Sukcesywna dostawa środków czystości oraz worków foliowych do Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno - Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu.

Data publikacji 2019-03-14
Data zakończenia 2019-03-22 00:00:00
Instytucja Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno-Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu
Miejscowość Wałbrzych
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Środki czyszczące i polerujące,
  • Worki i torby,
  • Ręczniki papierowe do rąk

Szczegóły

Numer ogłoszenia 525403-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 398000000, 337630006, 189300007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa środków czystości, ręczników oraz worków foliowych do Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno-Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu z podziałem na części:
- część nr 1 – środki czyszczące i polerujące,
- część nr 2 – ręczniki papierowe do rąk, papier toaletowy,
- część nr 3 – worki foliowe na odpady medyczne i komunalne,
- część nr 4 – ręczniki papierowe automax
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Formularze asortymentowo – cenowe, stanowiące Załącznik nr 1B do SIWZ.
4. Okres gwarancji i rękojmia oferowanych środków czystości nie krótszy niż 6 miesięcy.
5. Przeprowadzenie przez Wykonawcę szkoleń dla pracowników Działu Higieny Szpitalnej zakresie stosowania oferowanych środków czystości
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
8. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełnionych
9. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej


IV. Termin wykonania zamówienia
Zamawiający wymaga, aby zamówienie było realizowane sukcesywnie w okresie 24 miesięcy od daty zawarcia umowy tj. od 01.04.2019 r., do dnia 31.03.2021 r.

V. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP.
Na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Zamawiający wykluczy wykonawcę, w stosunku do którego otwarto
likwidację lub którego upadłość ogłoszono z wyjątkiem Wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego.
2) spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu:
a) w zakresie posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.
Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg formuły spełnia/ nie spełnia.
b) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Opis warunku: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł.
c) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej.
Opis warunku: o udzielenie zamówienia ubiegać się może Wykonawca który, wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
- dla części nr 1 – wykonał co najmniej 3 zamówienia polegające na dostawie środków czystości o wartości brutto nie mniejszej niż 90 000,00 zł każde;
- dla części nr 2 – wykonał co najmniej 3 zamówienia polegające na dostawie ręczników, papieru toaletowego o wartości brutto nie mniejszej niż 160 000,00 zł każde;
- dla części nr 3 – wykonał co najmniej 3 zamówienia polegające na dostawie worków foliowych o wartości brutto nie mniejszej niż 300 000,00 zł każde;
- dla części nr 4 - wykonał co najmniej 3 zamówienia polegające na dostawie worków foliowych o wartości brutto nie mniejszej niż 13 000,00 zł każde;
2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, oraz braku przesłanek wykluczenia
Wykonawcy wraz z ofertą składają oświadczenie, zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 2a i 2b do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu, stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3. Zgodnie z art. 24 aa ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający przewiduje w niniejszym postępowaniu, możliwość dokonania najpierw oceny ofert , a następnie zbadanie, czy Wykonawca którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza , nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postepowaniu w stosownych
sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia , lub jego części polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów , niezależnie od
charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Przez stosowna sytuację, o której mowa powyżej należy rozumieć sytuacje kiedy:
- Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu , że
realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9afe31f4-0e3d-45cd-bfb4-62a3c7994214
Biuletyn 525403-N-2019
Zamawiajacy nazwa Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno-Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu
Regon 89004717900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Paderewskiego
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Wałbrzych
Zamawiajacy kod pocztowy 58-301
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 748 877 183
Zamawiajacy fax 748 877 103
Zamawiajacy email sadowska@szpital.walbrzych.pl
Adres strony url www.szpital.walbrzych.pl
Adres strony internetowej www.szpital.walbrzych.pl/BIP/przetargi
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny SPZOZ
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital.walbrzych.pl/BIP/przetargi
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.walbrzych.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno - Położniczy im. E. Biernackiego, 58-301 Wałbrzych, ul. Padrewskiego 10 SEKRETARIAT
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa środków czystości oraz worków foliowych do Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno - Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu.
Numer referencyjny ZP/PN/2/DHS/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa środków czystości, ręczników oraz worków foliowych do Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno-Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu z podziałem na części: - część nr 1 – środki czyszczące i polerujące, - część nr 2 – ręczniki papierowe do rąk, papier toaletowy, - część nr 3 – worki foliowe na odpady medyczne i komunalne, - część nr 4 – ręczniki papierowe automax 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Formularze asortymentowo – cenowe, stanowiące Załącznik nr 1B do SIWZ. 4. Okres gwarancji i rękojmia oferowanych środków czystości nie krótszy niż 6 miesięcy. 5. Przeprowadzenie przez Wykonawcę szkoleń dla pracowników Działu Higieny Szpitalnej zakresie stosowania oferowanych środków czystości 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 8. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełnionych 9. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej IV. Termin wykonania zamówienia Zamawiający wymaga, aby zamówienie było realizowane sukcesywnie w okresie 24 miesięcy od daty zawarcia umowy tj. od 01.04.2019 r., do dnia 31.03.2021 r. V. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP. Na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Zamawiający wykluczy wykonawcę, w stosunku do którego otwarto likwidację lub którego upadłość ogłoszono z wyjątkiem Wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego. 2) spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu: a) w zakresie posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg formuły spełnia/ nie spełnia. b) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej; Opis warunku: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł. c) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej. Opis warunku: o udzielenie zamówienia ubiegać się może Wykonawca który, wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: - dla części nr 1 – wykonał co najmniej 3 zamówienia polegające na dostawie środków czystości o wartości brutto nie mniejszej niż 90 000,00 zł każde; - dla części nr 2 – wykonał co najmniej 3 zamówienia polegające na dostawie ręczników, papieru toaletowego o wartości brutto nie mniejszej niż 160 000,00 zł każde; - dla części nr 3 – wykonał co najmniej 3 zamówienia polegające na dostawie worków foliowych o wartości brutto nie mniejszej niż 300 000,00 zł każde; - dla części nr 4 - wykonał co najmniej 3 zamówienia polegające na dostawie worków foliowych o wartości brutto nie mniejszej niż 13 000,00 zł każde; 2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, oraz braku przesłanek wykluczenia Wykonawcy wraz z ofertą składają oświadczenie, zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 2a i 2b do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu, stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3. Zgodnie z art. 24 aa ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający przewiduje w niniejszym postępowaniu, możliwość dokonania najpierw oceny ofert , a następnie zbadanie, czy Wykonawca którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza , nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postepowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia , lub jego części polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów , niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Przez stosowna sytuację, o której mowa powyżej należy rozumieć sytuacje kiedy: - Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu , że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami
Cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow . O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP. Na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Zamawiający wykluczy wykonawcę, w stosunku do którego otwarto likwidację lub którego upadłość ogłoszono z wyjątkiem Wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego. 2) spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu: a) w zakresie posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg formuły spełnia/ nie spełnia.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Opis warunku: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Opis warunku: o udzielenie zamówienia ubiegać się może Wykonawca który, wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: - dla części nr 1 – wykonał co najmniej 3 zamówienia polegające na dostawie środków czystości o wartości brutto nie mniejszej niż 90 000,00 zł każde; - dla części nr 2 – wykonał co najmniej 3 zamówienia polegające na dostawie ręczników, papieru toaletowego o wartości brutto nie mniejszej niż 160 000,00 zł każde; - dla części nr 3 – wykonał co najmniej 3 zamówienia polegające na dostawie worków foliowych o wartości brutto nie mniejszej niż 300 000,00 zł każde; - dla części nr 4 - wykonał co najmniej 3 zamówienia polegające na dostawie worków foliowych o wartości brutto nie mniejszej niż 13 000,00 zł każde;
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, oraz braku przesłanek wykluczenia Wykonawcy wraz z ofertą składają oświadczenie, zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 2a i 2b do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu, stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, oraz braku przesłanek wykluczenia Wykonawcy wraz z ofertą składają oświadczenie, zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 2a i 2b do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu, stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postepowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia , lub jego części polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów , niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Przez stosowna sytuację, o której mowa powyżej należy rozumieć sytuacje kiedy: - Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu , że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów , w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na czas realizacji zamówienia. - udostępnione zasoby pozwolą na wykazanie przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz nie zajdą wobec podmiotów udostepniających podstawy wykluczenia o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-23 oraz ust. 5 pkt 1. 5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu składa oświadczenie dotyczące tych podmiotów. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te powinny potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Zamawiający żąda, w wyznaczonym przez siebie terminie, następujących dokumentów: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. w celu potwierdzenie sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Zamawiający wymaga polisy OC na wartość nie mniejszą niż 50 000,00 zł wraz z dowodem jej opłacenia.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający żąda w wyznaczonym przez siebie terminie następujących dokumentów: 1) Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wydania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane , oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; Przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; - dla części nr 1 – wykonał co najmniej 3 zamówienia polegające na dostawie środków czystości o wartości brutto nie mniejszej niż 90 000,00 zł każde; - dla części nr 2 – wykonał co najmniej 3 zamówienia polegające na dostawie ręczników, papieru toaletowego o wartości brutto nie mniejszej niż 160 000,00 zł każde; - dla części nr 3 – wykonał co najmniej 3 zamówienia polegające na dostawie worków foliowych o wartości brutto nie mniejszej niż 300 000,00 zł każde; - dla części nr 4 - wykonał co najmniej 3 zamówienia polegające na dostawie worków foliowych o wartości brutto nie mniejszej niż 13 000,00 zł każde;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda, w wyznaczonym przez siebie terminie, następujących dokumentów: - karty katalogowe, opisy oferowanych środków czystości, ręczników (dotyczy części nr 1, 2 i 4) - kopię certyfikatu foli (dotyczy części nr 3)
Czy wadium 1
Wadium Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: - dla części nr 1 – 1 400,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta 00/100 zł) - dla części nr 2 - 2 700,00 zł (słownie: dwa tysiące siedemset 00/100 zł) - dla części nr 3 - 4 900,00 zł (słownie: cztery tysiące dziewięćset 00/100 zł) Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Zamawiającego w Banku PKO BP S.A. I / O Wałbrzych, Nr 65 1020 3668 0000 5302 0406 3244 z dopiskiem: Wadium - „Dostawa środków czystości do Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno-Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu”. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). w terminie przewidzianym na złożenie ofert 22.03.2019 r., do godz.10:00, sposób przekazania: Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczenia lub innej formie, do oferty należy dołączyć poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię, a oryginał należy dołączyć do oferty w osobnej kopercie oznakowanej „Wadium – Dostawa środków czystości do Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno-Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu”. 2. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 3. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 4. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Dopuszcza się zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z art.144 Ustawy Pzp. 2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczane w granicach objętych niniejszą umową oraz ustawą Pzp. 3. Zmiany umowy wymagają obustronnie podpisanego aneksu, przy czym niedopuszczalne są zmiany oraz wprowadzanie nowych postanowień umowy niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy oraz zakres zmian nie został przewidziany w ogłoszeniu lub w SIWZ w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie, którego zawarto niniejszą umowę. 4. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w następujących przypadkach: 1) Gdy ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcę; 2) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu trwania umowy w przypadku nie wykorzystania ilościowego przedmiotu umowy; 3) Zamawiający dopuszcza możliwość obniżenia zakresu rzeczowo-finansowego przedmiotu umowy; 4) Wynagrodzenie Wykonawcy, o którym mowa w § 4 umowy, będzie podlegać waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy w przypadku zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracę. Waloryzacja zostanie dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy skierowany do Zamawiającego wraz z uzasadnieniem oraz szczegółowym wyliczeniem wpływu zmiany na ponoszone przez Wykonawcę koszty wykonania zamówienia. Waloryzacja wynagrodzenia może nastąpić po upływie 60 dni od dnia obowiązywania nowej kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę; 5)zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - jeśli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę 6) W przypadku zmiany osób reprezentujących strony i odpowiedzialnych za realizację postanowień Umowy; 6) W przypadku zmiany rachunku bankowego i innych danych stron w tym: status prawny Stron.
IV 6 1 sposob udostepniania Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania koperty / opakowania lub braku którejkolwiek z wymaganych informacji. a) Informacje zawarte w ofercie stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być udostępnione oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, muszą być oznaczone klauzulą: NIE UDOSTĘPNIAĆ. INFORMACJE STANOWIĄ TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA W ROZUMIENIU ART. 11 UST. 4 USTAWY O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI (t. j. Dz. U. z 2003r., Nr 153, poz. 1503 z późń. zm.) i powinny być odrębną częścią, niezłączoną z ofertą w sposób trwały. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018, poz. 1986). Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji będzie traktowane, jako bezskuteczne i skutkować będzie zgodnie z uchwałą SN z 20 października 2005 (sygn. III CZP 74/05) ich odtajnieniem. „TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA” rozumie się przez to nie ujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, handlowe lub organizacyjne przedsiębiorstwa, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności Art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji].
IV 4 4 data 2019-03-22T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 5 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa środki czyszczące i polerujące
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarte są w Formularzach asortymentowo - cenowych stanowiące załącznik nr 1 B do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa ręczniki papierowe, papier toaletowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33763000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarte są w Formularzach asortymentowo - cenowych stanowiące załącznik nr 1 B do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa worki foliowe na odpady medyczne i komunalne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18930000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarte są w Formularzach asortymentowo - cenowych stanowiące załącznik nr 1 B do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa ręczniki papierowe automax
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33763000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarte są w Formularzach asortymentowo - cenowych stanowiące załącznik nr 1 B do siwz.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 90,00
  
Kryteria termin dostawy tzw. pilnej
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)