| GuidZP400 |
8a7b5434-1128-467f-bcf6-32de17820db6
|
| Biuletyn |
663418-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
WS SPZOZ
|
| Regon |
970774733
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Chałubińskiego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Nowa Sól
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
67-100
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
lubuskie
|
| Zamawiajacy telefon |
(68)3882285
|
| Zamawiajacy fax |
(68)3871281
|
| Zamawiajacy email |
zpszpital.krystyna@wp.pl
|
| Adres strony url |
www.szpital-nowasol.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
WS SP ZOZ Nowa Sól
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.bip1.szpital-nowasol.pl/zamowienia_publiczne/11/status/rodzaj/wzp/zwr/
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.bip1.szpital-nowasol.pl/zamowienia_publiczne/11/status/rodzaj/wzp/zwr/
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Chałubińskiego 7, 67-100 Nowa Sól
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywne dostawy sprzętu – protezy naczyniowe, shunty, taśmy do nietrzymania moczu, koncówki do noża harmonicznego i liga sura – na potrzeby Bloku Operacyjnego Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli
|
| Numer referencyjny |
DZP-280-77/2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Sukcesywne dostawy sprzętu – protezy naczyniowe, shunty, taśmy do nietrzymania moczu, koncówki do noża harmonicznego i liga sura – na potrzeby Bloku Operacyjnego Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej
w Nowej Soli
|
| Cpv glowny przedmiot |
33184200-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
24
|
| Okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełnia Wykonawca, który wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - wykonał lub wykonuje:
1) jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 112 000,00 zł brutto
2) jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto
3) jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 1 100,00 zł brutto
4) jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 29 000,00 zł brutto
5) jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 4 000,00 zł brutto
6) jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 12 000,00 zł brutto
7) jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł brutto
8) jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 125 000,00 zł brutto
9) jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 55 000,00 zł brutto
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych – referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - wg. wzoru załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku
nr 3a do SIWZ.- DO OFERTY. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania.
2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem - załącznik nr 5 do SIWZ.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie- wraz
z dowodami potwierdzającymi ich należyte wykonanie - wg wzoru załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
11.1 Katalog, folder bądź ulotkę zaoferowanego asortymentu w Pakiecie 5,8 i 9 celem potwierdzenia parametrów ocenianych określonych w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1.Wypełniony Formularz oferty - wg załącznika nr 2 do SIWZ.
2.Wypełniony Formularz cenowy – wg załącznika 2.1-2.9 do SIWZ.
3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego - zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ ( jeśli dotyczy).
4. Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ ( jeśli dotyczy).
5. Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy.
6. Katalog, folder bądź ulotkę zaoferowanego asortymentu w Pakiecie 1,2,3,4,6 i 7 celem potwierdzenia parametrów ocenianych określonych szczegółowo w załączniku nr 9 do SIWZ. – dokument ten służy przyznaniu punktów w kryterium oceny ofert i nie podlega uzupełnieniu przez Wykonawcę.
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zakres i szczegóły zmian zostały opisane w § 8 Projektu Umowy- Załącznik nr 6
|
| IV 4 4 data |
2019-01-07T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet I- Protezy naczyniowe proste
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33184200-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Pakiet I- Protezy naczyniowe proste
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet II- Protezy rozwidlone
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33184200-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Pakiet II- Protezy rozwidlone
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet III- Łaty naczyniowe
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33184200-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Pakiet III- Łaty naczyniowe
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet IV- Protezy zbrojone z PTFE
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33184200-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Pakiet IV- Protezy zbrojone z PTFE
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet V- Shunt
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33184200-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Pakiet V- Shunt
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet VI- Taśmy do nietrzymania moczu
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33184200-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Pakiet VI- Taśmy do nietrzymania moczu
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet VII- Taśma do nietrzymania moczu
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141621-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Pakiet VII- Taśma do nietrzymania moczu
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
8
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet VIII- Końcówki do noża harmonicznego kompatybilne z generatorem GEN 11
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Pakiet VIII- Końcówki do noża harmonicznego kompatybilne z generatorem GEN 11
|
| | |