| GuidZP400 |
82cbe5b2-3bf0-4111-998b-c1ebf1d17053
|
| Biuletyn |
662470-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony w Szczecinie
|
| Regon |
29027400000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Arkońska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Szczecin
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
71-455
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
| Zamawiajacy telefon |
91 813 90 21
|
| Zamawiajacy fax |
918 139 079
|
| Zamawiajacy email |
przetargi@spwsz.szczecin.pl
|
| Adres strony url |
www.spwsz.szczecin.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.spwsz.szczecin.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spwsz.szczecin.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kancelaria SPWSZ w Szczecinie przy ul. Broniewskiego 2, 71-460 Szczecin pok. 311, II piętro
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku do zabiegów chirurgicznych, dostawa protez naczyniowych i do hemodializy oraz dostawa jednorazowych wyrobów medycznych do hemodializy dla SPWSZ w Szczecinie
|
| Numer referencyjny |
EP/220/113/2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku do zabiegów chirurgicznych, dostawa protez naczyniowych i do hemodializy oraz dostawa jednorazowych wyrobów medycznych do hemodializy wraz z dzierżawą 4 sztuk klipsownic laparoskopowych automatycznych wielorazowego użytku dla SPWSZ w Szczecinie. Przedmiot Zamówienia został podzielony na 8 zadań.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ i 1A do SIWZ do zadania nr 1,3,7 i 8 .
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik 4 do SIWZ, w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ i 1A do SIWZ dla zadania nr 1,3,7,8.
|
| Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2019-08-24T00:00:00+02:00
|
| Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia:
Zadanie nr 1-2 do dnia 06.08.2019 r.
Zadanie nr 3-6 do dnia 16.08.2019 r.
Zadanie nr 7-8 do dnia 24.08.2019 r.,
jednakże nie dłużej niż do wyczerpania maksymalnej kwoty zobowiązania.
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie dokonuje opisu warunku.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie dokonuje opisu warunku.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie dokonuje opisu warunku.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej
oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub
z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia w oparciu o art. 24
ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 3 powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. Wykonawca, bez wezwania, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (oryginał). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów:
1) dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego (strony katalogowe lub foldery, ulotki informacyjne) – w j. polskim dotyczące oferowanych przez wykonawcę wyrobów, pozwalające na potwierdzenie ich zgodności z SIWZ w zakresie wymagań określonych przez Zamawiającego w Załącznikach nr 1 dla zadania 1-8 i załączniku nr 1A-1 i/lub 1A – 3, i/lub 1A -7 i/lub 1A-8
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Każdy wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty (sporządzonej według wzoru stanowiącego załączniki nr 2, 2A i/lub 2B do SIWZ):
1) oświadczenie, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu,
2) oświadczenie, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3A do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu,
3) odpowiednie pełnomocnictwa lub dokumenty (np. odpisy z rejestru) wykazujące umocowanie osoby podpisującej ofertę do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli dotyczy),
4) Wymagane parametry/ warunki techniczne według wzoru stanowiącego załącznik nr 1A-1 i/lub 1A-3 i/lub 1A-7, i/lub 1A-8 do zadań, na które składana jest oferta
2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawca, bez wezwania, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (oryginał). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, paragraf 7.
|
| IV 4 4 data |
2018-12-28T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Klipsy do klipsownicy laparoskopowej oraz dzierżawione klipsownice
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-08-06T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagane parametry /warunki techniczne znajdują się w załączniku nr 1A-1 do SIWZ, które po wypełnieniu należy załączyć do oferty.
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 i 1A-1 do SIWZ dla zadania nr 1. Zadanie nr 1 składa się z 4 pozycji, w tym dzierżawa 4 sztuk klipsownic laparaskopowych automatycznych wielorazowego użytku.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Łącznik do zestawu perfuzyjnego
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-08-06T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ dla zadania nr 2. Zadanie nr 2 składa się z 1 pozycji.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Protezy do hemodializy
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33184200-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-08-16T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagane parametry /warunki techniczne znajdują się w załączniku nr 1A -3 do SIWZ, który po wypełnieniu należy załączyć do oferty.
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 i 1A-3 do SIWZ dla zadania nr 3. Zadanie nr 3 składa się z 2 pozycji.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Łaty naczyniowe ze srebrem
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33184200-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-08-16T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ dla zadania nr 4. Zadanie nr 4 składa się z 1 pozycji.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Łaty naczyniowe
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33184200-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-08-16T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ dla zadania nr 5. Zadanie nr 5 składa się z 1 pozycji.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Przymiary do protez.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33184200-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-08-16T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ dla zadania nr 6. Zadanie nr 6 składa się z 1 pozycji.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Dializatory
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33181520-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-08-24T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagane parametry /warunki techniczne znajdują się w załączniku nr 1A -7 do SIWZ, który po wypełnieniu należy załączyć do oferty
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 i 1A-7 do SIWZ dla zadania nr 7. Zadanie nr 7 składa się z 5 pozycji.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
8
|
| Zalacznik nazwa |
Zestawy do dializy
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33181520-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-08-24T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagane parametry /warunki techniczne znajdują się w załączniku nr 1A -8 do SIWZ, który po wypełnieniu należy załączyć do oferty.
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 i 1A-8 do SIWZ dla zadania nr 8. Zadanie nr 8 składa się z 1 pozycji.
|
| | |