| GuidZP400 |
5440fbf3-963a-4fa9-bdb3-e68b12f8084c
|
| Biuletyn |
663463-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
MEGREZ Sp. z o.o.
|
| Regon |
24087228600000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Edukacji
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
102
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Tychy
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
43-100
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
32 325 51 71
|
| Zamawiajacy fax |
32 325 52 84
|
| Zamawiajacy email |
zp@szpitalmegrez.pl
|
| Adres strony url |
www.szpitalmegrez.pl
|
| Adres strony internetowej narzedzia |
www.bip.szpitalmegrez.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
podmiot leczniczy - spółka prawa handlowego
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.szpitalmegrez.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Megrez Sp. z o.o., ul. Edukacji 102, 43-100 Tychy
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DLA CENTRALNEJ STERYLIZATORNI
|
| Numer referencyjny |
51/18/ZP/PN
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
5
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Centralnej Sterylizatorni.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono szczegółowo w formularzu asortymentowo- cenowym (załącznik nr 1 do SIWZ).
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
33124131-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu oprócz oświadczenia o którym w rozdz. VI. 1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów:
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy oraz rozdziału Va pkt. 1) z niniejszej SIWZ.
2.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu (oświadczenie załącznik nr 6) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia spełnienia wymagań dla przedmiotu zamówienia, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnego na dzień składania:
(1) Oświadczenia, o posiadaniu ważnych dokumentów rejestracyjnych dla zaoferowanych wyrobów medycznych, tj. certyfikat CE Notyfikowanej Jednostki Certyfikującej lub Deklarację Zgodności wystawioną przez Producenta lub dokumenty równoważne oraz/lub potwierdzające zgodność z normami podanymi w formularzu asortymentowo-cenowym – zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ;
(2) dokumentów wymienionych w pakietach dla poszczególnych pozycji;
(3) materiałów informacyjnych tj.: katalogów, ulotek, folderów/opisów technicznych zgodnych z wymogami norm wystawionych przez producenta – w języku polskim, które potwierdzą zgodność wszystkich parametrów technicznych zaoferowanych wyrobów medycznych z wymaganiami opisanymi przez Zamawiającego w SIWZ.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1)wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową netto i brutto, zobowiązanie dotyczące terminu wykonania zamówienia, okres ważności asortymentu, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację, którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy;
2)wypełniony formularz asortymentowo - cenowy – załącznik nr 1 do SIWZ, przygotowany zgodnie z zaleceniami rozdz. XII niniejszej SIWZ będący podstawą do określenia ceny w formularzu ofertowym,
3)oświadczenie (załącznik nr 3 do SIWZ) wymienione w rozdziale VI. niniejszej SIWZ;
4)PEŁNOMOCNICTWO (jeśli dotyczy) – określające zakres działania pełnomocnika.
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie:
a)zmiany ilości zamawianego asortymentu przy zachowaniu cen jednostkowych zgodnych z ofertą Wykonawcy oraz wartości brutto umowy,
b)obniżenia cen w stosunku do cen oferowanych przez Wykonawcę,
c)zmiany numeru katalogowego produktu lub jego nazwy przy zachowaniu tożsamości dostarczanego produktu i jego cech jakościowych opisanych w SIWZ, nie gorszych niż produkt zaoferowany w ofercie, w szczególności, gdy Wykonawca nie ma możliwości dostarczania produktu wskazanego w formularzu cenowym albo wprowadza produkt ulepszony,
d)w razie zakończenia, wstrzymania lub wycofania produkcji przedmiotu zamówienia
i zastąpienia produktem zamiennym o składzie, właściwościach nie gorszych – cena nie wyższa niż w ofercie,
e)przedłużenia terminu obowiązywania umowy, w przypadku niezrealizowania jej pod względem ilościowym w obowiązującym terminie umownym, z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy
f)zmiany danych Stron (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),
g)zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe,
h)zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia,
i)omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych,
j)mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między Stronami,
k)jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego,
l)zmiany wielkości opakowań,
m)zmiany harmonogramu dostaw, co do ilości i terminów,
n)zmiany stawki podatku od towarów i usług.
|
| IV 6 1 srodki ochrony |
1.Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „tajemnica przedsiębiorstwa” lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczać będzie, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń.
2.Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji będzie traktowane, jako bezskuteczne i skutkować będzie ich odtajnieniem.
3.Zamawiający informuje, że w przypadku kiedy wykonawca otrzyma od niego wezwanie w trybie art. 90 ustawy PZP, a złożone przez niego wyjaśnienia i/lub dowody stanowić będą tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji wykonawcy będzie przysługiwało prawo zastrzeżenia ich jako tajemnica przedsiębiorstwa. Przedmiotowe zastrzeżenie zamawiający uzna za skuteczne wyłącznie w sytuacji kiedy wykonawca oprócz samego zastrzeżenia, jednocześnie wykaże, iż dane informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
|
| IV 4 4 data |
2019-01-04T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33124131-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Centralnej Sterylizatorni.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono szczegółowo w formularzu asortymentowo- cenowym (załącznik nr 1 do SIWZ).
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33198000-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Centralnej Sterylizatorni.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono szczegółowo w formularzu asortymentowo- cenowym (załącznik nr 1 do SIWZ).
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33772000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagania dla pozycji nr 2
Papier :
- zawartość siarczków 0,25% zgodnie z normą ISO 9198
- zawartość chlorków 0,055 zgodnie z ISO9197
- wytrzymałość na rozciąganie na sucho wzdłużnie 7,20 kN/m, poprzecznie 3,80kN/m zgodnie z normą EN ISO 1924-2
- wytrzymałość na przepuklenie na mokro 150 kPa, na sucho 400 kPa,odpowiednio zgodne z ISO 3689 , ISO 2758
- wytrzymałość na przedarcie wzdłużne 700 mN, poprzeczne 750 mN, zgodnie z normą ISO 1974
- niezwilżalność wodą 40 s
- wytrzymałość na rozciąganie na mokro wzdłużnie 2,40 kN/m, poprzecznie 1,30 kN/m zgodne z normą ISO 3781
Wymagania dla pozycji nr 3
Papier :
- wytrzymałość na rozciąganie na sucho wzdłużnie 6,40 kN/m, poprzecznie 3,40 kN/m zgodnie z normą EN ISO 1924-2
- wytrzymałość na rozciąganie na mokro wzdłużnie 2,10 kN/m, poprzecznie 1,10 kN/m zgodne z normą ISO 3781
- wytrzymałość na przepuklenie na mokro 150 kPa, na sucho 350 kPa,odpowiednio zgodne z ISO 3689 , ISO 2758
- wytrzymałość na przedarcie wzdłużne 600 mN, poprzeczne 650 mN, zgodnie z normą ISO 1974
- niezwilżalność wodą 35 s
- zawartość siarczków 0,25 %, zgodnie z ISO 9198
- zawartość chlorków 0,05 % , zgodnie z ISO 9197
Wymagania dla pozycji nr 4,5
Włóknina :
- wytrzymałość na rozciąganie na sucho wzdłużnie 2,20 kN/m, poprzecznie 0.90 kN/m zgodnie z normą EN ISO 1924-2
- wytrzymałość na rozciąganie na mokro wzdłużnie 1,80 kN/m, poprzecznie 0,70 kN/m zgodne z normą ISO 3781
- wytrzymałość na przepuklenie na mokro 190 kPa, na sucho 230 kPa,odpowiednio zgodne z ISO 3689 , ISO 2758
- wytrzymałość na przedarcie wzdłużne 1100 mN, poprzeczne 1600 mN, zgodnie z normą ISO 1974
Wymagania dla pozycji nr 2,3,4,5,
Folia :
- grubość 52 um
- siła zrywania wzdłuż 65N
- siła zrywania poprzek 62 N , zgodnie z norma ASTM D 882, PN EN ISO 527 - 1,3
- folia wielowarstwowa ( nie mniej niż 7 warstw)
|
| Zalacznik krotki opis |
1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Centralnej Sterylizatorni.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono szczegółowo w formularzu asortymentowo- cenowym (załącznik nr 1 do SIWZ).
3.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33696300-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagania ogólne:
1. Potwierdzenie zgodności zaoferowanego asortymentu z systemem sterylizacji Sterrad 100 S wydane przez producenta systemu Sterrad
2. Testy chemiczne umieszczone na wieczku ampułki testu biologicznego winny odbarwić się w sposób jednakowy np. z koloru czerwonego na żółty.
|
| Zalacznik krotki opis |
1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Centralnej Sterylizatorni.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono szczegółowo w formularzu asortymentowo- cenowym (załącznik nr 1 do SIWZ).
3.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Centralnej Sterylizatorni.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono szczegółowo w formularzu asortymentowo- cenowym (załącznik nr 1 do SIWZ).
3.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
|
| | |