„ Zakup i dostawa materiałów biurowych oraz papieru do urządzeń biurowych na potrzeby Urzędu Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy” część I i część II.

Data publikacji 2019-03-13
Data zakończenia 2019-03-21 00:00:00
Instytucja Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 524440-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007, 301976442
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Zamówienie podzielone jest na dwie części – Wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia na dowolną ilość części.
CZĘŚĆ I -zakup i dostawa materiałów biurowych.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w „ Opisie przedmiotu zamówienia- formularzu ilościowo cenowym” stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ .
CZĘŚĆ II - zakup i dostawa papieru do urządzeń biurowych
2.Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w „ Opisie przedmiotu zamówienia- formularzu ilościowo cenowym” stanowiącym załącznik nr 1b do SIWZ.2. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego w Warszawie przy ul. Kondratowicza 20, ul. Św. Wincentego 87, w terminie określonym w ofercie.
3.Odbiór przedmiotu umowy potwierdzony zostanie pisemnym protokołem zdawczo-odbiorczym, sporządzonym przez upoważnionych przedstawicieli stron.
4. Dostarczone artykuły muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych , kompletne oraz dobrej jakości.
5. Dostarczone artykuły biurowe i papier do urządzeń biurowych musi spełniać oczekiwany standard jakościowy i wydajnościowy, który został określony w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym jednocześnie formularz ilościowo – cenowy.
6. Dostarczony towar przez cały okres trwania umowy musi być firmowo opakowany i posiadać na
opakowaniu markę lub nazwę producenta zgodnie z nazwą wpisaną przez Wykonawcę w kolumnie 9 „Opisu przedmiotu zamówienia -formularza ilościowo cenowego”.
7.Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z części zamawianego asortymentu to jest nie więcej niż 5% w stosunku do przedmiotu zamówienia oraz zmiany ilości poszczególnych asortymentów na inne objęte zamówieniem przy zachowaniu cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w „opisie przedmiotu zamówienia- formularzu ilościowo cenowym”. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego z tytułu realizacji niniejszej umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 46e9f110-ffb5-4b24-94b2-320eb09ca9e4
Biuletyn 524440-N-2019
Zamawiajacy nazwa Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek
Regon 15259663001150
Zamawiajacy adres ulica Ludwika Kondratowicza
Zamawiajacy adres numer domu 20
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-983
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 4438701, 22 4438696,
Zamawiajacy fax 22 325 54 68
Zamawiajacy email przetargi@targowek.waw.pl ,
Adres strony url www.targowek.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.targowek.waw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.targowek.waw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd m.st. Warszawy dla Dzielnicy Targówek 00-983 Warszawa; ul. L. Kondratowicza 20, parter budynku, stanowisko 5,8 lub 9
Nazwa nadana zamowieniu „ Zakup i dostawa materiałów biurowych oraz papieru do urządzeń biurowych na potrzeby Urzędu Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy” część I i część II.
Numer referencyjny P-13/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu 1.Zamówienie podzielone jest na dwie części – Wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia na dowolną ilość części. CZĘŚĆ I -zakup i dostawa materiałów biurowych. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w „ Opisie przedmiotu zamówienia- formularzu ilościowo cenowym” stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ . CZĘŚĆ II - zakup i dostawa papieru do urządzeń biurowych 2.Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w „ Opisie przedmiotu zamówienia- formularzu ilościowo cenowym” stanowiącym załącznik nr 1b do SIWZ.2. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego w Warszawie przy ul. Kondratowicza 20, ul. Św. Wincentego 87, w terminie określonym w ofercie. 3.Odbiór przedmiotu umowy potwierdzony zostanie pisemnym protokołem zdawczo-odbiorczym, sporządzonym przez upoważnionych przedstawicieli stron. 4. Dostarczone artykuły muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych , kompletne oraz dobrej jakości. 5. Dostarczone artykuły biurowe i papier do urządzeń biurowych musi spełniać oczekiwany standard jakościowy i wydajnościowy, który został określony w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym jednocześnie formularz ilościowo – cenowy. 6. Dostarczony towar przez cały okres trwania umowy musi być firmowo opakowany i posiadać na opakowaniu markę lub nazwę producenta zgodnie z nazwą wpisaną przez Wykonawcę w kolumnie 9 „Opisu przedmiotu zamówienia -formularza ilościowo cenowego”. 7.Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z części zamawianego asortymentu to jest nie więcej niż 5% w stosunku do przedmiotu zamówienia oraz zmiany ilości poszczególnych asortymentów na inne objęte zamówieniem przy zachowaniu cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w „opisie przedmiotu zamówienia- formularzu ilościowo cenowym”. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego z tytułu realizacji niniejszej umowy.
Cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta powinna składać się z wypełnionego formularza oferty o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ i wypełnionego formularza ilościowo cenowego stanowiącego załącznik nr 1a lub/i załącznik nr 1b do SIWZ. 2. Ponadto do oferty należy dołączyć: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy o braku przesłanek do wykluczenia z postepowania, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2) dokument potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy chyba, że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art. 26 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli umocowanie wynika z udzielonego pełnomocnictwa musi być ono złożone w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. Jeżeli umocowanie nie wynika z dokumentów dostępnych Zamawiającemu, o których mowa powyżej, należy załączyć odpowiednie dokumenty, 3) oświadczenie o udziale podwykonawców w realizacji zamówienia lub informacja o samodzielnym wykonaniu zamówienia wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 3. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy – wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ. W przypadku gdy Wykonawca należy do grupy kapitałowej z innym Wykonawcą, który złożył ofertę wraz z oświadczeniem należy przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca składający ofertę na Zakup i dostawa materiałów biurowych oraz papieru do urządzeń biurowych na potrzeby Urzędu Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy” część I i część II” zobowiązany jest do wniesienia wadium na: Część I - zakup i dostawa materiałów biurowych w wysokości 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych) Część II - zakup i dostawa papieru do urządzeń biurowych w wysokości 3 500,00 zł ((słownie: trzy tysiące pięćset złotych) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Aukcja elektroniczna 1
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona http://aukcje.um.warszawa.pl
Elementy aukcji elektronicznej Kryterium oceny ofert w aukcji elektronicznej jest cena brutto - 60% za realizację całego zamówienia. Ceną wyjściową w aukcji elektronicznej dla każdego Wykonawcy jest cena brutto zaproponowana przez danego Wykonawcę w złożonej ofercie pisemnej.
Informaje udostepnione wykonawcom W toku aukcji elektronicznej Zamawiający będzie na bieżąco udostępniał każdemu Wykonawcy biorącemu w niej udział informacje, o których mowa w art.91c ust.3 ustawy. Postąpienia składane w toku aukcji elektronicznej będą podlegały automatycznej ocenie i klasyfikacji, zgodnie z formułą podaną w zaproszeniu do udziału w aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 91b ust. 2 pkt 6 ustawy.
Informaje przebiegu aukcji W toku aukcji elektronicznej Wykonawcy za pomocą formularza umieszczonego na stronie internetowej http://aukcje.um.warszawa.pl umożliwiającego wprowadzanie niezbędnych danych w trybie bezpośredniego połączenia z tą stroną, składają kolejne korzystniejsze postąpienia, podlegające automatycznej ocenie i klasyfikacji.
Warunki do licytacji Warunki na jakich Wykonawcy będą brać udział w aukcji są następujące: - termin rozpoczęcia i zakończenia aukcji zostanie przekazany przez Zamawiającego w zaproszeniu do udziału w aukcji elektronicznej, - po upływie czasu ustalonego jako „czasu dogrywki”, tj. 3 minut liczonych od rozpoczęcia kolejnej minuty następującej po tej, w której złożono ostatnią ofertę – jednak nie wcześniej niż po upływie czasu podstawowego aukcji, - Zamawiający ustala wysokość postąpienia na 1 000,00 zł brutto. dla części I i 1 000,00 zł brutto dla części II, - oferta składana w toku aukcji elektronicznej w zakresie danego kryterium nie może być mniej korzystna od poprzedniej oferty złożonej dla danego kryterium, - postąpienia, pod rygorem nieważności składa się opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego Warunkiem wzięcia udziału w aukcji elektronicznej jest dysponowanie przez osobę składającą w aukcji postąpienia w imieniu wykonawcy kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Komputer użytkownika powinien spełniać następujące wymagania: – posiadać zainstalowany system operacyjny Microsoft Windows 7/ Windows 8/ Windows 10; – w przypadku komputerów z systemem operacyjnym Windows 7/Windows8 komputer użytkownika powinien posiadać zainstalowaną przeglądarkę internetową Internet Explorer 10.0 lub nowszą z możliwością obsługi Active X lub przeglądarkę Firefox z obsługą Javy i siłą szyfrowania 128 bit. – w przypadku komputerów z systemem operacyjnym Windows 10 komputer użytkownika powinien posiadać zainstalowaną przeglądarkę internetową Internet Explorer 11 z obsługą Active X lub przeglądarkę Firefox z obsługą Javy, siłą szyfrowania 128 bit; – zainstalowane na komputerze środowisko uruchomieniowe JAVA 32 bit w wersji 1.8.0_191 lub nowszej, pozwalające na przyjmowanie przez użytkownika sesyjnych plików cookie oraz obsługująca szyfrowanie; – posiadać dostęp do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe); – posiadać podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę; – posiadać zainstalowany certyfikat kwalifikowany, na którym Wykonawca będzie się logował do konta (certyfikat musi być widoczny w magazynie certyfikatów systemu Windows (magazynie logicznym o nazwie „Osobisty” certyfikatów systemu Windows)
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja 1.Wykonawcy chcący wziąć udział w aukcji elektronicznej muszą się zalogować na platformie aukcyjnej http://aukcje.um.warszawa.pl za pomocą danych uwierzytelniających przekazanych przez operatora platformy aukcyjnej Wykonawcom którym Zamawiający przekazał zaproszenie do udziału w aukcji elektronicznej. 2. Wykonawca zaproszony do udziału w aukcji elektronicznej, który nie składał wcześniej oferty w postepowaniu prowadzonym drogą elektroniczną w systemie umw.ezamawiajacy.pl, zostanie wstępnie zarejestrowany w bazie wykonawców OnePlace przez Zamawiającego i otrzyma prośbę o dokończenie procesu rejestracji, skierowaną na adres e-mail osoby upoważnionej do składania ofert w toku aukcji, podany wcześniej w ofercie.
IV aukcja jednoetapowa 1
IV aukcja jednoetapowa czas 15 min.
Warunki zamkniecia aukcji Zamawiający zamyka aukcję po upływie czasu ustalonego jako „czasu dogrywki”, tj. 3 minut liczonych od rozpoczęcia kolejnej minuty następującej po tej, w której złożono ostatnią ofertę – jednak nie wcześniej niż po upływie czasu podstawowego aukcji.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-03-21T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa materiałów biurowych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 121951,22
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-10T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis CZĘŚĆ I -zakup i dostawa materiałów biurowych. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w „ Opisie przedmiotu zamówienia- formularzu ilościowo cenowym” stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ .
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa papieru do urządzeń biurowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197644-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 121951,22
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-10T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis CZĘŚĆ II - zakup i dostawa papieru do urządzeń biurowych Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w „ Opisie przedmiotu zamówienia- formularzu ilościowo cenowym” stanowiącym załącznik nr 1b do SIWZ
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)