dostawa materiałów opatrunkowych wg formularza cenowego nr 17/2018

Data publikacji 2018-12-18
Data zakończenia 2019-01-04 00:00:00
Instytucja Szpital Rejonowy w Raciborzu im. dr Józefa Rostka
Miejscowość Racibórz
Województwo śląskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 662618-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

dostawa materiałów opatrunkowych wg formularza cenowego nr 17/2018:
- Pakiet nr 1: materiały opatrunkowe - cz.1,
- Pakiet nr 2: materiały opatrunkowe - cz.2,
- Pakiet nr 3: materiały opatrunkowe - cz.3,
- Pakiet nr 4: materiały opatrunkowe - cz.4,
- Pakiet nr 5: opaski dziane i elastyczne,
- Pakiet nr 6: opatrunki specjalistyczne,
- Pakiet nr 7: opatrunki specjalistyczne dla ratownictwa medycznego,
- Pakiet nr 8: opatrunki donosowe,
- Pakiet nr 9: plastry i przylepce,
- Pakiet nr 10: serwety operacyjne.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f9e71aff-fb3e-49e8-93f0-39d8943dc33b
Biuletyn 662618-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szpital Rejonowy w Raciborzu im. dr Józefa Rostka
Regon 27622558700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Gamowska
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Racibórz
Zamawiajacy kod pocztowy 47400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 327 555 050
Zamawiajacy fax 32 7555079, 7555049
Zamawiajacy email przetargi@szpital-raciborz.org
Adres strony url www.szpital-raciborz.org
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital-raciborz.org
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital-raciborz.org
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Rejonowy w Raciborzu im. dr Józefa Rostka 47-400 Racibórz, ul. Gamowska 3. sekretariat szpitala
Nazwa nadana zamowieniu dostawa materiałów opatrunkowych wg formularza cenowego nr 17/2018
Numer referencyjny 17/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu dostawa materiałów opatrunkowych wg formularza cenowego nr 17/2018: - Pakiet nr 1: materiały opatrunkowe - cz.1, - Pakiet nr 2: materiały opatrunkowe - cz.2, - Pakiet nr 3: materiały opatrunkowe - cz.3, - Pakiet nr 4: materiały opatrunkowe - cz.4, - Pakiet nr 5: opaski dziane i elastyczne, - Pakiet nr 6: opatrunki specjalistyczne, - Pakiet nr 7: opatrunki specjalistyczne dla ratownictwa medycznego, - Pakiet nr 8: opatrunki donosowe, - Pakiet nr 9: plastry i przylepce, - Pakiet nr 10: serwety operacyjne.
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) oświadczenie, iż oferowane przedmioty zamówienia spełniają wymogi określone przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679); oświadczenie powyższe wykonawca zobowiązany jest potwierdzić przez dołączenie kserokopii dokumentów dopuszczających oferowany przedmiot zamówienia do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującym prawem (deklaracja zgodności, certyfikat CE, dokumenty rejestracyjne z Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych) – jeśli wymóg ten jest określony na formularzu cenowym dotyczącym danego pakietu, w pozostałych przypadkach - na żądanie zamawiającego, b) na żądanie zamawiającego - katalog produktów w języku polskim, wydany przez producenta dla zaoferowanego przedmiotu zamówienia, zawierający dokładny opis oferowanego produktu, c) na żądanie zamawiającego - próbki w celu weryfikacji zamówienia, dotyczące danego pakietu (dla porównania ich zgodności z oferowanymi w formularzu cenowym). d) w przypadku wyrobów medycznych zakwalifikowanych do klasy I sterylnej oraz klasy II a – certyfikat CE wraz z numerem nadanym przez jednostkę notyfikującą potwierdzającą klasę wyrobu.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana treści lub uzupełnienie niniejszej umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych za zgodą obu Stron i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu, skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w sytuacji gdy dotyczy ona zmiany: a) nowe postanowienia są korzystne dla Zamawiającego, b) wykonanie dotychczasowych postanowień umowy jest sprzeczne z interesem publicznym, c) zmiany postanowień domaga się organ założycielski Zamawiającego; w takim wypadku zmiany postanowień umowy następują w zakresie wskazanym przez organ założycielski Zamawiającego w formie pisemnej, d) wykonawca zaproponuje nowszy technologicznie produkt spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia, e) wycofanie z produkcji przedmiotu umowy do obrotu handlowego i dostarczenie produkt równoważnego, spełniającego parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia, f) zmiany numeru katalogowego, kodu produktu i nazwy własnej przedmiotu umowy, w przypadku gdy wykonawca zaproponuje taką zmianę, g) obniżenia wielkości ceny, w przypadku gdy Wykonawca w okresie realizacji umowy zaproponuje ten sam produkt w niższej cenie, h) zmiany stawki podatku VAT na towary sprzedawane w ramach rozstrzygniętego postępowania; zmiana ceny następuje nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT, i) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy.
IV 4 4 data 2019-01-04T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)