Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa materiałów ochrony indywidualnej dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o.” o sygn. DZP/04PN/2019
Przedmiot zamówienia składa się z 10 pakietów.
Pakiet nr 1 – maski, obłożenia, osłony
Pakiet nr 2 – obłożenia, osłony
Pakiet nr 3 – czepki, maski, podkłady, rękawice, obłożenia
Pakiet nr 4 – czepki, maski, fartuchy, obłożenia specjalistyczne i osłony
Pakiet nr A – pokrowce, osłony na aparaturę
Pakiet nr B – pokrowce, osłony na aparaturę
Pakiet nr C – pampersy
Pakiet nr D – osłony na głowicę USG
Pakiet nr E – fartuchy barierowe
Pakiet nr F – osłony na głowicę
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.
Szczegółowe wymagania dotyczące zamówienia:
• Zamawiający wymaga aby cały asortyment stanowiły wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U.2017.211 z późn. zm). Zamawiający dopuszcza jedynie, aby Wykonawca zaoferował asortyment nie będący wyrobem medycznym każdorazowo gdy wyrób medyczny uzyskał status leku (który jest wyższym statusem niż wyrób medyczny), a w każdym innym wypadku wyłącznie na podstawie uprzedniej pisemnej akceptacji przez Zamawiającego zapytania Wykonawcy, wskazującego nr Pakietu i pozycji, nazwę wyrobu i uzasadnienie
• zobowiązują się zrealizować zamówienie liczone w jednostkach miary podanych w załączniku asortymentowo-cenowym bez względu na oferowane przez siebie wielkości opakowań
Warunki przedmiotowe wymagane od Wykonawców - Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu oświadczają, że zobowiązują się do przestrzegania poniższych wymagań:
1) Zaoferują produkty zgodne z Ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U.2017.211 z późn. zm), oraz zgodne z Dyrektywą 93/42/EEC posiadające świadectwa dopuszczające do stosowania na rynku medycznym obowiązujące w Polsce jak i w Unii Europejskiej (np. Deklaracja Zgodności CE, deklarację zgodności WE) – dotyczy wszystkich pakietów
2) Zaoferują produkty zaliczone do środków ochrony indywidualnej zgodnie z dyrektywą 89/686/EWG z późn. zm. wdrożoną Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005r.w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz.U.2005.259.2173) posiadające deklarację zgodności z dyrektywą 89/686/EWG – dotyczy Pakiet 1 poz. 3, Pakiet 3 poz 38, Pakiet 4 poz. 72,74,75,76,77
3) Zaoferują produkty posiadające dokumenty potwierdzające spełnienia norm minimalnych (lub norm do nich równoważnych) w zakresie:
• Pakiet 1 poz. 3 – zgodność z normą EN 149:2001 FFP3, EN 14 683
• Pakiet 1 poz. 11 – zgodność z normą PN EN 13795
• Pakiet 2 poz 12-28 – zgodność z normą PN EN 13795
• Pakiet 2 poz. 24-28 – fartuch chirurgiczny wchodzący w skład zestawu zgodny z normą PN EN 13795
• Pakiet 3 poz. 29-32 – zgodność z normą EN 14 683
• Pakiet 3 poz. 33 - zgodność z normą EN 14 683
• Pakiet 3 poz. 37 - zgodność z normą EN 455-1; EN 374-3, ASTM F1671
• Pakiet 3 poz. 38 - zgodność z normą EN 420, EN 374-2,3, ASTM F1671, EN 455 (potwierdzona certyfikatem europejskiej jednostki notyfikowanej)
• Pakiet 4 poz. 43,44 - zgodność z normą PN-EN 14683 II
• Pakiet 4 poz. 45 - zgodność z normą PN-EN 14683 II R
• Pakiet 4 poz. 51,52,54,55,63 - zgodność z normą PN EN 13795
• Pakiet 4 poz. 53- zgodność z normą PN EN 13795 1-3
• Pakiet 4 poz. 61 – zgodnośc z normą PN EN 13795-3,
• Pakiet 4 poz. 72 - zgodność z normą EN 420, 374-1,2,3, ASTM F1671, EN 455 (potwierdzonej przez jednostkę niezależną)
• Pakiet 4 poz.73 - zgodność z normą EN 374-1,2,3, (EN 374-3 potwierdzonej przez jednostkę niezależną) ASTM F1671, EN 455 (potwierdzonej przez jednostkę niezależną)
• Pakiet 4 poz. 74- zgodność z normą EN 374-1,2,3 (EN 374-3 potwierdzonej przez jednostkę niezależną), ASTM D3577, ASTM F1671, EN 455-1,2 (potwierdzonej przez jednostkę niezależną)
• Pakiet 4 poz. 75 – zgodność z normą EN 388, EN 420, EN 374-1,2,3 (potwierdzonej przez jednostkę niezależną), ASTM D3577, ASTM F1671, EN 455 (potwierdzonej przez jednostkę niezależną)
• Pakiet 4 poz. 76 – zgodność z normą EN 420, EN 374-1,2,3, EN 455, ASTM F1671
• Pakiet 4 poz. 77 – zgodność z normą EN 420, EN 374-1,2,3, EN 455, ASTM F1671
• Pakiet E poz. 1 – zgodność z normą PN-EN 13795
4) Zaoferują produkty posiadające opis (karta techniczna) lub instrukcję obsługi w języku polskim zawierające informacje umożliwiające weryfikację wymaganych parametrów opisanych w Załączniku nr 3 do SIWZ. W razie braku dokumentów w języku polskim Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentów wraz z tłumaczeniem na język polski.
5) w przypadku, w którym Zamawiający wymaga produktu sterylnego dostarczą na każde żądanie Zamawiającego karty techniczne potwierdzające zgodność parametrów technicznych oferowanego gotowego wyrobu medycznego (gotowego produktu po sterylizacji). W razie braku dokumentów w języku polskim Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentów wraz z tłumaczeniem na język polski.
6) zaoferują preparaty barierowe, gdzie skuteczność ochrony skóry jest potwierdzona klinicznie na grupie min 200 pacjentów (dot. Pakiet 1 poz. 4) oraz grupie min 900 pacjentów (dot. Pakiet 1 poz. 5,6) – wykaz publikacji badań klinicznych na każde żądanie Zamawiającego.
7) w przypadku wątpliwości co do jakości zaoferowanego produktu w stosunku do opisu lub instrukcji - na każde żądanie Zamawiającego dostarczą próbki.
8) obowiązuje termin realizacji zamówienia – tryb normalny, który będzie poddawany kryterium ocen - wartość punktowana zgodnie z rozdz. XXV SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do podania czasu realizacji zamówienia w normalnym trybie w Załączniku nr 1 do SIWZ – formularzu ofertowym.
9) zaoferują termin płatności 30 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT,
10) podpiszą umowę, której wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ (dot Pakietu nr 1,2,3,4 ) oraz Załącznik nr 4a do SIWZ (dot. Pakietu A,B,C,D,E,F)
11) Wykonawca jest zobowiązany podać w ofercie nazwę producenta, nazwę handlową i nr katalogowy produktu jaki będzie podany na fakturach –dot. Pakietu 1,2,3,4
12) zapewnią na swój koszt i ryzyko transport produktów do siedziby Zamawiającego oraz rozładunek
i transport wewnętrzny do miejsca wskazanego przez Zamawiającego
13) zaoferują produkty zgodne z opisem przedmiotu zamówienia uszczegółowionym w załączniku nr 3 do SIWZ,
14) Okres ważności produktów musi wynosić, co najmniej 75% całkowitej długości ważności określonej przez producenta.
|
GuidZP400 |
03354f13-c719-4dcc-a3b1-80742603d13c
|
Biuletyn |
521824-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Specjalistyczny w Zabrzu Sp. z o.o.
|
Regon |
27273516200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. M. C. Skłodowskiej
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zabrze
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41-800
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
032 3732308, 3732346
|
Zamawiajacy fax |
032 3732308, 3732346
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@klinika-zabrze.med.pl
|
Adres strony url |
www.klinika-zabrze.med.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.klinika-zabrze.med.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności (Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym).
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Specjalistyczny w Zabrzu Sp. z o.o. ul. M. Curie-Skłodowskiej 10 41-800 Zabrze Sekretariat Szpitala (budynek administracji – II piętro)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa materiałów ochrony indywidualnej dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o.” o sygn. DZP/04PN/2019
|
Numer referencyjny |
DZP/04PN/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa materiałów ochrony indywidualnej dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o.” o sygn. DZP/04PN/2019
Przedmiot zamówienia składa się z 10 pakietów.
Pakiet nr 1 – maski, obłożenia, osłony
Pakiet nr 2 – obłożenia, osłony
Pakiet nr 3 – czepki, maski, podkłady, rękawice, obłożenia
Pakiet nr 4 – czepki, maski, fartuchy, obłożenia specjalistyczne i osłony
Pakiet nr A – pokrowce, osłony na aparaturę
Pakiet nr B – pokrowce, osłony na aparaturę
Pakiet nr C – pampersy
Pakiet nr D – osłony na głowicę USG
Pakiet nr E – fartuchy barierowe
Pakiet nr F – osłony na głowicę
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.
Szczegółowe wymagania dotyczące zamówienia:
• Zamawiający wymaga aby cały asortyment stanowiły wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U.2017.211 z późn. zm). Zamawiający dopuszcza jedynie, aby Wykonawca zaoferował asortyment nie będący wyrobem medycznym każdorazowo gdy wyrób medyczny uzyskał status leku (który jest wyższym statusem niż wyrób medyczny), a w każdym innym wypadku wyłącznie na podstawie uprzedniej pisemnej akceptacji przez Zamawiającego zapytania Wykonawcy, wskazującego nr Pakietu i pozycji, nazwę wyrobu i uzasadnienie
• zobowiązują się zrealizować zamówienie liczone w jednostkach miary podanych w załączniku asortymentowo-cenowym bez względu na oferowane przez siebie wielkości opakowań
Warunki przedmiotowe wymagane od Wykonawców - Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu oświadczają, że zobowiązują się do przestrzegania poniższych wymagań:
1) Zaoferują produkty zgodne z Ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U.2017.211 z późn. zm), oraz zgodne z Dyrektywą 93/42/EEC posiadające świadectwa dopuszczające do stosowania na rynku medycznym obowiązujące w Polsce jak i w Unii Europejskiej (np. Deklaracja Zgodności CE, deklarację zgodności WE) – dotyczy wszystkich pakietów
2) Zaoferują produkty zaliczone do środków ochrony indywidualnej zgodnie z dyrektywą 89/686/EWG z późn. zm. wdrożoną Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005r.w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz.U.2005.259.2173) posiadające deklarację zgodności z dyrektywą 89/686/EWG – dotyczy Pakiet 1 poz. 3, Pakiet 3 poz 38, Pakiet 4 poz. 72,74,75,76,77
3) Zaoferują produkty posiadające dokumenty potwierdzające spełnienia norm minimalnych (lub norm do nich równoważnych) w zakresie:
• Pakiet 1 poz. 3 – zgodność z normą EN 149:2001 FFP3, EN 14 683
• Pakiet 1 poz. 11 – zgodność z normą PN EN 13795
• Pakiet 2 poz 12-28 – zgodność z normą PN EN 13795
• Pakiet 2 poz. 24-28 – fartuch chirurgiczny wchodzący w skład zestawu zgodny z normą PN EN 13795
• Pakiet 3 poz. 29-32 – zgodność z normą EN 14 683
• Pakiet 3 poz. 33 - zgodność z normą EN 14 683
• Pakiet 3 poz. 37 - zgodność z normą EN 455-1; EN 374-3, ASTM F1671
• Pakiet 3 poz. 38 - zgodność z normą EN 420, EN 374-2,3, ASTM F1671, EN 455 (potwierdzona certyfikatem europejskiej jednostki notyfikowanej)
• Pakiet 4 poz. 43,44 - zgodność z normą PN-EN 14683 II
• Pakiet 4 poz. 45 - zgodność z normą PN-EN 14683 II R
• Pakiet 4 poz. 51,52,54,55,63 - zgodność z normą PN EN 13795
• Pakiet 4 poz. 53- zgodność z normą PN EN 13795 1-3
• Pakiet 4 poz. 61 – zgodnośc z normą PN EN 13795-3,
• Pakiet 4 poz. 72 - zgodność z normą EN 420, 374-1,2,3, ASTM F1671, EN 455 (potwierdzonej przez jednostkę niezależną)
• Pakiet 4 poz.73 - zgodność z normą EN 374-1,2,3, (EN 374-3 potwierdzonej przez jednostkę niezależną) ASTM F1671, EN 455 (potwierdzonej przez jednostkę niezależną)
• Pakiet 4 poz. 74- zgodność z normą EN 374-1,2,3 (EN 374-3 potwierdzonej przez jednostkę niezależną), ASTM D3577, ASTM F1671, EN 455-1,2 (potwierdzonej przez jednostkę niezależną)
• Pakiet 4 poz. 75 – zgodność z normą EN 388, EN 420, EN 374-1,2,3 (potwierdzonej przez jednostkę niezależną), ASTM D3577, ASTM F1671, EN 455 (potwierdzonej przez jednostkę niezależną)
• Pakiet 4 poz. 76 – zgodność z normą EN 420, EN 374-1,2,3, EN 455, ASTM F1671
• Pakiet 4 poz. 77 – zgodność z normą EN 420, EN 374-1,2,3, EN 455, ASTM F1671
• Pakiet E poz. 1 – zgodność z normą PN-EN 13795
4) Zaoferują produkty posiadające opis (karta techniczna) lub instrukcję obsługi w języku polskim zawierające informacje umożliwiające weryfikację wymaganych parametrów opisanych w Załączniku nr 3 do SIWZ. W razie braku dokumentów w języku polskim Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentów wraz z tłumaczeniem na język polski.
5) w przypadku, w którym Zamawiający wymaga produktu sterylnego dostarczą na każde żądanie Zamawiającego karty techniczne potwierdzające zgodność parametrów technicznych oferowanego gotowego wyrobu medycznego (gotowego produktu po sterylizacji). W razie braku dokumentów w języku polskim Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentów wraz z tłumaczeniem na język polski.
6) zaoferują preparaty barierowe, gdzie skuteczność ochrony skóry jest potwierdzona klinicznie na grupie min 200 pacjentów (dot. Pakiet 1 poz. 4) oraz grupie min 900 pacjentów (dot. Pakiet 1 poz. 5,6) – wykaz publikacji badań klinicznych na każde żądanie Zamawiającego.
7) w przypadku wątpliwości co do jakości zaoferowanego produktu w stosunku do opisu lub instrukcji - na każde żądanie Zamawiającego dostarczą próbki.
8) obowiązuje termin realizacji zamówienia – tryb normalny, który będzie poddawany kryterium ocen - wartość punktowana zgodnie z rozdz. XXV SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do podania czasu realizacji zamówienia w normalnym trybie w Załączniku nr 1 do SIWZ – formularzu ofertowym.
9) zaoferują termin płatności 30 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT,
10) podpiszą umowę, której wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ (dot Pakietu nr 1,2,3,4 ) oraz Załącznik nr 4a do SIWZ (dot. Pakietu A,B,C,D,E,F)
11) Wykonawca jest zobowiązany podać w ofercie nazwę producenta, nazwę handlową i nr katalogowy produktu jaki będzie podany na fakturach –dot. Pakietu 1,2,3,4
12) zapewnią na swój koszt i ryzyko transport produktów do siedziby Zamawiającego oraz rozładunek
i transport wewnętrzny do miejsca wskazanego przez Zamawiającego
13) zaoferują produkty zgodne z opisem przedmiotu zamówienia uszczegółowionym w załączniku nr 3 do SIWZ,
14) Okres ważności produktów musi wynosić, co najmniej 75% całkowitej długości ważności określonej przez producenta.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia: 24 miesiące od dnia podpisania umowy, lub, o ile w tym czasie nie zostanie zrealizowany przedmiot Umowy w ilości co najmniej 80 % wartości danego Pakietu - do czasu realizacji 80% wartości danego Pakietu, nie dłużej jednak niż do upływu 4 lat od podpisania umowy
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
SIWZ cz. XIII. 4.4. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona (oceniona jako najkorzystniejsza), w celu wykazania że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego (Załącznik nr 3 do SIWZ dot. opisu przedmiotu zamówienia) zostanie wezwany do przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów (aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów) zgodnie z art. 24 aa ustawy:
4.4.1. dokumenty potwierdzające spełnienie norm minimalnych (lub norm do nich równoważnych) w zakresie:
• Pakiet 1 poz. 3 – zgodność z normą EN 149:2001 FFP3, EN 14 683
• Pakiet 1 poz. 11 – zgodność z normą PN EN 13795
• Pakiet 2 poz 12-28 – zgodność z normą PN EN 13795
• Pakiet 2 poz. 24-28 – fartuch chirurgiczny wchodzący w skład zestawu zgodny z normą PN EN 13795
• Pakiet 3 poz. 29-32 – zgodność z normą EN 14 683
• Pakiet 3 poz. 33 - zgodność z normą EN 14 683
• Pakiet 3 poz. 37 - zgodność z normą EN 455-1; EN 374-3, ASTM F1671
• Pakiet 3 poz. 38 - zgodność z normą EN 420, EN 374-2,3, ASTM F1671, EN 455 (potwierdzona certyfikatem europejskiej jednostki notyfikowanej)
• Pakiet 4 poz. 43,44 - zgodność z normą PN-EN 14683 II
• Pakiet 4 poz. 45 - zgodność z normą PN-EN 14683 II R
• Pakiet 4 poz. 51,52,54,55,63 - zgodność z normą PN EN 13795
• Pakiet 4 poz. 53- zgodność z normą PN EN 13795 1-3
• Pakiet 4 poz. 61 – zgodność z normą PN EN 13795-3,
• Pakiet 4 poz. 72 - zgodność z normą EN 420, 374-1,2,3, ASTM F1671, EN 455 (potwierdzonej przez jednostkę niezależną)
• Pakiet 4 poz.73 - zgodność z normą EN 374-1,2,3, (EN 374-3 potwierdzonej przez jednostkę niezależną) ASTM F1671, EN 455 (potwierdzonej przez jednostkę niezależną)
• Pakiet 4 poz. 74- zgodność z normą EN 374-1,2,3 (EN 374-3 potwierdzonej przez jednostkę niezależną), ASTM D3577, ASTM F1671, EN 455-1,2 (potwierdzonej przez jednostkę niezależną)
• Pakiet 4 poz. 75 – zgodność z normą EN 388, EN 420, EN 374-1,2,3 (potwierdzonej przez jednostkę niezależną), ASTM D3577, ASTM F1671, EN 455 (potwierdzonej przez jednostkę niezależną)
• Pakiet 4 poz. 76 – zgodność z normą EN 420, EN 374-1,2,3, EN 455, ASTM F1671
• Pakiet 4 poz. 77 – zgodność z normą EN 420, EN 374-1,2,3, EN 455, ASTM F1671
• Pakiet E poz. 1 – zgodność z normą PN-EN 13795
4.4.2. deklarację zgodności z dyrektywą 89/686/EWG z późn. zm. (klasyfikacja produktu jako środka ochrony indywidualnej)– dotyczy Pakiet 1 poz. 3, Pakiet 3 poz 38, Pakiet 4 poz. 72,74,75,76,77
4.4.3. Charakterystyka Produktu Leczniczego (CHPL) w przypadku zaoferowania asortymentu, który uzyskał status leku,
4.4.4. opis produktu (karta katalogowa, techniczna) lub instrukcję obsługi w języku polskim zawierające informacje umożliwiające weryfikację wszystkich wymaganych parametrów opisanych w Załączniku nr 3 do SIWZ. W razie braku dokumentów w języku polskim Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentów wraz z tłumaczeniem na język polski. – dot. Pakietu 1,2,3,4,F
4.4.5. certyfikat jednostki niezależnej dopuszczający do kontaktu z żywnością – dot. Pakiet 3 poz. 38, Pakiet 4 poz. 77
|
Inne dokumenty niewymienione |
SIWZ cz. XIII.4. Wykaz oświadczeń i dokumentów, potwierdzających brak podstaw wykluczenia oraz na potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego:
4.1.W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenia, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy). Informacje zawarte w Oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
4.2 W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego (załączniki nr 3 dotyczy opisu przedmiotu zamówienia), do oferty należy dołączyć:
4.2.1. Załącznik nr 3 – Formularz asortymentowo-cenowy
Dokumenty wymagane na każde żądanie Zamawiającego:
4.2.2. wykaz publikacji badań klinicznych potwierdzający skuteczność ochrony skóry dla preparatu barierowego jest potwierdzona klinicznie na grupie min 200 pacjentów (dot. Pakiet 1 poz. 1) oraz grupie min 900 pacjentów (dot. Pakiet 1 poz. 2)
4.2.3. karty techniczne potwierdzające zgodność parametrów technicznych oferowanego gotowego wyrobu medycznego po zakończonym procesie sterylizacji w przypadku w którym Zamawiający wymaga produktu sterylnego. W razie braku dokumentów w języku polskim Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentów wraz z tłumaczeniem na język polski. – dot. Pakietu 1,2,3,4
4.2.4 dokumenty potwierdzające zgodność z Ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz.U.2017.211) oraz zgodność z Dyrektywą 93/42/EEC dla produktów posiadających świadectwa dopuszczające do stosowania na rynku medycznym obowiązujące w Polsce jak i w Unii Europejskiej (np. Deklaracja Zgodności CE, deklarację zgodności WE – dotyczy wszystkich pakietów
4.2.5 opis produktu (karta katalogowa, techniczna) lub instrukcję obsługi w języku polskim zawierające informacje umożliwiające weryfikację wszystkich wymaganych parametrów opisanych w Załączniku nr 3 do SIWZ. W razie braku dokumentów w języku polskim Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentów wraz z tłumaczeniem na język polski. – dot. Pakietu A,B,C,D,F
4.2.6. próbki w przypadku wątpliwości co do jakości zaoferowanego produktu w stosunku do opisu dla wszystkich pakietów w postępowaniu
4.3. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, zgodnie z załączonym wzorem oświadczenia stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, dokument o którym mowa w pkt 4.3.
zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.
4.4. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona (oceniona jako najkorzystniejsza), w celu wykazania że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego (Załącznik nr 3 do SIWZ dot. opisu przedmiotu zamówienia) zostanie wezwany do przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów (aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów) zgodnie z art. 24 aa ustawy:
4.4.1. dokumenty potwierdzające spełnienie norm minimalnych (lub norm do nich równoważnych) w zakresie:
• Pakiet 1 poz. 3 – zgodność z normą EN 149:2001 FFP3, EN 14 683
• Pakiet 1 poz. 11 – zgodność z normą PN EN 13795
• Pakiet 2 poz 12-28 – zgodność z normą PN EN 13795
• Pakiet 2 poz. 24-28 – fartuch chirurgiczny wchodzący w skład zestawu zgodny z normą PN EN 13795
• Pakiet 3 poz. 29-32 – zgodność z normą EN 14 683
• Pakiet 3 poz. 33 - zgodność z normą EN 14 683
• Pakiet 3 poz. 37 - zgodność z normą EN 455-1; EN 374-3, ASTM F1671
• Pakiet 3 poz. 38 - zgodność z normą EN 420, EN 374-2,3, ASTM F1671, EN 455 (potwierdzona certyfikatem europejskiej jednostki notyfikowanej)
• Pakiet 4 poz. 43,44 - zgodność z normą PN-EN 14683 II
• Pakiet 4 poz. 45 - zgodność z normą PN-EN 14683 II R
• Pakiet 4 poz. 51,52,54,55,63 - zgodność z normą PN EN 13795
• Pakiet 4 poz. 53- zgodność z normą PN EN 13795 1-3
• Pakiet 4 poz. 61 – zgodność z normą PN EN 13795-3,
• Pakiet 4 poz. 72 - zgodność z normą EN 420, 374-1,2,3, ASTM F1671, EN 455 (potwierdzonej przez jednostkę niezależną)
• Pakiet 4 poz.73 - zgodność z normą EN 374-1,2,3, (EN 374-3 potwierdzonej przez jednostkę niezależną) ASTM F1671, EN 455 (potwierdzonej przez jednostkę niezależną)
• Pakiet 4 poz. 74- zgodność z normą EN 374-1,2,3 (EN 374-3 potwierdzonej przez jednostkę niezależną), ASTM D3577, ASTM F1671, EN 455-1,2 (potwierdzonej przez jednostkę niezależną)
• Pakiet 4 poz. 75 – zgodność z normą EN 388, EN 420, EN 374-1,2,3 (potwierdzonej przez jednostkę niezależną), ASTM D3577, ASTM F1671, EN 455 (potwierdzonej przez jednostkę niezależną)
• Pakiet 4 poz. 76 – zgodność z normą EN 420, EN 374-1,2,3, EN 455, ASTM F1671
• Pakiet 4 poz. 77 – zgodność z normą EN 420, EN 374-1,2,3, EN 455, ASTM F1671
• Pakiet E poz. 1 – zgodność z normą PN-EN 13795
4.4.2. deklarację zgodności z dyrektywą 89/686/EWG z późn. zm. (klasyfikacja produktu jako środka ochrony indywidualnej)– dotyczy Pakiet 1 poz. 3, Pakiet 3 poz 38, Pakiet 4 poz. 72,74,75,76,77
4.4.3. Charakterystyka Produktu Leczniczego (CHPL) w przypadku zaoferowania asortymentu, który uzyskał status leku,
4.4.4. opis produktu (karta katalogowa, techniczna) lub instrukcję obsługi w języku polskim zawierające informacje umożliwiające weryfikację wszystkich wymaganych parametrów opisanych w Załączniku nr 3 do SIWZ. W razie braku dokumentów w języku polskim Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentów wraz z tłumaczeniem na język polski. – dot. Pakietu 1,2,3,4,F
4.4.5. certyfikat jednostki niezależnej dopuszczający do kontaktu z żywnością – dot. Pakiet 3 poz. 38, Pakiet 4 poz. 77
Uwaga (dotycząca wszystkich oświadczeń i dokumentów):
1) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub braku podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U.2017.570 t.j. z dnia 2017.03.17),
2) w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty,
3) w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów,
4) w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
SIWZ. cz. XXI.2. Do oferty należy dołączyć:
2.1. Oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 2 oraz do SIWZ (oświadczenia z art. 25a ustawy), które należy złożyć w formie pisemnej
2.2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń jak również oświadczenie Wykonawcy w zakresie RODO - na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
2.3. Formularz asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ
2.4. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.
2a. Dokumenty wymagane na każde żądanie Zamawiającego:
2.5. wykaz publikacji badań klinicznych potwierdzający skuteczność ochrony skóry dla preparatu barierowego jest potwierdzona klinicznie na grupie min 200 pacjentów (dot. Pakiet 1 poz. 1) oraz grupie min 900 pacjentów (dot. Pakiet 1 poz. 2)
2.6 karty techniczne potwierdzające zgodność parametrów technicznych oferowanego gotowego wyrobu medycznego po zakończonym procesie sterylizacji w przypadku w którym Zamawiający wymaga produktu sterylnego. W razie braku dokumentów w języku polskim Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentów wraz z tłumaczeniem na język polski. – dot. Pakietu 1,2,3,4
2.7 dokumenty potwierdzające zgodność z Ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz.U.2017.211) oraz zgodność z Dyrektywą 93/42/EEC dla produktów posiadających świadectwa dopuszczające do stosowania na rynku medycznym obowiązujące w Polsce jak i w Unii Europejskiej (np. Deklaracja Zgodności CE, deklarację zgodności WE – dotyczy wszystkich pakietów
2.8 opis produktu (karta katalogowa, techniczna) lub instrukcję obsługi w języku polskim zawierające informacje umożliwiające weryfikację wszystkich wymaganych parametrów opisanych w Załączniku nr 3 do SIWZ. W razie braku dokumentów w języku polskim Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentów wraz z tłumaczeniem na język polski. – dot. Pakietu A,B,C,D,E
2.9. próbki w przypadku wątpliwości co do jakości zaoferowanego produktu w stosunku do opisu dla wszystkich pakietów w postępowaniu
2.10. Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
SIWZ rozdz. XXVII pkt 5.Możliwość zmiany umowy.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy zgodnie z art. 144 ustawy w stosunku do treści Oferty Wykonawcy, w szczególności poprzez zmianę odpowiednio sposobu realizacji dostaw i/lub ceny w następujących okolicznościach:
5.1 zmiany terminu rozpoczęcia i/lub terminu zakończenia realizacji umowy
5.2 zmiany producenta oferowanego produktu, jeżeli produkt jest równoważny do oferowanego bądź jest produktem o wyższych parametrach jakości niż opisane w Załączniku nr 3 do SIWZ w postępowaniu przetargowym i cena zostaje podtrzymana z umowy,
5.3 braku lub niedostępności produktu na rynku i wprowadzenia na jego miejsce nowego, ulepszonego produktu, a Wykonawca podtrzyma cenę podaną w ofercie (między innymi sytuacje przerw w dostawie, przerw w dostawie spowodowanych zastrzeżeniem co do jakości zamawianego towaru, wycofanie produktu z rynku, zaprzestanie produkcji danego produktu),
5.4 wprowadzenia na rynek nowego, ulepszonego produktu jeżeli produkt jest równoważny do oferowanego bądź jest produktem o wyższych parametrach technicznych niż opisane w Załączniku nr 3 do SIWZ w postępowaniu przetargowym i cena zostaje podtrzymana z umowy,
5.5 zmiany stawki podatku od towarów i usług,
5.6 zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę (jednak nie wcześniej niż po upływie terminu 12 miesięcy obowiązywania umowy)
5.7 zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, jednak nie wcześniej niż po upływie terminu 12 miesięcy obowiązywania umowy
5.8 obniżenia cen jednostkowych netto przez Producenta i/lub Wykonawcę,
5.9 gdy w toku realizacji Umowy wystąpią zmiany stanu prawnego uniemożliwiające wykonywanie Umowy na dotychczasowych warunkach,
5.10 uzasadnionych, niezawinionych przez Wykonawcę przerw w realizacji umowy spowodowanych siłą wyższą, której zaistnienie Strona jest w stanie wykazać, co uniemożliwia wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z SIWZ. Termin wykonania przedmiotu zamówienia zostanie wydłużony o udokumentowany przez Wykonawcę czas trwania siły wyższej.
5.11 Zmiany rachunku bankowego i innych danych zarówno Wykonawcy, jak i Zamawiającego
5.12 Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy.
Zmiana osób upoważnionych do reprezentacji strony (do kontaktów) wymaga pisemnego powiadomienia drugiej Strony podpisanego przez osoby upoważnione do reprezentacji Strony.
|
IV 4 4 data |
2019-03-15T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zamawiający informuje, że podana numeracja w Ogłoszeniu w Biuletynie Zamówień Publicznych jest
zgodna z numeracją SIWZ Zamawiającego.
SIWZ ROZDZIAŁ XXIX. INFORMACJE DODATKOWE – KLAUZULA INFORMACYJNA WYNIKAJĄCA Z ART. 13 oraz ART. 14 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie Szpital Specjalistyczny w Zabrzu Sp. z o.o. ul.M.C.Sklodowskiej 10, 41-800 Zabrze, dalej jako Zamawiający;
b) Zamawiający na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c, e i f RODO przetwarzać będzie ww. dane osobowe w następujących celach:
- w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
- zawarcie i realizacja lub rozwiązanie Umowy oraz wykonywanie innych czynności związanych z Umową, w tym czynności poprzedzających jej zawarcie;
- realizacja uprawnienia lub obowiązku prawnego wynikającego z przepisów prawa,
c) podanie danych osobowych nie jest obowiązkowe, jednakże niezbędne do realizacji celów określonych w pkt. b) powyżej;
d) w związku z przetwarzaniem danych w celach wskazanych w pkt. b), ww. dane mogą być udostępniane osobom lub podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018) oraz podmiotom upoważnionym na mocy przepisów prawa oraz podmiotom, którym przekazanie danych jest uzasadnione dla wykonania określonej czynności lub realizacji określonej usługi, np. Poczta Polska, kurierzy, podmioty świadczące usługi prawne lub księgowe;
e) ww. dane osobowe nie będą transferowane do państw trzecich oraz organizacji międzynarodowych, nie będą również podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu;
f) ww. dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji wskazanych w pkt. b) celów przetwarzania, tj.:
- w zakresie związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przez okres prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa lub dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń,
- w zakresie realizacji zawartej Umowy przez okres do czasu jej realizacji, po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa lub dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń,
- w zakresie wypełniania obowiązków prawnych ciążących na Zamawiającym przez okres do czasu wypełnienia tych obowiązków;
g) w związku z przetwarzaniem przez Zamawiającego ww. danych osobowych, osobom, których ww. dane dotyczą przysługuje:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
Ale nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
h) w sprawach spornych lub w przypadku uznania, iż przetwarzanie przez Zamawiającego ww. danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje osobom, o których mowa w pkt. g) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;
i) Wyjaśnień w sprawach związanych z danymi osobowymi udziela Inspektor Ochrony Danych Osobowych Zamawiającego - kontakt: tel. 32/ 373-23-00, adres e-mail: klinika@klinika-zabrze.med.pl
Jeżeli w ramach umowy Wykonawca przekazuje dane osobowe swoich pracowników lub współpracowników, niniejsza informacja ma zastosowanie także do nich i powinna zostać im przez Wykonawcę udostępniona.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1 – maski, obłożenia, osłony
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.
Szczegółowe wymagania dotyczące zamówienia:
• Zamawiający wymaga aby cały asortyment stanowiły wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U.2017.211 z późn. zm). Zamawiający dopuszcza jedynie, aby Wykonawca zaoferował asortyment nie będący wyrobem medycznym każdorazowo gdy wyrób medyczny uzyskał status leku (który jest wyższym statusem niż wyrób medyczny), a w każdym innym wypadku wyłącznie na podstawie uprzedniej pisemnej akceptacji przez Zamawiającego zapytania Wykonawcy, wskazującego nr Pakietu i pozycji, nazwę wyrobu i uzasadnienie
•zobowiązują się zrealizować zamówienie liczone w jednostkach miary podanych w załączniku asortymentowo-cenowym bez względu na oferowane przez siebie wielkości opakowań
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2 – obłożenia, osłony
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.
Szczegółowe wymagania dotyczące zamówienia:
• Zamawiający wymaga aby cały asortyment stanowiły wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U.2017.211 z późn. zm). Zamawiający dopuszcza jedynie, aby Wykonawca zaoferował asortyment nie będący wyrobem medycznym każdorazowo gdy wyrób medyczny uzyskał status leku (który jest wyższym statusem niż wyrób medyczny), a w każdym innym wypadku wyłącznie na podstawie uprzedniej pisemnej akceptacji przez Zamawiającego zapytania Wykonawcy, wskazującego nr Pakietu i pozycji, nazwę wyrobu i uzasadnienie
• zobowiązują się zrealizować zamówienie liczone w jednostkach miary podanych w załączniku asortymentowo-cenowym bez względu na oferowane przez siebie wielkości opakowań
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3 – czepki, maski, podkłady, rękawice, obłożenia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.
Szczegółowe wymagania dotyczące zamówienia:
• Zamawiający wymaga aby cały asortyment stanowiły wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U.2017.211 z późn. zm). Zamawiający dopuszcza jedynie, aby Wykonawca zaoferował asortyment nie będący wyrobem medycznym każdorazowo gdy wyrób medyczny uzyskał status leku (który jest wyższym statusem niż wyrób medyczny), a w każdym innym wypadku wyłącznie na podstawie uprzedniej pisemnej akceptacji przez Zamawiającego zapytania Wykonawcy, wskazującego nr Pakietu i pozycji, nazwę wyrobu i uzasadnienie
• zobowiązują się zrealizować zamówienie liczone w jednostkach miary podanych w załączniku asortymentowo-cenowym bez względu na oferowane przez siebie wielkości opakowań
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4 – czepki, maski, fartuchy, obłożenia specjalistyczne i osłony
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.
Szczegółowe wymagania dotyczące zamówienia:
- Zamawiający wymaga aby cały asortyment stanowiły wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U.2017.211 z późn. zm). Zamawiający dopuszcza jedynie, aby Wykonawca zaoferował asortyment nie będący wyrobem medycznym każdorazowo gdy wyrób medyczny uzyskał status leku (który jest wyższym statusem niż wyrób medyczny), a w każdym innym wypadku wyłącznie na podstawie uprzedniej pisemnej akceptacji przez Zamawiającego zapytania Wykonawcy, wskazującego nr Pakietu i pozycji, nazwę wyrobu i uzasadnienie
- zobowiązują się zrealizować zamówienie liczone w jednostkach miary podanych w załączniku asortymentowo-cenowym bez względu na oferowane przez siebie wielkości opakowa
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr A – pokrowce, osłony na aparaturę
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.
Szczegółowe wymagania dotyczące zamówienia:
• Zamawiający wymaga aby cały asortyment stanowiły wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U.2017.211 z późn. zm). Zamawiający dopuszcza jedynie, aby Wykonawca zaoferował asortyment nie będący wyrobem medycznym każdorazowo gdy wyrób medyczny uzyskał status leku (który jest wyższym statusem niż wyrób medyczny), a w każdym innym wypadku wyłącznie na podstawie uprzedniej pisemnej akceptacji przez Zamawiającego zapytania Wykonawcy, wskazującego nr Pakietu i pozycji, nazwę wyrobu i uzasadnienie
• zobowiązują się zrealizować zamówienie liczone w jednostkach miary podanych w załączniku asortymentowo-cenowym bez względu na oferowane przez siebie wielkości opakowań
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr B – pokrowce, osłony na aparaturę
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.
Szczegółowe wymagania dotyczące zamówienia:
• Zamawiający wymaga aby cały asortyment stanowiły wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U.2017.211 z późn. zm). Zamawiający dopuszcza jedynie, aby Wykonawca zaoferował asortyment nie będący wyrobem medycznym każdorazowo gdy wyrób medyczny uzyskał status leku (który jest wyższym statusem niż wyrób medyczny), a w każdym innym wypadku wyłącznie na podstawie uprzedniej pisemnej akceptacji przez Zamawiającego zapytania Wykonawcy, wskazującego nr Pakietu i pozycji, nazwę wyrobu i uzasadnienie
• zobowiązują się zrealizować zamówienie liczone w jednostkach miary podanych w załączniku asortymentowo-cenowym bez względu na oferowane przez siebie wielkości opakowań
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr C – pampersy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.
Szczegółowe wymagania dotyczące zamówienia:
• Zamawiający wymaga aby cały asortyment stanowiły wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U.2017.211 z późn. zm). Zamawiający dopuszcza jedynie, aby Wykonawca zaoferował asortyment nie będący wyrobem medycznym każdorazowo gdy wyrób medyczny uzyskał status leku (który jest wyższym statusem niż wyrób medyczny), a w każdym innym wypadku wyłącznie na podstawie uprzedniej pisemnej akceptacji przez Zamawiającego zapytania Wykonawcy, wskazującego nr Pakietu i pozycji, nazwę wyrobu i uzasadnienie
• zobowiązują się zrealizować zamówienie liczone w jednostkach miary podanych w załączniku asortymentowo-cenowym bez względu na oferowane przez siebie wielkości opakowań
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr D – osłony na głowicę USG
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.
Szczegółowe wymagania dotyczące zamówienia:
• Zamawiający wymaga aby cały asortyment stanowiły wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U.2017.211 z późn. zm). Zamawiający dopuszcza jedynie, aby Wykonawca zaoferował asortyment nie będący wyrobem medycznym każdorazowo gdy wyrób medyczny uzyskał status leku (który jest wyższym statusem niż wyrób medyczny), a w każdym innym wypadku wyłącznie na podstawie uprzedniej pisemnej akceptacji przez Zamawiającego zapytania Wykonawcy, wskazującego nr Pakietu i pozycji, nazwę wyrobu i uzasadnienie
• zobowiązują się zrealizować zamówienie liczone w jednostkach miary podanych w załączniku asortymentowo-cenowym bez względu na oferowane przez siebie wielkości opakowań
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr E – fartuchy barierowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.
Szczegółowe wymagania dotyczące zamówienia:
• Zamawiający wymaga aby cały asortyment stanowiły wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U.2017.211 z późn. zm). Zamawiający dopuszcza jedynie, aby Wykonawca zaoferował asortyment nie będący wyrobem medycznym każdorazowo gdy wyrób medyczny uzyskał status leku (który jest wyższym statusem niż wyrób medyczny), a w każdym innym wypadku wyłącznie na podstawie uprzedniej pisemnej akceptacji przez Zamawiającego zapytania Wykonawcy, wskazującego nr Pakietu i pozycji, nazwę wyrobu i uzasadnienie
• zobowiązują się zrealizować zamówienie liczone w jednostkach miary podanych w załączniku asortymentowo-cenowym bez względu na oferowane przez siebie wielkości opakowań
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr F – osłony na głowicę
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.
Szczegółowe wymagania dotyczące zamówienia:
• Zamawiający wymaga aby cały asortyment stanowiły wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U.2017.211 z późn. zm). Zamawiający dopuszcza jedynie, aby Wykonawca zaoferował asortyment nie będący wyrobem medycznym każdorazowo gdy wyrób medyczny uzyskał status leku (który jest wyższym statusem niż wyrób medyczny), a w każdym innym wypadku wyłącznie na podstawie uprzedniej pisemnej akceptacji przez Zamawiającego zapytania Wykonawcy, wskazującego nr Pakietu i pozycji, nazwę wyrobu i uzasadnienie
• zobowiązują się zrealizować zamówienie liczone w jednostkach miary podanych w załączniku asortymentowo-cenowym bez względu na oferowane przez siebie wielkości opakowań
|
| |