| GuidZP400 |
efcf49db-613f-40e8-89b8-3fa0382b7c00
|
| Biuletyn |
663871-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego
|
| Regon |
931950382
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wybrzeże J. Słowackiego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
12-14
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
50-411
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
+48717769643
|
| Zamawiajacy fax |
+48717769141
|
| Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@umwd.pl
|
| Adres strony url |
http://www.umwd.dolnyslask.pl
|
| Adres strony internetowej |
http://bip.umwd.dolnyslask.pl/
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020, nr projektu RPDS.07.02.01-02-0023/16
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.umwd.dolnyslask.pl/
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław, Kancelaria Ogólna
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia pracowni hotelarskiej, gastronomicznej i gastronomiczno - cukierniczej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja budynku stodoły na nowoczesne zaplecze kształcenia w obszarze turystyczno-gastronomicznym” – Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Biedrzychowicach”
|
| Numer referencyjny |
DU-Z.272.113.2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni hotelarskiej, gastronomicznej
i gastronomiczno - cukierniczej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja budynku stodoły na nowoczesne zaplecze kształcenia w obszarze turystyczno-gastronomicznym” – Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Biedrzychowicach” z podziałem na 3 zadania:
Zadanie nr 1 – Wyposażenie domowe
Zadanie nr 2 – Wyroby włókiennicze
Zadanie nr 3 – Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji Zamawiający określił w istotnych postanowieniach umownych, odpowiednio dla każdego z zadań. Istotne postanowienia umowne dla Zadania 1 stanowią załącznik nr 4 do SIWZ, dla Zadania 2 załącznik nr 5 do SIWZ, dla Zadania 3 załącznik nr 6 do SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
39200000-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
326314,99
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym zakresie
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym zakresie
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym zakresie
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Zamawiający nie wymaga oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zgodnie ze stanowiskiem Urzędu Zamówień Publicznych, wyrażonym w odpowiedziach na pytania dotyczące znowelizowanych przepisów ustawy, zamieszczonym na stronie Urzędu Zamówień Publicznych, w przypadku, gdy w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta Wykonawca nie ma obowiązku złożenia ww. oświadczenia. 3. Dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy; jeśli ofertę podpisuje pełnomocnik – dokument pełnomocnictwa oraz dokument, z którego wynika uprawnienie dla osoby udzielającej pełnomocnictwa, do dokonania takiej czynności, jeżeli takie umocowanie nie wynika z dokumentów ogólnie dostępnych w bazach CEiDG lub KRS.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo rodzajowe do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium dla ZADANIA 1 w wysokości 8 000,00 PLN.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zmiany umowy wymagać będą zachowania formy pisemnego aneksu podpisanego przez obie Strony, pod rygorem nieważności, i dopuszczalne będą w warunkach określonych w istotnych postanowieniach umownych – odpowiednio dla każdego zadania. Istotne postanowienia umowne dla Zadania nr 1 załącznik nr 4 do SIWZ, dla Zadania nr 2 załącznik nr 5 do SIWZ, dla Zadania nr 3 załącznik nr 6 do SIWZ.
|
| IV 4 4 data |
2019-01-07T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 1 – Wyposażenie domowe
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39200000-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
314295,74
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-02-15T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji Zamawiający określił w istotnych postanowieniach umownych dla Zadania 1, które stanowią załącznik nr 4 do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 2 – Wyroby włókiennicze
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39200000-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
8107,14
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-02-15T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji Zamawiający określił w istotnych postanowieniach umownych dla Zadania 2, które stanowią załącznik nr 5 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 3 – Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39200000-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
3912,11
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-02-15T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji Zamawiający określił w istotnych postanowieniach umownych dla Zadania 3, które stanowią załącznik nr 6 do SIWZ.
|
| | |