Dostawy artykułów medycznych jednorazowego użytku

Data publikacji 2019-03-01
Data zakończenia 2019-03-11 00:00:00
Instytucja Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr Władysława Biegańskiego
Miejscowość Grudziądz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Produkty z tworzyw sztucznych,
  • Produkty do pielęgnacji ciała,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 520276-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331416202, 331413209, 331412002, 331900008, 195200007, 331414200, 337000007, 331711000, 331241305
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są dostawy sukcesywne artykułów medycznych jednorazowego użytku w ilościach i asortymentach określonych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ z podziałem na zadania opisane w pkt. III SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 cbc27446-3170-4507-9c34-99ddd587d0a6
Biuletyn 520276-N-2019
Zamawiajacy nazwa Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr Władysława Biegańskiego
Regon 87029873800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Rydygiera
Zamawiajacy adres numer domu 15/17
Zamawiajacy miejscowosc Grudziądz
Zamawiajacy kod pocztowy 86-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 56 6413400
Zamawiajacy fax 56 4621334
Zamawiajacy email sekretariat.dyrekcja@bieganski.org
Adres strony url www.przetargi.bieganski.org
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.przetargi.bieganski.org
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.przetargi.bieganski.org
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą tradycyjną, kurierem lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Regionalny Szpital Specjalistycznym im. dr. Władysława Biegańskiego, ul. L. Rydygiera 15/17, 86-300 Grudziądz, Budynek T, I piętro, pok. nr 108a
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy artykułów medycznych jednorazowego użytku
Numer referencyjny Z/5/PN/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 30
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są dostawy sukcesywne artykułów medycznych jednorazowego użytku w ilościach i asortymentach określonych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ z podziałem na zadania opisane w pkt. III SIWZ
Cpv glowny przedmiot 33141620-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 10
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia:  aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokument, o którym mowa w pkt. VI. 3 powinien złożyć każdy z Wykonawców. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów w celu potwierdzenia, że zaoferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego: - aktualnych dokumentów dopuszczających oferowany przedmiot zamówienia do obrotu i do używania w Polsce zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. 2017 poz. 211 ze zm.) tj. deklaracji zgodności wyrobu medycznego i jeżeli dotyczy certyfikatu wydanego przez jednostkę notyfikowaną (w zależności od klasy danego wyrobu) z wyłączeniem zadań 11, 21; - aktualny dokument (np. deklaracja zgodności) stwierdzający zgodność zaoferowanego przedmiotu zamówienia z Dyrektywą 89/686/EEC dotyczącą środków ochrony osobistej, kategoria III - dotyczy zadania 13 poz. 2; - dokument potwierdzający przeprowadzenie badania na przenikanie cytostatyków zgodnie z ASTM D6978 (np. raport badania przeprowadzonego przez niezależne laboratorium) - dotyczy zadania 13 poz. 2; - dokument potwierdzający przebadanie oferowanego przedmiotu zamówienia na przenikanie substancji chemicznych zgodnie z normą EN 374 (np. certyfikat oceny typu WE, certyfikat badania wydany przez niezależną jednostkę) - dotyczy zadania 13 poz. 2; - dokument potwierdzający zgodność zaoferowanego asortymentu z normą 13795 – dotyczy zadania 19. - certyfikat systemu zarządzania jakością w zakresie procesu produkcji wyrobów medycznych ISO 13485 wystawiony dla producenta oferowanego wyrobu – dotyczy zadania 17 poz. 1-3; - certyfikat systemu zarządzania jakością ISO 9001 wystawiony dla producenta oferowanego wyrobu – dotyczy zadania 17 poz. 1-3; - certyfikat systemu zarządzania środowiskiem ISO 14001 wystawiony dla producenta oferowanego wyrobu – dotyczy zadania 17 poz. 1-3. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
Inne dokumenty niewymienione Formularz ofertowy – stanowiący załącznik do SIWZ. Dokument należy złożyć w formie oryginału. Formularz cenowy – stanowiący załącznik do SIWZ. Dokument należy złożyć w formie oryginału. Pełnomocnictwo w postaci oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie - w przypadku, gdy Wykonawca działa przez pełnomocnika. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika. Pełnomocnictwo powinno zawierać umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Wykonawca na podstawie art. 24 ust. 11 Pzp w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie należy złożyć w formie oryginału. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokument, o którym mowa w pkt. VI. 2. powinien złożyć każdy z Wykonawców
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany treści umowy. 1. Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiany umowy są dopuszczalne bez ograniczeń w zakresie dozwolonym przez art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1 Ustawy - Prawo Zamówień Publicznych przewiduje możliwość zmiany – z zastrzeżeniem formy przewidzianej w ust. 1 – postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: a) zmiany ceny w przypadku zmiany stawki podatku VAT - w takim przypadku zmiana ceny nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT z zachowaniem ceny netto, która pozostaje bez zmian; b) obniżenia cen jednostkowych towaru, o którym mowa w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do niniejszej umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; c) zastąpienia towaru dotychczas dostarczanego w ramach realizacji niniejszej umowy, towarem nowym posiadającym co najmniej takie same parametry, jakie posiadał towar będący podstawą wyboru oferty Wykonawcy, w przypadku wycofania lub wstrzymania produkcji dotychczas dostarczanego towaru, pod warunkiem, iż cena wprowadzonego towaru nie ulegnie zwiększeniu; d) zmiany numeru katalogowego lub nazwy tego samego dostarczanego towaru
IV 4 4 data 2019-03-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:30
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Klauzula informacyjna. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. Administratorem danych osobowych jest Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr Władysława Biegańskiego w Grudziądzu (86- 300) Grudziądz ul. dr Ludwika Rydygiera 15/17, wpisany do Rejestru SPZOZ Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Toruniu VII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS 0000002976 . 2. Dane kontaktowe administratora danych osobowych oraz inspektora ochrony danych osobowych: • Kontakt do administratora danych osobowych: email: serketariat.dyrekcja@bieganski.org, lub pisemnie na adres siedziby administratora - (86-300) Grudziądz ul. dr Ludwika Rydygiera 15/17, • Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych: e-mail: inspektor@bieganski.org lub pisemnie na adres siedziby administratora (86-300) Grudziądz, ul. dr Ludwika Rydygiera 15/17, 56 641 35 79. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /dane identyfikujące postępowanie, np. nazwa, numer/ prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na dostawy artykułów medycznych jednorazowego użytku znak sprawy: Z/5/PN/19, w przypadku zawarcia umowy z Wykonawcą w celu realizacji umowy Z/…/19. 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”. 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Informuje, że dane te mogą być przetwarzane w celu obrony praw i dochodzenia roszczeń przez Administratora Danych w związku z prowadzoną przez niego działalnością. 6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. 7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 8. Posiada Pani/Pan: • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ; • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. 9. Nie przysługuje Pani/Panu: • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zestawy do kaniulacji żył centralnych, igły do znieczuleń
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141620-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 10
Zalacznik krotki opis 6 pozycji asortymentowych
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zestawy do hemofiltracji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141620-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 10
Zalacznik krotki opis 1 pozycja asortymentowa
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zestawy do przedniej resekcji odbytnicy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141620-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 10
Zalacznik krotki opis 2 pozycje asortymentowe
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Igły do nakłuć lędźwiowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141320-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 10
Zalacznik krotki opis 2 pozycje asortymentowe
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Cewniki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141200-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 10
Zalacznik krotki opis 6 pozycji asortymentowych
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Cewniki dwuświatłowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141200-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 10
Zalacznik krotki opis 1 pozycja asortymentowa
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Cewniki i akcesoria do badań urodynamicznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141200-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 10
Zalacznik krotki opis 3 pozycje asortymentowe
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Akcesoria urologiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141620-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 10
Zalacznik krotki opis 2 pozycje asortymentowe
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Worki do moczu, zgłębniki żołądkowe, osłonki lateksowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 10
Zalacznik krotki opis 3 pozycje asortymentowe
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Worki stomijne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 10
Zalacznik krotki opis 2 pozycje asortymentowe
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pojemniki plastikowe z pokrywką
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 10
Zalacznik krotki opis 4 pozycje asortymentowe
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Szyny Zimmera
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 10
Zalacznik krotki opis 2 pozycje asortymentowe
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Rękawice chirurgiczne, diagnostyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141420-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 10
Zalacznik krotki opis 2 pozycje asortymentowe
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Artykuły do toalety jamy ustnej pacjenta
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33700000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 10
Zalacznik krotki opis 1 pozycja asortymentowa
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Różne artykuły medyczne jednorazowego użytku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 10
Zalacznik krotki opis 16 pozycji asortymentowych
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Rampy z portami bezigłowymi
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 10
Zalacznik krotki opis 1 pozycja asortymentowa
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Podkłady chłonne na stoły podgrzewane
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 10
Zalacznik krotki opis 3 pozycje asortymentowe
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Podkłady chłonne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 10
Zalacznik krotki opis 1 pozycja asortymentowa
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Podkłady chłonne na stoły operacyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 10
Zalacznik krotki opis 1 pozycja asortymentowa
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Pościel jednorazowa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 10
Zalacznik krotki opis 1 pozycja asortymentowa
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa Układy oddechowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 10
Zalacznik krotki opis 1 pozycja asortymentowa
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa Rurki i akcesoria do rurek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33171100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 10
Zalacznik krotki opis 6 pozycji asortymentowych
  
Zalacznik czesc nr 23
Zalacznik nazwa Rurki intubacyjne dooskrzelowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33171100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 10
Zalacznik krotki opis 1 pozycja asortymentowa
  
Zalacznik czesc nr 24
Zalacznik nazwa Rurki intubacyjne specjalistyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33171100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 10
Zalacznik krotki opis 1 pozycja asortymentowa
  
Zalacznik czesc nr 25
Zalacznik nazwa Systemy zamknięte do odsysania do rurek intubacyjnych i tracheotomijnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33171100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 10
Zalacznik krotki opis 4 pozycje asortymentowe
  
Zalacznik czesc nr 26
Zalacznik nazwa Elektrody do EKG, papiery rejestracyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33124130-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 10
Zalacznik krotki opis 4 pozycje asortymentowe
  
Zalacznik czesc nr 27
Zalacznik nazwa Folie na uchwyty do mikroskopu ProErgo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 10
Zalacznik krotki opis 1 pozycja asortymentowa
  
Zalacznik czesc nr 28
Zalacznik nazwa Stazy lateksowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 10
Zalacznik krotki opis 1 pozycja asortymentowa
  
Zalacznik czesc nr 29
Zalacznik nazwa Przewody podwójne do cystoskopu i resektoskopu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 10
Zalacznik krotki opis 1 pozycja asortymentowa
  
Zalacznik czesc nr 30
Zalacznik nazwa Laparoskopowe pętle podwiązkowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 10
Zalacznik krotki opis 1 pozycja asortymentowa
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)