Dostaw rękawic medycznych-procedura powtórzona

Data publikacji 2019-03-11
Data zakończenia 2019-03-20 00:00:00
Instytucja Szpital Powiatowy w Radomsku
Miejscowość Radomsko
Województwo łódzkie
Branża
  • Rękawice,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 522284-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331414200, 184243000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Pakiet nr 1 – Rękawice diagnostyczne.
Pakiet nr 2 – Rękawice diagnostyczne nitrylowe.
Pakiet nr 3 –Rękawice sekcyjne.
Opisy, nazwy i ilości zamawiającego asortymentu opisane zostały w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne Pakiety
- w zakresie Pakietu muszą być uwzględnione wszystkie pozycje danego Pakietu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0a31067a-708f-4c25-98a1-79348ff9483b
Biuletyn 522284-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szpital Powiatowy w Radomsku
Regon 00031342000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jagiellońska
Zamawiajacy adres numer domu 36
Zamawiajacy miejscowosc Radomsko
Zamawiajacy kod pocztowy 97-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon +48446854716
Zamawiajacy fax +48446854701
Zamawiajacy email zamowienia@szpital.biz.pl
Adres strony url www.szpital.biz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital.biz.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.biz.pl
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 97-500 Radomsko ul. Jagiellońska 36
Nazwa nadana zamowieniu Dostaw rękawic medycznych-procedura powtórzona
Numer referencyjny 95/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Pakiet nr 1 – Rękawice diagnostyczne. Pakiet nr 2 – Rękawice diagnostyczne nitrylowe. Pakiet nr 3 –Rękawice sekcyjne. Opisy, nazwy i ilości zamawiającego asortymentu opisane zostały w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne Pakiety - w zakresie Pakietu muszą być uwzględnione wszystkie pozycje danego Pakietu.
Cpv glowny przedmiot 33141420-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 421760,32
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2021-03-11T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 5.3.2. Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. c) SIWZ, jeżeli wykaże, że: wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawę o podobnym charakterze z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania oraz załączy dokument potwierdzający, że dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, 2) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 3) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 4) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 5) Wykazu 1 dostawy wykonanej w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu na rzecz którego dostawa została wykonana oraz załączeniem dowodu określającego czy ta dostawa została wykonana należycie – wg Załącznika Nr 7. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego dostawa była wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku dostaw będących w trakcie wykonywania, wymagania w zakresie wartości i czasu wykonania danej dostawy dotyczą części umowy już zrealizowanej (tj. od dnia rozpoczęcia wykonywania dostawy do upływu terminu składania ofert) i te parametry wykonania dostawy Wykonawca obowiązany jest podać w wykazie dostaw, o którym mowa w niniejszym Rozdziale. 6.2. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 7.1 OŚWIADCZENIE O WYROBACH MEDYCZNYCH – Załącznik nr 8 do SIWZ – jeżeli dotyczy. 7.2 Wykonawca może zamiast dokumentów, o których mowa w 7.1, złożyć równoważne dokumenty wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 7.3 Wykonawca, który z przyczyn niezależnych od niego, nie ma możliwości uzyskania dokumentów, o których mowa w pkt 7.1 może złożyć inne dokumenty dotyczące odpowiednio zapewnienia jakości lub środków zarządzania środowiskowego, potwierdzające stosowanie przez wykonawcę środków zapewnienia jakości zgodnych z wymaganymi normami zapewniania jakości lub środków zarządzania środowiskowego równoważnych środkom wymaganym na mocy mającego zastosowanie systemu lub norm zarządzania środowiskowego. 7.4 Wymagane dokumenty w zakresie Pakietu nr 1: a/ Deklaracja Zgodności CE, Certyfikat potwierdzający kategorię ŚOI, b/ Raport z badania na przenikalność 10 substancji chemicznych wg EN 374-3 dołączone do oferty (kopia oryginalnego raportu z badań na przenikalność substancji chemicznych, przeprowadzonego przez jednostkę certyfikowaną w języku polskim lub jego polskie tłumaczenie), zgodnie z opisem produktu w Załączniku nr1. c/ raport testowy przed wysyłką potwierdzający wymagane parametry, nie starszy niż z 2017 r., d/ karta wyrobu 7.5 Wymagane dokumenty w zakresie Pakietu nr 2: a/ Deklaracja Zgodności CE, Certyfikat potwierdzający kategorię ŚOI, b/ Raport z badania na przenikalność 10 substancji chemicznych wg EN 374-3 dołączone do oferty (kopia oryginalnego raportu z badań na przenikalność substancji chemicznych, przeprowadzonego przez jednostkę certyfikowaną w języku polskim lub jego polskie tłumaczenie), zgodnie z opisem produktu w Załączniku nr 1. c/ raport testowy przed wysyłką potwierdzający wymagane parametry, nie starszy niż z 2017 r., d/ karta wyrobu e/ Zamawiający wymaga dostarczenia uchwytów pojedynczych i potrójnych z trwałego tworzywa o właściwościach antybakteryjnych, odpornego na środki dezynfekcyjne, z mocowaniem do ściany oraz uchwytami metalowymi pojedynczymi na szynę Modura, kodowanymi kolorystycznie do rozmiaru S,M,L wg potrzeb Zamawiającego. 7.6 Wymagane dokumenty w zakresie Pakietu nr 3: a/ Deklaracja Zgodności CE 7.7 Oryginalny folder lub strona katalogu producenta wyrobu , potwierdzająca wymagane w Załączniku nr 1 w parametry oferowanego produktu –dot. Pakietów nr 1-3. 7.8 Zamawiający po otwarciu ofert może wezwać Wykonawcę do przysłania w wyznaczonym przez siebie terminie, próbki oferowanego przedmiotu zamówienia w ilości 1 opakowania rękawic dla określonej pozycji - ( dot. sytuacji gdy zaoferowany produkt będzie budził u Zamawiającego wątpliwość co do jego zgodności z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ).
Inne dokumenty niewymienione 1. Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz cenowy - opis przedmiotu zamówienia, 2. Załącznik nr 2 do SIWZ - formularz oferty, 3. Załącznik nr 3 do SIWZ - wzór oświadczenia w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wstępnie potwierdzającego, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, 4. Załącznik nr 4 do SIWZ - wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, 5. Załącznik nr 5 do SIWZ - wzór umowy, 6. Załącznik nr 6 do SIWZ - wzór informacji, o której mowa w art. 91 ust. 3a Pzp, 7. Załącznik nr 7- Wykaz dostaw 8. Załącznik nr 8- oświadczenie o wyrobach medycznych. 9. Załącznik nr 9 – oświadczenie o ochronie danych osobowych
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany treści umowy wymagają pisemnej zgody obu Stron pod rygorem nieważności w granicach unormowania artykułu 144 ust. 1 Ustawy i SIWZ. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w zakresie: a) zmiana danych rejestrowych stron umowy, b) cesja praw i obowiązków wynikających z umowy, w sytuacji przekształceń restrukturyzacyjnych Zamawiającego, c) wydłużenie terminu płatności, d) przedłużenia terminu obowiązywania umowy ponad czas określony w umowie, w przypadku niezrealizowania dostaw, asortymentu w limicie cenowym wynikającym z załączonego i obowiązującego formularza cenowego w umowie. e) zmianę zaoferowanych cen jednostkowych w sytuacji ustawowej zmiany podatku VAT, f) zmianę cen jednostkowych przedmiotu umowy w przypadku zmiany wielkości opakowania handlowego wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny określonej w umowie, g) zakup przedmiotu umowy po cenach niższych niż wskazane w umowie, w przypadku okresowych promocji cenowych, h) zaprzestania produkcji lub dystrybucji produktów będących przedmiotem dostawy, wycofania tych produktów z obrotu (w szczególności na podstawie decyzji właściwych władz), jak również braku możliwości pozyskania produktów będących przedmiotem dostawy wskutek okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, nawet przy zachowaniu należytej ostrożności . 2. W przypadku zmiany na postawie art.142 ust 5 ustawy Pzp.: 1) stawki podatku od towarów i usług lub 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, Wykonawca może w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie tej zmiany złożyć Zamawiającemu wniosek o odpowiednią zmianę przysługującego Wykonawcy wynagrodzenia.
IV 4 4 data 2019-03-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141420-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 302790,40
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-03-11T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Rękawice diagnostyczne
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141420-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 116280,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-03-11T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Rękawice diagnostyczne nitrylowe
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 2689,92
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-03-11T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Rękawice sekcyjne
  

Criterion

Kryteria serwis posprzedażowy/rozpatrzenie reklamacji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)