GuidZP400 |
7df68896-aaab-4412-ad86-cc854cdd04c4
|
Biuletyn |
523479-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra
|
Regon |
97039103800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Bolesława Chrobrego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zielona Góra
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
65-043
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubuskie
|
Zamawiajacy telefon |
261648381, 261648388,261648308
|
Zamawiajacy fax |
261648479
|
Zamawiajacy email |
rzizielonagora.przetargi@ron.mil.pl
|
Adres strony url |
www.rzizielonagora.wp.mil.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.rzizielonagora.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowa Jednostka Organizacyjna Skarbu Panstwa podległa MON
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.rzizielonagora.wp.mil.pl rzizielonagora.przetargi@ron.mil.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.rzizielonagora.wp.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta ma być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra, ul. Bolesława Chrobrego 7, 65-043 Zielona Góra, kancelaria jawna – I piętro pokój 104-105, osobiście lub za pomocą operatorów pocztowych.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa odzieży oraz wyposażenia ochronnego dla strażaka
|
Numer referencyjny |
7/PN/WGSI/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
Zamawiający nie ogranicza ilości części, na które Wykonawca może złożyć ofertę.
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia w zakresie wszystkich części jednemu Wykonawcy
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa odzieży oraz wyposażenia ochronnego dla strażaka z podziałem na części j.n.
Część 1 – Przedmioty odzieży specjalnej dla strażaka
Część 2 – Środki ochrony indywidualnej i wyposażenie ochronne dla strażaka
Część 3 – Toporki strażackie
Część 4 – Zatrzaśniki.
Zaoferowany przedmiot zamówienia ma być fabrycznie nowy, w pierwszej kategorii oraz nie posiadać śladów użytkowania.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Części B (oddzielne pliki zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego www.rzizielonagora.wp.mil.pl).
|
Cpv glowny przedmiot |
18400000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
239113,82
|
Waluta calosc |
PLN
|
Informacje na temat katalogow |
Termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy ustala się zgodnie z deklaracją wykonawcy:
- minimalny 30 dni.
- maksymalny 45 dni.
Miejsce dostawy – określone w OPZ i formularzu cenowym.
Zamówienie dotyczy obszaru 4 RBLog.
Więcej informacji na temat terminu zakończenia podano w pkt 6.2 rozdziału XXIII SIWZ.
UWAGA!
a) Termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert.
b) Tak określony termin realizacji zamówienia jest terminem pożądanym, który może ulec zmianie wyłącznie na warunkach określonych w SIWZ.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga aby Wykonawca znajdował się w sytuacji ekonomicznej pozwalającej na wykonanie przedmiotu zamówienia
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Oświadczenie o sytuacji finansowej Wykonawcy; oświadczenie znajduje się w treści oferty.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
2. oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności – oświadczenie w treści zał. nr 3 SIWZ
3. oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne – oświadczenie w treści zał. nr 3 SIWZ
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie o sytuacji finansowej Wykonawcy; oświadczenie znajduje się w treści oferty - wraz z ofertą
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zobowiązany jest do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni (aktualnych na dzień złożenia), potwierdzonych za zgodność z oryginałem kopii Świadectw dopuszczenia CNBOP. Świadectwa dopuszczenia CNBOP mają być wystawione na Wykonawcę lub Wykonawca musi posiadać zgodę na posługiwanie się świadectwem wystawionym na inną instytucję. Zgoda musi być przedstawiona na piśmie (dopuszczalna forma to kopia poświadczona za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym, należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, potwierdzonym przez Wykonawcę.
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, zamawiający żąda następujących oświadczeń i dokumentów:
1. Oświadczenie o posiadaniu Świadectwa CNBOP; wraz z ofertą Wykonawca oświadczy, że oferowane w dostawie wyroby posiadają Świadectwo dopuszczenia Centrum Naukowo-Badawczego Ochrony Przeciwpożarowej (CNBOP) zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia; – zał. nr 5a;
2. Oświadczenie o spełnianiu WTU (w przypadku składania oferty częściowej nr 4); wraz z ofertą Wykonawca oświadczy, że oferowany wyrób spełnia wymagania eksploatacyjno-techniczne zgodnie z normą określoną w Rozporządzeniu MSWiA z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. nr 143 poz. 1002 z późn. zm.) – zał. nr 5b.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca wniesie wadium najpóźniej do upływu terminu składania ofert w kwocie:
a) dla całości zamówienia w wysokości - 6.800,00 zł
b) dla poszczególnych części zamówienia:
- oferta częściowa nr 1 - 5.800,00 zł
- oferta częściowa nr 2 - 1.000,00 zł
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania następujących zmian postanowień do zawartej umowy w stosunku do treści oferty:
1) zmiany danych dotyczących stron umowy, jak zmiana nazwy (jeśli nie oznacza przekształcenia podmiotowego lub przedmiotowego), siedziby, adresu, numeru konta bankowego np. w przypadku zmian w wpisów w ewidencji działalności gospodarczej lub KRS;
2) osób upoważnionych, jako przedstawiciele stron, itp. w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych m.in. takich jak choroba, śmierć, ustanie stosunku pracy;
3) zmiana finansowania zamówienia, harmonogramu realizacji prac na skutek ewentualnego braku płynności finansowania inwestycji lub zmiany wielkości limitu finansowego określonego w zatwierdzonym Centralnym Planie Rzeczowym na dany rok budżetowy, tj. zmian które nastąpiły po dniu podpisania umowy;
4) zmiana przedmiotu umowy – w przypadku, gdy produkt stanowiący przedmiot umowy został wycofany z rynku lub zaprzestano jego produkcji, a proponowany przez Wykonawcę produkt posiada nie gorsze cechy, parametry i funkcjonalność:
a) niż produkt będący przedmiotem umowy oraz
b) niż określone dla zmienianego produktu w SIWZ, w zakresie pozostałych cech i parametrów, gdy zmiana jest obojętna lub korzystna dla Zamawiającego.
Warunki dostaw, świadczenia usługi, w tym gwarancyjnych pozostają bez zmian.
Wynagrodzenie Wykonawcy nie może być zwiększone.
5) zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku:
a) okoliczności, o której mowa w ppkt. 4;
6) zmniejszenie zakresu umowy w przypadku zmian organizacyjnych Zamawiającego.
Zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy związane ze zmniejszeniem zakresu umowy, zostanie ustalone na spotkaniu stron, przy czym Zamawiający zapłaci spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami .
7) zmiany inne w przypadku zmian w prawie, ustawach i rozporządzeniach, które nastąpiły po dniu otwarcia ofert;
Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Wszystkie powyższe postanowienia nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i Wykonawcę.
|
IV 4 4 data |
2019-03-21T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta ma być sporządzona w języku polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Oferta częściowa nr 1 – Przedmioty odzieży specjalnej dla strażaka
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18400000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
193373,98
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca wniesie wadium najpóźniej do upływu terminu składania ofert w kwocie: dla części zamówienia nr 1 - 5.800,00 zł
Termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy ustala się zgodnie z deklaracją wykonawcy:
- minimalny 30 dni.
- maksymalny 45 dni.
Miejsce dostawy – określone w OPZ i formularzu cenowym.
Zamówienie dotyczy obszaru 4 RBLog.
Więcej informacji na temat terminu zakończenia podano w pkt 6.2 rozdziału XXIII SIWZ.
UWAGA!
a) Termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert.
b) Tak określony termin realizacji zamówienia jest terminem pożądanym, który może ulec zmianie wyłącznie na warunkach określonych w SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmioty odzieży specjalnej dla strażaka
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Oferta częściowa nr 2 – Środki ochrony indywidualnej i wyposażenie ochronne dla strażaka
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18400000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
42739,84
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca wniesie wadium najpóźniej do upływu terminu składania ofert w kwocie: dla części zamówienia nr 1- 1.000,00 zł
Termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy ustala się zgodnie z deklaracją wykonawcy:
- minimalny 30 dni.
- maksymalny 45 dni.
Miejsce dostawy – określone w OPZ i formularzu cenowym.
Zamówienie dotyczy obszaru 4 RBLog.
Więcej informacji na temat terminu zakończenia podano w pkt 6.2 rozdziału XXIII SIWZ.
UWAGA!
a) Termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert.
b) Tak określony termin realizacji zamówienia jest terminem pożądanym, który może ulec zmianie wyłącznie na warunkach określonych w SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
Środki ochrony indywidualnej i wyposażenie ochronne dla strażaka
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Oferta częściowa nr 3 – Toporki strażackie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18400000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
1764,23
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy ustala się zgodnie z deklaracją wykonawcy:
- minimalny 30 dni.
- maksymalny 45 dni.
Miejsce dostawy – określone w OPZ i formularzu cenowym.
Zamówienie dotyczy obszaru 4 RBLog.
Więcej informacji na temat terminu zakończenia podano w pkt 6.2 rozdziału XXIII SIWZ.
UWAGA!
a) Termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert.
b) Tak określony termin realizacji zamówienia jest terminem pożądanym, który może ulec zmianie wyłącznie na warunkach określonych w SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
Toporki strażackie
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Oferta częściowa nr 4 - Zatrzaśniki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18400000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
1235,77
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy ustala się zgodnie z deklaracją wykonawcy:
- minimalny 30 dni.
- maksymalny 45 dni.
Miejsce dostawy – określone w OPZ i formularzu cenowym.
Zamówienie dotyczy obszaru 4 RBLog.
Więcej informacji na temat terminu zakończenia podano w pkt 6.2 rozdziału XXIII SIWZ.
UWAGA!
a) Termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert.
b) Tak określony termin realizacji zamówienia jest terminem pożądanym, który może ulec zmianie wyłącznie na warunkach określonych w SIWZ.
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, zamawiający żąda następujących oświadczeń i dokumentów:
- Oświadczenie o spełnianiu WTU (w przypadku składania oferty częściowej nr 4); wraz z ofertą Wykonawca oświadczy, że oferowany wyrób spełnia wymagania eksploatacyjno-techniczne zgodnie z normą określoną w Rozporządzeniu MSWiA z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. nr 143 poz. 1002 z późn. zm.) – zał. nr 5b do SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
Zatrzaśniki
|
| |