Zakup sprzętu komputerowego

Data publikacji 2019-03-04
Data zakończenia 2019-03-14 00:00:00
Instytucja Polskie Radio S.A. Biuro Zamówień Publicznych
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 520740-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa monitorów oraz komputerów stacjonarnych i komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wymogi i warunki ich realizacji, zostały określone w Załączniku nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia) oraz w Załączniku nr 6 do SIWZ (Wzór umowy).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6ccbd0a1-6e56-46b1-948b-368c0b2f92e4
Biuletyn 520740-N-2019
Zamawiajacy nazwa Polskie Radio S.A. Biuro Zamówień Publicznych
Regon 10420591000000
Zamawiajacy adres ulica Al. Niepodległości
Zamawiajacy adres numer domu 77/85
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-977
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48 22 645 36 90,
Zamawiajacy fax +48 22 645 39 57
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@polskieradio.pl,
Adres strony url www.prsa.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.prsa.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.prsa.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jest złożenie oferty w formie pisemnej zgodnie z pkt 18.4 SIWZ. Ofertę opisaną zgodnie z pkt. 18.14 SIWZ należy złożyć w siedzibie Zamawiającego do skrzyni wystawionej w holu budynku O-1 (stary budynek) oznaczonej zgodnie z pkt. 19.1 SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Zakup sprzętu komputerowego
Numer referencyjny BP-DZP.B5.62.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa monitorów oraz komputerów stacjonarnych i komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wymogi i warunki ich realizacji, zostały określone w Załączniku nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia) oraz w Załączniku nr 6 do SIWZ (Wzór umowy).
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 15
Informacje na temat katalogow Zamawiający wymaga, aby dostawa sprzętu komputerowego została zrealizowana w następujących maksymalnych terminach: 1. dla zadania nr 1 - maksymalnie 15 dni roboczych od daty zawarcia umowy, 2. dla zadania nr 2 - maksymalnie 15 dni roboczych od daty zawarcia umowy, 3. dla zadania nr 3 – maksymalnie 15 dni roboczych od daty zawarcia umowy. Przez dni robocze należy rozumieć dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem przypadających w tym okresie dni ustawowo wolnych od pracy. Do terminu wykonania zamówienia nie wlicza się terminów przeznaczonych na dokonanie odbioru ilościowego i technicznego.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 10.2. Poza oświadczeniem własnym, o którym mowa w pkt. 10.1 SIWZ, wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wraz z ofertą: 10.2.1. wypełniony formularz oferty – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ; 10.2.2. wypełniony formularz specyfikacji technicznej oferowanego sprzętu – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ i zgodnie z wytycznymi podanymi we wzorze tego formularza; 10.2.3. pełnomocnictwo – w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy składa pełnomocnik oraz w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w którym określony zostanie zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. 10.3 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy, wykonawcy zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy, po otwarciu ofert, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej podanej w pkt I SIWZ, informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązani są przedłożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawcy wraz ze złożeniem przedmiotowego oświadczenia, mogą przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłóceń konkurencyjności w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następujących okolicznościach w zakresie: 1) przedłużenia za zgodą Zamawiającego terminu realizacji przedmiotu Umowy, o którym mowa w § 3 ust. 1 w przypadku wystąpienia okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, a których Strony nie mogły przewidzieć w momencie zawierania Umowy, 2) zmiany sposobu spełnienia świadczenia poprzez wdrożenie zmian technicznych i technologicznych w dostarczanym sprzęcie w przypadku, gdy wystąpi co najmniej jedna z poniższych okoliczności: a) niedostępność na rynku któregokolwiek ze sprzętu lub jego komponentów, określonych w Załączniku nr 1 i Załączniku nr 2 do Umowy, spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tego sprzętu lub komponentu, co zostanie udokumentowane oświadczeniem producenta sprzętu lub komponentu. Zmiana może dotyczyć wyłącznie zamiany na nowszy model sprzętu zastępujący na rynku poprzednika, pod warunkiem spełnienia przez ten sprzęt warunków technicznych i funkcjonalnych określonych w ww. Załącznikach, b) konieczność zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych / technologicznych niż wskazane w Załącznikach nr 1 i 2 do Umowy, w sytuacji gdy konieczność zastosowania nowych rozwiązań wynikałaby ze zmian w obowiązujących przepisach prawa, 3) zmiany podwykonawców, wymienionych w § 8 ust. 3, pod warunkiem wskazania nie później jednak niż na 7 dni kalendarzowych przed dokonaniem zmiany powodów, dla których istnieje konieczność dokonania przedmiotowej zmiany i podania nazwy (firmy) podwykonawcy*, 4) podwykonawców – w przypadku, gdy składając ofertę Wykonawca zobowiązał się do samodzielnego wykonania przedmiotu Umowy, o którym mowa w § 1 ust. 1, a w okresie jego realizacji zaistnieje konieczność wykonania przedmiotu Umowy z udziałem podwykonawcy – w tym przypadku Wykonawca niezwłocznie, nie później jednak niż na 7 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu Umowy z udziałem podwykonawcy zobowiązany jest do: a) wykazania powodów, dla których realizacji przedmiotu Umowy wymaga udziału podwykonawcy, b) wskazania części przedmiotu Umowy, która zostanie przekazana podwykonawcy do wykonania, c) podania nazwy (firmy) podwykonawcy 5) wprowadzenia klauzul/ postanowień dotyczących ochrony danych osobowych i przetwarzania danych osobowych wynikających z rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) oraz innych przepisów prawa.
IV 4 4 data 2019-03-14T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:20
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Po zakończeniu postępowania, a przed zawarciem Umowy wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest do: 1. przedłożenia dokumentu potwierdzającego wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 2. przedłożenia umowy regulującej współpracę wykonawców – w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, 3. w przypadku złożenia oferty w Zadaniu nr 3 - przedłożenia oświadczenia lub innego dokumentu producenta potwierdzającego, że oferowany sprzęt pozytywnie przeszedł testy normy MIL-STD-810G w zakresie: a) wibracji - Metoda 514.6 b) uderzenia - Metoda 516.6 c) wilgotności - Metoda 507.5 d) odporności na piasek i pył - Metoda 510 Powyższe dokumenty powinny zostać przedłożone w oryginale lub w kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. W przypadku, gdy Wykonawca nie przedłoży ww. dokumentów lub przedłoży dokumenty obarczone wadami i nie dostarczy poprawionych dokumentów, Zamawiający uzna, że podpisanie umowy na realizację Zadania nr 3 jest niemożliwe z przyczyn, leżących po stronie Wykonawcy. 23. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY 23.1. Zamawiający wymaga aby wykonawca przed podpisaniem Umowy wniósł zabezpieczenie należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 10 % ceny całkowitej podanej w ofercie, w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru wykonawcy: 1. w pieniądzu, wpłaconym na konto Polskiego Radia S.A.: Polskie Radio S.A. (Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S. A. (PKO BP S.A.) nr: 95 1020 1026 0000 1002 0298 1389, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2018r., poz. 110 ze zm.). 23.2. W przypadku wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja ta powinna być nieodwołalna, bezwarunkowa, niepodlegająca przenoszeniu i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego. Zobowiązanie wynikające dla banku / ubezpieczyciela udzielającego takiej gwarancji pozostaje dla niego wiążące przez okres wykonywania Umowy, przedłużony o okres 30 dni. 23.3. W przypadku wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej albo w formie poręczenia bankowego, warunki gwarancji lub poręczenia muszą być zaakceptowane przez Zamawiającego. 23.4. W przypadku wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie określonej w pkt. 23.1.1. SIWZ, Zamawiający przechowywać będzie je na rachunku bankowym. Zabezpieczenie to zostanie zwrócone wykonawcy wraz z odsetkami, wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, po pomniejszeniu o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizję bankową za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy, po upływie okresu wskazanego w § 9 ust. 3 Załącznika nr 6 do SIWZ

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga, aby dostawa sprzętu komputerowego, o którym mowa w Zadaniu nr 1 została zrealizowana w terminie - maksymalnie 15 dni roboczych od daty zawarcia umowy. Przez dni robocze należy rozumieć dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem przypadających w tym okresie dni ustawowo wolnych od pracy. Do terminu wykonania zamówienia nie wlicza się terminów przeznaczonych na dokonanie odbioru ilościowego i technicznego.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia w Zadaniu nr 1 jest dostawa 25 szt. monitorów typu 1 (tabela 1.1 SIWZ), oraz 10 szt. monitorów typu 2 (tabela 1.2 SIWZ), zwanych dalej "sprzętem".
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga, aby dostawa sprzętu komputerowego, o którym mowa w Zadaniu nr 2 została zrealizowana w terminie - maksymalnie 15 dni roboczych od daty zawarcia umowy. Przez dni robocze należy rozumieć dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem przypadających w tym okresie dni ustawowo wolnych od pracy. Do terminu wykonania zamówienia nie wlicza się terminów przeznaczonych na dokonanie odbioru ilościowego i technicznego.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia w Zadaniu nr 2 jest dostawa 10 szt. komputerów stacjonarnych (tabela 2 SIWZ) wraz z oprogramowaniem, zwanych dalej ”sprzętem”.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga, aby dostawa sprzętu komputerowego, o którym mowa w Zadaniu nr 3 została zrealizowana w terminie - maksymalnie 15 dni roboczych od daty zawarcia umowy. Przez dni robocze należy rozumieć dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem przypadających w tym okresie dni ustawowo wolnych od pracy. Do terminu wykonania zamówienia nie wlicza się terminów przeznaczonych na dokonanie odbioru ilościowego i technicznego. Po zakończeniu postępowania, a przed zawarciem Umowy wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w Zadaniu nr 3 zobowiązany jest do przedłożenia oświadczenia lub innego dokumentu producenta potwierdzającego, że oferowany sprzęt pozytywnie przeszedł testy normy MIL-STD-810G w zakresie: a) wibracji - Metoda 514.6 b) uderzenia - Metoda 516.6 c) wilgotności - Metoda 507.5 d) odporności na piasek i pył - Metoda 510 Powyższe dokumenty powinny zostać przedłożone w oryginale lub w kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. W przypadku, gdy Wykonawca nie przedłoży ww. dokumentów lub przedłoży dokumenty obarczone wadami i nie dostarczy poprawionych dokumentów, Zamawiający uzna, że podpisanie umowy na realizację Zadania nr 3 jest niemożliwe z przyczyn, leżących po stronie Wykonawcy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia w Zadaniu nr 3 jest dostawa 18 szt. komputerów przenośnych typu 1 (tabela 3.1 SIWZ) oraz 2 szt. komputerów przenośnych typu 2 (tabela 3.2 SIWZ) wraz z oprogramowaniem, zwanych dalej ”sprzętem”.
  

Criterion

Kryteria cena oferty
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)