3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa rolet, klimatyzatorów, mebli i poręczy do placówek w ramach projektu „Nowoczesna szkoła – lepszy rozwój dziecka – wsparcie efektywności nauczania w SP1 i SP8 w Pabianicach” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Beneficjent: Miasto Pabianice, realizatorzy: Szkoła Podstawowa nr 1 i Szkoła Podstawowa nr 8 w Pabianicach.
3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający podział zamówienia na części zawierają załączniki od nr 1a do nr 1d do SIWZ. Podział zamówienie na części według następujących informacji:
a) Część I - Materiały do pomieszczeń do SP 1 w Pabianicach (opis zawarty w załączniku nr 1a do siwz),
b) Część II - Urządzenia, materiały do pomieszczeń w SP 1 i w SP 8 w Pabianicach (opis zawarty w załączniku nr 1b do siwz),
c) Część III - Wyposażenie pomieszczeń w SP 1 w Pabianicach (opis zawarty w załączniku nr 1c do siwz),
d) Część IV – Materiały (meble) do pomieszczeń Sali integracji sensorycznej w SP 8 w Pabianicach (opis zawarty w załączniku nr 1d do siwz),
Wykonawca może składać oferty w odniesieniu do wszystkich w/w części.
3.3. Nomenklatura według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
a) 39.51.54.10-2-rolety wewnętrzne
b) 42.50.00.00-1- urządzenia chłodzące i wentylacyjne,
c) 39.15.00.00-8- różne meble i wyposażenie,
d) 39.16.00.00-1- meble szkolne,
e) 39.10.00.00-3- meble,
f) 39.51.54.40-1- żaluzje pionowe.
3.4 Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:
a) Wykonawca jest zobowiązany, do wykonania z należytą starannością wszelkich czynności niezbędnych dla zrealizowania przedmiotu umowy.
b) Miejscem bezpośrednich dostaw oraz montażu będą siedziby placówek biorących udział w projekcie.
c) Wykonawca dostarczy przedmiot umowy do szkół na własny koszt i na własne ryzyko oraz zapewni rozładunek ze środków transportowych i wniesienie dostawy do pomieszczeń budynków danej placówki we wskazane miejsce w godzinach pracy placówek po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie braki i wady przedmiotu zamówienia, w tym za powstałe w czasie transportu.
d) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia usługi montażu i uruchomienia dostarczonego przedmiotu zamówienia.
e) Odbiór przedmiotu umowy będzie dokumentowany pisemnym protokołem zdawczo-odbiorczym.
f) Cały przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy, wolny od wad oraz dopuszczony do stosowania w placówkach oświatowych. Wszystkie dostarczone przedmioty muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
g) Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia (oddzielnie dla dostarczanego asortymentu), gwarancji w wymaganym opisem zamówienia okresie (okres gwarancji co najmniej zgodny z wymaganiami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia). Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu dokument gwarancyjny w dniu odbioru przedmiotu dostawy.
h) Wraz z asortymentem należy dostarczyć dokumenty ich dotyczące, a w szczególności opisujące w języku polskim funkcje i sposób ich użytkowania, instrukcje obsługi, instrukcje konserwacji, gwarancje, atesty.
|
GuidZP400 |
7161449f-736c-4588-84b9-f435af1b4b1f
|
Biuletyn |
521810-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Grzegorza Mackiewicza
|
Regon |
51691000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Zamkowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
16
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Pabianice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
95-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
422 254 600
|
Zamawiajacy fax |
422 254 669
|
Zamawiajacy email |
efila@um.pabianice.pl
|
Adres strony url |
https://www.bip.um.pabianice.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Nowoczesna szkoła – lepszy rozwój dziecka – wsparcie efektywności nauczania w SP1 i SP8 w Pabianicach” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://www.bip.um.pabianice.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.bip.um.pabianice.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Bezpośrednie dostarczenie lub za pośrednictwem operatora pocztowego lub firmy kurierskiej w formie papierowej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski w Pabianicach- Biuro Obsługi Interesanta, ul. Zamkowa 16, 95-200 Pabianice
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa rolet, klimatyzatorów, mebli i poręczy do placówek w ramach projektu „Nowoczesna szkoła – lepszy rozwój dziecka – wsparcie efektywności nauczania w SP1 i SP8 w Pabianicach”
|
Numer referencyjny |
ZPK.271.3.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
nie
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
cztery
|
Okreslenie przedmiotu |
3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa rolet, klimatyzatorów, mebli i poręczy do placówek w ramach projektu „Nowoczesna szkoła – lepszy rozwój dziecka – wsparcie efektywności nauczania w SP1 i SP8 w Pabianicach” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Beneficjent: Miasto Pabianice, realizatorzy: Szkoła Podstawowa nr 1 i Szkoła Podstawowa nr 8 w Pabianicach.
3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający podział zamówienia na części zawierają załączniki od nr 1a do nr 1d do SIWZ. Podział zamówienie na części według następujących informacji:
a) Część I - Materiały do pomieszczeń do SP 1 w Pabianicach (opis zawarty w załączniku nr 1a do siwz),
b) Część II - Urządzenia, materiały do pomieszczeń w SP 1 i w SP 8 w Pabianicach (opis zawarty w załączniku nr 1b do siwz),
c) Część III - Wyposażenie pomieszczeń w SP 1 w Pabianicach (opis zawarty w załączniku nr 1c do siwz),
d) Część IV – Materiały (meble) do pomieszczeń Sali integracji sensorycznej w SP 8 w Pabianicach (opis zawarty w załączniku nr 1d do siwz),
Wykonawca może składać oferty w odniesieniu do wszystkich w/w części.
3.3. Nomenklatura według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
a) 39.51.54.10-2-rolety wewnętrzne
b) 42.50.00.00-1- urządzenia chłodzące i wentylacyjne,
c) 39.15.00.00-8- różne meble i wyposażenie,
d) 39.16.00.00-1- meble szkolne,
e) 39.10.00.00-3- meble,
f) 39.51.54.40-1- żaluzje pionowe.
3.4 Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:
a) Wykonawca jest zobowiązany, do wykonania z należytą starannością wszelkich czynności niezbędnych dla zrealizowania przedmiotu umowy.
b) Miejscem bezpośrednich dostaw oraz montażu będą siedziby placówek biorących udział w projekcie.
c) Wykonawca dostarczy przedmiot umowy do szkół na własny koszt i na własne ryzyko oraz zapewni rozładunek ze środków transportowych i wniesienie dostawy do pomieszczeń budynków danej placówki we wskazane miejsce w godzinach pracy placówek po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie braki i wady przedmiotu zamówienia, w tym za powstałe w czasie transportu.
d) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia usługi montażu i uruchomienia dostarczonego przedmiotu zamówienia.
e) Odbiór przedmiotu umowy będzie dokumentowany pisemnym protokołem zdawczo-odbiorczym.
f) Cały przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy, wolny od wad oraz dopuszczony do stosowania w placówkach oświatowych. Wszystkie dostarczone przedmioty muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
g) Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia (oddzielnie dla dostarczanego asortymentu), gwarancji w wymaganym opisem zamówienia okresie (okres gwarancji co najmniej zgodny z wymaganiami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia). Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu dokument gwarancyjny w dniu odbioru przedmiotu dostawy.
h) Wraz z asortymentem należy dostarczyć dokumenty ich dotyczące, a w szczególności opisujące w języku polskim funkcje i sposób ich użytkowania, instrukcje obsługi, instrukcje konserwacji, gwarancje, atesty.
|
Cpv glowny przedmiot |
42500000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia – do 21 dni od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Ostateczny termin końcowy realizacji zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość skrócenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty – vide kryterium oceny ofert.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ,
2) Formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ.
3) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie (według wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe |
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
|
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe |
Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 3 1 minimalne wymagania |
Nie dotyczy
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Umowa zostanie podpisana zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załączniki nr 6a, 6b do SIWZ. Zamawiający z wybranymi Wykonawcami podpisze umowy generalne (według wzoru zawartego w załączniku nr 6a do siwz). Na podstawie podpisanych umów generalnych, wybrany Wykonawca podpisze z daną placówką umowę szczegółową według wzorów z załącznika nr 6b. Załącznikiem do umowy generalnej, będzie umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych (wzór - Załącznik nr 7).
W umowach szczegółowych zawarto przesłanki oraz warunki dokonania zmian zawartych umów w stosunku do treści oferty.
W szczególności paragraf 9 wzoru umowy szczegółowej stanowi:
1. Zmiany w umowie będą mogły nastąpić w następujących przypadkach:
1) w zakresie wysokości wynagrodzenia umownego w przypadku:
a) zmiany obowiązującej stawki podatku VAT. Wynagrodzenie Wykonawcy brutto zostanie zmniejszone bądź zwiększone w stosunku odpowiednim do zmiany wysokości podatku VAT;
2) zmiany terminu zakończenia wykonania zamówienia w przypadku:
a) wstrzymania realizacji dostaw ze względu na okoliczności niemożliwe do przewidzenia w momencie zawierania umowy;
b) następstwa siły wyższej;
3) gdy istnieje obiektywna konieczność wprowadzenia zmian, np. gdy spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą w rozumieniu art. 357 ze znaczkiem 1 Kodeksu Cywilnego i zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy;
4) zamiany asortymentu w przypadku braku dostępności danej pozycji na rynku:
a) jedynie za pisemną zgodą Zamawiającego oraz na pozycję o nie gorszych parametrach.
2. Zmiany postanowień treści zawartej umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa powyżej odbywać się będą w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2019-03-27T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
Klauzula informacyjna:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• Administratorem danych osobowych (dalej: „Administrator”) jest Miasto Pabianice, z siedzibą w Pabianicach 95-200, ul. Zamkowa 16.
• inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Pabianicach jest Pani Elżbieta Borowiecka, kontakt: iod@um.pabianice.pl, telefon: 42 22 54 606, adres pocztowy: Inspektor Ochrony Danych w Urzędzie Miejskim w Pabianicach, ul. Zamkowa 16, 95-200 Pabianice;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pt.: Dostawa rolet, klimatyzatorów, mebli i poręczy do placówek w ramach projektu „Nowoczesna szkoła – lepszy rozwój dziecka – wsparcie efektywności nauczania w SP1 i SP8 w Pabianicach” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres trwałości projektu „Nowoczesna szkoła – lepszy rozwój dziecka – wsparcie efektywności nauczania w SP1 i SP8 w Pabianicach”;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; Przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO tj. prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 27.03.2019 roku o godz. 12.30 w siedzibie Zamawiającego.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część I - Materiały do pomieszczeń do SP 1 w Pabianicach
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39515410-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia – do 21 dni od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Ostateczny termin końcowy realizacji zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość skrócenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty – vide kryterium oceny ofert.
Klauzula informacyjna:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• Administratorem danych osobowych (dalej: „Administrator”) jest Miasto Pabianice, z siedzibą w Pabianicach 95-200, ul. Zamkowa 16.
• inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Pabianicach jest Pani Elżbieta Borowiecka, kontakt: iod@um.pabianice.pl, telefon: 42 22 54 606, adres pocztowy: Inspektor Ochrony Danych w Urzędzie Miejskim w Pabianicach, ul. Zamkowa 16, 95-200 Pabianice;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pt.: Dostawa rolet, klimatyzatorów, mebli i poręczy do placówek w ramach projektu „Nowoczesna szkoła – lepszy rozwój dziecka – wsparcie efektywności nauczania w SP1 i SP8 w Pabianicach” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres trwałości projektu „Nowoczesna szkoła – lepszy rozwój dziecka – wsparcie efektywności nauczania w SP1 i SP8 w Pabianicach”;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; Przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO tj. prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|
Zalacznik krotki opis |
3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa rolet, klimatyzatorów, mebli i poręczy do placówek w ramach projektu „Nowoczesna szkoła – lepszy rozwój dziecka – wsparcie efektywności nauczania w SP1 i SP8 w Pabianicach” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Beneficjent: Miasto Pabianice, realizatorzy: Szkoła Podstawowa nr 1 i Szkoła Podstawowa nr 8 w Pabianicach.
3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający podział zamówienia na części zawierają załączniki od nr 1a do nr 1d do SIWZ. Podział zamówienie na części według następujących informacji:
Część I - Materiały do pomieszczeń do SP 1 w Pabianicach (opis zawarty w załączniku nr 1a do siwz),
3.3. Nomenklatura według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
39.51.54.10-2-rolety wewnętrzne, 39.51.54.40-1-żaluzje pionowe.
3.4 Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:
a) Wykonawca jest zobowiązany, do wykonania z należytą starannością wszelkich czynności niezbędnych dla zrealizowania przedmiotu umowy.
b) Miejscem bezpośrednich dostaw oraz montażu będą siedziby placówek biorących udział w projekcie.
c) Wykonawca dostarczy przedmiot umowy do szkół na własny koszt i na własne ryzyko oraz zapewni rozładunek ze środków transportowych i wniesienie dostawy do pomieszczeń budynków danej placówki we wskazane miejsce w godzinach pracy placówek po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie braki i wady przedmiotu zamówienia, w tym za powstałe w czasie transportu.
d) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia usługi montażu i uruchomienia dostarczonego przedmiotu zamówienia.
e) Odbiór przedmiotu umowy będzie dokumentowany pisemnym protokołem zdawczo-odbiorczym.
f) Cały przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy, wolny od wad oraz dopuszczony do stosowania w placówkach oświatowych. Wszystkie dostarczone przedmioty muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
g) Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia (oddzielnie dla dostarczanego asortymentu), gwarancji w wymaganym opisem zamówienia okresie (okres gwarancji co najmniej zgodny z wymaganiami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia). Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu dokument gwarancyjny w dniu odbioru przedmiotu dostawy.
h) Wraz z asortymentem należy dostarczyć dokumenty ich dotyczące, a w szczególności opisujące w języku polskim funkcje i sposób ich użytkowania, instrukcje obsługi, instrukcje konserwacji, gwarancje, atesty.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część II-Urządzenia, materiały do pomieszczeń w SP 1 i w SP 8 w Pabianicach
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42500000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia – do 21 dni od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Ostateczny termin końcowy realizacji zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość skrócenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty – vide kryterium oceny ofert.
Klauzula informacyjna:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• Administratorem danych osobowych (dalej: „Administrator”) jest Miasto Pabianice, z siedzibą w Pabianicach 95-200, ul. Zamkowa 16.
• inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Pabianicach jest Pani Elżbieta Borowiecka, kontakt: iod@um.pabianice.pl, telefon: 42 22 54 606, adres pocztowy: Inspektor Ochrony Danych w Urzędzie Miejskim w Pabianicach, ul. Zamkowa 16, 95-200 Pabianice;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pt.: Dostawa rolet, klimatyzatorów, mebli i poręczy do placówek w ramach projektu „Nowoczesna szkoła – lepszy rozwój dziecka – wsparcie efektywności nauczania w SP1 i SP8 w Pabianicach” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres trwałości projektu „Nowoczesna szkoła – lepszy rozwój dziecka – wsparcie efektywności nauczania w SP1 i SP8 w Pabianicach”;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; Przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO tj. prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|
Zalacznik krotki opis |
3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa rolet, klimatyzatorów, mebli i poręczy do placówek w ramach projektu „Nowoczesna szkoła – lepszy rozwój dziecka – wsparcie efektywności nauczania w SP1 i SP8 w Pabianicach” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Beneficjent: Miasto Pabianice, realizatorzy: Szkoła Podstawowa nr 1 i Szkoła Podstawowa nr 8 w Pabianicach.
3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający podział zamówienia na części zawierają załączniki od nr 1a do nr 1d do SIWZ. Podział zamówienie na części według następujących informacji:
Część II - Urządzenia, materiały do pomieszczeń w SP 1 i w SP 8 w Pabianicach (opis zawarty w załączniku nr 1b do siwz),
3.3. Nomenklatura według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
42.50.00.00-1- urządzenia chłodzące i wentylacyjne
3.4 Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:
a) Wykonawca jest zobowiązany, do wykonania z należytą starannością wszelkich czynności niezbędnych dla zrealizowania przedmiotu umowy.
b) Miejscem bezpośrednich dostaw oraz montażu będą siedziby placówek biorących udział w projekcie.
c) Wykonawca dostarczy przedmiot umowy do szkół na własny koszt i na własne ryzyko oraz zapewni rozładunek ze środków transportowych i wniesienie dostawy do pomieszczeń budynków danej placówki we wskazane miejsce w godzinach pracy placówek po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie braki i wady przedmiotu zamówienia, w tym za powstałe w czasie transportu.
d) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia usługi montażu i uruchomienia dostarczonego przedmiotu zamówienia.
e) Odbiór przedmiotu umowy będzie dokumentowany pisemnym protokołem zdawczo-odbiorczym.
f) Cały przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy, wolny od wad oraz dopuszczony do stosowania w placówkach oświatowych. Wszystkie dostarczone przedmioty muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
g) Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia (oddzielnie dla dostarczanego asortymentu), gwarancji w wymaganym opisem zamówienia okresie (okres gwarancji co najmniej zgodny z wymaganiami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia). Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu dokument gwarancyjny w dniu odbioru przedmiotu dostawy.
h) Wraz z asortymentem należy dostarczyć dokumenty ich dotyczące, a w szczególności opisujące w języku polskim funkcje i sposób ich użytkowania, instrukcje obsługi, instrukcje konserwacji, gwarancje, atesty.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Część III - Wyposażenie pomieszczeń w SP 1 w Pabianicach
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia – do 21 dni od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Ostateczny termin końcowy realizacji zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość skrócenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty – vide kryterium oceny ofert.
Klauzula informacyjna:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• Administratorem danych osobowych (dalej: „Administrator”) jest Miasto Pabianice, z siedzibą w Pabianicach 95-200, ul. Zamkowa 16.
• inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Pabianicach jest Pani Elżbieta Borowiecka, kontakt: iod@um.pabianice.pl, telefon: 42 22 54 606, adres pocztowy: Inspektor Ochrony Danych w Urzędzie Miejskim w Pabianicach, ul. Zamkowa 16, 95-200 Pabianice;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pt.: Dostawa rolet, klimatyzatorów, mebli i poręczy do placówek w ramach projektu „Nowoczesna szkoła – lepszy rozwój dziecka – wsparcie efektywności nauczania w SP1 i SP8 w Pabianicach” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres trwałości projektu „Nowoczesna szkoła – lepszy rozwój dziecka – wsparcie efektywności nauczania w SP1 i SP8 w Pabianicach”;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; Przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO tj. prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|
Zalacznik krotki opis |
3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa rolet, klimatyzatorów, mebli i poręczy do placówek w ramach projektu „Nowoczesna szkoła – lepszy rozwój dziecka – wsparcie efektywności nauczania w SP1 i SP8 w Pabianicach” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Beneficjent: Miasto Pabianice, realizatorzy: Szkoła Podstawowa nr 1 i Szkoła Podstawowa nr 8 w Pabianicach.
3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający podział zamówienia na części zawierają załączniki od nr 1a do nr 1d do SIWZ. Podział zamówienie na części według następujących informacji:
Część III - Wyposażenie pomieszczeń w SP 1 w Pabianicach (opis zawarty w załączniku nr 1c do siwz),
3.3. Nomenklatura według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
39.15.00.00-8- różne meble i wyposażenie,
3.4 Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:
a) Wykonawca jest zobowiązany, do wykonania z należytą starannością wszelkich czynności niezbędnych dla zrealizowania przedmiotu umowy.
b) Miejscem bezpośrednich dostaw oraz montażu będą siedziby placówek biorących udział w projekcie.
c) Wykonawca dostarczy przedmiot umowy do szkół na własny koszt i na własne ryzyko oraz zapewni rozładunek ze środków transportowych i wniesienie dostawy do pomieszczeń budynków danej placówki we wskazane miejsce w godzinach pracy placówek po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie braki i wady przedmiotu zamówienia, w tym za powstałe w czasie transportu.
d) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia usługi montażu i uruchomienia dostarczonego przedmiotu zamówienia.
e) Odbiór przedmiotu umowy będzie dokumentowany pisemnym protokołem zdawczo-odbiorczym.
f) Cały przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy, wolny od wad oraz dopuszczony do stosowania w placówkach oświatowych. Wszystkie dostarczone przedmioty muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
g) Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia (oddzielnie dla dostarczanego asortymentu), gwarancji w wymaganym opisem zamówienia okresie (okres gwarancji co najmniej zgodny z wymaganiami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia). Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu dokument gwarancyjny w dniu odbioru przedmiotu dostawy.
h) Wraz z asortymentem należy dostarczyć dokumenty ich dotyczące, a w szczególności opisujące w języku polskim funkcje i sposób ich użytkowania, instrukcje obsługi, instrukcje konserwacji, gwarancje, atesty.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Część IV – Materiały (meble) do pomieszczeń Sali integracji sensorycznej w SP 8 w Pabianicach
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia – do 21 dni od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Ostateczny termin końcowy realizacji zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość skrócenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty – vide kryterium oceny ofert.
Klauzula informacyjna: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• Administratorem danych osobowych (dalej: „Administrator”) jest Miasto Pabianice, z siedzibą w Pabianicach 95-200, ul. Zamkowa 16.
• inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Pabianicach jest Pani Elżbieta Borowiecka, kontakt: iod@um.pabianice.pl, telefon: 42 22 54 606, adres pocztowy: Inspektor Ochrony Danych w Urzędzie Miejskim w Pabianicach, ul. Zamkowa 16, 95-200 Pabianice;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pt.: Dostawa rolet, klimatyzatorów, mebli i poręczy do placówek w ramach projektu „Nowoczesna szkoła – lepszy rozwój dziecka – wsparcie efektywności nauczania w SP1 i SP8 w Pabianicach” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres trwałości projektu „Nowoczesna szkoła – lepszy rozwój dziecka – wsparcie efektywności nauczania w SP1 i SP8 w Pabianicach”;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; Przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO tj. prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|
Zalacznik krotki opis |
3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa rolet, klimatyzatorów, mebli i poręczy do placówek w ramach projektu „Nowoczesna szkoła – lepszy rozwój dziecka – wsparcie efektywności nauczania w SP1 i SP8 w Pabianicach” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Beneficjent: Miasto Pabianice, realizatorzy: Szkoła Podstawowa nr 1 i Szkoła Podstawowa nr 8 w Pabianicach.
3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający podział zamówienia na części zawierają załączniki od nr 1a do nr 1d do SIWZ. Podział zamówienie na części według następujących informacji:
d) Część IV – Materiały (meble) do pomieszczeń Sali integracji sensorycznej w SP 8 w Pabianicach (opis zawarty w załączniku nr 1d do siwz),
Wykonawca może składać oferty w odniesieniu do wszystkich w/w części.
3.3. Nomenklatura według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
39.16.00.00-1- meble szkolne,
39.10.00.00-3 - meble.
3.4 Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:
a) Wykonawca jest zobowiązany, do wykonania z należytą starannością wszelkich czynności niezbędnych dla zrealizowania przedmiotu umowy.
b) Miejscem bezpośrednich dostaw oraz montażu będą siedziby placówek biorących udział w projekcie.
c) Wykonawca dostarczy przedmiot umowy do szkół na własny koszt i na własne ryzyko oraz zapewni rozładunek ze środków transportowych i wniesienie dostawy do pomieszczeń budynków danej placówki we wskazane miejsce w godzinach pracy placówek po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie braki i wady przedmiotu zamówienia, w tym za powstałe w czasie transportu.
d) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia usługi montażu i uruchomienia dostarczonego przedmiotu zamówienia.
e) Odbiór przedmiotu umowy będzie dokumentowany pisemnym protokołem zdawczo-odbiorczym.
f) Cały przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy, wolny od wad oraz dopuszczony do stosowania w placówkach oświatowych. Wszystkie dostarczone przedmioty muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
g) Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia (oddzielnie dla dostarczanego asortymentu), gwarancji w wymaganym opisem zamówienia okresie (okres gwarancji co najmniej zgodny z wymaganiami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia). Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu dokument gwarancyjny w dniu odbioru przedmiotu dostawy.
h) Wraz z asortymentem należy dostarczyć dokumenty ich dotyczące, a w szczególności opisujące w języku polskim funkcje i sposób ich użytkowania, instrukcje obsługi, instrukcje konserwacji, gwarancje, atesty.
|
| |