Dostawa komputera osobistego typu semi-rugged laptop dla Instytutu Geofizyki Polskiej Akademii Nauk

Data publikacji 2018-12-20
Data zakończenia 2019-01-03 00:00:00
Instytucja Instytut Geofizyki Polskiej Akademii Nauk
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 663176-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302130005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Dostawa komputera osobistego typu semi-rugged laptop dla Instytutu Geofizyki Polskiej Akademii Nauk.
2. Zamawiający wymaga dostawy komputera osobistego następującego rodzaju
i ilości:
Komputer osobisty (semi-rugged laptop) – wielkość zamówienia – 1 sztuka.
3. Wykonawca zobowiązuje się, by dostarczany komputer osobisty w ramach przedmiotu zamówienia był:
1) fabrycznie nowy i wolny od wad, pochodzący z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta sprzętu, pakowane w oryginalne bezzwrotne opakowania producenta, oraz posiadający oznakowanie (certyfikat) CE, nie obciążony prawami na rzecz osób trzecich;
2) nieużywany, nie był przedmiotem wystaw bądź prezentacji, nie był wcześniej wykorzystywany przez innego użytkownika – dotyczy to także części składowych urządzeń;
3) kompletny, aby do jego uruchomienia oraz stosowania zgodnie z przeznaczeniem nie był konieczny zakup dodatkowych elementów i akcesoriów;
4) pozbawiony wszelkiego rodzaju zabezpieczeń, które po upływie okresu gwarancji utrudniałyby dostęp do urządzenia i jego serwisowania pracownikom Zamawiającego lub innemu wykonawcy usług serwisowych;
5) oprogramowanie systemowe musi być fabrycznie nowe, zainstalowane przez producenta bądź dystrybutora sprzętu; oprogramowanie powinno być dostarczone wraz ze stosownymi, oryginalnymi atrybutami legalności.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6d30cd86-402e-4c5d-9a5d-a6ed398d0e9f
Biuletyn 663176-N-2018
Zamawiajacy nazwa Instytut Geofizyki Polskiej Akademii Nauk
Regon 32590800000
Zamawiajacy adres ulica Księcia Janusza
Zamawiajacy adres numer domu 64
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01-452
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 6915952, 22 6915977,
Zamawiajacy fax 22 877 67 22
Zamawiajacy email zamowieniapubliczne@igf.edu.pl,
Adres strony url www.igf.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka naukowa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.igf.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.igf.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w formie pisemnej. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego-osobiście lub drogą pocztową
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Instytut Geofizyki Polskiej Akademii Nauk, ul. Księcia Janusza 64, 01-452 Warszawa (Sekretariat, pokój nr 209)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa komputera osobistego typu semi-rugged laptop dla Instytutu Geofizyki Polskiej Akademii Nauk
Numer referencyjny ZP/23/18
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Dostawa komputera osobistego typu semi-rugged laptop dla Instytutu Geofizyki Polskiej Akademii Nauk. 2. Zamawiający wymaga dostawy komputera osobistego następującego rodzaju i ilości: Komputer osobisty (semi-rugged laptop) – wielkość zamówienia – 1 sztuka. 3. Wykonawca zobowiązuje się, by dostarczany komputer osobisty w ramach przedmiotu zamówienia był: 1) fabrycznie nowy i wolny od wad, pochodzący z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta sprzętu, pakowane w oryginalne bezzwrotne opakowania producenta, oraz posiadający oznakowanie (certyfikat) CE, nie obciążony prawami na rzecz osób trzecich; 2) nieużywany, nie był przedmiotem wystaw bądź prezentacji, nie był wcześniej wykorzystywany przez innego użytkownika – dotyczy to także części składowych urządzeń; 3) kompletny, aby do jego uruchomienia oraz stosowania zgodnie z przeznaczeniem nie był konieczny zakup dodatkowych elementów i akcesoriów; 4) pozbawiony wszelkiego rodzaju zabezpieczeń, które po upływie okresu gwarancji utrudniałyby dostęp do urządzenia i jego serwisowania pracownikom Zamawiającego lub innemu wykonawcy usług serwisowych; 5) oprogramowanie systemowe musi być fabrycznie nowe, zainstalowane przez producenta bądź dystrybutora sprzętu; oprogramowanie powinno być dostarczone wraz ze stosownymi, oryginalnymi atrybutami legalności. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 20
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku Wykonawcy zobowiązani będą wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych część wykonana obejmuje co najmniej 2 zamówienia, polegające na dostawie sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 8 000,00 zł brutto każde.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu należy złożyć: a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokumentu potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Zakresie warunkow udzialu 1) w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej należy złożyć: wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających czy dostawy o których mowa w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu dostaw stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego należy złożyć: opis oferowanych urządzeń zawierający dane techniczne oraz zdjęcia oferowanych urządzeń. Za opis techniczny Zamawiający uzna: katalogi, ulotki i inne materiały informacyjne udostępnione przez producenta sprzętu.
Czy wadium 1
Wadium Wysokość wadium wynosi: 200,00 zł. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, określonego w SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany treści umowy w następujących przypadkach: 1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w szczególności w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT (w tym przypadku kwota wynagrodzenia netto nie zmieni się, a zmianie ulegnie kwota brutto); 2) zmiany dotyczącej przedmiotu umowy, w razie: a) niedostępności na rynku urządzeń wskazanych w ofercie, spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych urządzeń; b) w przypadku, w którym po złożeniu oferty przez Wykonawcę urządzenia zaoferowane przez Wykoanawcę w tej ofercie nie będą dostępne na na terenie RP, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany tych urządzeń, na urządzenia o parametrach nie gorszych niż zaoferowane oraz spełniające wymagania treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). c) pojawienia się na rynku części, materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji urządzenia; d) pojawienia się nowszej technologii wykonania przedmiotu umowy pozwalającej na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy. Dokonanie zmiany, o której mowa w ust. 3 pkt 2, będzie możliwe, jeżeli wykonawca wykaże poprzez dokumenty lub oświadczenia wszytkie okoliczności – przesłanki - opisane w postanowieniu umownym na które się powołuje uprawniającym do dokonania zmiany umowy. 3) zmiany zakresu przedmiotu zamówienia powierzonego podwykonawcom; 4) jeżeli wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony; 5) siły wyższej, o której mowa w § 13 umowy.
IV 4 4 data 2019-01-03T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji 2
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Okres gwarancji 1
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)