GuidZP400 |
76956a41-c673-439e-86de-d962b4d85c64
|
Biuletyn |
662922-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Kazimierski
|
Regon |
291009455
|
Zamawiajacy adres ulica |
Tadeusza Kościuszki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
12
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kazimierza Wielka
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
28-500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
(41)3502312
|
Zamawiajacy fax |
(41)3502313
|
Zamawiajacy email |
sebastian.cichy@powiat.kazimierzaw.pl
|
Adres strony url |
http://kazimierzaw.pl/
|
Adres strony internetowej narzedzia |
http://kazimierzaw.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
Justyna Starek Kancelaria Adwokacka Kraków
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://kazimierzaw.pl/
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://kazimierzaw.pl/
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Powiat Kazimierski Adres: ul. Kościuszki 12, 28-500 Kazimierza Wielka
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup wyposażenia Liceum Ogólnokształcące im. Marii Curie-Skłodowskiej w Kazimierzy Wielkiej” prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w ramach projektu „Podniesienie jakości szkolnictwa na terenie powiatu kazimierskiego poprzez modernizację i wyposażenie ZSR w Cudzynowicach i wyposażenie Liceum Ogólnokształcącego w Kazimierzy Wielkiej
|
Numer referencyjny |
IZP.272.16.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiot zamówienia stanowi dostawa fabrycznie nowych pomocy dydaktycznych , dla : Liceum Ogólnokształcącego w Kazimierzy Wielkiej.
Dostarczony sprzęt i urządzenia zostaną przez Wykonawcę skompletowane. Wykonawca zdemontuje stare wyposażenie pracowni, a następnie zamontuje nowe i je uruchomi, przystosowując do użytku.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z parametrami technicznymi został zamieszczony w Załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
28
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający ustala szczegółowy warunek udziału w Postępowaniu.
Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 50 000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga złożenia wykazania min 1 dostawy pomocy dydaktycznych wymienionych w przedmiocie zamówienia, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy;
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, o ile obowiązek ich posiadania wynika z odrębnych przepisów;
b) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ); Zamawiający wymaga wykazania dostaw we wskazanym w Cz. V ust.2 zakresie o wartości nie mniejszej niż:
- dla Zadania nr 4 – 5 000,00 zł brutto (słownie: pięć tysięcy zł)
- dla Zadania nr 5 – 50 000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł)
- dla Zadania nr 6 – 3 000,00 zł brutto (słownie: trzy tysiące zł)
- dla Zadania nr 7 – 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy zł)
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) karty produktowej lub innych dokumentów potwierdzających zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z parametrami technicznymi określonymi w z załączniku nr 2 do SIWZ;
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z projektem umowy
|
IV 4 4 data |
2019-01-08T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zakup wyposażenia Liceum Ogólnokształcące im. Marii Curie-Skłodowskiej w Kazimierzy Wielkiej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup wyposażenia Liceum Ogólnokształcące im. Marii Curie-Skłodowskiej w Kazimierzy Wielkiej
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zakup wyposażenia Liceum Ogólnokształcące im. Marii Curie-Skłodowskiej w Kazimierzy Wielkiej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup wyposażenia Liceum Ogólnokształcące im. Marii Curie-Skłodowskiej w Kazimierzy Wielkiej
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zakup wyposażenia Liceum Ogólnokształcące im. Marii Curie-Skłodowskiej w Kazimierzy Wielkiej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup wyposażenia Liceum Ogólnokształcące im. Marii Curie-Skłodowskiej w Kazimierzy Wielkiej
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zakup wyposażenia Liceum Ogólnokształcące im. Marii Curie-Skłodowskiej w Kazimierzy Wielkiej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup wyposażenia Liceum Ogólnokształcące im. Marii Curie-Skłodowskiej w Kazimierzy Wielkiej
|
| |