Dostawa worków na odpady

Data publikacji 2019-03-18
Data zakończenia 2019-03-26 00:00:00
Instytucja Zakład Gospodarki Komunalnej "Bolesław" Sp. z o.o.
Miejscowość Bolesław
Województwo małopolskie
Branża
  • Worki i torby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 526450-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 189300007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa worków na odpady wraz z rozładunkiem we wskazanym miejscu przez Zamawiającego:

3.1.1. Worki żółte wykonane z surowca LDPE/ HDPE, o wymiarach 70x100, grubości co najmniej 0,03 mm, o pojemności 120 l z nadrukiem logo firmy oraz danymi o firmie –nazwa, adres, dane kontaktowe (zostaną podane przed pierwszym zleceniem) oraz napis „Metale i tworzywa sztuczne” - powierzchnia nadruku ok. 1500cm 2 , kolor czarny ) w ilości ok. 70 000 sztuk / miesiąc.
3.1.2. Worki zielone wykonane z surowca LDPE/ HDPE, o wymiarach 60x100, grubości co najmniej 0,035 mm, o pojemności ok.80 l z nadrukiem logo firmy oraz danymi o firmie –nazwa, adres, dane kontaktowe (zostaną podane przed pierwszym zleceniem) oraz napis „Szkło” - powierzchnia nadruku ok. 1500cm 2 , kolor czarny ) w ilości ok. 27 000 sztuk / miesiąc.
3.1.3. Worki niebieskie wykonane z surowca LDPE/ HDPE, o wymiarach 70x100 grubości co najmniej 0,030 mm, o pojemności 120l z nadrukiem logo firmy oraz danymi o firmie –nazwa, adres, dane kontaktowe (zostaną podane przed pierwszym zleceniem) oraz napis „Papier ” - powierzchnia nadruku ok.1500cm 2 , kolor czarny) w ilości ok. 19 000 sztuk / miesiąc.
3.1.4. Worki brązowe wykonane z surowca LDPE/ HDPE, o wymiarach 70x100, grubości co najmniej 0,035 mm, o pojemności 120 l z nadrukiem logo firmy oraz danymi o firmie –nazwa, adres, dane kontaktowe (zostaną podane przed pierwszym zleceniem) oraz napis „BIO” - powierzchnia nadruku ok. 1500cm 2 , kolor czarny ) w ilości ok. 25 000 sztuk / miesiąc.
3.1.5. Worki brązowe Worki brązowe wykonane z surowca LDPE/ HDPE, o wymiarach 45x60, grubości co najmniej 0,025 mm, o pojemności 40 l z nadrukiem logo firmy oraz danymi o firmie –nazwa, adres, dane kontaktowe (zostaną podane przed pierwszym zleceniem) oraz napis „BIO” - powierzchnia nadruku ok. 800cm 2 , kolor czarny ) w ilości ok. 29 000 sztuk / miesiąc.

Dostarczone worki mają być z taśmą ściągającą umieszczoną w tunelu górnej części worka, bez zgrzewu w dolnej części worka, worki pakowane w rolkach po 10 szt. i paczkach po 250 szt. separowane (każdy worek w rolce osobno, bez konieczność rozrywania, zachodzące na siebie), nadruk: czarny, 1-stronny, (logo firmy, adres, telefon i informacja o sposobie korzystania). Palety opisane ilością worków i owinięte folią.

Uwaga. Wykonawca z którym zostanie podpisana umowa jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu w terminie do 2 dni roboczych do akceptacji projekt nadruku. Ostateczna treść nadruku zostanie ustalona z wybranym Wykonawcą przed pierwszym zleceniem.

Wykonawca do oferty dołączy po 1 rolce wzorcowych worków z każdego koloru i asortymentu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 050006ca-ec5c-4496-af74-dd734e84ba39
Biuletyn 526450-N-2019
Zamawiajacy nazwa Zakład Gospodarki Komunalnej "Bolesław" Sp. z o.o.
Regon 27266164700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Osadowa
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Bolesław
Zamawiajacy kod pocztowy 32-329
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 326 461 148
Zamawiajacy fax 326 461 148
Zamawiajacy email wadas@zgkboleslaw.com
Adres strony url www.zgkboleslaw.com
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia www.zgkboleslaw.com
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zgkboleslaw.com
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Osadowa 1, 32-329 Bolesław
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa worków na odpady
Numer referencyjny 3/ZP/2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa worków na odpady wraz z rozładunkiem we wskazanym miejscu przez Zamawiającego: 3.1.1. Worki żółte wykonane z surowca LDPE/ HDPE, o wymiarach 70x100, grubości co najmniej 0,03 mm, o pojemności 120 l z nadrukiem logo firmy oraz danymi o firmie –nazwa, adres, dane kontaktowe (zostaną podane przed pierwszym zleceniem) oraz napis „Metale i tworzywa sztuczne” - powierzchnia nadruku ok. 1500cm 2 , kolor czarny ) w ilości ok. 70 000 sztuk / miesiąc. 3.1.2. Worki zielone wykonane z surowca LDPE/ HDPE, o wymiarach 60x100, grubości co najmniej 0,035 mm, o pojemności ok.80 l z nadrukiem logo firmy oraz danymi o firmie –nazwa, adres, dane kontaktowe (zostaną podane przed pierwszym zleceniem) oraz napis „Szkło” - powierzchnia nadruku ok. 1500cm 2 , kolor czarny ) w ilości ok. 27 000 sztuk / miesiąc. 3.1.3. Worki niebieskie wykonane z surowca LDPE/ HDPE, o wymiarach 70x100 grubości co najmniej 0,030 mm, o pojemności 120l z nadrukiem logo firmy oraz danymi o firmie –nazwa, adres, dane kontaktowe (zostaną podane przed pierwszym zleceniem) oraz napis „Papier ” - powierzchnia nadruku ok.1500cm 2 , kolor czarny) w ilości ok. 19 000 sztuk / miesiąc. 3.1.4. Worki brązowe wykonane z surowca LDPE/ HDPE, o wymiarach 70x100, grubości co najmniej 0,035 mm, o pojemności 120 l z nadrukiem logo firmy oraz danymi o firmie –nazwa, adres, dane kontaktowe (zostaną podane przed pierwszym zleceniem) oraz napis „BIO” - powierzchnia nadruku ok. 1500cm 2 , kolor czarny ) w ilości ok. 25 000 sztuk / miesiąc. 3.1.5. Worki brązowe Worki brązowe wykonane z surowca LDPE/ HDPE, o wymiarach 45x60, grubości co najmniej 0,025 mm, o pojemności 40 l z nadrukiem logo firmy oraz danymi o firmie –nazwa, adres, dane kontaktowe (zostaną podane przed pierwszym zleceniem) oraz napis „BIO” - powierzchnia nadruku ok. 800cm 2 , kolor czarny ) w ilości ok. 29 000 sztuk / miesiąc. Dostarczone worki mają być z taśmą ściągającą umieszczoną w tunelu górnej części worka, bez zgrzewu w dolnej części worka, worki pakowane w rolkach po 10 szt. i paczkach po 250 szt. separowane (każdy worek w rolce osobno, bez konieczność rozrywania, zachodzące na siebie), nadruk: czarny, 1-stronny, (logo firmy, adres, telefon i informacja o sposobie korzystania). Palety opisane ilością worków i owinięte folią. Uwaga. Wykonawca z którym zostanie podpisana umowa jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu w terminie do 2 dni roboczych do akceptacji projekt nadruku. Ostateczna treść nadruku zostanie ustalona z wybranym Wykonawcą przed pierwszym zleceniem. Wykonawca do oferty dołączy po 1 rolce wzorcowych worków z każdego koloru i asortymentu.
Cpv glowny przedmiot 18930000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonał w ciągu ostatnich 3 lat minimum jedną dostawę o wartości co najmniej 100 000,00zł brutto polegającą na dostawie worków na odpady
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe W celu potwierdzenia,, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego żądamy dołączenia do oferty próbek worków na odpady.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 4) Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji , o której mowa w art. 86 ust.5 samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowią Załączniki nr 2 i 2a do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy,
Inne dokumenty niewymienione - Dokument (zobowiązanie), o którym mowa w pkt. 5.3.5 SIWZ. - Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 5 000,00 zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w pkt 10.3. lit. b) - e) SIWZ (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp) musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji: jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Przelew powinien więc być dokonany w takim terminie, aby Zamawiający mógł uzyskać potwierdzenie z banku, w którym posiada rachunek, że do upływu terminu składania ofert kwota wadium wpłynęła na rachunek bankowy Zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego ING Bank Śląski S.A. 37 1050 1445 1000 0022 9428 6253. Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w pkt 10.3. lit. b) - e) SIWZ (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp) wykonawca składa wraz z ofertą. Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formach, o których mowa w pkt 10.3. lit. b) - e) SIWZ (w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp) i kwota wadium zostanie w tych formach określona w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawa worków na odpady” oznaczenie sprawy: 2/ZP/2019. Za zgodą zamawiającego wykonawca może dokonać zmiany formy wadium na jedną lub kilka form, o których mowa w pkt 10.3. SIWZ. Zmiana formy wadium musi być dokonana z zachowa¬niem ciągłości zabezpieczenia oferty kwotą wadium. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian do umowy na podstawie art. 144 ust.1 Ustawy tzn. na skutek okoliczności wynikających z tzw. „siły wyższej” terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku nie zrealizowania całego zakresu umowy w terminie określonym w „siwz” do wartości umownej, z powodu okoliczności, których wystąpienie stało się niezależne od wykonawcy bądź zamawiającego. Przesunięcie terminu nie powoduje zmian cen jednostkowych określonych w ofercie/ umowie. terminu obowiązywania umowy w przypadku zrealizowania całego jej zakresu (do wartości umownej) przed upływem terminu określonym w „siwz” z powodu okoliczności, których wystąpienie stało się niezależne od wykonawcy bądź zamawiającego. wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku od towaru i usług (VAT) Nie wymagają zmiany umowy zmiany dotyczące adresów, numerów telefonów, faksów, poczty elektronicznej
IV 6 1 sposob udostepniania 12.17. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W takim przypadku wykonawca oznacza informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa klauzulą „tajemnica przedsiębiorstwa - nie udostępniać”. Wykonawca nie może zastrzec nazwy (firmy) oraz jego adresu, a także informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w jego ofercie. Zamawiający informuje o zmianie definicji tajemnicy przedsiębiorstwa zawartej w ustawie z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2018, poz.419 z późn. zm.). Link do strony: http://www.dzienniustaw.gov.pl/du/2018/1637/1
IV 4 4 data 2019-03-26T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Ocena punktowa w kryterium „Termin realizacji” dokonana zostanie na podstawie terminu wskazanego przez Wykonawcę w ofercie i SIWZ 3.2.1.: do 5 dni kalendarzowych od złożenia zamówienia – 4 pkt. do 8 dni kalendarzowych od złożenia zamówienia – 2 pkt. do 10 dni kalendarzowych od złożenia zamówienia – 0 pkt. - zaoferowany przez Wykonawcę termin realizacji w wymiarze większym niż 10 dni kalendarzowych, skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych

Criterion

Kryteria Termin częsciowej realizacji zamówienia dla 50 000 szt. worków
Znaczenie 4,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 96,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)