GuidZP400 |
cbc27446-3170-4507-9c34-99ddd587d0a6
|
Biuletyn |
520276-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr Władysława Biegańskiego
|
Regon |
87029873800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Rydygiera
|
Zamawiajacy adres numer domu |
15/17
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Grudziądz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
86-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
56 6413400
|
Zamawiajacy fax |
56 4621334
|
Zamawiajacy email |
sekretariat.dyrekcja@bieganski.org
|
Adres strony url |
www.przetargi.bieganski.org
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.przetargi.bieganski.org
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.przetargi.bieganski.org
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pocztą tradycyjną, kurierem lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Regionalny Szpital Specjalistycznym im. dr. Władysława Biegańskiego, ul. L. Rydygiera 15/17, 86-300 Grudziądz, Budynek T, I piętro, pok. nr 108a
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy artykułów medycznych jednorazowego użytku
|
Numer referencyjny |
Z/5/PN/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
30
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są dostawy sukcesywne artykułów medycznych jednorazowego użytku w ilościach i asortymentach określonych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ z podziałem na zadania opisane w pkt. III SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
33141620-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
10
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia:
aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokument, o którym mowa w pkt. VI. 3 powinien złożyć każdy z Wykonawców.
Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów w celu potwierdzenia, że zaoferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego:
- aktualnych dokumentów dopuszczających oferowany przedmiot zamówienia do obrotu i do używania w Polsce zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. 2017 poz. 211 ze zm.) tj. deklaracji zgodności wyrobu medycznego i jeżeli dotyczy certyfikatu wydanego przez jednostkę notyfikowaną (w zależności od klasy danego wyrobu) z wyłączeniem zadań 11, 21;
- aktualny dokument (np. deklaracja zgodności) stwierdzający zgodność zaoferowanego przedmiotu zamówienia z Dyrektywą 89/686/EEC dotyczącą środków ochrony osobistej, kategoria III - dotyczy zadania 13 poz. 2;
- dokument potwierdzający przeprowadzenie badania na przenikanie cytostatyków zgodnie z ASTM D6978 (np. raport badania przeprowadzonego przez niezależne laboratorium) - dotyczy zadania 13 poz. 2;
- dokument potwierdzający przebadanie oferowanego przedmiotu zamówienia na przenikanie substancji chemicznych zgodnie z normą EN 374 (np. certyfikat oceny typu WE, certyfikat badania wydany przez niezależną jednostkę) - dotyczy zadania 13 poz. 2;
- dokument potwierdzający zgodność zaoferowanego asortymentu z normą 13795 – dotyczy zadania 19.
- certyfikat systemu zarządzania jakością w zakresie procesu produkcji wyrobów medycznych ISO 13485 wystawiony dla producenta oferowanego wyrobu – dotyczy zadania 17 poz. 1-3;
- certyfikat systemu zarządzania jakością ISO 9001 wystawiony dla producenta oferowanego wyrobu – dotyczy zadania 17 poz. 1-3;
- certyfikat systemu zarządzania środowiskiem ISO 14001 wystawiony dla producenta oferowanego wyrobu – dotyczy zadania 17 poz. 1-3.
Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
|
Inne dokumenty niewymienione |
Formularz ofertowy – stanowiący załącznik do SIWZ. Dokument należy złożyć w formie oryginału.
Formularz cenowy – stanowiący załącznik do SIWZ. Dokument należy złożyć w formie oryginału.
Pełnomocnictwo w postaci oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie - w przypadku, gdy Wykonawca działa przez pełnomocnika.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika.
Pełnomocnictwo powinno zawierać umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
Wykonawca na podstawie art. 24 ust. 11 Pzp w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie należy złożyć w formie oryginału.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokument, o którym mowa w pkt. VI. 2. powinien złożyć każdy z Wykonawców
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany treści umowy.
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zmiany umowy są dopuszczalne bez ograniczeń w zakresie dozwolonym przez art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
3. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1 Ustawy - Prawo Zamówień Publicznych przewiduje możliwość zmiany – z zastrzeżeniem formy przewidzianej w ust. 1 – postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie:
a) zmiany ceny w przypadku zmiany stawki podatku VAT - w takim przypadku zmiana ceny nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT z zachowaniem ceny netto, która pozostaje bez zmian;
b) obniżenia cen jednostkowych towaru, o którym mowa w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do niniejszej umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
c) zastąpienia towaru dotychczas dostarczanego w ramach realizacji niniejszej umowy, towarem nowym posiadającym co najmniej takie same parametry, jakie posiadał towar będący podstawą wyboru oferty Wykonawcy, w przypadku wycofania lub wstrzymania produkcji dotychczas dostarczanego towaru, pod warunkiem, iż cena wprowadzonego towaru nie ulegnie zwiększeniu;
d) zmiany numeru katalogowego lub nazwy tego samego dostarczanego towaru
|
IV 4 4 data |
2019-03-11T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:30
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Klauzula informacyjna.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem danych osobowych jest Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr Władysława Biegańskiego w Grudziądzu (86- 300) Grudziądz ul. dr Ludwika Rydygiera 15/17, wpisany do Rejestru SPZOZ Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Toruniu VII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS 0000002976 .
2. Dane kontaktowe administratora danych osobowych oraz inspektora ochrony danych osobowych:
• Kontakt do administratora danych osobowych:
email: serketariat.dyrekcja@bieganski.org, lub pisemnie na adres siedziby administratora - (86-300) Grudziądz ul. dr Ludwika Rydygiera 15/17,
• Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych:
e-mail: inspektor@bieganski.org lub pisemnie na adres siedziby administratora (86-300) Grudziądz, ul. dr Ludwika Rydygiera 15/17, 56 641 35 79.
Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /dane identyfikujące postępowanie, np. nazwa, numer/ prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na dostawy artykułów medycznych jednorazowego użytku znak sprawy: Z/5/PN/19, w przypadku zawarcia umowy z Wykonawcą w celu realizacji umowy Z/…/19.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Informuje, że dane te mogą być przetwarzane w celu obrony praw i dochodzenia roszczeń przez Administratora Danych w związku z prowadzoną przez niego działalnością.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zestawy do kaniulacji żył centralnych, igły do znieczuleń
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141620-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
6 pozycji asortymentowych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zestawy do hemofiltracji
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141620-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
1 pozycja asortymentowa
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zestawy do przedniej resekcji odbytnicy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141620-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
2 pozycje asortymentowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Igły do nakłuć lędźwiowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141320-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
2 pozycje asortymentowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Cewniki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141200-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
6 pozycji asortymentowych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Cewniki dwuświatłowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141200-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
1 pozycja asortymentowa
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Cewniki i akcesoria do badań urodynamicznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141200-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
3 pozycje asortymentowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Akcesoria urologiczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141620-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
2 pozycje asortymentowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Worki do moczu, zgłębniki żołądkowe, osłonki lateksowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
3 pozycje asortymentowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Worki stomijne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
2 pozycje asortymentowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Pojemniki plastikowe z pokrywką
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
4 pozycje asortymentowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Szyny Zimmera
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
2 pozycje asortymentowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Rękawice chirurgiczne, diagnostyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141420-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
2 pozycje asortymentowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Artykuły do toalety jamy ustnej pacjenta
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33700000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
1 pozycja asortymentowa
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Różne artykuły medyczne jednorazowego użytku
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
16 pozycji asortymentowych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Rampy z portami bezigłowymi
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
1 pozycja asortymentowa
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
Podkłady chłonne na stoły podgrzewane
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
3 pozycje asortymentowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
Podkłady chłonne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
1 pozycja asortymentowa
|
| |
Zalacznik czesc nr |
19
|
Zalacznik nazwa |
Podkłady chłonne na stoły operacyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
1 pozycja asortymentowa
|
| |
Zalacznik czesc nr |
20
|
Zalacznik nazwa |
Pościel jednorazowa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
1 pozycja asortymentowa
|
| |
Zalacznik czesc nr |
21
|
Zalacznik nazwa |
Układy oddechowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
1 pozycja asortymentowa
|
| |
Zalacznik czesc nr |
22
|
Zalacznik nazwa |
Rurki i akcesoria do rurek
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33171100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
6 pozycji asortymentowych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
23
|
Zalacznik nazwa |
Rurki intubacyjne dooskrzelowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33171100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
1 pozycja asortymentowa
|
| |
Zalacznik czesc nr |
24
|
Zalacznik nazwa |
Rurki intubacyjne specjalistyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33171100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
1 pozycja asortymentowa
|
| |
Zalacznik czesc nr |
25
|
Zalacznik nazwa |
Systemy zamknięte do odsysania do rurek intubacyjnych i tracheotomijnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33171100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
4 pozycje asortymentowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
26
|
Zalacznik nazwa |
Elektrody do EKG, papiery rejestracyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33124130-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
4 pozycje asortymentowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
27
|
Zalacznik nazwa |
Folie na uchwyty do mikroskopu ProErgo
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
1 pozycja asortymentowa
|
| |
Zalacznik czesc nr |
28
|
Zalacznik nazwa |
Stazy lateksowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
1 pozycja asortymentowa
|
| |
Zalacznik czesc nr |
29
|
Zalacznik nazwa |
Przewody podwójne do cystoskopu i resektoskopu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
1 pozycja asortymentowa
|
| |
Zalacznik czesc nr |
30
|
Zalacznik nazwa |
Laparoskopowe pętle podwiązkowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
1 pozycja asortymentowa
|
| |