Zakup wyposażenia sal i gabinetów Przedszkola „Bajka” w Jezierzycach Oddział w Siemianicach

Data publikacji 2018-12-20
Data zakończenia 2019-01-09 00:00:00
Instytucja Przedszkole Gminne "Bajka" w Jezierzycach
Miejscowość Słupsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi

Szczegóły

Numer ogłoszenia 663443-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391500008, 397100002, 373100004, 397111000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa wraz z montażem mebli i wyposażenia:
Część nr 1: Zakup i dostawa AGD
39710000-2 Elektroniczny sprzęt gospodarstwa domowego
Część nr 2: Zakup i dostawa pianina
37310000-4 Instrumenty muzyczne
Część nr 3: Zakup i dostawa mebli i wyposażenia sal
39150000-8 Różne meble i wyposażenie
Część nr 4: Urządzenia drukujące i graficzne
39711100-0

Szczegółowy opis zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d5efaaa2-1064-4f8d-82fa-ab22b32d6d5b
Biuletyn 663443-N-2018
Zamawiajacy nazwa Przedszkole Gminne "Bajka" w Jezierzycach
Regon 90859600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Parkowa
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Słupsk
Zamawiajacy kod pocztowy 76219
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 059 811 25 51
Zamawiajacy fax 059 811 25 51
Zamawiajacy email renata.gruda@wp.pl
Adres strony url http://bip.przedszkolejezierzyce.slupsk.ug.gov.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.przedszkolejezierzyce.slupsk.ug.gov.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.przedszkolejezierzyce.slupsk.ug.gov.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę wraz z wymaganymi załacznikami należy złożyć w formie pisemnej, w zamkniętej kopercie,uniemożliwiajacejej odczytanie zawartości bez uszkodzenia opakowania - osobiście, pocztą, kurierem
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Słupsk,ul. Sportowa 34, 76-200 Słupsk,sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wyposażenia sal i gabinetów Przedszkola „Bajka” w Jezierzycach Oddział w Siemianicach
Numer referencyjny ZP.271.3.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 3.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa wraz z montażem mebli i wyposażenia: Część nr 1: Zakup i dostawa AGD 39710000-2 Elektroniczny sprzęt gospodarstwa domowego Część nr 2: Zakup i dostawa pianina 37310000-4 Instrumenty muzyczne Część nr 3: Zakup i dostawa mebli i wyposażenia sal 39150000-8 Różne meble i wyposażenie Część nr 4: Urządzenia drukujące i graficzne 39711100-0 Szczegółowy opis zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow 6.1. Maksymalny wymagany termin wykonania zamówienia: Cześć 1,2,4 :do 15 dni kalendarzowych od podpisania umowy; część 3: do 40 dni kalendarzowych od podpisania umowy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
Inne dokumenty niewymienione Do ofert należy dołączyć formularz ofertowy, załączniki wymienione w SIWZ. pełnomocnictwa jeżeli ofertę podpisuje ustanowiony pełnomocnik, Wykonawca w terminie do 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycję treści oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany treści niniejszej umowy wymagają pod rygorem nieważności zgody obu stron, z zachowaniem formy pisemnej. 2. Zmiana postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa w przypadkach opisanych poniżej, z zastrzeżeniem, iż zmiany te nie wykraczają poza określenie przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ, tj. 1) zmiany terminu realizacji zamówienia na skutek: a) zaistnienia okoliczności siły wyższej np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu lub grożącego powstaniem szkody o znacznych rozmiarach, b) przedłużających się procedur związanych z wykorzystaniem przez Wykonawców środków ochrony prawnej w zamówieniach publicznych lub innych procedur zamówień publicznych, c) przestojów lub opóźnień spowodowanych przez Zamawiającego, d) zawieszenia i wstrzymania dostawy, e) zmian, o których mowa w pkt 6 niniejszego ustępu 2) zmian wynikających ze zmian przepisów prawa, niezależnych od stron, 3) zmiany zakresu dostawy powierzonej podwykonawcom, 4) zmiany podmiotów trzecich na etapie realizacji Umowy, na zasobach których Wykonawca opierał się wskazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem, że spełnione są warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ, 5) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, 6) zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, 7) wykonawcę, któremu Zmawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca: a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą istotnych zmian umowy, b) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców, 8) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Pzp, 9) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na dostawy.
IV 4 4 data 2019-01-09T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa kuchni AGD
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39710000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik informacje dodatkowe ¨ 15 dni roboczych od podpisania umowy – 0 pkt ¨ 10 dni roboczych od podpisania umowy – 40 pkt UWAGA! Termin dostawy jest kryterium oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Lodówka Okap teleskopowy Kuchenka elektryczna Okap kuchenny Lodówka
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa pianina
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37310000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik informacje dodatkowe ¨ 15 dni roboczych od podpisania umowy – 0 pkt ¨ 10 dni roboczych od podpisania umowy – 40 pkt UWAGA! Termin dostawy jest kryterium oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Instrument z: 1) płytą pełno metalową, 2) pełną koncertową klawiaturą 88 klawiszy, 3) obudową wykończoną kolorze wenge barwionego naturalnego, 4) z co najmniej 3 pedałami. Instrument nastrojony, wyregulowany , gotowy do gry
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa mebli i wyposażenia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik informacje dodatkowe 40 dni roboczych od podpisania umowy – 0 pkt 25 dni roboczych od podpisania umowy – 40 pkt UWAGA! Termin dostawy jest kryterium oceny ofert
Zalacznik krotki opis Zakup i dostawa mebli i wyposażenia wg. OPZ w załączeniu do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa urządzenie wielofunkcyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39711100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik informacje dodatkowe ¨ 15 dni roboczych od podpisania umowy – 0 pkt ¨ 10 dni roboczych od podpisania umowy – 40 pkt UWAGA! Termin dostawy jest kryterium oceny ofert
Zalacznik krotki opis • Rozdzielczość druku - 1200 x 600 dpi • Prędkość druku - czerń - 22 str/min • Prędkość druku - kolor - 20 str/min • Automatyczny druk dwustronny • Skaner rozdzielczość optyczna 1200 x 1200 dpi • Skanowanie do plików: PDF; TIFF; JPEG; XPS Kopiarka: • Prędkość kopiowania - czerń - 30 str/min • Prędkość kopiowania - kolor - 26 str/min • Pamięć RAM 256 MB • Wyświetlacz LCD podświetlany • Maksymalny rozmiar nośnika A4 • Obciążenie 30 000 str/mies. • Obsługa papieru Podajnik na 250 arkuszy • Podajnik na 100 arkuszy • Automatyczny podajnik dokumentów (ADF) na 50 arkuszy • Interfejs USB 2.0 • Praca w sieci Wbudowana karta sieciowa Ethernet 10/100 Mb
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)