GuidZP400 |
4d9c4cde-ecd7-4d57-bfc3-f376884cd404
|
Biuletyn |
520244-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Narodowy Instytut Fryderyka Chopina
|
Regon |
17307171000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Tamka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
43
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-355
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 44 16 100
|
Zamawiajacy fax |
22 44 16 112
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@nifc.pl
|
Adres strony url |
www.chopin.nifc.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.chopin.nifc.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zakup współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Oś priorytetowa nr 2 „E-administracja i otwarty urząd” Działanie nr 2.3 Cyfrowa dostępność i użyteczność informacji sektora publicznego” Poddziałanie nr 2.3.2 „Cyfrowe udostępnianie zasobów kultury”
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
PAŃSTWOWA INSTYTUCJA KULTURY
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.chopin.nifc.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.chopin.nifc.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Narodowy Instytut Fryderyka Chopina, ul. Tamka 43, 00-355 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego - 5 części
|
Numer referencyjny |
ZP/NIFC-8/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
5
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu komputerowego – 5 części
a) Przedmiotem zamówienia dla części nr 1 jest: dostawa laptopów oraz komputerów stacjonarnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ
b) Przedmiotem zamówienia dla części nr 2 jest: dostawa laptopów oraz komputera stacjonarnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ
c) Przedmiotem zamówienia dla części nr 3 jest: dostawa monitorów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ,
d) Przedmiotem zamówienia dla części nr 4 jest: dostawa drukarki laserowej oraz dysków twardych i półprzewodnikowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ,
e) Przedmiotem zamówienia dla części nr 5 jest: dostawa serwerów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
7
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, ze wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne, lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - załącznik nr 6 do SIWZ. 2) zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art.22a ust. 2 ustawy) (jeżeli dotyczy), 3) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), 4) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w punkcie III. 4) lit. a-c. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w punkcie III.4) lit. a-c składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający odpowiednio, że: a) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych wart. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Istotne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty zawierają istotne postanowienia umowy, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. Paragraf 9 Istotnych postanowień umowy.
1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty wykonawcy w przypadku wystąpienia którejkolwiek z poniższych okoliczności:
a) opóźnień niewynikających z winy Wykonawcy, a wynikających z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, mających wpływ na wykonanie umowy,
b) działań osób trzecich uniemożliwiających lub wpływających na opóźnienie wykonanie przedmiotu umowy, które to działania nie są zależne od którejkolwiek ze Stron;
c) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego;
d) niewykonania części umowy przez Wykonawcę;
e) wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami;
f) ograniczenia przedmiotu zamówienia;
g) wystąpienia potrzeby udzielenia zamówień dodatkowych o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2 Pzp;
h) zmiana obowiązujących przepisów prawnych;
i) zmiana stawki podatku od towarów i usług;
j) wystąpienie innych niż powyższe sytuacji umożliwiających zmianę umowy wymienionych w art. 144 ust. 1 Pzp;
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy o następującym zakresie i charakterze:
1) wydłużenie terminów wykonania Umowy w przypadkach, o których mowa w ust. 1 lit. a-c i e;
2) wynagrodzenia za wykonanie Umowy, w przypadkach, o których mowa w ust. 1 lit. a i b (zmiana polegająca na obniżeniu wynagrodzenia o wartość prac niewykonanych), lit. b (zmiana polegająca na obniżeniu wynagrodzenia o wartość prac niewykonanych z uwagi na działanie osób trzecich lub podwyższeniu wynagrodzenia o wartość prac niezbędnych dla wykonania przedmiotu umowy a związanych z działaniami osób trzecich), lit. c (zmiana zależna od zmiany kosztów związanych ze zmianą sposobu wykonania przedmiotu umowy), lit. i (zmiana ograniczona do zmiany wysokości wynagrodzenia wynikającej ze zmiany stawki podatku; cena netto pozostanie bez zmian, zwiększona zostanie cena brutto umowy), lit. d i f (zmiana polegająca na obniżeniu wynagrodzenia o wartość prac niewykonanych), lit. g (zmiana polegająca na zwiększeniu wynagrodzenia o wartość zamówień dodatkowych) niniejszego paragrafu,
3) zakresu prac w przypadkach, o których mowa w ust. 1 lit. a (zmniejszenie zakresu prac w zakresie niewykonanym), lit. b (zmniejszenie zakresu prac w zakresie niewykonanym lub zwiększenie zakresu prac o zakres niezbędny dla wykonania przedmiotu umowy a związany z działaniami osób trzecich), lit. c (zmiana zakresu prac uzależniona od nowego sposobu wykonania przedmiotu umowy), lit. d i f (zmniejszenie zakresu prac o prace niewykonane), lit. e (zmniejszenie zakresu prac o prace niewykonane lub zwiększenie zakresu prac o zakres niezbędny dla wykonania przedmiotu umowy a wynikający z wystąpienia Siły wyższej), lit. g (zmiana polegająca na zwiększeniu zakresu prac o zakres prac dodatkowych) niniejszego paragrafu,
4) wynikającym z dokonanej zmiany przepisów w przypadku, o którym mowa w ust. 1 lit. h niniejszego paragrafu.
|
IV 4 4 data |
2019-03-11T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa laptopów oraz komputerów stacjonarnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
7
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia dla części nr 1 jest: dostawa laptopów oraz komputerów stacjonarnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa laptopów i oraz komputera stacjonarnego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
7
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia dla części nr 2 jest: dostawa laptopów oraz komputera stacjonarnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa monitorów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30231300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
7
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia dla części nr 3 jest: dostawa monitorów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa drukarki laserowej oraz dysków twardych i półprzewodnikowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
7
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia dla części nr 4 jest: dostawa drukarki laserowej oraz dysków twardych i półprzewodnikowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa serwerów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48820000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
7
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia dla części nr 5 jest: dostawa serwerów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ
|
| |