Dostawa rolet, klimatyzatorów, mebli i poręczy do placówek w ramach projektu „Nowoczesna szkoła – lepszy rozwój dziecka – wsparcie efektywności nauczania w SP1 i SP8 w Pabianicach”

Data publikacji 2019-03-18
Data zakończenia 2019-03-27 00:00:00
Instytucja Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Grzegorza Mackiewicza
Miejscowość Pabianice
Województwo łódzkie
Branża
  • Meble,
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 521810-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 425000001, 395154102, 391500008, 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa rolet, klimatyzatorów, mebli i poręczy do placówek w ramach projektu „Nowoczesna szkoła – lepszy rozwój dziecka – wsparcie efektywności nauczania w SP1 i SP8 w Pabianicach” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Beneficjent: Miasto Pabianice, realizatorzy: Szkoła Podstawowa nr 1 i Szkoła Podstawowa nr 8 w Pabianicach.
3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający podział zamówienia na części zawierają załączniki od nr 1a do nr 1d do SIWZ. Podział zamówienie na części według następujących informacji:
a) Część I - Materiały do pomieszczeń do SP 1 w Pabianicach (opis zawarty w załączniku nr 1a do siwz),
b) Część II - Urządzenia, materiały do pomieszczeń w SP 1 i w SP 8 w Pabianicach (opis zawarty w załączniku nr 1b do siwz),
c) Część III - Wyposażenie pomieszczeń w SP 1 w Pabianicach (opis zawarty w załączniku nr 1c do siwz),
d) Część IV – Materiały (meble) do pomieszczeń Sali integracji sensorycznej w SP 8 w Pabianicach (opis zawarty w załączniku nr 1d do siwz),
Wykonawca może składać oferty w odniesieniu do wszystkich w/w części.
3.3. Nomenklatura według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
a) 39.51.54.10-2-rolety wewnętrzne
b) 42.50.00.00-1- urządzenia chłodzące i wentylacyjne,
c) 39.15.00.00-8- różne meble i wyposażenie,
d) 39.16.00.00-1- meble szkolne,
e) 39.10.00.00-3- meble,
f) 39.51.54.40-1- żaluzje pionowe.
3.4 Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:
a) Wykonawca jest zobowiązany, do wykonania z należytą starannością wszelkich czynności niezbędnych dla zrealizowania przedmiotu umowy.
b) Miejscem bezpośrednich dostaw oraz montażu będą siedziby placówek biorących udział w projekcie.
c) Wykonawca dostarczy przedmiot umowy do szkół na własny koszt i na własne ryzyko oraz zapewni rozładunek ze środków transportowych i wniesienie dostawy do pomieszczeń budynków danej placówki we wskazane miejsce w godzinach pracy placówek po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie braki i wady przedmiotu zamówienia, w tym za powstałe w czasie transportu.
d) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia usługi montażu i uruchomienia dostarczonego przedmiotu zamówienia.
e) Odbiór przedmiotu umowy będzie dokumentowany pisemnym protokołem zdawczo-odbiorczym.
f) Cały przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy, wolny od wad oraz dopuszczony do stosowania w placówkach oświatowych. Wszystkie dostarczone przedmioty muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
g) Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia (oddzielnie dla dostarczanego asortymentu), gwarancji w wymaganym opisem zamówienia okresie (okres gwarancji co najmniej zgodny z wymaganiami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia). Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu dokument gwarancyjny w dniu odbioru przedmiotu dostawy.
h) Wraz z asortymentem należy dostarczyć dokumenty ich dotyczące, a w szczególności opisujące w języku polskim funkcje i sposób ich użytkowania, instrukcje obsługi, instrukcje konserwacji, gwarancje, atesty.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7161449f-736c-4588-84b9-f435af1b4b1f
Biuletyn 521810-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Grzegorza Mackiewicza
Regon 51691000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Zamkowa
Zamawiajacy adres numer domu 16
Zamawiajacy miejscowosc Pabianice
Zamawiajacy kod pocztowy 95-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 422 254 600
Zamawiajacy fax 422 254 669
Zamawiajacy email efila@um.pabianice.pl
Adres strony url https://www.bip.um.pabianice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Nowoczesna szkoła – lepszy rozwój dziecka – wsparcie efektywności nauczania w SP1 i SP8 w Pabianicach” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.bip.um.pabianice.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.bip.um.pabianice.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Bezpośrednie dostarczenie lub za pośrednictwem operatora pocztowego lub firmy kurierskiej w formie papierowej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Pabianicach- Biuro Obsługi Interesanta, ul. Zamkowa 16, 95-200 Pabianice
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa rolet, klimatyzatorów, mebli i poręczy do placówek w ramach projektu „Nowoczesna szkoła – lepszy rozwój dziecka – wsparcie efektywności nauczania w SP1 i SP8 w Pabianicach”
Numer referencyjny ZPK.271.3.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci nie
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy cztery
Okreslenie przedmiotu 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa rolet, klimatyzatorów, mebli i poręczy do placówek w ramach projektu „Nowoczesna szkoła – lepszy rozwój dziecka – wsparcie efektywności nauczania w SP1 i SP8 w Pabianicach” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Beneficjent: Miasto Pabianice, realizatorzy: Szkoła Podstawowa nr 1 i Szkoła Podstawowa nr 8 w Pabianicach. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający podział zamówienia na części zawierają załączniki od nr 1a do nr 1d do SIWZ. Podział zamówienie na części według następujących informacji: a) Część I - Materiały do pomieszczeń do SP 1 w Pabianicach (opis zawarty w załączniku nr 1a do siwz), b) Część II - Urządzenia, materiały do pomieszczeń w SP 1 i w SP 8 w Pabianicach (opis zawarty w załączniku nr 1b do siwz), c) Część III - Wyposażenie pomieszczeń w SP 1 w Pabianicach (opis zawarty w załączniku nr 1c do siwz), d) Część IV – Materiały (meble) do pomieszczeń Sali integracji sensorycznej w SP 8 w Pabianicach (opis zawarty w załączniku nr 1d do siwz), Wykonawca może składać oferty w odniesieniu do wszystkich w/w części. 3.3. Nomenklatura według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): a) 39.51.54.10-2-rolety wewnętrzne b) 42.50.00.00-1- urządzenia chłodzące i wentylacyjne, c) 39.15.00.00-8- różne meble i wyposażenie, d) 39.16.00.00-1- meble szkolne, e) 39.10.00.00-3- meble, f) 39.51.54.40-1- żaluzje pionowe. 3.4 Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: a) Wykonawca jest zobowiązany, do wykonania z należytą starannością wszelkich czynności niezbędnych dla zrealizowania przedmiotu umowy. b) Miejscem bezpośrednich dostaw oraz montażu będą siedziby placówek biorących udział w projekcie. c) Wykonawca dostarczy przedmiot umowy do szkół na własny koszt i na własne ryzyko oraz zapewni rozładunek ze środków transportowych i wniesienie dostawy do pomieszczeń budynków danej placówki we wskazane miejsce w godzinach pracy placówek po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie braki i wady przedmiotu zamówienia, w tym za powstałe w czasie transportu. d) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia usługi montażu i uruchomienia dostarczonego przedmiotu zamówienia. e) Odbiór przedmiotu umowy będzie dokumentowany pisemnym protokołem zdawczo-odbiorczym. f) Cały przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy, wolny od wad oraz dopuszczony do stosowania w placówkach oświatowych. Wszystkie dostarczone przedmioty muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. g) Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia (oddzielnie dla dostarczanego asortymentu), gwarancji w wymaganym opisem zamówienia okresie (okres gwarancji co najmniej zgodny z wymaganiami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia). Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu dokument gwarancyjny w dniu odbioru przedmiotu dostawy. h) Wraz z asortymentem należy dostarczyć dokumenty ich dotyczące, a w szczególności opisujące w języku polskim funkcje i sposób ich użytkowania, instrukcje obsługi, instrukcje konserwacji, gwarancje, atesty.
Cpv glowny przedmiot 42500000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia – do 21 dni od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Ostateczny termin końcowy realizacji zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość skrócenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty – vide kryterium oceny ofert.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, 2) Formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. 3) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie (według wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 minimalne wymagania Nie dotyczy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Umowa zostanie podpisana zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załączniki nr 6a, 6b do SIWZ. Zamawiający z wybranymi Wykonawcami podpisze umowy generalne (według wzoru zawartego w załączniku nr 6a do siwz). Na podstawie podpisanych umów generalnych, wybrany Wykonawca podpisze z daną placówką umowę szczegółową według wzorów z załącznika nr 6b. Załącznikiem do umowy generalnej, będzie umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych (wzór - Załącznik nr 7). W umowach szczegółowych zawarto przesłanki oraz warunki dokonania zmian zawartych umów w stosunku do treści oferty. W szczególności paragraf 9 wzoru umowy szczegółowej stanowi: 1. Zmiany w umowie będą mogły nastąpić w następujących przypadkach: 1) w zakresie wysokości wynagrodzenia umownego w przypadku: a) zmiany obowiązującej stawki podatku VAT. Wynagrodzenie Wykonawcy brutto zostanie zmniejszone bądź zwiększone w stosunku odpowiednim do zmiany wysokości podatku VAT; 2) zmiany terminu zakończenia wykonania zamówienia w przypadku: a) wstrzymania realizacji dostaw ze względu na okoliczności niemożliwe do przewidzenia w momencie zawierania umowy; b) następstwa siły wyższej; 3) gdy istnieje obiektywna konieczność wprowadzenia zmian, np. gdy spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą w rozumieniu art. 357 ze znaczkiem 1 Kodeksu Cywilnego i zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy; 4) zamiany asortymentu w przypadku braku dostępności danej pozycji na rynku: a) jedynie za pisemną zgodą Zamawiającego oraz na pozycję o nie gorszych parametrach. 2. Zmiany postanowień treści zawartej umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa powyżej odbywać się będą w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2019-03-27T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 Klauzula informacyjna: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: • Administratorem danych osobowych (dalej: „Administrator”) jest Miasto Pabianice, z siedzibą w Pabianicach 95-200, ul. Zamkowa 16. • inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Pabianicach jest Pani Elżbieta Borowiecka, kontakt: iod@um.pabianice.pl, telefon: 42 22 54 606, adres pocztowy: Inspektor Ochrony Danych w Urzędzie Miejskim w Pabianicach, ul. Zamkowa 16, 95-200 Pabianice; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pt.: Dostawa rolet, klimatyzatorów, mebli i poręczy do placówek w ramach projektu „Nowoczesna szkoła – lepszy rozwój dziecka – wsparcie efektywności nauczania w SP1 i SP8 w Pabianicach” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres trwałości projektu „Nowoczesna szkoła – lepszy rozwój dziecka – wsparcie efektywności nauczania w SP1 i SP8 w Pabianicach”; • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; • posiada Pani/Pan: • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; Przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO tj. prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; • nie przysługuje Pani/Panu: • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Otwarcie ofert nastąpi dnia 27.03.2019 roku o godz. 12.30 w siedzibie Zamawiającego.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część I - Materiały do pomieszczeń do SP 1 w Pabianicach
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39515410-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia – do 21 dni od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Ostateczny termin końcowy realizacji zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość skrócenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty – vide kryterium oceny ofert. Klauzula informacyjna: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: • Administratorem danych osobowych (dalej: „Administrator”) jest Miasto Pabianice, z siedzibą w Pabianicach 95-200, ul. Zamkowa 16. • inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Pabianicach jest Pani Elżbieta Borowiecka, kontakt: iod@um.pabianice.pl, telefon: 42 22 54 606, adres pocztowy: Inspektor Ochrony Danych w Urzędzie Miejskim w Pabianicach, ul. Zamkowa 16, 95-200 Pabianice; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pt.: Dostawa rolet, klimatyzatorów, mebli i poręczy do placówek w ramach projektu „Nowoczesna szkoła – lepszy rozwój dziecka – wsparcie efektywności nauczania w SP1 i SP8 w Pabianicach” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres trwałości projektu „Nowoczesna szkoła – lepszy rozwój dziecka – wsparcie efektywności nauczania w SP1 i SP8 w Pabianicach”; • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; • posiada Pani/Pan: • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; Przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO tj. prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; • nie przysługuje Pani/Panu: • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Zalacznik krotki opis 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa rolet, klimatyzatorów, mebli i poręczy do placówek w ramach projektu „Nowoczesna szkoła – lepszy rozwój dziecka – wsparcie efektywności nauczania w SP1 i SP8 w Pabianicach” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Beneficjent: Miasto Pabianice, realizatorzy: Szkoła Podstawowa nr 1 i Szkoła Podstawowa nr 8 w Pabianicach. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający podział zamówienia na części zawierają załączniki od nr 1a do nr 1d do SIWZ. Podział zamówienie na części według następujących informacji: Część I - Materiały do pomieszczeń do SP 1 w Pabianicach (opis zawarty w załączniku nr 1a do siwz), 3.3. Nomenklatura według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39.51.54.10-2-rolety wewnętrzne, 39.51.54.40-1-żaluzje pionowe. 3.4 Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: a) Wykonawca jest zobowiązany, do wykonania z należytą starannością wszelkich czynności niezbędnych dla zrealizowania przedmiotu umowy. b) Miejscem bezpośrednich dostaw oraz montażu będą siedziby placówek biorących udział w projekcie. c) Wykonawca dostarczy przedmiot umowy do szkół na własny koszt i na własne ryzyko oraz zapewni rozładunek ze środków transportowych i wniesienie dostawy do pomieszczeń budynków danej placówki we wskazane miejsce w godzinach pracy placówek po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie braki i wady przedmiotu zamówienia, w tym za powstałe w czasie transportu. d) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia usługi montażu i uruchomienia dostarczonego przedmiotu zamówienia. e) Odbiór przedmiotu umowy będzie dokumentowany pisemnym protokołem zdawczo-odbiorczym. f) Cały przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy, wolny od wad oraz dopuszczony do stosowania w placówkach oświatowych. Wszystkie dostarczone przedmioty muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. g) Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia (oddzielnie dla dostarczanego asortymentu), gwarancji w wymaganym opisem zamówienia okresie (okres gwarancji co najmniej zgodny z wymaganiami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia). Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu dokument gwarancyjny w dniu odbioru przedmiotu dostawy. h) Wraz z asortymentem należy dostarczyć dokumenty ich dotyczące, a w szczególności opisujące w języku polskim funkcje i sposób ich użytkowania, instrukcje obsługi, instrukcje konserwacji, gwarancje, atesty.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część II-Urządzenia, materiały do pomieszczeń w SP 1 i w SP 8 w Pabianicach
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42500000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia – do 21 dni od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Ostateczny termin końcowy realizacji zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość skrócenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty – vide kryterium oceny ofert. Klauzula informacyjna: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: • Administratorem danych osobowych (dalej: „Administrator”) jest Miasto Pabianice, z siedzibą w Pabianicach 95-200, ul. Zamkowa 16. • inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Pabianicach jest Pani Elżbieta Borowiecka, kontakt: iod@um.pabianice.pl, telefon: 42 22 54 606, adres pocztowy: Inspektor Ochrony Danych w Urzędzie Miejskim w Pabianicach, ul. Zamkowa 16, 95-200 Pabianice; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pt.: Dostawa rolet, klimatyzatorów, mebli i poręczy do placówek w ramach projektu „Nowoczesna szkoła – lepszy rozwój dziecka – wsparcie efektywności nauczania w SP1 i SP8 w Pabianicach” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres trwałości projektu „Nowoczesna szkoła – lepszy rozwój dziecka – wsparcie efektywności nauczania w SP1 i SP8 w Pabianicach”; • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; • posiada Pani/Pan: • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; Przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO tj. prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; • nie przysługuje Pani/Panu: • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Zalacznik krotki opis 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa rolet, klimatyzatorów, mebli i poręczy do placówek w ramach projektu „Nowoczesna szkoła – lepszy rozwój dziecka – wsparcie efektywności nauczania w SP1 i SP8 w Pabianicach” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Beneficjent: Miasto Pabianice, realizatorzy: Szkoła Podstawowa nr 1 i Szkoła Podstawowa nr 8 w Pabianicach. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający podział zamówienia na części zawierają załączniki od nr 1a do nr 1d do SIWZ. Podział zamówienie na części według następujących informacji: Część II - Urządzenia, materiały do pomieszczeń w SP 1 i w SP 8 w Pabianicach (opis zawarty w załączniku nr 1b do siwz), 3.3. Nomenklatura według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 42.50.00.00-1- urządzenia chłodzące i wentylacyjne 3.4 Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: a) Wykonawca jest zobowiązany, do wykonania z należytą starannością wszelkich czynności niezbędnych dla zrealizowania przedmiotu umowy. b) Miejscem bezpośrednich dostaw oraz montażu będą siedziby placówek biorących udział w projekcie. c) Wykonawca dostarczy przedmiot umowy do szkół na własny koszt i na własne ryzyko oraz zapewni rozładunek ze środków transportowych i wniesienie dostawy do pomieszczeń budynków danej placówki we wskazane miejsce w godzinach pracy placówek po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie braki i wady przedmiotu zamówienia, w tym za powstałe w czasie transportu. d) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia usługi montażu i uruchomienia dostarczonego przedmiotu zamówienia. e) Odbiór przedmiotu umowy będzie dokumentowany pisemnym protokołem zdawczo-odbiorczym. f) Cały przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy, wolny od wad oraz dopuszczony do stosowania w placówkach oświatowych. Wszystkie dostarczone przedmioty muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. g) Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia (oddzielnie dla dostarczanego asortymentu), gwarancji w wymaganym opisem zamówienia okresie (okres gwarancji co najmniej zgodny z wymaganiami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia). Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu dokument gwarancyjny w dniu odbioru przedmiotu dostawy. h) Wraz z asortymentem należy dostarczyć dokumenty ich dotyczące, a w szczególności opisujące w języku polskim funkcje i sposób ich użytkowania, instrukcje obsługi, instrukcje konserwacji, gwarancje, atesty.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część III - Wyposażenie pomieszczeń w SP 1 w Pabianicach
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia – do 21 dni od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Ostateczny termin końcowy realizacji zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość skrócenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty – vide kryterium oceny ofert. Klauzula informacyjna: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: • Administratorem danych osobowych (dalej: „Administrator”) jest Miasto Pabianice, z siedzibą w Pabianicach 95-200, ul. Zamkowa 16. • inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Pabianicach jest Pani Elżbieta Borowiecka, kontakt: iod@um.pabianice.pl, telefon: 42 22 54 606, adres pocztowy: Inspektor Ochrony Danych w Urzędzie Miejskim w Pabianicach, ul. Zamkowa 16, 95-200 Pabianice; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pt.: Dostawa rolet, klimatyzatorów, mebli i poręczy do placówek w ramach projektu „Nowoczesna szkoła – lepszy rozwój dziecka – wsparcie efektywności nauczania w SP1 i SP8 w Pabianicach” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres trwałości projektu „Nowoczesna szkoła – lepszy rozwój dziecka – wsparcie efektywności nauczania w SP1 i SP8 w Pabianicach”; • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; • posiada Pani/Pan: • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; Przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO tj. prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; • nie przysługuje Pani/Panu: • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Zalacznik krotki opis 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa rolet, klimatyzatorów, mebli i poręczy do placówek w ramach projektu „Nowoczesna szkoła – lepszy rozwój dziecka – wsparcie efektywności nauczania w SP1 i SP8 w Pabianicach” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Beneficjent: Miasto Pabianice, realizatorzy: Szkoła Podstawowa nr 1 i Szkoła Podstawowa nr 8 w Pabianicach. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający podział zamówienia na części zawierają załączniki od nr 1a do nr 1d do SIWZ. Podział zamówienie na części według następujących informacji: Część III - Wyposażenie pomieszczeń w SP 1 w Pabianicach (opis zawarty w załączniku nr 1c do siwz), 3.3. Nomenklatura według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8- różne meble i wyposażenie, 3.4 Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: a) Wykonawca jest zobowiązany, do wykonania z należytą starannością wszelkich czynności niezbędnych dla zrealizowania przedmiotu umowy. b) Miejscem bezpośrednich dostaw oraz montażu będą siedziby placówek biorących udział w projekcie. c) Wykonawca dostarczy przedmiot umowy do szkół na własny koszt i na własne ryzyko oraz zapewni rozładunek ze środków transportowych i wniesienie dostawy do pomieszczeń budynków danej placówki we wskazane miejsce w godzinach pracy placówek po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie braki i wady przedmiotu zamówienia, w tym za powstałe w czasie transportu. d) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia usługi montażu i uruchomienia dostarczonego przedmiotu zamówienia. e) Odbiór przedmiotu umowy będzie dokumentowany pisemnym protokołem zdawczo-odbiorczym. f) Cały przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy, wolny od wad oraz dopuszczony do stosowania w placówkach oświatowych. Wszystkie dostarczone przedmioty muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. g) Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia (oddzielnie dla dostarczanego asortymentu), gwarancji w wymaganym opisem zamówienia okresie (okres gwarancji co najmniej zgodny z wymaganiami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia). Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu dokument gwarancyjny w dniu odbioru przedmiotu dostawy. h) Wraz z asortymentem należy dostarczyć dokumenty ich dotyczące, a w szczególności opisujące w języku polskim funkcje i sposób ich użytkowania, instrukcje obsługi, instrukcje konserwacji, gwarancje, atesty.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część IV – Materiały (meble) do pomieszczeń Sali integracji sensorycznej w SP 8 w Pabianicach
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia – do 21 dni od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Ostateczny termin końcowy realizacji zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość skrócenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty – vide kryterium oceny ofert. Klauzula informacyjna: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: • Administratorem danych osobowych (dalej: „Administrator”) jest Miasto Pabianice, z siedzibą w Pabianicach 95-200, ul. Zamkowa 16. • inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Pabianicach jest Pani Elżbieta Borowiecka, kontakt: iod@um.pabianice.pl, telefon: 42 22 54 606, adres pocztowy: Inspektor Ochrony Danych w Urzędzie Miejskim w Pabianicach, ul. Zamkowa 16, 95-200 Pabianice; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pt.: Dostawa rolet, klimatyzatorów, mebli i poręczy do placówek w ramach projektu „Nowoczesna szkoła – lepszy rozwój dziecka – wsparcie efektywności nauczania w SP1 i SP8 w Pabianicach” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres trwałości projektu „Nowoczesna szkoła – lepszy rozwój dziecka – wsparcie efektywności nauczania w SP1 i SP8 w Pabianicach”; • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; • posiada Pani/Pan: • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; Przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO tj. prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; • nie przysługuje Pani/Panu: • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Zalacznik krotki opis 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa rolet, klimatyzatorów, mebli i poręczy do placówek w ramach projektu „Nowoczesna szkoła – lepszy rozwój dziecka – wsparcie efektywności nauczania w SP1 i SP8 w Pabianicach” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Beneficjent: Miasto Pabianice, realizatorzy: Szkoła Podstawowa nr 1 i Szkoła Podstawowa nr 8 w Pabianicach. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający podział zamówienia na części zawierają załączniki od nr 1a do nr 1d do SIWZ. Podział zamówienie na części według następujących informacji: d) Część IV – Materiały (meble) do pomieszczeń Sali integracji sensorycznej w SP 8 w Pabianicach (opis zawarty w załączniku nr 1d do siwz), Wykonawca może składać oferty w odniesieniu do wszystkich w/w części. 3.3. Nomenklatura według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39.16.00.00-1- meble szkolne, 39.10.00.00-3 - meble. 3.4 Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: a) Wykonawca jest zobowiązany, do wykonania z należytą starannością wszelkich czynności niezbędnych dla zrealizowania przedmiotu umowy. b) Miejscem bezpośrednich dostaw oraz montażu będą siedziby placówek biorących udział w projekcie. c) Wykonawca dostarczy przedmiot umowy do szkół na własny koszt i na własne ryzyko oraz zapewni rozładunek ze środków transportowych i wniesienie dostawy do pomieszczeń budynków danej placówki we wskazane miejsce w godzinach pracy placówek po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie braki i wady przedmiotu zamówienia, w tym za powstałe w czasie transportu. d) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia usługi montażu i uruchomienia dostarczonego przedmiotu zamówienia. e) Odbiór przedmiotu umowy będzie dokumentowany pisemnym protokołem zdawczo-odbiorczym. f) Cały przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy, wolny od wad oraz dopuszczony do stosowania w placówkach oświatowych. Wszystkie dostarczone przedmioty muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. g) Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia (oddzielnie dla dostarczanego asortymentu), gwarancji w wymaganym opisem zamówienia okresie (okres gwarancji co najmniej zgodny z wymaganiami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia). Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu dokument gwarancyjny w dniu odbioru przedmiotu dostawy. h) Wraz z asortymentem należy dostarczyć dokumenty ich dotyczące, a w szczególności opisujące w języku polskim funkcje i sposób ich użytkowania, instrukcje obsługi, instrukcje konserwacji, gwarancje, atesty.
  

Criterion

Kryteria SKRÓCONY TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA- T
Znaczenie 40,00
  
Kryteria CENA-C
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)