GuidZP400 |
57661965-f54a-4c36-adb8-f3a5d9f11617
|
Biuletyn |
521453-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Policji w Pile
|
Regon |
57029066300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Pl. Staszica
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Piła
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
64-920
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
67 3522134,
|
Zamawiajacy fax |
67 3522322
|
Zamawiajacy email |
magdalena.losos@sppila.policja.gov.pl,
|
Adres strony url |
www.pila.szkolapolicji.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Szkolenie Policji
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.pila.szkolapolicji.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pila.szkolapolicji.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty pisemne należy składać w siedzibie Zamawiającego w Kancelarii Ogólnej Szkoły Policji w Pile.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szkoła Policji w Pile, 64-920 Piła, Plac Staszica 7
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa świeżych produktów mącznych dla Szkoły Policji w Pile
|
Numer referencyjny |
42/WZ-186/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa świeżych produktów mącznych dla Szkoły Policji w Pile w orientacyjnej ilości 2 750 kg. Przewidywany termin pierwszej dostawy: 25 marca 2019 r. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do 3 razy w tygodniu w godz. 10:00-12:00 na koszt i ryzyko Wykonawcy. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może wymagać od Wykonawcy dostawy towaru również w soboty w godz. 10:00-12:00.
|
Cpv glowny przedmiot |
15851000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Umowa zostanie zawarta na czas określony: od dnia zawarcia do dnia 31 grudnia 2019 r. Zamawiający zastrzega prawo jednostronnego wydłużenia okresu realizacji umowy do 60 dni po terminie określonym w umowie, w ramach przeznaczonych na ten cel środków finansowych i żądania zawarcia w tym zakresie aneksu do umowy.
|
Okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności na podstawie ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2018 r. poz. 1541 ze zm.), a w szczególności, posiada i dołączy do oferty zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Powiatowej Inspekcji Sanitarnej – zgodnie z art. 61 i 62 ust. 1 wyżej wymienionej ustawy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej jednym środkiem transportu przystosowanym do przewozu żywności objętej niniejszym zamówieniem, spełniającym niezbędne warunki określone w przepisach.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, na wezwanie Zamawiającego Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, zobowiązany jest do złożenia w wyznaczonym – nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, tj.:
a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Ponadto, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, na wezwanie Zamawiającego Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, zobowiązany jest do złożenia w wyznaczonym – nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, tj.:
a) zaświadczenia o wpisie do rejestru zakładów albo zatwierdzeniu zakładu podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Powiatowej Inspekcji Sanitarnej zgodnie z art. 61 i 62 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2018 r. poz. 1541 ze zm.) wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r. w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego. Z ww. decyzji powinno wynikać, iż przedsiębiorstwo Wykonawcy jest dopuszczone do obrotu produktami spożywczymi, stanowiącymi przedmiot zamówienia lub posiada zezwolenie na produkcję artykułów spożywczych stanowiących przedmiot zamówienia.
b) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, tj. wymagane jest wykazanie co najmniej jednego środka transportu spełniającego niezbędne warunki określone w przepisach – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ wraz z decyzją Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego zatwierdzającą środek transportu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty następujące dokumenty:
1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
2. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
3. Oświadczenie wymagane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ.
4. Klauzulę informacyjną z art. 13 ust. RODO, stanowiącą załącznik nr 8 do SIWZ,
5. Oświadczenie wymagane od Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian do niniejszej umowy, spowodowanych okolicznościami niezależnymi i niezawinionymi przez strony w przypadku:
1) zmiany ilości dostawy, pod warunkiem nieprzekroczenia kwoty brutto, o której mowa w §…..oraz pod warunkiem występowania produktu w opisie przedmiotu zamówienia oraz po cenie podanej w ofercie, na podstawie której zawarto niniejszą umowę.
2) zmiany nazwy produktu (producenta) pod warunkiem zaoferowania produktów równoważnych, nie gorszych jakościowo od dotychczas dostarczanych produktów, przy jednoczesnym zachowaniu dotychczasowych lub niższych cen jednostkowych
2. Zmiana dostarczanego asortymentu może nastąpić w przypadku:
1) zakończenia produkcji danej pozycji asortymentowej,
2) zmiany gramatury danej pozycji asortymentowej przez producenta produktu,
3) niedostępności produktu na rynku powyżej 14 dni.
|
IV 4 4 data |
2019-03-13T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 5 okres |
30
|