Dostawa i montaż infokiosku oraz wdrożenie systemu do zarządzania ruchem pacjenta.

Data publikacji 2018-12-27
Data zakończenia 2019-01-04 00:00:00
Instytucja Szpital Wojewódzki w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Maszyny w rodzaju maszyn liczących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 664356-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301442002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Udzielenie licencji na oprogramowanie aplikacyjne:
a. 5szt. na urządzenie - system kolejkowy rejestracja,
b. 1szt. na serwer - system kolejkowy konfigurator,
c. 5szt. na urządzenie - zarządzanie treścią rejestracja,
2) Automat biletowy - infokiosk - 1 szt.
3) Wykonanie usług wdrożeniowych w tym: instalacja, parametryzacja, konfiguracja.
4) Rekonfigurację środowiska RDBMS poprzez dodanie nowej instancji bazy danych.
5) Wykonanie usług instruktażowych personelu.
6) Serwis gwarancyjny i ewaluację dostarczanego oprogramowania aplikacyjnego w okresie gwarancji.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ - parametry techniczne, na zasadach określonych we wzorze umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d83435dc-aed3-4117-a3e5-878e90df5e35
Biuletyn 664356-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szpital Wojewódzki w Poznaniu
Regon 29220900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Juraszów
Zamawiajacy adres numer domu 42570
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 60479
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 61 8212 359, 61 8212 267
Zamawiajacy fax 61 8212 359, 61 8233 451
Zamawiajacy email szpital@lutycka.pl
Adres strony url www.lutycka.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.lutycka.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Wojewódzki w Poznaniu, ul. Juraszów 7/19 60-479 Poznań
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż infokiosku oraz wdrożenie systemu do zarządzania ruchem pacjenta.
Numer referencyjny SZW/SZP/111/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1) Udzielenie licencji na oprogramowanie aplikacyjne: a. 5szt. na urządzenie - system kolejkowy rejestracja, b. 1szt. na serwer - system kolejkowy konfigurator, c. 5szt. na urządzenie - zarządzanie treścią rejestracja, 2) Automat biletowy - infokiosk - 1 szt. 3) Wykonanie usług wdrożeniowych w tym: instalacja, parametryzacja, konfiguracja. 4) Rekonfigurację środowiska RDBMS poprzez dodanie nowej instancji bazy danych. 5) Wykonanie usług instruktażowych personelu. 6) Serwis gwarancyjny i ewaluację dostarczanego oprogramowania aplikacyjnego w okresie gwarancji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ - parametry techniczne, na zasadach określonych we wzorze umowy.
Cpv glowny przedmiot 30144200-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 23000,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 42
Informacje na temat katalogow 6 tygodni od daty zawarcia umowy - termin maksymalny (termin realizacji jest kryterium punktowanym zgodnie z II kryterium oceny ofert).
Okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 22.2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach: 1. Niezależnie od treści art. 144 PZP, Zamawiający dopuszcza zmianę treści Umowy w przypadku: 1) zmiany wysokości podatku VAT, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów prawa podatkowego, w zakresie determinowanym tymi zmianami, 2) działania Siły Wyższej, 3) konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy z uwagi na przestoje i opóźnienia powstałe z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego - w takim przypadku Strony dopuszczają wydłużenie okresu realizacji Umowy o okres zaistniałych opóźnień, 4) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, uniemożliwiającym wykonanie przedmiotu Umowy w terminie w niej określonym - wówczas zmiana Umowy może dotyczyć przedłużenia terminu wykonania Umowy lub etapu i dostosowania do wydłużonego terminu innych postanowień Umowy 5) zmian/wejścia w życie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym w szczególności przepisów wykonawczych zawierających regulacje z zakresu e-zdrowia; zmiany w takim przypadku zostaną wprowadzone w zakresie koniecznym do dostosowania przedmiotu Umowy do obowiązującego stanu prawnego, 6) konieczności dostawania Umowy do powszechnie obowiązujących przepisów prawa w tym również z zakresu ochrony danych osobowych, 7) zmiany terminów realizacji prac powiązanych (w tym dostawy infrastruktury komputerowej realizowanej w ramach oddzielnego postępowania), które mają wpływ na terminy odbiorów w ramach przedmiotu Umowy, jednak nie dłużej niż o 30 dni. 8) zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wskazanych w wykazie osób załączonym do oferty Wykonawcy, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług i kontrolę jakości - zmiana osoby może nastąpić za zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie; warunkiem akceptacji zmiany przez Zamawiającego, jest wskazanie przez Wykonawcę nowej osoby posiadającej odpowiednie kwalifikacje zawodowe i doświadczenie co najmniej takie same jak określone w opisie warunków udziału w postępowaniu, 9) zmian podmiotowych Stron Umowy w wyniku przekształcenia podmiotowego (następstwa prawnego), 10) zmiany w zakresie formy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu Umowy, 11) korygowania oczywistych omyłek pisarskich, rachunkowych, redakcyjnych oraz niespójności w treści Umowy, 12) jeżeli w wyniku przeprowadzenia analizy przedwdrożeniowej zasadna dla powodzenia Projektu okaże się korekta ilości poszczególnych licencji w zakresie nie powodującym zmiany łącznej ceny z tytułu udzielenia licencji przewidzianej w Umowie. 13) jeżeli nastąpi konieczność modyfikacji poszczególnych zapisów Umowy w celu zachowania spójności z treścią materiałów przedłożonych przez Wykonawców w ofertach a Zamawiający uznał za celowe ich załączenie do Umowy, 14) Jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - w takim przypadku Umowa będzie mogła zostać dostosowana do zaistniałych okoliczności, 15) gdy dla uzyskania właściwego efektu funkcjonalno-użytkowego realizowanego przedmiotu Umowy konieczne będzie zastosowanie rozwiązań zamiennych lub upraszczających rozwiązania określone zgodnie z Umową przez Wykonawcę w porozumieniu z Zamawiającym - pod warunkiem uzyskania efektu na tym samym poziomie technicznym, wydajnościowym i jakościowym; 16) konieczności wprowadzenia zmian redakcyjnych oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych. 2. Wszystkie zmiany Umowy, jak również wszelkie zawiadomienia, zapytania lub informacje odnoszące się lub wynikające z wykonania przedmiotu Umowy, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2019-01-04T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria gwarancja
Znaczenie 20,00
  
Kryteria termin realizacji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)