| Data publikacji |
2019-03-09 |
| Data zakończenia |
2019-03-20 00:00:00 |
| Instytucja |
Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Przedszkoli |
| Miejscowość |
Węgorzewo |
| Województwo |
warmińsko-mazurskie |
| Branża |
- Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
- Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
- Warzywa przetworzone,
- Produkty mleczarskie,
- Różne produkty spożywcze,
- Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
- Czekolada i wyroby cukiernicze,
- Ocet; sosy; mieszanki przypraw; mąka i mączka z gorczycy; gotowa musztarda
|
Szczegóły
|
| Numer ogłoszenia |
522845-N-2019 |
| Typ dokumentu |
ZP-400 |
| Kod CPV |
150000008, 158100009, 153311709, 155000003, 158000006, 31425003, 151000009, 151120006, 158712707, 158423005 |
| BZP |
Zobacz
|
| GuidZP400 |
fc17f651-5bbc-4d56-81ab-0b0da7a4ead1
|
| Biuletyn |
522845-N-2019
|
| Zamawiajacy nazwa |
Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Przedszkoli
|
| Regon |
10111060000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Zamkowa
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Węgorzewo
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
11-600
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
| Zamawiajacy telefon |
0-87 4272181, 4275450
|
| Zamawiajacy fax |
0-87 4272185
|
| Zamawiajacy email |
elwaira@wp.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wegorzewo.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Obsługi Ekonomiczno – Administracyjnej Szkół i Przedszkoli w Węgorzewie, ul. Zamkowa 3, 11 – 600 Węgorzewo, pok. nr 50
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla szkół i przedszkoli w gminie Węgorzewo
|
| Numer referencyjny |
ZP.361.1.2019
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
9
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów żywnościowych na potrzeby Szkół i przedszkoli w gminie Węgorzewo, w asortymencie i ilościach podanych w formularzach asortymentowo - cenowych, przedstawionych w Załączniku nr 2.1 – 2.9.
|
| Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku udziału w Postępowaniu, zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku udziału w Postępowaniu, zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową, jeżeli wykaże, że wykonał należycie nie mniej niż jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia.
Za odpowiedni rodzaj dostawy Zamawiający uznaje dostawy artykułów żywnościowych wykonane na potrzeby szkół/przedszkoli lub szpitali. Za odpowiednią wartość Zamawiający uznaje wartość odpowiadającą wartości brutto oferty złożonej przez wykonawcę w danym zadaniu/zadaniach. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia wartości w ramach jednego kontraktu, w przypadku składnia ofert na kilka części.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 25 ust. 5 pkt. 1 pzp,
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, wg wzoru w załączniku nr 6.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1/ Wypełniony Formularz asortymentowo-cenowy, stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.9 do SIWZ, 2/ Dowód wniesienia/wpłacenia wadium, 3/ oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 pzp (w terminie 3 dni od dnia od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 pzp), 4/ Oświadczenie na załączniku nr 7, o spełnianiu wymagań przedmiotowych oferowanych produktów żywnościowych oraz obowiązujących przepisów i norm 5/ Dokument – decyzja/ zaświadczenie Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego, stwierdzające spełnianie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów żywnościowych, z podaniem marki pojazdu i nr rejestracyjnych, 5/ Pełnomocnictwa - jeżeli oferta nie jest podpisania przez osobę upoważnioną i wykazaną w KRS lub dokumencie rejestrowym.
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
Informacje na temat formy, warunków wpłaty i zwrotu wadium określa rozdział IX Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający, oprócz okoliczności wymienionych w art. 144 pzp, przewiduje wprowadzenie następujących zmian w umowie w formie pisemnego aneksu w przypadku:
1) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w związku ze zmianą stawki podatku VAT dla dostaw objętych przedmiotem zamówienia,
2) w razie zmiany przepisów powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia,
3) dokładniejszego doprecyzowania zapisów umowy bądź zmiany zapisów umowy dotyczących realizacji dostaw w zakresie częstotliwości dostaw, zmiany dni tygodnia dostaw, zmiany godzin dostaw,
4) wprowadzenia zmian korzystnych dla Zamawiającego w szczególności obniżenia kosztów zadania lub podwyższenia standardu wykonywanego zadania
|
| IV 4 4 data |
2019-03-20T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Sukcesywne dostawy świeżego pieczywa i wyrobów cukierniczych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Asortyment oraz ilości podane w formularzu asortymentowo - cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2.1 – 2.9 do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Sukcesywne dostawy mrożonek (warzywa, owoce, ryby)
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15331170-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Asortyment oraz ilości podane w formularzu asortymentowo - cenowym, stanowiącym załącznik nr 2.1 - 2.9 do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Sukcesywne dostawy nabiału i produktów mlecznych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Asortyment oraz ilości podane w formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 2.1 - 2.9 do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Sukcesywne dostawy artykułów ogólnospożywczych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Asortyment oraz ilości podane w formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 2.1 - 2.9 do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Sukcesywne dostawy świeżych warzyw i owoców oraz jaj
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03142500-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Asortyment oraz ilości podane w formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 2.1 - 2.9 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Sukcesywne dostawy świeżego mięsa i wędlin
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Asortyment oraz ilości podane w formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 2.1-2.9 do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Sukcesywne dostawy świeżego drobiu
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15112000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Asortyment oraz ilości podane w formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 2.1- 2.9 do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
8
|
| Zalacznik nazwa |
Sukcesywne dostawy przypraw
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15871270-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Asortyment oraz ilości podane w formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 2.1 - 2.9 do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
9
|
| Zalacznik nazwa |
Sukcesywne dostawy napojów i słodyczy
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15842300-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik krotki opis |
Asortyment oraz ilości podane w formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 2.1 - 2.9 do SIWZ
|
| | |