Dostawa sprzętu komputerowego - 5 części

Data publikacji 2019-03-01
Data zakończenia 2019-03-11 00:00:00
Instytucja Narodowy Instytut Fryderyka Chopina
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 520244-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006, 302313000, 302321108, 488200002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu komputerowego – 5 części
a) Przedmiotem zamówienia dla części nr 1 jest: dostawa laptopów oraz komputerów stacjonarnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ
b) Przedmiotem zamówienia dla części nr 2 jest: dostawa laptopów oraz komputera stacjonarnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ
c) Przedmiotem zamówienia dla części nr 3 jest: dostawa monitorów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ,
d) Przedmiotem zamówienia dla części nr 4 jest: dostawa drukarki laserowej oraz dysków twardych i półprzewodnikowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ,
e) Przedmiotem zamówienia dla części nr 5 jest: dostawa serwerów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4d9c4cde-ecd7-4d57-bfc3-f376884cd404
Biuletyn 520244-N-2019
Zamawiajacy nazwa Narodowy Instytut Fryderyka Chopina
Regon 17307171000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Tamka
Zamawiajacy adres numer domu 43
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-355
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 44 16 100
Zamawiajacy fax 22 44 16 112
Zamawiajacy email zamowienia@nifc.pl
Adres strony url www.chopin.nifc.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.chopin.nifc.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zakup współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Oś priorytetowa nr 2 „E-administracja i otwarty urząd” Działanie nr 2.3 Cyfrowa dostępność i użyteczność informacji sektora publicznego” Poddziałanie nr 2.3.2 „Cyfrowe udostępnianie zasobów kultury”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny PAŃSTWOWA INSTYTUCJA KULTURY
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.chopin.nifc.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.chopin.nifc.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Narodowy Instytut Fryderyka Chopina, ul. Tamka 43, 00-355 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego - 5 części
Numer referencyjny ZP/NIFC-8/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 5
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu komputerowego – 5 części a) Przedmiotem zamówienia dla części nr 1 jest: dostawa laptopów oraz komputerów stacjonarnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ b) Przedmiotem zamówienia dla części nr 2 jest: dostawa laptopów oraz komputera stacjonarnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ c) Przedmiotem zamówienia dla części nr 3 jest: dostawa monitorów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ, d) Przedmiotem zamówienia dla części nr 4 jest: dostawa drukarki laserowej oraz dysków twardych i półprzewodnikowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ, e) Przedmiotem zamówienia dla części nr 5 jest: dostawa serwerów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 7
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, ze wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne, lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Inne dokumenty niewymienione 1) W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - załącznik nr 6 do SIWZ. 2) zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art.22a ust. 2 ustawy) (jeżeli dotyczy), 3) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), 4) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w punkcie III. 4) lit. a-c. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w punkcie III.4) lit. a-c składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający odpowiednio, że: a) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych wart. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Istotne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty zawierają istotne postanowienia umowy, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. Paragraf 9 Istotnych postanowień umowy. 1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty wykonawcy w przypadku wystąpienia którejkolwiek z poniższych okoliczności: a) opóźnień niewynikających z winy Wykonawcy, a wynikających z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, mających wpływ na wykonanie umowy, b) działań osób trzecich uniemożliwiających lub wpływających na opóźnienie wykonanie przedmiotu umowy, które to działania nie są zależne od którejkolwiek ze Stron; c) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego; d) niewykonania części umowy przez Wykonawcę; e) wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami; f) ograniczenia przedmiotu zamówienia; g) wystąpienia potrzeby udzielenia zamówień dodatkowych o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2 Pzp; h) zmiana obowiązujących przepisów prawnych; i) zmiana stawki podatku od towarów i usług; j) wystąpienie innych niż powyższe sytuacji umożliwiających zmianę umowy wymienionych w art. 144 ust. 1 Pzp; 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy o następującym zakresie i charakterze: 1) wydłużenie terminów wykonania Umowy w przypadkach, o których mowa w ust. 1 lit. a-c i e; 2) wynagrodzenia za wykonanie Umowy, w przypadkach, o których mowa w ust. 1 lit. a i b (zmiana polegająca na obniżeniu wynagrodzenia o wartość prac niewykonanych), lit. b (zmiana polegająca na obniżeniu wynagrodzenia o wartość prac niewykonanych z uwagi na działanie osób trzecich lub podwyższeniu wynagrodzenia o wartość prac niezbędnych dla wykonania przedmiotu umowy a związanych z działaniami osób trzecich), lit. c (zmiana zależna od zmiany kosztów związanych ze zmianą sposobu wykonania przedmiotu umowy), lit. i (zmiana ograniczona do zmiany wysokości wynagrodzenia wynikającej ze zmiany stawki podatku; cena netto pozostanie bez zmian, zwiększona zostanie cena brutto umowy), lit. d i f (zmiana polegająca na obniżeniu wynagrodzenia o wartość prac niewykonanych), lit. g (zmiana polegająca na zwiększeniu wynagrodzenia o wartość zamówień dodatkowych) niniejszego paragrafu, 3) zakresu prac w przypadkach, o których mowa w ust. 1 lit. a (zmniejszenie zakresu prac w zakresie niewykonanym), lit. b (zmniejszenie zakresu prac w zakresie niewykonanym lub zwiększenie zakresu prac o zakres niezbędny dla wykonania przedmiotu umowy a związany z działaniami osób trzecich), lit. c (zmiana zakresu prac uzależniona od nowego sposobu wykonania przedmiotu umowy), lit. d i f (zmniejszenie zakresu prac o prace niewykonane), lit. e (zmniejszenie zakresu prac o prace niewykonane lub zwiększenie zakresu prac o zakres niezbędny dla wykonania przedmiotu umowy a wynikający z wystąpienia Siły wyższej), lit. g (zmiana polegająca na zwiększeniu zakresu prac o zakres prac dodatkowych) niniejszego paragrafu, 4) wynikającym z dokonanej zmiany przepisów w przypadku, o którym mowa w ust. 1 lit. h niniejszego paragrafu.
IV 4 4 data 2019-03-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa laptopów oraz komputerów stacjonarnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia dla części nr 1 jest: dostawa laptopów oraz komputerów stacjonarnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa laptopów i oraz komputera stacjonarnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia dla części nr 2 jest: dostawa laptopów oraz komputera stacjonarnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa monitorów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30231300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia dla części nr 3 jest: dostawa monitorów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa drukarki laserowej oraz dysków twardych i półprzewodnikowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia dla części nr 4 jest: dostawa drukarki laserowej oraz dysków twardych i półprzewodnikowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa serwerów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48820000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia dla części nr 5 jest: dostawa serwerów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria gwarancja i rękojmia
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)