Przedmiotem zamówienia jest dostawa ubrań i koszulek na potrzeby Gdańskiego Ośrodka Sportu.

Data publikacji 2019-03-18
Data zakończenia 2019-03-26 00:00:00
Instytucja Gdański Ośrodek Sportu
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Kurtki i blezery,
  • Koszulki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 526618-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 183310008, 193330002, 182232000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa ubrań i koszulek na potrzeby Gdańskiego Ośrodka Sportu, która obejmuje następujące części:
część nr 1 – koszulki na potrzeby imprez sportowych,
część nr 2 – koszulki na potrzeby imprez żeglarskich,
część nr 3 – stroje ratownicze,
część nr 4 – koszulki ratownicze,
część nr 5 – kurtki zimowe
część nr 6 – odzież ochronna.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony Opisem Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik do Wzoru Umowy (zał. nr 2 do SIWZ)


Dodatkowe informacje

GuidZP400 7a00b6ea-62b8-4f87-adb4-da32abf7fd18
Biuletyn 526618-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gdański Ośrodek Sportu
Regon 58922800000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Traugutta
Zamawiajacy adres numer domu 29
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-221
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 058 524 34 73
Zamawiajacy fax 058 524 34 93
Zamawiajacy email piotr.ruta@sportgdansk.pl
Adres strony url www.sportgdansk.pl
Adres strony internetowej https://bip.sportgdansk.pl/profil-nabywcy/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego lub osobiście lub za pośrednictwem posłańca na adres
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 80-221 Gdańsk, ul. Traugutta 29 (Sekretariat, I. piętro)
Nazwa nadana zamowieniu Przedmiotem zamówienia jest dostawa ubrań i koszulek na potrzeby Gdańskiego Ośrodka Sportu.
Numer referencyjny ZP1/282/10/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa ubrań i koszulek na potrzeby Gdańskiego Ośrodka Sportu, która obejmuje następujące części: część nr 1 – koszulki na potrzeby imprez sportowych, część nr 2 – koszulki na potrzeby imprez żeglarskich, część nr 3 – stroje ratownicze, część nr 4 – koszulki ratownicze, część nr 5 – kurtki zimowe część nr 6 – odzież ochronna. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony Opisem Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik do Wzoru Umowy (zał. nr 2 do SIWZ)
Cpv glowny przedmiot 18331000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w wysokości zależnej od części zamówienia, odpowiednio: część nr 1 – koszulki na potrzeby imprez sportowych – 1.000,00 PLN część nr 2 – koszulki na potrzeby imprez żeglarskich – 500,00 PLN część nr 3 – stroje ratownicze – 1.000,00 PLN część nr 4 – koszulki ratownicze – 500,00 PLN część nr 5 – kurtki zimowe – 100,00 PLN część nr 6 – odzież ochronna -1.000,00 PLN Wykonawca wnosi w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 roku poz. 359 z późn. zm.).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Mając na uwadze dyspozycję art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Istotne zmiany postanowień umownych mogą dotyczyć: 1. Wydłużenia lub skrócenia terminu realizacji, zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy, zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia, które mogą nastąpić w następujących przypadkach: a) zaistnienia siły wyższej, b) zaistnienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego i od Wykonawcy innych siła wyższa, np. zmiana przepisów prawa powodująca, że przedmiot umowy lub jego część byłyby z nimi niezgodne, które uniemożliwiają realizację przedmiotu umowy lub jego części zgodnie z umową lub uzyskania celu określonego umową, c) zaistnienie okoliczności zależnych od Zamawiającego, które skutkują zmianą terminu realizacji zamówienia. 2. Wszystkie okoliczności wskazane w pkt. 1 ppkt. od a) do ppkt. c), mogą nastąpić także w przypadkach konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia niezbędnych zmian w dokumentacji na podstawie której wykonywany jest przedmiot umowy. Uwaga: Przez siłę wyższą należy rozumieć takie zdarzenie, które łącznie spełnia następujące kryteria: 1) musi mieć charakter zewnętrzny, 2) musi być niemożliwe do przewidzenia (w tym sensie, że stopień jego pojawienia się jest mało prawdopodobny w określonej sytuacji przy zachowaniu obiektywnych kryteriów dla oceny, czy możliwe było przewidzenie zdarzenia), 3) musi być niemożliwe do zapobieżenia. Siłę wyższą stanowić mogą takie zdarzenia, jak np.: zamieszki, strajki, wojny, anomalie spowodowane działaniem sił natury np. powodzie, trzęsienia ziemi, itp.
IV 4 4 data 2019-03-26T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa koszlki na potrzeby imprez sportowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18331000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe wadium: 1.000,00 złotych
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa koszulek na potrzeby imprez organizowanych przez Gdański Ośrodek Sportu w łącznej ilości 3.700 sztuk (męskie, damski i dziecięce) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony Opisem Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik do Wzoru Umowy (zał. nr 2 do SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa koszulki na potrzeby imprez żeglarskich
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19333000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe wadium: 500,00 złotych
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa koszulek na potrzeby imprez żeglarskich organizowanych przez Gdański Ośrodek Sportu w łącznej ilości 1.101 sztuk. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony Opisem Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik do Wzoru Umowy (zał. nr 2 do SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa stroje ratownicze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18223200-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe wadium 1.000,00 złotych
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa strojów ratowniczych dla Gdańskiego Ośrodka Sportu, która obejmuje: 1) kurtka – 150 sztuk, 2) bluza z kapturem – 150 sztuk, 3) czapka z daszkiem – 150 sztuk, 4) czapka zimowa - 150 sztuk, 5) spodenki męskie – 160 sztuk, 6) spodnie sportowe Track – 150 sztuk. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony Opisem Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik do Wzoru Umowy (zał. nr 2 do SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa koszulki ratownicze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18331000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-19T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe wadium 500,00 złotych
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa koszulek ratowniczych dla potrzeb Gdańskiego Ośrodka Sportu w łącznej ilości 1.200 sztuk. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony Opisem Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik do Wzoru Umowy (zał. nr 2 do SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa kurtki zimowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18223200-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-19T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe wadium 100,00 złotych
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa kurtek zimowych dla potrzeb Gdańskiego Ośrodka Sportu w łącznej ilości 20 sztuk (13 sztuk męskich i 7 sztuk damskich) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony Opisem Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik do Wzoru Umowy (zał. nr 2 do SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa odzież ochronna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18223200-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-19T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe wadium 1.000,00 złotych
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej dla potrzeb Gdańskiego Ośrodka Sportu, która obejmuje: 1) Koszula flanelowa – 2 sztuki, 2) Spodnie przeciw-deszczowe gumowe – 28 sztuk, 3) Kurtka przeciw-deszczowa gumowa – 28 sztuk, 4) Buty robocze – 49 sztuk, 5) Czapka ocieplana – 28 sztuk, 6) Czapka robocza z daszkiem – 28 sztuk, 7) Buty gumowe z wkładką ocieplającą – 28 sztuk, 8) Spodnie robocze – 49 sztuk, 9) Rękawice ochronne robocze budowlane – 50 sztuk, 10) Rękawice robocze – 300 sztuk, 11) Rękawice spawalnicze – 10 sztuk, 12) Rękawice ocieplane – 150 sztuk, 13) Fartuch spawalniczy – 5 sztuk, 14) Kurtka zimowa – 49 sztuk, 15) Bluza z kapturem – 49 sztuk, 16) Buty zimowe – 28 sztuk, 17) Spodnie ocieplane – 28 sztuk,. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony Opisem Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik do Wzoru Umowy (zał. nr 2 do SIWZ)
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)