Zamówienie zostało podzielone na trzy części:
1. Część nr 1: Wyposażenie szkół w pomoce dydaktyczne i narzędzia TIK
Zamówienie obejmuje dostawę m. in.: tablic interaktywnych, projektorów, urządzeń wielofunkcyjnych, rzutników multimedialnych, wizualizerów, ekran rozwijany, monitory interaktywne, programy multimedialne, rutery, serwery, radioodtwarzacz, kursy językowe, odtwarzacz CD z głośnikami, aparaty fotograficzne, kamery, robot edukacyjny, tablet, klimatyzator.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu cenowym stanowiący Załącznik nr 5.1 do SIWZ.
2. Część nr 2: Wyposażenie pracowni przyrodniczych w szkołach
Zamówienie obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych do pracowni przyrodniczych m. in.: mikroskopów, preparatów, modeli DNA, oka, ucha , serca, model szkieletu człowieka, model atomu, model silnika, klocki, kolekcję skał.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu cenowym stanowiący Załącznik nr 5.2 do SIWZ.
3. Część nr 3: Wyposażenie szkół w meble
Zamówienie obejmuje dostawę mebli do szkoły podstawowej w Dulczy Wielkiej, Zdziarcu, Podborzu, Partyni i NSPdP w Pniu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu cenowym stanowiący Załącznik nr 5.3 do SIWZ.
4. Wykonawca dokona zakupu i dostawy wyposażenia wyszczególnionego w formularzach cenowych, montażu i instalacji oraz uruchomienia urządzeń, które tego wymagają. Wykonawca dokona również instruktażu dla osób wskazanych przez Dyrektorów w obsłudze i eksploatacji wyposażenia. Zaoferowany sprzęt i wyposażenie mają być fabrycznie nowe oraz dopuszczone do obrotu i używania na terytorium Polski.
Oferowane urządzenia i oprogramowanie ma zostać dostarczone, zainstalowane, uruchomione i skonfigurowane w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Po wdrożeniu całej infrastruktury sprzętowej i programowej, system ma być gotowy do pracy bez konieczności wykonania dodatkowych czynności ze strony Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnia obsługi serwisowej w okresie obowiązywania gwarancji.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w formularzach cenowych stanowiących cześć specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Szczegółowa specyfikacja dostaw określa minimalne parametry techniczno- użytkowe.
|
| GuidZP400 |
37192070-7c74-4dd2-b605-dffa36a38140
|
| Biuletyn |
664019-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Gmina Radomyśl Wielki
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Rynek
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
32
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Radomyśl Wielki
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
39310
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
| Zamawiajacy telefon |
146 819 121
|
| Zamawiajacy fax |
146 819 123
|
| Zamawiajacy email |
inwestycje@radomyslwielki.pl
|
| Adres strony url |
https://radomyslwielki.pl/
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Przedmiotowe zamówienie finansowane będzie z budżetu Unii Europejskiej w ramach osi priorytetowych IX Jakość edukacji i kompetencji w regionie, działanie 9.2 Poprawa jakości kształcenia ogólnego w ramach RPO WP na lata 2014-2020.
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
https://radomyslwielki.pl/
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://radomyslwielki.pl/
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście, kurierem, pocztą tradycyjną
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski w Radomyślu Wielkim, Rynek 32, 39-310 Radomyśl Wielki, pokój nr 7
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
„Doposażenie 12 szkół z terenu Gminy Radomyśl Wielki w pomoce dydaktyczne i narzędzia TIK oraz wyposażenie pracowni przedmiotów przyrodniczych w 7 szkołach”.
|
| Numer referencyjny |
BI.V.271.21.2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
| Okreslenie przedmiotu |
Zamówienie zostało podzielone na trzy części:
1. Część nr 1: Wyposażenie szkół w pomoce dydaktyczne i narzędzia TIK
Zamówienie obejmuje dostawę m. in.: tablic interaktywnych, projektorów, urządzeń wielofunkcyjnych, rzutników multimedialnych, wizualizerów, ekran rozwijany, monitory interaktywne, programy multimedialne, rutery, serwery, radioodtwarzacz, kursy językowe, odtwarzacz CD z głośnikami, aparaty fotograficzne, kamery, robot edukacyjny, tablet, klimatyzator.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu cenowym stanowiący Załącznik nr 5.1 do SIWZ.
2. Część nr 2: Wyposażenie pracowni przyrodniczych w szkołach
Zamówienie obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych do pracowni przyrodniczych m. in.: mikroskopów, preparatów, modeli DNA, oka, ucha , serca, model szkieletu człowieka, model atomu, model silnika, klocki, kolekcję skał.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu cenowym stanowiący Załącznik nr 5.2 do SIWZ.
3. Część nr 3: Wyposażenie szkół w meble
Zamówienie obejmuje dostawę mebli do szkoły podstawowej w Dulczy Wielkiej, Zdziarcu, Podborzu, Partyni i NSPdP w Pniu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu cenowym stanowiący Załącznik nr 5.3 do SIWZ.
4. Wykonawca dokona zakupu i dostawy wyposażenia wyszczególnionego w formularzach cenowych, montażu i instalacji oraz uruchomienia urządzeń, które tego wymagają. Wykonawca dokona również instruktażu dla osób wskazanych przez Dyrektorów w obsłudze i eksploatacji wyposażenia. Zaoferowany sprzęt i wyposażenie mają być fabrycznie nowe oraz dopuszczone do obrotu i używania na terytorium Polski.
Oferowane urządzenia i oprogramowanie ma zostać dostarczone, zainstalowane, uruchomione i skonfigurowane w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Po wdrożeniu całej infrastruktury sprzętowej i programowej, system ma być gotowy do pracy bez konieczności wykonania dodatkowych czynności ze strony Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnia obsługi serwisowej w okresie obowiązywania gwarancji.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w formularzach cenowych stanowiących cześć specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Szczegółowa specyfikacja dostaw określa minimalne parametry techniczno- użytkowe.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
30
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium:
a) Dla Części nr 1: w wysokości 1.500,00 PLN
b) Dla części nr 2: w wysokości 700,00 PLN.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zakazane są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że wystąpią okoliczności które przemawiają za koniecznością zmiany postanowień umowy. W szczególności mogą to być:
a) zmiana stawki podatku VAT. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT cena netto pozostaje bez zmian, zmianie ulega cena brutto,
b) w przypadku zmiany nazwy produktu, przez producenta przy niezmienionym produkcie. Wykonawca zobowiązany jest w tym przypadku do przedstawienia stosownych dokumentów.
Powyższe okoliczności stanowią warunki zmiany umowy, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP w przypadku wystąpienia takiej okoliczności.
|
| IV 4 4 data |
2019-01-07T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Wyposażenie szkół w pomoce dydaktyczne i narzędzia TIK
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
Zamówienie obejmuje dostawę m. in.: tablic interaktywnych, projektorów, urządzeń wielofunkcyjnych, rzutników multimedialnych, wizualizerów, ekran rozwijany, monitory interaktywne, programy multimedialne, rutery, serwery, radioodtwarzacz, kursy językowe, odtwarzacz CD z głośnikami, aparaty fotograficzne, kamery, robot edukacyjny, tablet, klimatyzator.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu cenowym stanowiący Załącznik nr 5.1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Wyposażenie pracowni przyrodniczych w szkołach
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
Zamówienie obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych do pracowni przyrodniczych m. in.: mikroskopów, preparatów, modeli DNA, oka, ucha , serca, model szkieletu człowieka, model atomu, model silnika, klocki, kolekcję skał.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu cenowym stanowiący Załącznik nr 5.2 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Wyposażenie szkół w meble
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39160000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
Zamówienie obejmuje dostawę mebli do szkoły podstawowej w Dulczy Wielkiej, Zdziarcu, Podborzu, Partyni i NSPdP w Pniu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu cenowym stanowiący Załącznik nr 5.3 do SIWZ.
|
| | |