Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla szkół i przedszkoli w gminie Węgorzewo

Data publikacji 2019-03-09
Data zakończenia 2019-03-20 00:00:00
Instytucja Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Przedszkoli
Miejscowość Węgorzewo
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Warzywa przetworzone,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Czekolada i wyroby cukiernicze,
  • Ocet; sosy; mieszanki przypraw; mąka i mączka z gorczycy; gotowa musztarda

Szczegóły

Numer ogłoszenia 522845-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008, 158100009, 153311709, 155000003, 158000006, 31425003, 151000009, 151120006, 158712707, 158423005
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów żywnościowych na potrzeby Szkół i przedszkoli w gminie Węgorzewo, w asortymencie i ilościach podanych w formularzach asortymentowo - cenowych, przedstawionych w Załączniku nr 2.1 – 2.9.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fc17f651-5bbc-4d56-81ab-0b0da7a4ead1
Biuletyn 522845-N-2019
Zamawiajacy nazwa Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Przedszkoli
Regon 10111060000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Zamkowa
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Węgorzewo
Zamawiajacy kod pocztowy 11-600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 0-87 4272181, 4275450
Zamawiajacy fax 0-87 4272185
Zamawiajacy email elwaira@wp.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wegorzewo.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Obsługi Ekonomiczno – Administracyjnej Szkół i Przedszkoli w Węgorzewie, ul. Zamkowa 3, 11 – 600 Węgorzewo, pok. nr 50
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla szkół i przedszkoli w gminie Węgorzewo
Numer referencyjny ZP.361.1.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 9
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów żywnościowych na potrzeby Szkół i przedszkoli w gminie Węgorzewo, w asortymencie i ilościach podanych w formularzach asortymentowo - cenowych, przedstawionych w Załączniku nr 2.1 – 2.9.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku udziału w Postępowaniu, zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku udziału w Postępowaniu, zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową, jeżeli wykaże, że wykonał należycie nie mniej niż jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Za odpowiedni rodzaj dostawy Zamawiający uznaje dostawy artykułów żywnościowych wykonane na potrzeby szkół/przedszkoli lub szpitali. Za odpowiednią wartość Zamawiający uznaje wartość odpowiadającą wartości brutto oferty złożonej przez wykonawcę w danym zadaniu/zadaniach. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia wartości w ramach jednego kontraktu, w przypadku składnia ofert na kilka części.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 25 ust. 5 pkt. 1 pzp,
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, wg wzoru w załączniku nr 6.
Inne dokumenty niewymienione 1/ Wypełniony Formularz asortymentowo-cenowy, stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.9 do SIWZ, 2/ Dowód wniesienia/wpłacenia wadium, 3/ oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 pzp (w terminie 3 dni od dnia od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 pzp), 4/ Oświadczenie na załączniku nr 7, o spełnianiu wymagań przedmiotowych oferowanych produktów żywnościowych oraz obowiązujących przepisów i norm 5/ Dokument – decyzja/ zaświadczenie Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego, stwierdzające spełnianie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów żywnościowych, z podaniem marki pojazdu i nr rejestracyjnych, 5/ Pełnomocnictwa - jeżeli oferta nie jest podpisania przez osobę upoważnioną i wykazaną w KRS lub dokumencie rejestrowym.
Czy wadium 1
Wadium Informacje na temat formy, warunków wpłaty i zwrotu wadium określa rozdział IX Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający, oprócz okoliczności wymienionych w art. 144 pzp, przewiduje wprowadzenie następujących zmian w umowie w formie pisemnego aneksu w przypadku: 1) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w związku ze zmianą stawki podatku VAT dla dostaw objętych przedmiotem zamówienia, 2) w razie zmiany przepisów powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia, 3) dokładniejszego doprecyzowania zapisów umowy bądź zmiany zapisów umowy dotyczących realizacji dostaw w zakresie częstotliwości dostaw, zmiany dni tygodnia dostaw, zmiany godzin dostaw, 4) wprowadzenia zmian korzystnych dla Zamawiającego w szczególności obniżenia kosztów zadania lub podwyższenia standardu wykonywanego zadania
IV 4 4 data 2019-03-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Sukcesywne dostawy świeżego pieczywa i wyrobów cukierniczych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Asortyment oraz ilości podane w formularzu asortymentowo - cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2.1 – 2.9 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Sukcesywne dostawy mrożonek (warzywa, owoce, ryby)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15331170-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Asortyment oraz ilości podane w formularzu asortymentowo - cenowym, stanowiącym załącznik nr 2.1 - 2.9 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Sukcesywne dostawy nabiału i produktów mlecznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Asortyment oraz ilości podane w formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 2.1 - 2.9 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Sukcesywne dostawy artykułów ogólnospożywczych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Asortyment oraz ilości podane w formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 2.1 - 2.9 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Sukcesywne dostawy świeżych warzyw i owoców oraz jaj
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Asortyment oraz ilości podane w formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 2.1 - 2.9 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Sukcesywne dostawy świeżego mięsa i wędlin
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Asortyment oraz ilości podane w formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 2.1-2.9 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Sukcesywne dostawy świeżego drobiu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15112000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Asortyment oraz ilości podane w formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 2.1- 2.9 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Sukcesywne dostawy przypraw
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15871270-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Asortyment oraz ilości podane w formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 2.1 - 2.9 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Sukcesywne dostawy napojów i słodyczy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15842300-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Asortyment oraz ilości podane w formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 2.1 - 2.9 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostaw cząstkowych
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)