| GuidZP400 |
e2205acb-87f2-4fb4-b282-7875f116a36f
|
| Biuletyn |
663362-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
|
| Regon |
1084922000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Krucza
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
00926
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
226 619 453
|
| Zamawiajacy fax |
226 619 095
|
| Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@gunb.gov.pl
|
| Adres strony url |
www.gunb.gov.pl
|
| Adres strony internetowej narzedzia |
www.gunb.gov.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.gunb.gov.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w Głównym Urzędzie Nadzoru Budowlanego - Kancelaria Ogólna, pok. 12 P.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Krucza 38/42, 00-926 Warszawa
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa komputerów typu ALL-IN-ONE
|
| Numer referencyjny |
BAF.260.10.2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem umowy jest dostawa komputerów przenośnych, zwanych dalej „komputerami”, w szacowanych ilościach i cenach określonych w formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja techniczna, stanowiąca Załącznik nr 2 do SIWZ.
3. Oferowane komputery muszą:
1) posiadać deklarację zgodności CE (lub dokument równoważny),
2) być zgodne z normą Energy Star 5.x lub nowszą lub równoważną,
3) posiadać podręcznik użytkownika w języku polskim lub angielskim dostępny on-line lub na dowolnym nośniku danych; instrukcje zostaną przekazane Zamawiającemu w dniu dostawy komputerów na dowolnym nośniku danych lub poprzez podanie adresu strony internetowej, na której instrukcja jest dostępna lub jest do pobrania.
4. Dopuszcza się zaoferowanie komputerów wielu producentów.
5. Dostarczone w ramach niniejszej umowy komputery objęte będą 36-miesięczną gwarancją producenta oraz gwarancją Wykonawcy przez okres minimum 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przez Zamawiającego bez uwag i zastrzeżeń (zgodnie z ofertą Wykonawcy).
6. Ilekroć w treści SIWZ, w tym w Specyfikacji technicznej, stanowiącej Załącznik nr 2 do SIWZ, przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie nazw, patentów, norm, znaków towarowych lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę rozwiązania równoważnego.
7. Ilekroć w treści SIWZ, w tym w Specyfikacji technicznej, stanowiącej Załącznik nr 2 do SIWZ, przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie nazw, znaków towarowych lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę licencji oprogramowania równoważnego na warunkach określonych w Załączniku nr 5 do SIWZ.
8. W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje sprzęt równoważny, zobowiązany jest on wykazać jego równoważność, w stosunku do przedmiotu zamówienia opisanego w Załączniku nr 2.
9. Zamawiający określił szacunkową liczbę zamawianych urządzeń tylko do celów wyceny ofert złożonych przez Wykonawców, która następnie posłuży do opracowania rankingu złożonych ofert.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2019-03-08T00:00:00+01:00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów potwierdzających, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, tj.:
1) deklaracji zgodności CE (lub dokument równoważny),
2) certyfikatu Energy Star 5.x lub nowszy lub wpis dotyczący oferowanego modelu urządzenia w internetowym katalogu http://www.energystar.gov lub http://www.eu-energystar.org/ - dopuszcza się Print Screen (zrzut ekranu) ze strony internetowej, dla wybranych urządzeń - zgodnie ze Specyfikacją techniczną lub równoważny.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą, która stanowi formularz ofertowy (wzór stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ) oraz Specyfikacja techniczna (wzór stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ):
1) pełnomocnictwo lub upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy w przypadku podpisania oferty przez osobę niewymieniona w odpisie z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Wykonawcy,
2) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, o treści zgodnej ze wzorem określonym w Załączniku nr 4 do SIWZ; wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Ofertę wraz z dokumentami należy sporządzić w języku polskim – dokumenty sporządzone w języku obcym należy przedłożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Strony przewidują możliwość wprowadzenia istotnych zmian umowy w stosunku do treści oferty w przypadku, gdy:
1) nastąpi zmiana nazwy handlowej lub innego oznaczenia komputerów wskazanych w ofercie, nie powodująca zmiany przedmiotu umowy,
2) nastąpi zmiana lub rezygnacja z Podwykonawcy - przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego,
3) nastąpi zmiana przepisów prawa powszechnie obowiązującego, która ma wpływ na termin, sposób lub zakres realizacji przedmiotu umowy,
4) nastąpi zmiana wynikająca z konieczności dostarczenia innych komputerów (bez zmiany ceny), niż dostępny w momencie składania przez Wykonawcę oferty w postępowaniu w celu zawarcia umowy, spowodowanej zakończeniem produkcji komputerów lub wycofaniem ich z produkcji lub obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, posiadającego parametry nie gorsze od zaproponowanych przez Wykonawcę w ofercie złożonej
w postępowaniu w celu zawarcia umowy,
5) nastąpi zmiana wynikająca z omyłki pisarskiej,
6) nastąpi zmiana wynikająca ze zmiany wysokości stawki podatku VAT poprzez wprowadzenie nowej stawki VAT dla towarów, których ta zmiana będzie dotyczyć i zmiany wynagrodzenia brutto wynikającej ze zmiany stawki podatku.
2. Zamawiający dopuszcza również zmianę umowy w stosunku do treści oferty w przypadku, gdy nastąpi zmiana nazwy, adresu lub statusu firmy.
3. Strona wnioskująca o dokonanie zmiany, o której mowa w ust. 1, powinna przedstawić drugiej Stronie pisemny wniosek zawierający opis propozycji zmian oraz ich uzasadnienie.
|
| IV 4 4 data |
2018-12-28T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
13:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Ofertę wraz z dokumentami należy sporządzić w języku polskim – dokumenty sporządzone w języku obcym należy przedłożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
| IV 4 5 okres |
30
|