| GuidZP400 |
44e61ce8-11f8-4ab7-9117-de8657ae041c
|
| Biuletyn |
663352-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
SP ZOZ Szpital Powiatowy im. Edmunda Biernackiego w Opocznie
|
| Regon |
30427200000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Partyzantów
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
30
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Opoczno
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
26300
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
| Zamawiajacy telefon |
44 7544823
|
| Zamawiajacy fax |
44 7544822
|
| Zamawiajacy email |
zamowienia2@szpitalopoczno.pl, zamowienia3@szpitalopoczno.pl
|
| Adres strony url |
www.szpitalopoczno.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpitalopoczno.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalopoczno.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy zgodnie z SIWZ
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SP ZOZ Szpital Powiatowy im. E. Biernackiego w Opocznie; 26-300 Opoczno, ul. Partyzantów 30, sekretariat
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu jednorazowego użytku na blok operacyjny w podziale na zadania oraz użyczenia bezpłatnie klipsownicy do zadania nr 10 dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. E. Biernackiego w Opocznie
|
| Numer referencyjny |
24/2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku na blok operacyjny w podziale na zadania oraz użyczenia bezpłatnie klipsownicy do zadania nr 10 dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. E. Biernackiego w Opocznie
Zadanie 1 – Trokary i kaniule do laparoskopii
Zadanie 2 – Worek laparoskopowy
Zadanie 3 – Sprzęt do koagulacji
Zadanie 4 – Elektrody jednorazowego użytku
Zadanie 5 – Staplery
Zadanie 6 – Zestaw laparoskopowy
Zadanie 7 – Staplery do siatek przepuklinowych
Zadanie 8 – Zestaw drenażowo-ssący
Zadanie 9 – Wkłady i pojemniki
Zadanie 10 – Klipsy do zabiegów laparoskopowych
Zadanie 11 – Uszczelki i dreny do laparoskopu
Zadanie 12 – Ostrza do Shervera do artroskopii
Zadanie 13 – Narzędzia chirurgiczne j. użytku sterylne
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 4 do SIWZ.
3.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, przy czym każdy z Wykonawców ubiegających się o przedmiotowe zamówienie, może złożyć jedną ofertę na dowolnie wybraną przez siebie część lub wybrane części zamówienia.
|
| Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Okreslenie warunkow |
w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile to wynika z odrębnych przepisów: Zamawiający nie określa spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu. Zastosowanie ma oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp Załącznik nr 2 do SIWZ
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie określa spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu. Zastosowanie ma oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 pkt. 1ustawy Pzp Załącznik nr 2 do SIWZ
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający nie określa spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu. Zastosowanie ma oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 pkt. 1ustawy Pzp Załącznik nr 2 do SIWZ
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) oświadczenie Wykonawcy, że wszystkie oferowane wyroby medyczne posiadają dokumenty
potwierdzające dopuszczenie oferowanych wyrobów medycznych do obrotu zgodnie z
obowiązującymi przepisami (certyfikaty, deklaracje zgodności CE producenta potwierdzające
zgodność wyrobu z wymaganiami dyrektywy unijnej, potwierdzenie zgłoszenia do Rejestru
Wytwórców i Wyrobów Medycznych Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych,
Wyrobów Medycznych i produktów Biobójczych), i że dostarczy je na koszt własny na każde
żądanie Zamawiającego w wyznaczonym przez niego terminie.
b) ulotki, opisy lub strony katalogów w języku polskim dotyczących oferowanego sprzętu z dokładnym opisem, którego zadania i pozycji dotyczą.
c) Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania od Wykonawców próbek w celu potwierdzenia zgodności zaoferowanego produktu ze specyfikacją na każde wezwanie Zamawiającego.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
a) Pełnomocnictwo (w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie) do reprezentowania Wykonawcy w tym do podpisania oferty, jeśli upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika bezpośrednio z innych dokumentów załączonych do oferty. Jeśli upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy wynika z innych dokumentów, Wykonawca załącza je do oferty, chyba, że Zamawiający może te dokumenty uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty.
b) Wypełniony formularz oferty sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń.
c) Wypełniony Załącznik nr 4 do SIWZ formularz asortymentowo-cenowy.
d) Oświadczenie o obowiązku podatkowym ( tzw. odwrócony podatek VAT) Załącznik nr 3 do SIWZ
7. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenia dotyczące tych podmiotów (Załączniki nr 2 do SIWZ).
8. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa także Oświadczenie wg wzoru – Załącznik nr 2 do SIWZ - dotyczące podwykonawców.
9. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oświadczenia wg wzorów – Załącznik nr 2 do SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu należy je złożyć w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. (nie dotyczy przypadku gdy wpłynie tylko jedna oferta). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie w/w dokument składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
.Dopuszczalne zmiany postanowień umowy dotyczyć mogą:
a) zmiany nazwy firmy Wykonawcy i Zamawiającego ;
b) zmiany stawki podatku od towarów i usług,
c) zmiany adresu siedziby firmy Wykonawcy i Zamawiającego;
d) zmiany konta bankowego Wykonawcy i Zamawiającego;
e) zaprzestania produkcji wyrobu lub zmiany wielkości opakowań przez producenta, w tym przypadku Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie udokumentować i powiadomić o tym fakcie Zamawiającego. Jednocześnie Wykonawca zobowiązany jest podać nazwę zamiennika danego preparatu i dostarczyć go do Zamawiającego. Cena zamiennika nie może być wyższa niż podana cena w Załączniku do umowy;
f) zaistnienia, zdarzeń o charakterze siły wyższej, niezależnych od stron umowy,
które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań. Strony zobowiązują się do ustalenia odpowiednio zmienionego terminu wykonania przedmiotu umowy. Za siłę wyższą uważa się
zdarzenie zewnętrzne, którego skutków nie da się przewidzieć, ani im zapobiec,
w szczególności za siłę wyższą z zachowaniem powyższego będzie się uważać działania sił przyrody takie jak: huragan, trzęsienie ziemi, powódź oraz inne zdarzenia takie jak wojnę, zamieszki, skażenie radioaktywne;
g) wprowadzenia wyrobu nowego lub udoskonalonego, spełniającego parametry wymagane w SIWZ, pod warunkiem zachowania ceny jednostkowej netto na poziomie nie wyższym, niż wyrób objęty zamówieniem początkowym. Ewentualna zmiana wyrobu może być dokonana na pisemny, uzasadniony wniosek Wykonawcy za zgodą Zamawiającego, poprzez zawarcie aneksu, w którym dotychczasowy produkt zostanie wykreślony i zastąpiony produktem zmodyfikowanym lub udoskonalonym;
h) zmiany numeru katalogowego wyrobu (zmiana nr kat nie wymaga aneksowania umowy), nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, sposobu konfekcjonowania, liczby opakowań, wymiany/ uzupełnienia elementów składowych aparatury w sytuacji gdy: -wprowadzony zostanie do sprzedaży przez wykonawcę preparat zmodyfikowany/ udoskonalony, wystąpi przejściowy brak preparatu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową - Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego;
i) niewyczerpania całości ilości asortymentu w okresie, na jaki umowa została zawarta, jak również nieprzekroczenia wartości umowy określonej w § 6 ust. 1 w tym okresie albo przypadku określonego w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 z poźn. zm.) - w tych sytuacjach okres obowiązywania umowy dostawy może ulec przedłużeniu na wniosek Zamawiającego maksymalnie o 3 (trzy)miesiące, a Wykonawca tym wnioskiem jest związany;
j) przesunięć ilościowych pomiędzy pozycjami asortymentowymi Załącznika Nr 4 do SIWZ, przyzachowaniu maksymalnej wartości brutto umowy.
3. Zmiany do umowy w przypadkach, o których mowa w ust 2, z wyjątkiem ust. 2 lit. (i), mogą nastąpić na pisemny wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego i będą mogły być wprowadzone za zgodą stron w drodze pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności.
4. Zamawiający dopuszcza obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Wykonawcę. Obniżenie cen jednostkowych może nastąpić w każdym czasie bez konieczności zawierania pisemnego aneksu do umowy.
|
| IV 4 4 data |
2019-01-04T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
12:00
|
| IV 4 4 jezyki |
PLN
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie 1
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Trokary i kaniule do laparoskopii
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie 2
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Worek laparoskopowy
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie 3
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Sprzęt do koagulacji
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie 4
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Elektrody jednorazowego użytku
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie 5
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Staplery
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie 6
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Zestaw laparoskopowy
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie 7
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Staplery do siatek przepuklinowych
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
8
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie 8
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Zestaw drenażowo-ssący
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
9
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie 9
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Wkłady i pojemniki
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
10
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie 10
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Klipsy do zabiegów laparoskopowych
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
11
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie 11
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Uszczelki i dreny do laparoskopu
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
12
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie 12
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Ostrza do Shervera do artroskopii
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
13
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie 13
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Narzędzia chirurgiczne j. użytku sterylne
|
| | |