Dostawa sprzętu jednorazowego użytku: znacznik złota, staplery i ładunki liniowe, szkło laboratoryjne

Data publikacji 2019-03-04
Data zakończenia 2019-03-13 00:00:00
Instytucja Centrum Onkologii im. prof. Franciszka Łukaszczyka w Bydgoszczy
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 520745-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa sprzętu jednorazowego użytku: znacznik złota, staplery i ładunki liniowe, szkło laboratoryjne

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c990de4a-58b4-4e7a-8808-b5a8ab77ffc4
Biuletyn 520745-N-2019
Zamawiajacy nazwa Centrum Onkologii im. prof. Franciszka Łukaszczyka w Bydgoszczy
Regon 12553630000000
Zamawiajacy adres ulica ul. dr Izabeli Romanowskiej
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Bydgoszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 85-796
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon (0-52)3743208
Zamawiajacy fax (0-52)3743301
Zamawiajacy email dzierzawskab@co.bydgoszcz.pl
Adres strony url www.co.bydgoszcz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.co.bydgoszcz.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.co.bydgoszcz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 85-796 Bydgoszcz ul. dr Izabeli Romanowskiej 2 – kancelaria Centrum Onkologii, pok. 1075
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu jednorazowego użytku: znacznik złota, staplery i ładunki liniowe, szkło laboratoryjne
Numer referencyjny 274/P/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa sprzętu jednorazowego użytku: znacznik złota, staplery i ładunki liniowe, szkło laboratoryjne
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Kompletne właściwe dokumenty dopuszczające do stosowania na terenie Polski i Krajów Unii Europejskiej w zależności od klasyfikacji wyrobów medycznych – zgodnych z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. - dotyczy Grupy 1-3. 2. Katalog/ wyciąg z katalogu w języku polskim, zawierający oferowane produkty zawarte w specyfikacji - dotyczy Grupy 1-3. 3. Próbki- zgodnie z wykazem załącznika nr 7 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wykonawca gwarantuje niezmienność cen wymienionych w załączniku nr 1 do umowy, przez okres dwunastu miesięcy licząc od dnia zawarcia niniejszej umowy. Po tym okresie w/w ceny mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy w związku z uzasadnioną zmianą cen producenta oraz zmianą kursu walut, która to zmiana może następować nie częściej niż raz na kwartał, po pisemnym zaakceptowaniu przez Zamawiającego. 2. Zmiana umowy może obejmować, w zakresie dozwolonym przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018 r., poz. 1986 z późn.zm.) dalej ustawa Pzp, w szczególności zakres: 1) zmiany rozmiaru wyrobu medycznego, objętego przedmiotem umowy, 2) zmiany numeru katalogowego wyrobu medycznego, objętego przedmiotem umowy, 3) zmiany opakowania lub sposobu pakowania wyrobu medycznego. 3. Warunkami dokonania zmian, wskazanych w ust. 2 niniejszego paragrafu mogą być alternatywnie: 1) wprowadzony na rynek przez Wykonawcę wyrób medyczny zmodyfikowany lub udoskonalony, 2) zaprzestanie produkcji lub przejściowy brak wyrobu medycznego na rynku, 3) zmiana miejsca wytwarzania wyrobu medycznego, 4) wycofanie kodu/numeru katalogowego wyrobu medycznego. 4. Warunkiem dokonania zmian, wskazanych w ust. 2 pkt 2 niniejszego paragrafu będzie dostarczenie przez Wykonawcę dokumentu wystawionego przez producenta wyrobu medycznego wraz z deklaracją zgodności (CE) przed podpisaniem przez strony stosownego aneksu do umowy. 3. W razie nie wyczerpania limitu finansowego przez okres umowy, umowa ulega przedłużeniu do wyczerpania limitu, o którym mowa w § 2 ust.1 umowy, jeśli jest to korzystne dla Zamawiającego. 4. W przypadku, gdy umowa zostanie pomiędzy stronami przedłużona na okres dłuższy niż 12 miesięcy, zgodnie z zapisami ust. 3 niniejszego paragrafu, wartość umowy, może ulec zmianie w przypadku : 1) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2018 r., poz. 2177); 2) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; 3) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 o pracowniczych planach kapitałowych ( Dz.U. z 2018 r. poz.2215 ), jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 5. W przypadku zmiany, o której mowa w ust 4 pkt 1 niniejszego paragrafu wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. 6. W przypadku zmiany, o której mowa w ust 4 pkt 2 niniejszego paragrafu wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego. 7. W przypadku zmiany, o której mowa w ust.4 pkt3 niniejszego paragrafu wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie z uwzględnieniem sumy wzrostu kosztów realizacji zamówienia publicznego wynikającą z wpłat do pracowniczego planu kapitałowego dokonanego przez Wykonawcę. 8. Wprowadzenie zmian wysokości wynagrodzenia wymaga uprzedniego złożenia Zamawiającemu przez Wykonawcę oświadczenia o wysokości dodatkowych kosztów wynikających z wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 4 pkt 1, pkt 2 i pkt 3 niniejszego paragrafu. oraz zmiany zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
IV 4 4 data 2019-03-13T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Grupa 1 - Staplery i ładunki liniowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Grupa 1 - Staplery i ładunki liniowe
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Grupa 2 - Znacznik złota
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Grupa 2 - Znacznik złota
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Grupa 3 - Szkło laboratoryjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Grupa 3 - Szkło laboratoryjne
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria czas realizacji zamówienia częściowego
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)