GuidZP400 |
7a00b6ea-62b8-4f87-adb4-da32abf7fd18
|
Biuletyn |
526618-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gdański Ośrodek Sportu
|
Regon |
58922800000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Traugutta
|
Zamawiajacy adres numer domu |
29
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdańsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
80-221
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
058 524 34 73
|
Zamawiajacy fax |
058 524 34 93
|
Zamawiajacy email |
piotr.ruta@sportgdansk.pl
|
Adres strony url |
www.sportgdansk.pl
|
Adres strony internetowej |
https://bip.sportgdansk.pl/profil-nabywcy/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego lub osobiście lub za pośrednictwem posłańca na adres
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
80-221 Gdańsk, ul. Traugutta 29 (Sekretariat, I. piętro)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa ubrań i koszulek na potrzeby Gdańskiego Ośrodka Sportu.
|
Numer referencyjny |
ZP1/282/10/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa ubrań i koszulek na potrzeby Gdańskiego Ośrodka Sportu, która obejmuje następujące części:
część nr 1 – koszulki na potrzeby imprez sportowych,
część nr 2 – koszulki na potrzeby imprez żeglarskich,
część nr 3 – stroje ratownicze,
część nr 4 – koszulki ratownicze,
część nr 5 – kurtki zimowe
część nr 6 – odzież ochronna.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony Opisem Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik do Wzoru Umowy (zał. nr 2 do SIWZ)
|
Cpv glowny przedmiot |
18331000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert.
Wadium w wysokości zależnej od części zamówienia, odpowiednio:
część nr 1 – koszulki na potrzeby imprez sportowych – 1.000,00 PLN
część nr 2 – koszulki na potrzeby imprez żeglarskich – 500,00 PLN
część nr 3 – stroje ratownicze – 1.000,00 PLN
część nr 4 – koszulki ratownicze – 500,00 PLN
część nr 5 – kurtki zimowe – 100,00 PLN
część nr 6 – odzież ochronna -1.000,00 PLN
Wykonawca wnosi w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 roku poz. 359 z późn. zm.).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Mając na uwadze dyspozycję art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Istotne zmiany postanowień umownych mogą dotyczyć:
1. Wydłużenia lub skrócenia terminu realizacji, zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy, zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia, które mogą nastąpić w następujących przypadkach:
a) zaistnienia siły wyższej,
b) zaistnienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego i od Wykonawcy innych siła wyższa, np. zmiana przepisów prawa powodująca, że przedmiot umowy lub jego część byłyby z nimi niezgodne, które uniemożliwiają realizację przedmiotu umowy lub jego części zgodnie z umową lub uzyskania celu określonego umową,
c) zaistnienie okoliczności zależnych od Zamawiającego, które skutkują zmianą terminu realizacji zamówienia.
2. Wszystkie okoliczności wskazane w pkt. 1 ppkt. od a) do ppkt. c), mogą nastąpić także w przypadkach konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia niezbędnych zmian w dokumentacji na podstawie której wykonywany jest przedmiot umowy.
Uwaga:
Przez siłę wyższą należy rozumieć takie zdarzenie, które łącznie spełnia następujące kryteria:
1) musi mieć charakter zewnętrzny,
2) musi być niemożliwe do przewidzenia (w tym sensie, że stopień jego pojawienia się jest mało prawdopodobny w określonej sytuacji przy zachowaniu obiektywnych kryteriów dla oceny, czy możliwe było przewidzenie zdarzenia),
3) musi być niemożliwe do zapobieżenia.
Siłę wyższą stanowić mogą takie zdarzenia, jak np.: zamieszki, strajki, wojny, anomalie spowodowane działaniem sił natury np. powodzie, trzęsienia ziemi, itp.
|
IV 4 4 data |
2019-03-26T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
koszlki na potrzeby imprez sportowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18331000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
wadium: 1.000,00 złotych
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa koszulek na potrzeby imprez organizowanych przez Gdański Ośrodek Sportu w łącznej ilości 3.700 sztuk (męskie, damski i dziecięce)
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony Opisem Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik do Wzoru Umowy (zał. nr 2 do SIWZ)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
koszulki na potrzeby imprez żeglarskich
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
19333000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
wadium: 500,00 złotych
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa koszulek na potrzeby imprez żeglarskich organizowanych przez Gdański Ośrodek Sportu w łącznej ilości 1.101 sztuk.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony Opisem Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik do Wzoru Umowy (zał. nr 2 do SIWZ)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
stroje ratownicze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18223200-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
wadium 1.000,00 złotych
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa strojów ratowniczych dla Gdańskiego Ośrodka Sportu, która obejmuje:
1) kurtka – 150 sztuk,
2) bluza z kapturem – 150 sztuk,
3) czapka z daszkiem – 150 sztuk,
4) czapka zimowa - 150 sztuk,
5) spodenki męskie – 160 sztuk,
6) spodnie sportowe Track – 150 sztuk.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony Opisem Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik do Wzoru Umowy (zał. nr 2 do SIWZ)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
koszulki ratownicze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18331000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-08-19T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
wadium 500,00 złotych
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa koszulek ratowniczych dla potrzeb Gdańskiego Ośrodka Sportu w łącznej ilości 1.200 sztuk.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony Opisem Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik do Wzoru Umowy (zał. nr 2 do SIWZ)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
kurtki zimowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18223200-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-08-19T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
wadium 100,00 złotych
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa kurtek zimowych dla potrzeb Gdańskiego Ośrodka Sportu w łącznej ilości 20 sztuk (13 sztuk męskich i 7 sztuk damskich)
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony Opisem Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik do Wzoru Umowy (zał. nr 2 do SIWZ)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
odzież ochronna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18223200-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-08-19T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
wadium 1.000,00 złotych
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej dla potrzeb Gdańskiego Ośrodka Sportu, która obejmuje:
1) Koszula flanelowa – 2 sztuki,
2) Spodnie przeciw-deszczowe gumowe – 28 sztuk,
3) Kurtka przeciw-deszczowa gumowa – 28 sztuk,
4) Buty robocze – 49 sztuk,
5) Czapka ocieplana – 28 sztuk,
6) Czapka robocza z daszkiem – 28 sztuk,
7) Buty gumowe z wkładką ocieplającą – 28 sztuk,
8) Spodnie robocze – 49 sztuk,
9) Rękawice ochronne robocze budowlane – 50 sztuk,
10) Rękawice robocze – 300 sztuk,
11) Rękawice spawalnicze – 10 sztuk,
12) Rękawice ocieplane – 150 sztuk,
13) Fartuch spawalniczy – 5 sztuk,
14) Kurtka zimowa – 49 sztuk,
15) Bluza z kapturem – 49 sztuk,
16) Buty zimowe – 28 sztuk,
17) Spodnie ocieplane – 28 sztuk,.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony Opisem Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik do Wzoru Umowy (zał. nr 2 do SIWZ)
|
| |