GuidZP400 |
fdee9042-0300-44be-98ed-d1105352649b
|
Biuletyn |
521835-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Powiatowy
|
Regon |
33130866400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. I-go Pułku Ułanów
|
Zamawiajacy adres numer domu |
9
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sławno
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
76-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
059 8103031, 8106302
|
Zamawiajacy fax |
598 102 423
|
Zamawiajacy email |
przetargi@szpital.slawno.pl
|
Adres strony url |
http://www.bip.szpital-slawno.pl/zamowienia
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.bip.szpital-slawno.pl/zamowienia
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.bip.szpital-slawno.pl/zamowienia
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Powiatowy w Sławnie, ul. I-go Pułku Ułanów 9, 76-100 Sławno - Seketariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa cewników, rurek, strzykawek, igieł, kaniul, sprzętu jednorazowego – bezpieczna linia na potrzeby Szpitala Powiatowego w Sławnie
|
Numer referencyjny |
ZP/8/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa cewników, rurek, strzykawek, igieł, kaniul, sprzętu jednorazowego – bezpieczna linia na potrzeby Szpitala Powiatowego w Sławnie.
2. Nazwa i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych /CPV/ 33100000-1; 33141000-0.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
4. Przedstawione ilości w Załączniku Nr 2 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy) są ilościami szacunkowymi.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania umowy w pełnym zakresie.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
36
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) Oświadczenie Wykonawcy o klasie wyrobu medycznego (klasa I, IIa, IIb, lub III); b) Deklaracja zgodności z załącznikami (jeżeli produkt nie jest wyrobem medycznym- inny dokument
opuszczający przedmiot zamówienia do obrotu).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający, w terminie realizacji zamówienia w szczególnie uzasadnionych przypadkach,
dopuszcza wprowadzenie zmiany w postanowieniach zawartej umowy w następujących sytuacjach: 1)
Wykonawca zaproponuje wykonanie umowy na warunkach bardziej korzystnych niż zaproponował to
w ofercie: W takim przypadku Zamawiajacy uprawniony jest do zmiany umowy w zakresie
zapropowanym przez Wykonawcę i zaakceptowanym przez Zamawiającego. Zmiany umowy nie mogą
dotyczyć zobowiązań Wykonawcy i parametrów oferowanych zawartych w ofercie, chyba, że
zobowiazania te lub parametry oferowane w ocenie Zamawiajacego są wyższe (lepsze) od
oferowanych przez Wykonawcę w ofercie, a cena oferty nie ulegnie zmianie lub nie zostanie
zwiększona. 2) Cena jednostkowa ulegnie zmianie na skutek zmiany stawek podatkowych dla
przedmiotu zamówienia, w takim przypadku zmianie ulega cena jednostkowa brutto, przy zachowaniu
ceny jednostkowej netto. Powyższe nie jest zmianą umowną i nie wymaga od Stron konieczności
składania dodatkowych oświadczeń. 3) W trakcie trwania umowy Wykonawca może zaoferować
Zamawiającemu rabat na zasadach uzgodnionych przez Strony. Powyższe nie jest zmianą umowną i
nie wymaga od Stron konieczności składania dodatkowych oświadczeń. 2. Dopuszcza się mozliwośc
zmiany numeru katalogowego, kodu produktu i nazwy własnej przedmiotu umowy w przypadku, gdy
Wykonawca zaproponuje taka zmianę. 3. Dopuszcza się mozliwość wydłużenia okresu realizacji
umowy, w przypadku niezrealizowania przedmiotu umowy w umownym terminie z powodu
zmniejszenia potrzeb własnych. 4. Dopuszcza się mozliwość zmiany przedmiotu zamówienia
wynikajacego z oferty na podstawie, której zawarta została umowa, przy nizszej lub niezwiekszonej
cenie, w przypadku, gdy: 1) Wystapi incydent medyczny zwiazany z przedmiotem umowy i
Wykonawca zaproponuje produkt równowazny, spełniajacy parametry określone w opisie przedmiotu
zamówienia. 2) Producent przedmiotu umowy wstrzyma produkcję i Wykonawca zaproponuje produkt
równoważny, spełniajacy parametry okreslone w opisie przedmiotu zamówienia.
|
IV 4 4 data |
2019-03-14T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
08:30
|
IV 4 5 okres |
30
|