| GuidZP400 |
07c95244-cefa-4807-a160-20bb27bcde5c
|
| Biuletyn |
663367-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Muzeum Tradycji Niepodległościowych
|
| Regon |
27779900000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Gdańska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
13
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
90706
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
| Zamawiajacy telefon |
042 6327112, 6322044, 6553666
|
| Zamawiajacy fax |
426 364 404
|
| Zamawiajacy email |
muzeumtradycji@arg.pl
|
| Adres strony url |
www.muzeumtradycji/bip.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Współfinansowany ze środków pochodzących z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa VI Rewitalizacja i potencjał endogeniczny regionu, Działanie VI.1. Dziedzictwo kulturowe i infrastruktura kultury, Poddziałanie VI.1.1. Dziedzictwo kultury i infrastruktura kultury – ZIT.
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytucja kultury
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.muzeumtradycji/bip.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.muzeumtradycji/bip.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć osobiście, pocztą lub kurierem w siedzibie Zamawiającego, sekretariat
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Muzeum Tradycji Niepodległościowych, ul. Gdańska 13, 90-706 Łódź
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach projektu pn.: Budowanie nowoczesnego muzeum dzięki innowacyjnym rozwiązaniom. Muzeum Tradycji Niepodległościowych w Łodzi placówką kreatywną”
|
| Numer referencyjny |
ZPIII/2018/RPO
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu i wyposażenia w ramach zadania: „Dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach projektu pn.: Budowanie nowoczesnego muzeum dzięki innowacyjnym rozwiązaniom. Muzeum Tradycji Niepodległościowych w Łodzi placówką kreatywną”.
2. Przedmiot zamówienia składa się z 3 pakietów opisanych w tabeli nr 2 do SIWZ – „Parametry techniczne”:
PAKIET nr 1:
• Oświetlenie
PAKIET nr 2:
• Wyposażenie multimedialne Stacji Radogoszcz i Radegast
PAKIET nr 3:
• Wyposażenie pracowni konserwatorskiej Stacji Radogoszcz
3. Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia został zawarty w:
• załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), tj. „PARAMETRY TECHNICZNE”
4. Na przedmiot zamówienia składa się następujący zakres rzeczowy:
• sprzedaż, dostawa i montaż produktów.
5. Każdy Wykonawca może przystąpić do postępowania na dowolnie wybrany pakiet lub pakiety pod warunkiem wypełnienia wszystkich pozycji w załączniku nr 2 i 2a
(w wybranym pakiecie lub pakietach) i podaniu kwoty ostatecznej za cały przedmiot zamówienia – pakiet. Brak wyceny na daną pozycję pakietu spowoduje odrzucenie oferty.
6. Przedstawione w załączniku nr 2 do SIWZ cechy techniczne przedmiotu zamówienia określają typ wymaganego przez Zamawiającego produktu, narzędzi lub innego wyposażenia (przykład produktu spełniającego oczekiwania). Oznacza to, iż oferowany produkt musi spełniać określone w załączniku parametry techniczne. Parametry urządzeń mogą być korzystniejsze, nie mogą być gorsze niż określone w SIWZ.
7. Oferowany przez Wykonawcę towar musi:
1) spełniać wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w szczególności warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w Zestawieniu asortymentowo-ilościowo-cenowym – załącznik nr 2a SIWZ oraz Parametrów zawartych w załączniku nr 2 SWIZ. Niespełnienie choćby jednego z warunków granicznych określonych w załączniku nr 2 spowoduje odrzucenie oferty.
być fabrycznie nowy, w pełni sprawny,
odpowiadać standardom jakościowym i technicznym, wynikającym z funkcji i przeznaczenia,
być wolny od wad materiałowych, konstrukcyjnych, fizycznych i prawnych,
nie może być obciążony żadnymi prawami na rzecz osób trzecich.
Uwaga:
Parametry stanowią wymagania - nie spełnienie choćby jednego z w/w wymogów spowoduje odrzucenie oferty. Wykonawca zobowiązany jest do podania parametrów w jednostkach wskazanych w tabeli załącznika. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zażądania potwierdzenia wiarygodności przedstawionych przez Wykonawcę danych we wszystkich dostępnych źródłach w tym u producenta.
|
| Cpv glowny przedmiot |
31000000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2019-03-15T00:00:00+01:00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
a) w zakresie posiadanego doświadczenia zawodowego: Dla pakietu 1 warunek
zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie zrealizował
zamówienie na dostawę i montaż oświetlenia typu LED. Dla pakietu 2 warunek zostanie spełniony,
jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie zrealizował zamówienie na dostawę i
montaż sprzętu multimedialnego o wartości dostawy nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto. Dla
pakietu 3 Zamawiający nie precyzuje wymagań.
Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia – nie spełnia.
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania niezbędnej wiedzy i
doświadczenia, jeżeli oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, przedłoży
wykaz wymienionych wyżej dostaw wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ wraz z
dowodami, że dostawy zostały wykonane należycie. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem,
na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, o którym mowa w ust. 1 pkt 3 zostały wcześniej
wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. Uwaga:
dowodami, o których mowa powyżej są zgodnie z § 2 ust. 4 pkt 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z
dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od
wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126), referencje bądź
inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z
uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia
braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Wykonawca, który polega na
zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawia
wyżej wskazany dokument w odniesieniu do tych podmiotów.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Dokumenty, które wykonawcy będą musieli złożyć na każde żądanie zamawiającego w terminie przez
niego wskazanym i w formie określonej w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w
sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o
udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126): 1) Wykaz dostaw, zgodny ze wzorem
stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ, spełniających wymagania określone w rozdziale IX ust. 1 pkt 3)
lit. a) SIWZ wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich
wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z
załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami,
o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego
usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca
nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy - Dotyczy Pakietu nr 1 i 2
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) Dokument potwierdzający opis parametrów technicznych pochodzący od producenta lub informacja
wygenerowana elektronicznie z oficjalnego portalu/strony producenta. Należy dołączyć kartę
katalogową/dokument informacyjny, umożliwiającego weryfikację zgodności oferowanego produktu z
wymaganiami zamawiającego określonymi w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Dokumenty składające się na ofertę:
1) wypełniony Formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.
2) wypełniony załącznik nr 2 do SIWZ – Parametry Techniczne
3) wypełniony załącznik nr 2a do SIWZ – Formularz ilościowo-asortymentowo-cenowy
4) wypełniony załącznik nr 3 i załącznik nr 4 do SIWZ, stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu i przesłanek wykluczenia z postępowania, wraz z załącznikiem nr 5 do SIWZ w przypadku gdy Wykonawca w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy .
5) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i złożenia oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych lub w przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla osoby podpisującej w ich imieniu ofertę (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) – załącznik Wykonawcy.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Istotne postanowienia umowy zawarte są we wzorze umowy.
3. Każda zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
| IV 4 4 data |
2019-01-10T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:15
|
| IV 4 4 jezyki |
POL
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
PAKIET nr 1
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31000000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-03-15T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
PAKIET nr 1: • Oświetlenie
Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia został zawarty w: • załącznik nr 2 do
Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), tj. „PARAMETRY TECHNICZNE”
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
PAKIET nr 2
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32417000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-03-15T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
PAKIET nr 2: •
Wyposażenie multimedialne Stacji Radogoszcz i Radegast Szczegółowy opis zakresu przedmiotu
zamówienia został zawarty w: • załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), tj.
„PARAMETRY TECHNICZNE”
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
PAKIET nr 3
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42990000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-03-15T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
PAKIET nr 3: •
Wyposażenie pracowni konserwatorskiej Stacji Radogoszcz Szczegółowy opis zakresu przedmiotu
zamówienia został zawarty w: • załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), tj.
„PARAMETRY TECHNICZNE”
|
| | |