Sukcesywne dostawy środków czystości

Data publikacji 2018-12-18
Data zakończenia 2018-12-27 00:00:00
Instytucja Instytut Ogrodnictwa
Miejscowość Skierniewice
Województwo łódzkie
Branża
  • Środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 662484-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 398300009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostawa (z wniesieniem do wskazanego pomieszczenia) środków czystości wyszczególnionych w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 1a do SIWZ.
2. Zamawiający wymaga, aby przedmiot dostawy był fabrycznie nowy, oryginalny i oryginalnie opakowany, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu oraz dobrej jakości, pochodzący z bieżącej produkcji oraz posiadający minimum 12 miesięczny okres przydatności do użycia liczony od dnia dostarczenia przedmiotu zamówienia.
3. Transport produktów do Zamawiającego odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. Wykonawca powinien zapewnić takie opakowanie produktów, aby nie dopuścić do ich uszkodzenia lub pogorszenia jakości podczas transportu.
4. Przewiduje się realizację zamówienia partiami, w oparciu o szczegółowe zamówienia składane faksem lub e-mailem przez upoważnionych pracowników Instytutu Ogrodnictwa.
5. Dostawy szczegółowych zamówień zrealizowane będą w przeciągu 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia w godz. 8:00 – 15:00.
6. Miejsca dostawy:
1) ul. Konstytucji 3 Maja 1/3, 96-100 Skierniewice;
2) ul. Kazimierska 2, 24-100 Puławy.
Miejsce dostawy zostanie każdorazowo określone w zamówieniu szczegółowym.
7. Zamawiający gwarantuje zakup 60% środków czystości. Nie wykupienie przez Zamawiającego 40% przedmiotu zamówienia, nie może stanowić podstawy do roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy z tytułu niezrealizowania warunków zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 27edc7f0-87f3-4559-af9f-aa43692db731
Biuletyn 662484-N-2018
Zamawiajacy nazwa Instytut Ogrodnictwa
Regon 101023342
Zamawiajacy adres ulica ul. Konstytucji 3 Maja
Zamawiajacy adres numer domu 1/3
Zamawiajacy miejscowosc Skierniewice
Zamawiajacy kod pocztowy 96-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon +48468332021
Zamawiajacy fax +48468333228
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@inhort.pl
Adres strony url www.inhort.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Pełnomocnik zamawiającego adw. Jerzy Pieróg, Kancelaria Prawna PIERÓG & Partnerzy, ul. Wspólna 50/6, 00-684 Warszawa
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytut badawczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.pierog.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pierog.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jest złożenie ofert w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Prawna PIERÓG & Partnerzy, ul. Wspólna 50 lok. 6, 00-684 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne dostawy środków czystości
Numer referencyjny 31/ZP/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostawa (z wniesieniem do wskazanego pomieszczenia) środków czystości wyszczególnionych w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 1a do SIWZ. 2. Zamawiający wymaga, aby przedmiot dostawy był fabrycznie nowy, oryginalny i oryginalnie opakowany, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu oraz dobrej jakości, pochodzący z bieżącej produkcji oraz posiadający minimum 12 miesięczny okres przydatności do użycia liczony od dnia dostarczenia przedmiotu zamówienia. 3. Transport produktów do Zamawiającego odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. Wykonawca powinien zapewnić takie opakowanie produktów, aby nie dopuścić do ich uszkodzenia lub pogorszenia jakości podczas transportu. 4. Przewiduje się realizację zamówienia partiami, w oparciu o szczegółowe zamówienia składane faksem lub e-mailem przez upoważnionych pracowników Instytutu Ogrodnictwa. 5. Dostawy szczegółowych zamówień zrealizowane będą w przeciągu 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia w godz. 8:00 – 15:00. 6. Miejsca dostawy: 1) ul. Konstytucji 3 Maja 1/3, 96-100 Skierniewice; 2) ul. Kazimierska 2, 24-100 Puławy. Miejsce dostawy zostanie każdorazowo określone w zamówieniu szczegółowym. 7. Zamawiający gwarantuje zakup 60% środków czystości. Nie wykupienie przez Zamawiającego 40% przedmiotu zamówienia, nie może stanowić podstawy do roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy z tytułu niezrealizowania warunków zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Wykonawca będzie realizować zamówienie sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, według bieżących potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego lub do wyczerpania wartości umowy (z zastrzeżeniem prawa opcji).
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.pierog.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. Oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku wykonawców nie należących do żadnej grupy kapitałowej, Zamawiający dopuszcza aby powyższe oświadczenie złożyć wraz z ofertą. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawcą może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakazuje się zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z wyłączeniem: 1) możliwości zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku promocyjnego obniżenia cen jednostkowych przez producenta lub Wykonawcę, 2) możliwości zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, 3) możliwości zmiany zaoferowanych materiałów w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z obrotu asortymentu objętego ofertą, pod warunkiem, że zamiennik będzie posiadał parametry nie gorsze od zaoferowanych oraz cena nie będzie wyższa niż cena zaoferowanych materiałów (okoliczność wykazania braku dostępności na rynku obciąża Wykonawcę), 4) możliwości zmiany terminu dostawy zamówienia szczegółowego w przypadku wystąpienia siły wyższej. Pod pojęciem siły wyższej Strony rozumieją okoliczności, które pomimo zachowania należytej staranności są nieprzewidywalne oraz którym nie można zapobiec lub przeciwstawić się skutecznie np. klęska żywiołowa, strajk lub inne. Termin określony w § 2 ust. 3 umowy może ulec przedłużeniu o okres trwania przeszkody uniemożliwiającej realizację umowy. O braku możliwości dotrzymania terminu Wykonawca obowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego, określając jednocześnie nowy termin realizacji zamówienia.
IV 4 4 data 2018-12-27T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)