GuidZP400 |
050006ca-ec5c-4496-af74-dd734e84ba39
|
Biuletyn |
526450-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Zakład Gospodarki Komunalnej "Bolesław" Sp. z o.o.
|
Regon |
27266164700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Osadowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bolesław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
32-329
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
326 461 148
|
Zamawiajacy fax |
326 461 148
|
Zamawiajacy email |
wadas@zgkboleslaw.com
|
Adres strony url |
www.zgkboleslaw.com
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zgkboleslaw.com
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zgkboleslaw.com
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Osadowa 1, 32-329 Bolesław
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa worków na odpady
|
Numer referencyjny |
3/ZP/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa worków na odpady wraz z rozładunkiem we wskazanym miejscu przez Zamawiającego:
3.1.1. Worki żółte wykonane z surowca LDPE/ HDPE, o wymiarach 70x100, grubości co najmniej 0,03 mm, o pojemności 120 l z nadrukiem logo firmy oraz danymi o firmie –nazwa, adres, dane kontaktowe (zostaną podane przed pierwszym zleceniem) oraz napis „Metale i tworzywa sztuczne” - powierzchnia nadruku ok. 1500cm 2 , kolor czarny ) w ilości ok. 70 000 sztuk / miesiąc.
3.1.2. Worki zielone wykonane z surowca LDPE/ HDPE, o wymiarach 60x100, grubości co najmniej 0,035 mm, o pojemności ok.80 l z nadrukiem logo firmy oraz danymi o firmie –nazwa, adres, dane kontaktowe (zostaną podane przed pierwszym zleceniem) oraz napis „Szkło” - powierzchnia nadruku ok. 1500cm 2 , kolor czarny ) w ilości ok. 27 000 sztuk / miesiąc.
3.1.3. Worki niebieskie wykonane z surowca LDPE/ HDPE, o wymiarach 70x100 grubości co najmniej 0,030 mm, o pojemności 120l z nadrukiem logo firmy oraz danymi o firmie –nazwa, adres, dane kontaktowe (zostaną podane przed pierwszym zleceniem) oraz napis „Papier ” - powierzchnia nadruku ok.1500cm 2 , kolor czarny) w ilości ok. 19 000 sztuk / miesiąc.
3.1.4. Worki brązowe wykonane z surowca LDPE/ HDPE, o wymiarach 70x100, grubości co najmniej 0,035 mm, o pojemności 120 l z nadrukiem logo firmy oraz danymi o firmie –nazwa, adres, dane kontaktowe (zostaną podane przed pierwszym zleceniem) oraz napis „BIO” - powierzchnia nadruku ok. 1500cm 2 , kolor czarny ) w ilości ok. 25 000 sztuk / miesiąc.
3.1.5. Worki brązowe Worki brązowe wykonane z surowca LDPE/ HDPE, o wymiarach 45x60, grubości co najmniej 0,025 mm, o pojemności 40 l z nadrukiem logo firmy oraz danymi o firmie –nazwa, adres, dane kontaktowe (zostaną podane przed pierwszym zleceniem) oraz napis „BIO” - powierzchnia nadruku ok. 800cm 2 , kolor czarny ) w ilości ok. 29 000 sztuk / miesiąc.
Dostarczone worki mają być z taśmą ściągającą umieszczoną w tunelu górnej części worka, bez zgrzewu w dolnej części worka, worki pakowane w rolkach po 10 szt. i paczkach po 250 szt. separowane (każdy worek w rolce osobno, bez konieczność rozrywania, zachodzące na siebie), nadruk: czarny, 1-stronny, (logo firmy, adres, telefon i informacja o sposobie korzystania). Palety opisane ilością worków i owinięte folią.
Uwaga. Wykonawca z którym zostanie podpisana umowa jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu w terminie do 2 dni roboczych do akceptacji projekt nadruku. Ostateczna treść nadruku zostanie ustalona z wybranym Wykonawcą przed pierwszym zleceniem.
Wykonawca do oferty dołączy po 1 rolce wzorcowych worków z każdego koloru i asortymentu.
|
Cpv glowny przedmiot |
18930000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonał w ciągu ostatnich 3 lat minimum jedną dostawę o wartości co najmniej 100 000,00zł brutto polegającą na dostawie worków na odpady
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
W celu potwierdzenia,, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego żądamy dołączenia do oferty próbek worków na odpady.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz
z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp;
4) Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji , o której mowa w art. 86 ust.5 samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowią Załączniki nr 2 i 2a do SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy,
|
Inne dokumenty niewymienione |
- Dokument (zobowiązanie), o którym mowa w pkt. 5.3.5 SIWZ.
- Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 5 000,00 zł.
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w pkt 10.3. lit. b) - e) SIWZ (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp) musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji:
jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe
z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia,
o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody
na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Przelew powinien więc być dokonany w takim terminie, aby Zamawiający mógł uzyskać potwierdzenie z banku, w którym posiada rachunek, że do upływu terminu składania ofert kwota wadium wpłynęła na rachunek bankowy Zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego ING Bank Śląski S.A. 37 1050 1445 1000 0022 9428 6253. Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą.
Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert).
Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa
w pkt 10.3. lit. b) - e) SIWZ (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp) wykonawca składa wraz z ofertą.
Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona
na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu publikacji ogłoszenia
o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
Jeżeli wadium zostanie wniesione w formach, o których mowa w pkt 10.3. lit. b) - e) SIWZ
(w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp) i kwota wadium zostanie w tych formach określona w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń,
o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawa worków na odpady” oznaczenie sprawy: 2/ZP/2019.
Za zgodą zamawiającego wykonawca może dokonać zmiany formy wadium na jedną lub kilka form, o których mowa w pkt 10.3. SIWZ. Zmiana formy wadium musi być dokonana
z zachowa¬niem ciągłości zabezpieczenia oferty kwotą wadium.
W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę
na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian do umowy na podstawie art. 144 ust.1 Ustawy tzn.
na skutek okoliczności wynikających z tzw. „siły wyższej”
terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku nie zrealizowania całego zakresu umowy w terminie określonym w „siwz” do wartości umownej, z powodu okoliczności, których wystąpienie stało się niezależne od wykonawcy bądź zamawiającego. Przesunięcie terminu nie powoduje zmian cen jednostkowych określonych w ofercie/ umowie.
terminu obowiązywania umowy w przypadku zrealizowania całego jej zakresu (do wartości umownej) przed upływem terminu określonym w „siwz” z powodu okoliczności, których wystąpienie stało się niezależne od wykonawcy bądź zamawiającego.
wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku od towaru
i usług (VAT)
Nie wymagają zmiany umowy zmiany dotyczące adresów, numerów telefonów, faksów, poczty elektronicznej
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
12.17. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W takim przypadku wykonawca oznacza informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa klauzulą „tajemnica przedsiębiorstwa - nie udostępniać”. Wykonawca nie może zastrzec nazwy (firmy) oraz jego adresu, a także informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych
w jego ofercie.
Zamawiający informuje o zmianie definicji tajemnicy przedsiębiorstwa zawartej w ustawie z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2018, poz.419 z późn. zm.).
Link do strony: http://www.dzienniustaw.gov.pl/du/2018/1637/1
|
IV 4 4 data |
2019-03-26T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Ocena punktowa w kryterium „Termin realizacji” dokonana zostanie na podstawie terminu wskazanego przez Wykonawcę w ofercie i SIWZ 3.2.1.:
do 5 dni kalendarzowych od złożenia zamówienia – 4 pkt.
do 8 dni kalendarzowych od złożenia zamówienia – 2 pkt.
do 10 dni kalendarzowych od złożenia zamówienia – 0 pkt.
- zaoferowany przez Wykonawcę termin realizacji w wymiarze większym niż 10 dni kalendarzowych, skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych
|