1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości i materiałów do sprzątania.
2. Dostawa obejmuje produkty fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem zawarcia umowy, dopuszczone do obrotu na wolnym rynku, wolne od wad fizycznych i prawnych, nadające się do swobodnego użytku zgodnego z ich przeznaczeniem, opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i jej załącznikach.
3. Oferty częściowe: Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy niżej wskazane części:
Część 1 : dostawa papieru toaletowego w ilościach i o cechach wskazanych w załączniku numer 1.1 do SIWZ.
Część 2 : dostawa worków na odpady, ścierek, mioteł do zamiatania z kijem, mioteł ogrodowych z kijem, mopów, zapasów do mopa, koszy na śmieci, szczotek do WC, zmiotek z szufelkami, wiader z wyciskaczem do mopa w ilościach i o cechach wskazanych w załączniku numer 1.2 do SIWZ.
Część 3 : dostawa mleczek do czyszczenia, żelów do WC, mydła w płynie, płynu do podłóg, płynu do szyb, płynu do dezynfekcji, sprayu do mebli, skondensowanego środka do mycia powierzchni i płynów do mycia naczyń w ilościach i o cechach wskazanych w załączniku numer 1.3 do SIWZ.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę w jednej, dwóch lub trzech częściach postępowania. Maksymalna ilość części, w której Wykonawca składa ofertę: 3.
4. W odniesieniu do warunku określonego w art. 29 ust. 5 ustawy Pzp dotyczącego dostępności dla osób niepełnosprawnych, o których mowa w Dyrektywie Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych (Dz.U.UE.L Nr 94, s. 65), Zamawiający informuje, że opis przedmiotu zamówienia nie ma wpływu na dostępność dla osób niepełnosprawnych.
5. Miejsce dostawy: Miejscem dostawy produktów jest magazyn Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu, 53-676 Wrocław, ul. Sokolnicza 12. |
| GuidZP400 |
7236af65-2d8f-4f33-bc00-41508c545243
|
| Biuletyn |
663053-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
|
| Regon |
930156216
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Podwale
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
31-33
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
50-040
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
+48713403716
|
| Zamawiajacy fax |
+48717824171
|
| Zamawiajacy email |
eliza.sciborska@wr.policja.gov.pl
|
| Adres strony url |
www.dolnoslaska.policja.gov.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
1
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.dolnoslaska.policja.gov.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dolnoslaska.policja.gov.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie, w formie papierowej
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, Wydział Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych, ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa środków czystości i materiałów do sprzątania
|
| Numer referencyjny |
PU-2380-238-002-170/2018/ML
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości i materiałów do sprzątania.
2. Dostawa obejmuje produkty fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem zawarcia umowy, dopuszczone do obrotu na wolnym rynku, wolne od wad fizycznych i prawnych, nadające się do swobodnego użytku zgodnego z ich przeznaczeniem, opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i jej załącznikach.
3. Oferty częściowe: Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy niżej wskazane części:
Część 1 : dostawa papieru toaletowego w ilościach i o cechach wskazanych w załączniku numer 1.1 do SIWZ.
Część 2 : dostawa worków na odpady, ścierek, mioteł do zamiatania z kijem, mioteł ogrodowych z kijem, mopów, zapasów do mopa, koszy na śmieci, szczotek do WC, zmiotek z szufelkami, wiader z wyciskaczem do mopa w ilościach i o cechach wskazanych w załączniku numer 1.2 do SIWZ.
Część 3 : dostawa mleczek do czyszczenia, żelów do WC, mydła w płynie, płynu do podłóg, płynu do szyb, płynu do dezynfekcji, sprayu do mebli, skondensowanego środka do mycia powierzchni i płynów do mycia naczyń w ilościach i o cechach wskazanych w załączniku numer 1.3 do SIWZ.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę w jednej, dwóch lub trzech częściach postępowania. Maksymalna ilość części, w której Wykonawca składa ofertę: 3.
4. W odniesieniu do warunku określonego w art. 29 ust. 5 ustawy Pzp dotyczącego dostępności dla osób niepełnosprawnych, o których mowa w Dyrektywie Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych (Dz.U.UE.L Nr 94, s. 65), Zamawiający informuje, że opis przedmiotu zamówienia nie ma wpływu na dostępność dla osób niepełnosprawnych.
5. Miejsce dostawy: Miejscem dostawy produktów jest magazyn Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu, 53-676 Wrocław, ul. Sokolnicza 12.
|
| Cpv glowny przedmiot |
39224000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2019-06-30T00:00:00+02:00
|
| Informacje na temat katalogow |
Dostawy będą realizowane sukcesywnie na podstawie złożonego zamówienia cząstkowego, w terminie do 7 dni roboczych (bez sobót i dni ustawowo wolnych od pracy) licząc od złożenia takiego zamówienia. Umowa zostanie zawarta do dnia 30.06.2019 r. lub do wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na realizację zamówienia.
Klauzula informacyjna RODO została opisana w Rozdziale I pkt 5 SIWZ.
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – każdy z Wykonawców), w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie to składa się w formie oryginału, tj. w wersji papierowej (podpisane własnoręcznym podpisem) lub elektronicznej (podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym).
Korzystając z przepisów art. 26 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający przed udzieleniem zamówienia nie wymaga od wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona złożenia dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia.
Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający nie wymaga przedstawienia dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Wykaz oświadczeń i dokumentów, które Wykonawca składa wraz z ofertą.
1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia oraz całkowitą cenę ofertową brutto;
2) Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ).
Wykonawcy, którzy chcą złożyć oświadczenie wskazane w pkt 2 w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przesyłają je w terminie składania ofert na adres: malgorzata.lenik@wr.policja.gov.pl.
Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oświadczeń przez wykonawcę, jest poczta elektroniczna.
UWAGA! Złożenie oświadczeń wraz z ofertą na nośniku danych (np. CD, pendrive) jest niedopuszczalne, nie stanowi bowiem jego złożenia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych:
- stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512kb/s,
- komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje,
- zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
Zamawiający dopuszcza w szczególności następujące formaty przesyłanych danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf,.xps, .odt.
Informacje na temat przesyłania, kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:
- Wykonawca wypełnia formularz oświadczenia tworząc dokument elektroniczny.
- Po stworzeniu przez wykonawcę dokumentu (oświadczenia) elektronicznego, wykonawca podpisuje ww. oświadczenie kwalifikowanym podpisem elektronicznym, wystawionym przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne- podpis elektroniczny, spełniające wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie.
- Podpisane elektronicznie oświadczenie może zostać zaszyfrowane, tj. opatrzone hasłem dostępowym. W tym celu wykonawca może posłużyć się narzędziami oferowanymi przez oprogramowanie, w którym przygotowuje dokument oświadczenia (np. Adobe Acrobat), lub skorzystać z dostępnych na rynku narzędzi na licencji open-source (np.: AES Crypt, 7-Zip i Smart Sign) lub komercyjnych.
- w przypadku zaszyfrowania oświadczenia Wykonawca zamieszcza hasło dostępu do pliku w treści formularza ofertowego, składanego w formie pisemnej. W treści formularza ofertowego Wykonawca może zawrzeć, jeśli to niezbędne, również informacje dla prawidłowego dostępu do dokumentu, w szczególności informacje o wykorzystanym programie szyfrującym lub procedurze odszyfrowania danych zawartych w oświadczeniu.
- Wykonawca przesyła zamawiającemu podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym oświadczenie na wskazany adres poczty elektronicznej tj. malgorzata.lenik@policja.gov.pl, w taki sposób, aby dokument ten dotarł do zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W treści przesłanej wiadomości należy wskazać oznaczenie i nazwę postępowania, którego oświadczenie dotyczy oraz nazwę wykonawcy dowolne oznaczenie pozwalające na identyfikację wykonawcy.
- Zamawiający potwierdzi Wykonawcy dostarczenie wiadomości zawierającej oświadczenie.
- Datą przesłania oświadczenia będzie potwierdzenie dostarczenia wiadomości zawierającej oświadczenie z serwera pocztowego zamawiającego.
3) Załączniki asortymentowo – cenowe (załączniki nr 1.1 – 1.3 do SIWZ – odpowiednio do części, w której Wykonawca składa ofertę).
4) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom zamieszcza informację o podwykonawcach w załączniku numer 4 do SIWZ.
5) Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 Ustawy Pzp:
a) są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy.
b) są zobowiązani do złożenia w ofercie Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa w pkt a) specyfikacji. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.
Pełnomocnictwo może być udzielone w szczególności:
- łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument),
- oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ilu Wykonawców).
Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem Konsorcjum jeżeli załączone pełnomocnictwo nie będzie wskazywało inaczej.
4.1 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają, każdy z osobna, oświadczenie wymienione w pkt 2. Oświadczenia te powinny brak podstaw wykluczenia każdego z wykonawców.
5) W przypadku wnoszenia oferty przez wspólników spółki cywilnej należy załączyć dodatkowo gdy oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników - pełnomocnictwo wspólników do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy podpisane przez wszystkich wspólników lub ich prawnie upoważnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
|
| IV 4 4 data |
2019-01-04T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:00
|
| IV 4 4 jezyki |
język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
Zgodnie z art. 93 ust. 1 a Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.) Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa papieru toaletowego
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33761000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-30T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa papieru toaletowego w ilościach i o cechach wskazanych w załączniku numer 1.1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa worków na odpady, ścierek, mioteł do zamiatania z kijem, mioteł ogrodowych z kijem, mopów, zapasów do mopa, koszy na śmieci, szczotek do WC, zmiotek z szufelkami, wiader z wyciskaczem do mopa
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39224000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-30T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa worków na odpady, ścierek, mioteł do zamiatania z kijem, mioteł ogrodowych z kijem, mopów, zapasów do mopa, koszy na śmieci, szczotek do WC, zmiotek z szufelkami, wiader z wyciskaczem do mopa w ilościach i o cechach wskazanych w załączniku numer 1.2 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa mleczek do czyszczenia, żelów do WC, mydła w płynie, płynu do podłóg, płynu do szyb, płynu do dezynfekcji, sprayu do mebli, skondensowanego środka do mycia powierzchni i płynów do mycia naczyń
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-30T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa mleczek do czyszczenia, żelów do WC, mydła w płynie, płynu do podłóg, płynu do szyb, płynu do dezynfekcji, sprayu do mebli, skondensowanego środka do mycia powierzchni i płynów do mycia naczyń w ilościach i o cechach wskazanych w załączniku numer 1.3 do SIWZ.
|
| | |