajdują się w załączniku nr 1A -3 do SIWZ, który po wypełnieniu należy załączyć do oferty.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 i 1A-3 do SIWZ dla zadania nr 3. Zadanie nr 3 składa się z 2 pozycji.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Łaty naczyniowe ze srebrem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33184200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-16T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ dla zadania nr 4. Zadanie nr 4 składa się z 1 pozycji.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Łaty naczyniowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33184200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-16T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ dla zadania nr 5. Zadanie nr 5 składa się z 1 pozycji.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Przymiary do protez.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33184200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-16T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ dla zadania nr 6. Zadanie nr 6 składa się z 1 pozycji.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dializatory
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33181520-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-24T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagane parametry /warunki techniczne znajdują się w załączniku nr 1A -7 do SIWZ, który po wypełnieniu należy załączyć do oferty
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 i 1A-7 do SIWZ dla zadania nr 7. Zadanie nr 7 składa się z 5 pozycji.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zestawy do dializy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33181520-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-24T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagane parametry /warunki techniczne znajdują się w załączniku nr 1A -8 do SIWZ, który po wypełnieniu należy załączyć do oferty.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 i 1A-8 do SIWZ dla zadania nr 8. Zadanie nr 8 składa się z 1 pozycji.
  

Criterion

Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria termin rozpatrzenia reklamacji ilościowej i jakościowej
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)