1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym z Oddziałami Integracyjnymi w Orłach.
2. Wykonawca dostarczy towar spełniający wymagania, co do jakości, terminu przydatności do spożycia i oznakowania, określone prawem, a w szczególności:
1) ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2018 poz. 1541 z późn. zm. )
2) ustawy z dnia 21 grudnia 2000r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz.U. z 2018 r. poz. 2164),
3) rozporządzeniami z nimi powiązanymi.
3. Wykonawca zobowiązuje się do zaopatrywania Zamawiającego w artykuły spożywcze
w pierwszym gatunku, przed upływem połowy terminu ważności oraz z cechami podanymi
w SIWZ.
4. Zamawiany towar musi być świeży, posiadać świadectwo jakości, ważną datę przydatności do spożycia. Mięso i wędliny powinny być świeże, nie mrożone, dostarczane w czystych, zamkniętych pojemnikach do przewozu mięsa i wędlin, codziennie lub na każde zamówienie telefoniczne Zamawiającego. W przypadku mięsa i produktów mięsnych wykonawca musi posiadać decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej lub Państwowej Inspekcji Sanitarnej, dotyczącej możliwości produkcji lub obrotu danym produktem spożywczym, będącym przedmiotem zamówienia.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania stosownego dokumentu
w momencie dostawy produktów.
6. Realizacja dostaw będzie się odbywać sukcesywnie na podstawie zamówień składanych co najmniej z jednodniowym wyprzedzeniem przez upoważnionego pracownika Zamawiającego za pośrednictwem faxu (z potwierdzeniem transmisji) lub telefonicznie.
7. Realizacja dostaw będzie odbywać się według potrzeb Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku do godziny 6:00 lub w innych terminach uzgodnionych każdorazowo z upoważnionym pracownikiem Zamawiającego.
8. Dostawa przedmiotu umowy odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby Zamawiającego mieszczącej się w Orłach, przy ulicy Szkolnej 1, środkiem transportu Wykonawcy, przystosowanym do przewozu żywności - zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia zamówionego towaru w miejscu wskazanym przez pracownika Zamawiającego.
9. Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów (art. spożywcze, warzywa, owoce, jaja, mięso
i wędliny itp.).
10. Wykonawca realizujący zamówienie w ramach Pakietu 2 zobowiązany jest użyczyć nieodpłatnie Zamawiającemu zamrażarki o poj. co najmniej 300l.
11. Wykonawca realizujący dostawę produktów określonych w Pakiecie 1 zobowiązany jest dostarczać karty tych produktów.
12. Faktyczna ilość zamawianych artykułów żywnościowych zależna będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Określone przez Zamawiającego w SIWZ ilości artykułów żywnościowych są ilościami maksymalnymi i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do ich zakupienia u Wykonawcy i nie mogą być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy.
13. Ewentualne reklamacje dostaw z tytułu jakości lub ilości dostarczonego towaru składane będą Wykonawcy za pośrednictwem osoby dostarczającej towar w momencie jego odbioru, po ich stwierdzeniu przez Zamawiającego.
14. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia odpowiedzi na złożoną reklamację w ciągu 6 h od chwili złożenia reklamacji, a w przypadku braku odpowiedzi reklamację uważać się będzie w całości uznaną przez Wykonawcę.
15. W przypadku uznania reklamacji za zasadną Wykonawca zobowiązany jest w terminie ustalonym z upoważnionym pracownikiem Zamawiającego, nie dłuższym niż 24h, wymienić towar na wolny od wad bądź uzupełnić braki ilościowe na własny koszt i we własnym zakresie.
16. W przypadku braku realizacji zamówienia w uzgodnionych terminach Zamawiający ma prawo dokonać zakupu przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i obciążyć Wykonawcę wszelkimi kosztami poniesionymi z tego tytułu oraz naliczyć kary umowne.
17. W przypadku rozbieżności, co do oceny jakości zakwestionowanej dostawy dostarczonych wyrobów strony sporządzają protokół reklamacji oraz komisyjnie, w sposób określony Polską Normą, dokonują pobrania próbek zakwestionowanych wyrobów. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie, na własny koszt, dostarczyć pobrane próbki wyrobów do właściwej dla Zamawiającego jednostki kontroli. Koszty przeprowadzonych badań pokrywa Wykonawca lub w przypadku nieuzasadnionej reklamacji Zamawiający.
|
| GuidZP400 |
3e5b11e9-e36b-4fae-a245-10ae797ecad4
|
| Biuletyn |
660993-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkolno-Przedszkolny z Oddziałami Integracyjnymi w Orłach
|
| Regon |
18075031300000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szkolna
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Orły
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
37716
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
| Zamawiajacy email |
zsporly@interia.pl
|
| Adres strony url |
www.zsporly.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
9
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zsporly.pl, www.bip.ugorly.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Orły, ul. Przemyska 3, 37-716 Orły, biuro obsługi klienta
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym z Oddziałami Integracyjnymi w Orłach
|
| Numer referencyjny |
IFE.II. 271.29.2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
5
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym z Oddziałami Integracyjnymi w Orłach.
2. Wykonawca dostarczy towar spełniający wymagania, co do jakości, terminu przydatności do spożycia i oznakowania, określone prawem, a w szczególności:
1) ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2018 poz. 1541 z późn. zm. )
2) ustawy z dnia 21 grudnia 2000r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz.U. z 2018 r. poz. 2164),
3) rozporządzeniami z nimi powiązanymi.
3. Wykonawca zobowiązuje się do zaopatrywania Zamawiającego w artykuły spożywcze
w pierwszym gatunku, przed upływem połowy terminu ważności oraz z cechami podanymi
w SIWZ.
4. Zamawiany towar musi być świeży, posiadać świadectwo jakości, ważną datę przydatności do spożycia. Mięso i wędliny powinny być świeże, nie mrożone, dostarczane w czystych, zamkniętych pojemnikach do przewozu mięsa i wędlin, codziennie lub na każde zamówienie telefoniczne Zamawiającego. W przypadku mięsa i produktów mięsnych wykonawca musi posiadać decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej lub Państwowej Inspekcji Sanitarnej, dotyczącej możliwości produkcji lub obrotu danym produktem spożywczym, będącym przedmiotem zamówienia.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania stosownego dokumentu
w momencie dostawy produktów.
6. Realizacja dostaw będzie się odbywać sukcesywnie na podstawie zamówień składanych co najmniej z jednodniowym wyprzedzeniem przez upoważnionego pracownika Zamawiającego za pośrednictwem faxu (z potwierdzeniem transmisji) lub telefonicznie.
7. Realizacja dostaw będzie odbywać się według potrzeb Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku do godziny 6:00 lub w innych terminach uzgodnionych każdorazowo z upoważnionym pracownikiem Zamawiającego.
8. Dostawa przedmiotu umowy odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby Zamawiającego mieszczącej się w Orłach, przy ulicy Szkolnej 1, środkiem transportu Wykonawcy, przystosowanym do przewozu żywności - zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia zamówionego towaru w miejscu wskazanym przez pracownika Zamawiającego.
9. Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów (art. spożywcze, warzywa, owoce, jaja, mięso
i wędliny itp.).
10. Wykonawca realizujący zamówienie w ramach Pakietu 2 zobowiązany jest użyczyć nieodpłatnie Zamawiającemu zamrażarki o poj. co najmniej 300l.
11. Wykonawca realizujący dostawę produktów określonych w Pakiecie 1 zobowiązany jest dostarczać karty tych produktów.
12. Faktyczna ilość zamawianych artykułów żywnościowych zależna będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Określone przez Zamawiającego w SIWZ ilości artykułów żywnościowych są ilościami maksymalnymi i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do ich zakupienia u Wykonawcy i nie mogą być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy.
13. Ewentualne reklamacje dostaw z tytułu jakości lub ilości dostarczonego towaru składane będą Wykonawcy za pośrednictwem osoby dostarczającej towar w momencie jego odbioru, po ich stwierdzeniu przez Zamawiającego.
14. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia odpowiedzi na złożoną reklamację w ciągu 6 h od chwili złożenia reklamacji, a w przypadku braku odpowiedzi reklamację uważać się będzie w całości uznaną przez Wykonawcę.
15. W przypadku uznania reklamacji za zasadną Wykonawca zobowiązany jest w terminie ustalonym z upoważnionym pracownikiem Zamawiającego, nie dłuższym niż 24h, wymienić towar na wolny od wad bądź uzupełnić braki ilościowe na własny koszt i we własnym zakresie.
16. W przypadku braku realizacji zamówienia w uzgodnionych terminach Zamawiający ma prawo dokonać zakupu przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i obciążyć Wykonawcę wszelkimi kosztami poniesionymi z tego tytułu oraz naliczyć kary umowne.
17. W przypadku rozbieżności, co do oceny jakości zakwestionowanej dostawy dostarczonych wyrobów strony sporządzają protokół reklamacji oraz komisyjnie, w sposób określony Polską Normą, dokonują pobrania próbek zakwestionowanych wyrobów. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie, na własny koszt, dostarczyć pobrane próbki wyrobów do właściwej dla Zamawiającego jednostki kontroli. Koszty przeprowadzonych badań pokrywa Wykonawca lub w przypadku nieuzasadnionej reklamacji Zamawiający.
|
| Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okreslenie warunkow |
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalnosci zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału - Załacznik Nr 2 do SWIZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu bedzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału - Załacznik Nr 2 do SWIZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu bedzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolnosci technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału - Załacznik Nr 2 do SWIZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu bedzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 (jeżeli dotyczy) zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust 2 ustawy) (jeżeli dotyczy)
|
| Inne dokumenty niewymienione |
pełnomocnictwa - jeżeli dotyczą
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Projekt umowy stanowi załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ.
2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia warunków umowy mogą być dokonywane za zgodą umawiających się stron, wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności, o ile nie będzie to sprzeczne z ustawą Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z art. 144 ust. 1 wyżej wymienionej zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy możliwa jest wyłącznie w przypadkach zaistnienia jednej z następujących okoliczności :
1) zmiana umowy na skutek zmiany formy organizacyjno-prawnej, przekształcenia lub połączenia Wykonawcy z podwykonawcą.
2) zmiana danych teleadresowych lub numerów konta Zamawiającego lub Wykonawcy
|
| IV 4 4 data |
2018-12-27T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Mięso, w tym mięso drobiowe, produkty mięsne, wędliny.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 1. Mięso, w tym mięso drobiowe, produkty mięsne, wędliny. Jakość produktów musi być zgodna z jakością określoną przez Zamawiającego. Produkty nie mogą posiadać obcego zapachu, lepkości, niewłaściwego smaku, barwy, co świadczyłoby o nie zachowaniu odpowiednich norm jakości. Mięso musi być z bezpośredniego rozbioru, nie dopuszcza się dostaw mięsa w hermetycznie zamykanych opakowaniach z wydłużonym terminem przydatności do spożycia. Szczegółowe zestawienie produktów podlegających dostawie oraz ich przewidywaną ilość i oczekiwaną jakość dla pakietu 1 zawiera poniższa tabela.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Produkty głęboko mrożone: warzywa, owoce i ryby.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15331170-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 2. Produkty głęboko mrożone: warzywa, owoce i ryby.Jakość produktu musi być zgodna z jakością określoną przez zamawiającego. Ryba głęboko mrożona, bez glazury i innych dodatków (typu panierka, przyprawy), 100% ryby w produkcie. Mrożone owoce i warzywa muszą pochodzić z I gatunku. Ponadto w ramach pakietu Wykonawca użyczy nieodpłatnie Zamawiającemu zamrażarki o poj. co najmniej 300l na przechowywanie produktów mrożonych. Szczegółowe zestawienie produktów podlegających dostawie oraz ich przewidywaną ilość i oczekiwaną jakość dla pakietu 2 zawiera tabela stanowiąca załącznik do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Warzywa, owoce, warzywa przetworzone, jajka
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03221200-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
3) Pakiet 3: Warzywa, owoce, warzywa przetworzone, jajka Produkty pierwszego gatunku, tzn. bez oznak gnicia, o jędrnej strukturze, bez obcych zapachów np. stęchlizny czy miejsca przechowywania np. piwnicy. Jajka minimum klasy „M” oznaczone indywidualnym numerem weterynaryjnym HDI dla produktów jajczarskich wprowadzanych na rynek. Szczegółowe zestawienie produktów podlegających dostawie oraz ich przewidywaną ilość i oczekiwaną jakość dla pakietu 3 zawiera tabela stanowiąca załącznik do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Różne produkty spożywcze
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Pakiet 4: Różne produkty spożywcze. Artykuły ogólnospożywcze muszą spełniać wymogi jakościowe określone przez Zamawiającego. Towar w opakowaniach nienaruszonych i nieuszkodzonych. Szczegółowe zestawienie produktów podlegających dostawie oraz ich przewidywaną ilość i oczekiwaną jakość dla pakietu 4 zawiera tabela stanowiąca załącznik do SIWZ:
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 5. Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie. Pieczywo z naturalnych składników, bez polepszaczy smaku. Pieczywo nie może pochodzić z ciast głęboko mrożonych. Szczegółowe zestawienie produktów podlegających dostawie oraz ich przewidywaną ilość i oczekiwaną jakość dla pakietu 5 zawiera tabela stanowiąca załącznik do SIWZ
|
| | |